Б.Соқпақбаев «Менің атым –Қожа». Менің атым...Лагерьге жолдама.

Тақырып бойынша 15 материал табылды

Б.Соқпақбаев «Менің атым –Қожа». Менің атым...Лагерьге жолдама.

Материал туралы қысқаша түсінік
Б.Соқпақбаев «Менің атым –Қожа». Менің атым...Лагерьге жолдама. сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

20 М.Әуезов атындағы ЖББОМ КММ

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Сабақтың тақырыбы: Б.Соқпақбаев «Менің атым –Қожа». Менің атым... Лагерьге жолдама.


Бөлім:

Адамгершілік –асыл қасиет.

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы: 5

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Б.Соқпақбаев «Менің атым –Қожа». Менің атым...Лагерьге жолдама.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

5Т/Ж1. Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау

Сабақ мақсаты

Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттайды.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы





























Сабақтың ортасы































І.Ұйымдастыру кезеңі:

а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу.

Үй жұмысын сұраймын. «WordWall» әдісі арқылы кездейсоқ таңдау арқылы сұралады.

1-тапсырма. Берілген кестені толтырамыз.

Үзіндідегі басты мәселе

Қожаға қалай әсер етті?

Автор бұл үзінді арқылы нені түсіндіргісі кеді?

Қожаның орнында болсаң оқиғадан қандай қорытынды шығарар едің?

Сенің өміріңде ұқсас оқиға болды ма? Болса баяндап бер






Дескриптор: 4 ұ.

Басты мәселені анықтай алады:

Автор пікірін аңғарады;

Өзіндік ой түйе алады;

Шынайы өмірмен байланыстыра алады;

2-тапсырма. «Ойлаудың алты қалпағы»  стратегиясы  бойынша талдау жұмысын орындап, шығарманың тақырыбын анықтайық. (Мен түрлі түсті карындаштар арқылы топқа бөлемін)

Топтық жұмыс:

1 нұсқаАқ қарындаш Мазмұнын айтады

2 нұсқа.Қызыл  қарындаш Қандай сезімде болдың? (көрініс арқылы көрсетеді )

3 нұсқа.  Сары қарынаш Қожаның іс-әрекеттерін қолдау.

4 нұсқа. Қара  қарындаш Шығарманың жағымсыз жағы,кемшілігі неде? Нені өзгертер едің?

5 нұсқа.  Жасыл қарындаш Осы жағдайда не істей аламыз? Қандай шешім тауып бере аласың? Мен Қожа болсам... Мен Майқанова болсам...

6 нұсқа. Көк қарындаш Шығарманы өмірмен байланыстырып қорытынды пікір айту.


Дескриптор: 6 ұпай.

--Тақырып туралы толық түсінік береді;

- Кейіпкерлердің іс-әрекетіне талдау жасайды;

- Креативті ой ұсынады;

- Өмірмен байланыстырып, қорытынды жасайды.


3-тапсырма. «Менің атым-Қожа» фильмді көру.


4-тапсырма. Қожаның іс-әрекетін SWOT Tалдау әдісіне салып орындап шығайық.

Дескриптор:

-Мықты жақтарын жазады

-Әлсіз жақтарын жазады

-Мүмкіндіктерін жазады

-Қауіпті жағын жазады.

Оқушылар амандасады, сабаққа кіріседі. Үй жұмысын айтады.










Тапсырманы орындайды.






Кесте бойынша орындайды.








Кейіпкерлер іс-әрекетін талдайды.





«Ойлаудың алты қалпағы» әдісі арқылы сынып әр топқа берілген тапсыырманы орындап, топ ішінде талқылыап, қорғап шығады.










Фильмді көреді





Swot талдау әдісіне сай тапсырманы орындап шығады.

Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.




Дескриптор бойынша бағаланадыАуызша және жазбаша ҚБ жүргіземін.









Дескриптор бойынша бағаланады













Дескриптор бойынша бағаланады.



Дескриптор бойынша бағаланады








бағаланадыАуызша және жазбаша ҚБ жүргіземін.


Оқулық.

Атамұра баспасы, 2017 жыл.

5сынып оқулық

96 бет













Оқулық.

Атамұра баспасы, 2017 жыл.

5сынып оқулық

96 бет











Оқулық.

Атамұра баспасы, 2017 жыл.

5сынып оқулық

96 бет








Оқулық.

Атамұра баспасы, 2017 жыл.

5сынып оқулық

96 бет

Сабақтың соңы

Рефлексия




«Бір ауыз сөз» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.



Үйге: «Менің атым» мазмұндау.

Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б.

Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды.

бағалайды.


Атамұра баспасы, 2017 жыл.

5сынып оқулық



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.05.2025
115
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі