Материалдар / Бұл –малдың төлі. 3-сынып

Бұл –малдың төлі. 3-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Қаңтар 2019
2849
49 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Пән:Қазақ тілі -------------------- Мектеп:Ұзақмерзімді жоспар бөлімі:1-бөлім. Жанды табиғатКүні: 11.09.18.Мұғалімнің ата-жөні:Сынып:3 Қатысқан оқушылар саны:------------Қатыспаған оқушылар саны:---------------

Сабақ тақырыбыБұл –малдың төлі.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)3.2.3.1. тыңдаған мәтінің мазмұны бойыша сұрақтарға жауап беру және сюжеттің даму желісі бойынша иллюстрацияларды орналастыру, кесте толтыру.
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар: шағын мәтінді түсінеді.Көптеген оқушылар: мәтінің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді..Кейбір оқушылар: мәтін бойынша суретті сәйкестендіреді..
Бағалау критерийлері

Төрт түлік малдың төлдері жайлы айтады,сипаттайды,сұрақтарға жауап береді .
Тілдік мақсаттар

Пәнге тән лексика мен терминология:құлын,бота,бұзау,қозы,лақ.


Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: маған құлын ұнайды. Ағама бота ұнайды..
Бастапқы білім

Төрт түлік туралы айтады. Мұғалім оқушының бастапқы білімн жетекші сұрақтар қою арқылы біле алады.
Сабақбарысы

Сабақтың жоспарланғанкезеңдеріСабақтағыжоспарланғаніс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы 8 минПсихологиялық ахуал қалыптастыру. Шаттық шеңберҚызығушылықты ояту.Ө.Тұрмажановтың «Төрт түліктің төлдері сүюі» олеңін оқып бері, ойға шақыру.Қой сүйеді баласын:«Қоңырым!»-деп,«Еш нәрсені білмейтін момыным!»-деп.Ешкі сүйеді баласын:«Лағым!»-деп,«Тастан тасқа секірген шұнағым!»-деп.Сиыр сүйеді баласын:«Торпағым!»-деп,«Қараңғыда баспайтын қорқағым!»-деп.Түйе сүйеді баласын:«Тайлағым!»-деп,«Жабу жапса жарасқан жайнағым!»-деп.Жылқы сүйеді баласын:«Құлыным!»-деп,«Жүгірудем жазбаған тұлпарым!»-деп.Балалар, сендер тқорт түліктің төлдері туралы не білесіңдер? Олар қандай болады?

Сөздікпен жұмыс.Құлын-жеребенок,бота-верблежонок,бұзау-теленок,қозы-ягненок,лақ-козленок.«Дұрыс айт!» құлын/құлұн/,бұзау,қозы/қозұ/,лақ.Қойдың қозысы. Ешкінің ла/қ/ғы.сиырдың бұзауы. Жылқыныі құлыны. Түйенің ботасы.
Тренингі жазылған парақшаларӨлең мәтіні. Оқулық. таныстырылым.
Сабақтың ортасы

22мин
Мәтінмен жқмыс «Қызықты суреттер!» 1-тапсырма суреттерді сәйкестендіру.2тапсырма Жазылым./ілік сеп.-род.пад/.

3-тапсырма. Мәтінді оқу. Талдау.4-тапсырма. «Сақина салмақ»-ойыны. Кімнің қолында сақина қалса, сол сұрақтарға жауап береді. Мәтін бойынша сұрақтар қояды.Мысалы : әлібекке не ұнады? Ол-ненің төлі? Ол не істейді?

Сергіту сәті Бізде бар қуыршақ,Бұзау,қозы құлыншақ.Ойыншықтар тыңдайды,Әмір беріп,бұйырсақ.Қуыршақтар ұйықтайды,Айтқанымнан шықпайды,Тек қозы құлыншақ,«Ұйықта»десем,ұқпайды.5тапсырма. Жазалым. Көп нүктенің орнына тиісті сөзді қойып жаз.Әлібекке /құлын/ұнайды. Ол -/жылқының/ төлі. Ағасына түйе бота. Ол-түйенің төлі.





Сабақтың соңы10мин.Кері байланыс. «Төлін тап»-ойыны. Рефлексия парағы





Үйге жаттау,16бет

























Пән:Қазақ тілі -------------------- Мектеп:Ұзақмерзімді жоспар бөлімі:1-бөлім. Жанды табиғатКүні: 13.09.18.Мұғалімнің ата-жөні:Сынып:3 Қатысқан оқушылар саны:------------Қатыспаған оқушылар саны:---------------

Сабақ тақырыбыМенің ақ лағым.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)3.1.3.1. тыңдаған мәтінің мазмұны бойыша сұрақтарға жауап беру және сюжеттің даму желісі бойынша иллюстрацияларды орналастыру, кесте толтыру.
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар: мәтінің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді, кесте толтырады.Көптеген оқушылар: белгілі тақырыптағы әңгімеге қатысады. Кейбір оқушылар: досымен диалог құрады.
Бағалау критерийлері

Тақырып бойынша өз ойын айтады,сұрақтарға жауап бередідиалог құрады.
Тілдік мақсаттар

Пәнге тән лексика мен терминология: секіреді,еркелейді.


Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: менің лағым әдемі. Менің лағым сүйкімді.
Бастапқы білім

Төрт түлік туралы айтады. Мұғалім оқушының бастапқы білімн жетекші сұрақтар қою арқылы біле алады.
Сабақбарысы

Сабақтың жоспарланғанкезеңдеріСабақтағыжоспарланғаніс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы 8 минПсихологиялық ахуал қалыптастыру. Шаттық шеңбер«Көңілді күйді анықтау» тренинг./оқушылар А4 параққа маркермен өзінің көңіл күйін сипаттайдыҚызығушылықты ояту. Суреттер арқылы үй жануарлар әлеміне саяхат жасау,сұрақтар қою.Сөздікпен жұмыс. Секіреді-прыгаетЕркелейді-балуетсяЛақ секіреді. Лақ еркелейді.Дұрыс ай!Секірет,еркелейт,ақ лақ-ағ лақТренингі жазылған парақшалар А 4 парағы,маркелер
Сабақтың ортасы

22мин
Мәтінмен жүмыс «Жариялау»әдісі 1-тапсырма мәтінді тыңдап, сұрақтарға жауап беру.
  • Мәтін не туралы?
  • Лақ қандай?
  • Лақ не істейді?
  • 4.лақ кімге еркелейді?
  • 2-тапсырма. Кестені толықтыру



    Сергіту сәті Орнымыздан тұрамыз,Қолды белге қоямыз.Бұрыламыз оңға бір,Бұрыламыз солға бір.Біз бақытты баламыз,Гүл-гұл жайнап жанамыз,Жаттығулар жасасақ,Жақсы сергеп қаламыз.

    3тапсырма. Суретке қарап, сөйлем толықтыр.

    Бағалау «Бағдаршам»


    Сабақтың соңы10мин.Кері байланыс. БББ-кестесі





    Үйге 19бет,5-тапсырма диалог құру.







    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