Ұйымдастыру
кезеңі
7
мин
|
1.Сәлемдесу.
2.Оқушылардың сабаққа
дайындығын тексеру.
3.Психологиялық ахуал
қалыптастыру.
4.Оқушыларды кейіпкерлердің
суреттері арқылы 3 топқа
біріктіру.
1 топ
– Жанар
2 топ
– Қожа
3 топ -
Жантас
5.Үй тапсырмасын
пысықтау.
«Ширату»
әдісі
-
Жазушы қай жылы, қай жерде
дүниеге келді?
-
Қандай шығармаларын
білесіңдер?
-
«Менің атым Қожа» қай жылы
экранға шықты? Қандай жүлдені жеңіп
алды?
-
Қожаберген қалай Қожа
атанды? Сендер өз аттарыңа ризасыздар ма? Ат қою дәстүрі туралы не
білесің?
-
Қожаның ойынша қандай
есімдер жоғары идеялы есімдерге
жатады?
-
Қожа газеттен қандай
мәлімет оқыды?
-
Қожаның арманы
қандай?
-
Қожаның шашын кім
алады?
-
Таңертең Қожа қайда келе
жатты?
-
Оған кім ұшыраса
кетті?
-
Жантас екеуі не туралы
сөйлесті?
-
Қожа қайда
келді?
-
Майқанова оны қалай қарсы
алды?
-
Майқанова апай неліктен
Қожаға лагерьге жолдама
бермеді?
Жаңа
сабақ. «Менің атым Қожа» фильмінен
үзінді көрсетіледі.
Ой
қозғау.
әдебиетінің көрнекті өкілі
Б.Соқпақбаевтың «Менің атым Қожа» хикаятымен танысып шыққан
болатынбыз. Өздерің ойлаңдаршы, бұл хикаятты қанша оқысақ та,
теледидардан көрсек те еш жалықпаймыз. Балалар әлеміне осындай
қымбат сыйлық «Менің атым Қожа» хикаятын тарту еткен Бердібек
Соқпақбаевтың өмірін, шығармашылығын және повесті еске түсіру үшін
біз сендермен «Менің атым Қожа» повесінен үзінді. Түбінде адам
болатын бала тақырыбын
қарастырамыз.
Сабақтың тақырыбын, мақсатын
түсіндіру.
|
Оқушылар
сәлемдеседі.
3 топқа
бірігеді.
Оқушылардың жауаптары арқылы
жаңа тақырыпқа көшу
|
ҚБ:
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп, домбыра әдісі арқылы бағалап
отырады.
Дескриптор:
-оқушылар сұрақтарға жауап
береді
1
балл
|
Слайд
«Қазақстан «әдебиеті»
кітабы 5
сынып
Тақырыптық
көрнекіліктер
Слайдтар



