Материалдар / Б.Соқпақбаев «Менің атым Қожа» хикаяты
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Б.Соқпақбаев «Менің атым Қожа» хикаяты

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімге тәжірибе алмасу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Мамыр 2018
1257
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ«Бақанас аграрлы-индустриалдық колледжі»МКҚК



САБАҚ ЖОСПАРЫ №







Келісілді: Директордың оқу-ісі жөніндегі орынбасары ______________Каркынбаева Г.О.«____» ________________ 20____ж.

Модульдің / пәннің атауы:Қазақ әдебиетіДайындаған: Жумадилова Қ.МОқытушы _________



Пән:қазак әдебиетіКүні:Мұғалімнің аты-жөні: Жумадилова Қ.М

Сабақ тақырыбыБ.Соқпақбаев «Менің атым Қожа» хикаяты. Құпия кеңес
Оқу мақсаттарыӘдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау
Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтай алады; Оқушылардың басым бөлігі: тақырыптың маңызы мен идеясы туралы дәлелдеп айтып бере алады;Кейбір оқушылар: Шығарма кейіпкерлерінің образын ашып, талдауды орындай алады;
Бағалау критерийлеріШығарманың тақырыбы мен идеясын анықтайды.Шығармадағы автор бейнесін анықтайды.Шыңарма кейіпкерлерінің образын ашып, талдайды.
Дескриптор -тақырыбын анықтайды;-идеясын анықтайды;-автор бейнесін ашады;-кейіпкер образын талдайды
Алдыңғы оқу

Соқпақбаев «Менің атым Қожа». Сенім арту. Үй жұмысын «....қатысты 10 сөзді ата» әдісімен сұраймын. Оқушы сенімге қатысты 10 сөз айту керек.
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар
Сабақтың басы



Психологиялық ахуал тудырту. «Тамаша!». Балалар көңіл-күйіміз қалай? Ауа – райы қалай? Өздерің қалайсыңдар? Кинометафора көрсету арқылы оқушылардан өз ойларын сұрау.



Бейнефильм
Сабақтың ортасы











Кері байланыс

«Стоп кадр». Оқушылар көрсетілген бейнефильмнің жалғасын өздері айтады. Қожа шығарған шешім мен өздері шешім шығарады. Ойларын жалғастыра отырып «Пікірлер сызығы» әдісімен «Қожа ақылды», «Қожа тентек» деген екі пікірді қорғатамын.Өзгереді ӨзгермейдіҚожа ақылды Қожа тентек«СВОД» әдісінде Қожаның күшті, әлсіз жағы, мүмкіндігі, оған төнген қауіптерді тауып, ойларын ортаңа салады























Плакат, стикер, маркер.



















Сабақтың соңы

































Рефлексия



Бағалау

Үйге тапсырма
Жұптық жұмыс:«Сезімді ояту» әдісі бойынша кесте толтыру



Плакатта берілген смайликтерге өздерінің көңіл-күйін білдіру үшін стикерге ойларын жазып іледі.

Оқушылар өздері смайлик арқылы бағалайды.

Егер сен автор болсаң «Менің атым Қожа» хикаясын қалай аяқтар едің? Авторға хат жазу.




































Саралау –оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Пәнаралық байланыс АКТ-мен байланыс (тәрбие элементі)
Барынша қолдау көрсетемін. Сұрақ қою арқылы жетелеймін. Пікірін тыңдап, қолдау көрсетемін.Топпен жұмыс барысында қабілеті жоғары оқушыларға өз тобының жауаптарын толықтыруға, өз пікірін айтуға мүмкіншілік беремін.Мен өз сабағымда оқушылар өздерін смайлик арқылы бағалайды. Оқушыларға мейлінше қолдау көрсетіп, бағалап отырамын. Осы әдістер арқылы оқушылар өз пікірлерін ұсынуды үйренді. Өз тарапымнан «Жарайсыңдар!», «Тамаша!», «Дұрыс айттыңдар!» «Өте жақсы», «Керемет» деген сөздерді айтып ынталандырамын.Қазақ тілі, өзін-өзі тану , АКТ







РефлексияСабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)Уақытты қалай пайдаландым?Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?

Сабақтың мақсаты мен міндеттері толық орындалды.Сабақ қызықты өтті. Оқушылар белсенді жұмыс жасауға әрекеттенді.Қабілеті жоғары оқушыға арналған тапсырма сәтті орындалды. Уақытты тиімді пайдаландым. Көмекті қажет ететін оқушыларға арналған тапсырма беру керектігін жоспарыма енгіздім .
Қорытынды бағалауЕң жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)1. «Тамаша!» атты психологиялық ахуал2. «Пікірлер сызығы» әдісі арқылы оқушылар ойларын ортаға салды.Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1. «Стоп кадр»әдісі 2.« СВОД» талдау әдісін қолдануОсы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекеленген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?1. Тапсырма орындау кезінде оқушыларға үнемі дамыту мақсатындағы кері байланысты жоспарлайтын боламын. 2. Сыни тұрғыдан ойлау стратегияларын тиімді қолдануды жоспарлаймын.














































  • «Құпия кеңес»өткізудің қаншалықты маңызы бар?Қалай ойлайсыз?.
Мұғалімнің қорытынды сөзі .1 мин.Бердібек Соқпақбаев «Менің атым Қожа» туралы «Шығарманы жазардағы ең басты мақсатым: жақсылыққа тәрбиелеу. Қожа – есер емес, есті тентек. Бір көрген адамға «жаман бала», «қиын бала» болып, кейін мүлде өзгеріп, жақсылардың қатарына қосылып кететін балалар аз емес қой...» деген екен. Өмірде сендер де адаспай өз жолдарыңды таба білулеріңе тілектеспін! 

Оқушылардың жұмысын тыңдай отырып, ауызша кері байланыс беремін.Ой тастауҚалай ойлайсыздар, әдепті жолға түсуіне не себепкер? Анасын аяуы ма, Сәйбек қарт, Оспановтар айтқан естеліктер ме, Майқанованың педкеңестен шығып бара жатып айтқан сөзі ме?Бағалау.Әр оқушының жұмысының нақты мақсатқа жеткендігін мадақтау үшін смайликтер арқылы бағалаймын.1.Рефлексия.Балаға ой тастау. 2.Кері байланыс келесі сабақта не істейміз деген мақсатта, оқушы үнін есту керек.











Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!