Пән:қазак әдебиетіКүні: | Мұғалімнің аты-жөні: Жумадилова Қ.М
|
Сабақ тақырыбы | Б.Соқпақбаев «Менің атым Қожа» хикаяты. Құпия кеңес |
Оқу мақсаттары | Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау |
Сабақ мақсаттары
| Барлық оқушылар: Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтай алады; Оқушылардың басым бөлігі: тақырыптың маңызы мен идеясы туралы дәлелдеп айтып бере алады;Кейбір оқушылар: Шығарма кейіпкерлерінің образын ашып, талдауды орындай алады; |
Бағалау критерийлері | Шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтайды.Шығармадағы автор бейнесін анықтайды.Шыңарма кейіпкерлерінің образын ашып, талдайды. |
Дескриптор | -тақырыбын анықтайды;-идеясын анықтайды;-автор бейнесін ашады;-кейіпкер образын талдайды |
Алдыңғы оқу
| Соқпақбаев «Менің атым Қожа». Сенім арту. Үй жұмысын «....қатысты 10 сөзді ата» әдісімен сұраймын. Оқушы сенімге қатысты 10 сөз айту керек. |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
| Ресурстар |
Сабақтың басы
| Психологиялық ахуал тудырту. «Тамаша!». Балалар көңіл-күйіміз қалай? Ауа – райы қалай? Өздерің қалайсыңдар? Кинометафора көрсету арқылы оқушылардан өз ойларын сұрау.
|
Бейнефильм |
Сабақтың ортасы
Кері байланыс
| «Стоп кадр». Оқушылар көрсетілген бейнефильмнің жалғасын өздері айтады. Қожа шығарған шешім мен өздері шешім шығарады. Ойларын жалғастыра отырып «Пікірлер сызығы» әдісімен «Қожа ақылды», «Қожа тентек» деген екі пікірді қорғатамын.Өзгереді ӨзгермейдіҚожа ақылды Қожа тентек«СВОД» әдісінде Қожаның күшті, әлсіз жағы, мүмкіндігі, оған төнген қауіптерді тауып, ойларын ортаңа салады
|
Плакат, стикер, маркер.
|
Сабақтың соңы
Рефлексия
Бағалау
Үйге тапсырма | Жұптық жұмыс:«Сезімді ояту» әдісі бойынша кесте толтыру
Плакатта берілген смайликтерге өздерінің көңіл-күйін білдіру үшін стикерге ойларын жазып іледі.
Оқушылар өздері смайлик арқылы бағалайды.
Егер сен автор болсаң «Менің атым Қожа» хикаясын қалай аяқтар едің? Авторға хат жазу. |
|
Саралау –оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пәнаралық байланыс АКТ-мен байланыс (тәрбие элементі) |
Барынша қолдау көрсетемін. Сұрақ қою арқылы жетелеймін. Пікірін тыңдап, қолдау көрсетемін.Топпен жұмыс барысында қабілеті жоғары оқушыларға өз тобының жауаптарын толықтыруға, өз пікірін айтуға мүмкіншілік беремін. | Мен өз сабағымда оқушылар өздерін смайлик арқылы бағалайды. Оқушыларға мейлінше қолдау көрсетіп, бағалап отырамын. Осы әдістер арқылы оқушылар өз пікірлерін ұсынуды үйренді. Өз тарапымнан «Жарайсыңдар!», «Тамаша!», «Дұрыс айттыңдар!» «Өте жақсы», «Керемет» деген сөздерді айтып ынталандырамын. | Қазақ тілі, өзін-өзі тану , АКТ
|
РефлексияСабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)Уақытты қалай пайдаландым?Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?
| Сабақтың мақсаты мен міндеттері толық орындалды.Сабақ қызықты өтті. Оқушылар белсенді жұмыс жасауға әрекеттенді.Қабілеті жоғары оқушыға арналған тапсырма сәтті орындалды. Уақытты тиімді пайдаландым. Көмекті қажет ететін оқушыларға арналған тапсырма беру керектігін жоспарыма енгіздім . |
Қорытынды бағалауЕң жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)1. «Тамаша!» атты психологиялық ахуал2. «Пікірлер сызығы» әдісі арқылы оқушылар ойларын ортаға салды.Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1. «Стоп кадр»әдісі 2.« СВОД» талдау әдісін қолдануОсы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекеленген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?1. Тапсырма орындау кезінде оқушыларға үнемі дамыту мақсатындағы кері байланысты жоспарлайтын боламын. 2. Сыни тұрғыдан ойлау стратегияларын тиімді қолдануды жоспарлаймын. |