Бейнеролик
«Менің атым Қожа» фильмінен
үзінді
|
Жаңа
білім
25
мин
|
1-тапсырма. «Шеберлік шыңы»
әдісі арқылы шығармашылық қабілеттерін көрсетіп кейіпкерлерді
сомдау.
1-топқа:
1-үзінді.
Сәйбек
қарт: - Бұл
кім?
Қожа: - Мен ғой, ата. Мен
Қожамын.
Сәйбек
қарт: - Мұнда неғып
отырсың?
Қожа: - Педсоветке
келдім.
Сәйбек
қарт: - Онда сенің не шаруаң
бар?
Қожа: - Мен жөнінде мәселе қарап
жатыр.
Сәйбек
қарт: - Мәселе. Қандай
мәселе?
Сен мұғалім етеміз
дейме?
Қожа: - Директор етеміз
дейді
2-топқа:
2-үзінді.
Ахмедов: - Қадыров, сені біз мұнда не
үшін шақырып отырмыз білесің
бе?
Қожа: -
Білемін
Ахмедов: - Не үшін шақырып
отырмыз?
Қожа: - Тәртіпсіздігім үшін шақырып
отырсыздар.
Ахмедов: - Сені өмірі
тойдырдыма?
Бұдан былай оқығың келмей
ме?
Қожа: - Жоқ, оқығым
келеді.
Ахмедов: - Ендеше неге қоймайсың
тәртіпсіздікті!
Қожа: - Қоямын енді...
кешіріңіздер... Бұдан былай ешқашан тәртіп
бұзбаймын.
3-топқа:
3-үзінді.
Анасы: - Ал, Қожатай, ақылың бар
баласың. Бәрін өзің түсінуің керек. Егер сен тағы бір шу шығаратын
болсаң, онда маған өкпелеме... Әкеңнен қалған мал-мүлікке ие бол,
мен бұл үйден кетемін.
Қожа: - Жоқ, маматай, кетпеші, жаным
мама! Ендігәрі тәртіпсіздік істесем, оңбай, көгермей
кетейін.
Анасы: - Мен үшін сенің адам
болғаныңнан артық ешқандай бақыт
жоқ.
2-тапсырма. Постер
қорғау.
«Үштік» (Ойлан, топтас,
бөліс) әдісі бойынша оқушылар тақырыпты жеке оқып ойланады, жұппен
жұптасады, топпен пікірлесіп тақырыпты
орындайды.
1-топ: Ақпаратты сүзу. Қожаның жаман
қасиеті мен жақсы қасиетін
сүзгілеу.
2-топ: Т-кестесі. Қожа мен Жантасқа
мінездеме беру. Екеуінің сәйкес ортақ мінезін
анықтау?
3-топ: Тұжырым
кестесі.
Кейіпкер
|
Сипаты
|
Адамгершілік
қасиеті
|
Кейіпкерлерге баға
беру
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Оқушылар
шығармашылық қабілетін көрсетіп, рөлге
енеді.
|
ҚБ:
Мұғалім оқушылар
жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп, домбыра әдісі арқылы
бағалап отырады.
Дескриптор:
-берілген үзіндіні
бойынша рөлге бөліп оқиды;
-кейіпкер образын
сезінеді.
2
балл
Дескриптор:
-шығармадағы
кейіпкерлер бейнесін ашып, мінездеме
береді.
-берілген тақырып
бойынша жұптасып, топтасып постер
қорғайды.
4
балл
|

А3 қағаз, түрлі түсті
маркерлер;
|
Бекіту
10 мин
|
Сабақты
қорытындылау.
3-тапсырма. Жұптық жұмыс. «Алдарасапақ»
әдісі.
«Қожа түбінде адам
болатын бала» деген пікірмен келісесіз бе? Өз пікіріңізге
шығармадан дәлел келтіре отырып, Қожаның бойындағы адамгершілік
қасиеттердің болу-болмауын талдап, даттап немесе жақтап эссе
жұмысын жазыңыз.
Мақал-мәтелдер:
Жақсы бала -
сүйік,
Жаман бала -
күйік.
Уәдені бұзған -
Ұяны бұзғанмен тең.
Жақсылыққа жерік
кісі - Уәдесіне берік
кісі.
Алып анадан
туады,
Ат биеден
туады.
Жақсы бала
жеткізеді мұратқа,
Жаман бала
жеткізеді ұятқа.
Тентек бүлдіреді,
ата-анасын күйдіреді.
Ауру қалса да,
әдет қалмайды.
Ал балалар, өмірде
Қожа түзелді ме? Олай болса балалар Бердібек Соқпақбаевтың сөзінен
дәлел келтірейік.

Үйге
тапсырмасы:
«Менің атым Қожа»
фильмі мен Еркін Рахышевтың «Менің атым Қожа» фильміндегі Қожаны
салыстыру.
|
Сабақтың тақырыбын
қорытындылау
|
Дескриптор:
-берілген пікірге
қатысты өз пікірін
анықтайды;
-өз ойын дәлелдеу
мақсатында шығармадан дәлелдер
келтіреді;
-дәлелдер арқылы
Қожаның бойындағы адамгершілік қасиеттердің бар-жоғын
талдайды.
3
балл
|
Слайд

Күнделік
слайдтар
|
Кері
байланыс
3
мин
|
«4Қ»
тәсілімен оқуда қызық, қиын, қажет, құнды
тұстарын белгілеу
|
Тақырып
бойынша
«4Қ»
тәсілімен оқуда қызық, қиын, қажет, құнды
тұстарын белгілейді
|
Оқушылар бағалау
критерийлерімен өз деңгейлерін
бағалайды
|
Кеспе
қағаз
|