Бұқар жырау "Асқар таудың өлгені”

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Бұқар жырау "Асқар таудың өлгені”

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұқар жырау "Асқар таудың өлгені” 9.3.2.1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тексерілді:

Оқу жұмысы жөніндегі директордың орынбасары:

_______________________

«________» __________202

Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 27 тамыздағы № 382 бұйрығы.

«Манашы жалпы білім беретін мектеп» КММ-сі

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Бөлім:

«Атадан қалған асыл сөз» бөлімі

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты

Муканова Инкар

Пәні:

Қазақ әдебиеті

Күні:

17.10.2025ж

Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Бұқар жырау "Асқар таудың өлгені”

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

9.3.2.1 шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру

Сабақтың мақсаты:

Шығармадағы ұрпақтар сабақтастығы көрінісін заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға береді.

Құндылықтарды дарыту:

Адалдық, ұлттық тәрбие, ұрпақтар сабақтастығы құндылықтары дарытылады. Толғау мазмұны арқылы оқушыны жақсылыққа ұмтылу, елін, сөзін құрметтеу, білім мен еңбекке адал болу секілді ізгі қасиеттерге тәрбиелеу.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурс

тар

Сабақ

тың басы

(5 мин)

І.Ұйымдастыру кезеңі

1. Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа қатысын тексеру.

2. Миға шабуыл

Бұқар жырау кім болған?

Жырау мен жыршының айырмасы қандай?

Толғау дегеніміз не?

Алдын ала болжау бағдарлары” әдісі арқылы суретке қарап тақырыпты болжау.

1.Құралдарын түгелдеу.

2. Сұрақтарға жауап береді

3. “Алдын ала болжау бағдарлары” әдісі арқылы суретке қарап тақырыпты болжайды.



+


-



Оқулық


Сабақ

тың ортасы

35 (мин)








Бұқар жыраудың “Асқар таудың өлгені” толғауымен танысу.




1-тапсырма

Венн диаграммасы арқылы «Бұқар жырау кезеңі мен қазіргі заман ұрпағының ұрпақтар сабақтастығы» ерекшеліктерін салыстыр.





2-тапсырма «Жақсының аты – өлмейді» дебат турнирі

Екі топқа бөлінеді, бірінші топ «Жақсының аты мен ғалымның хаты мәңгі өмір сүреді» деген пікірді қолда, ал екінші топ қарсы шық.

Аргументтерін Бұқар жыраудың толғауы мен қазіргі өмірден мысалдар келтіре отырып құрастыр.

Дебат соңында әр топ қорытынды пікір айт.





3-тапсырма Коллаж немесе иллюстрация (шығармашылық жұмыс)

«Өлмейтін құндылықтар» тақырыбында коллаж жаса немесе сурет сал. ЖИ көмегін пайдалан.
(Тақырыптар: Жақсының ісі, Ұстаздың еңбегі, Ғалымның хаты, Ұрпақ жалғастығы т.б.)



4-тапсырма

Бүгінгі ұрпақ атынан Бұқар жырауға 6–7 сөйлемнен тұратын хат жаз.
Хатта:

Жыраудың идеясы үшін алғыс білдір.

Өз заманыңдағы ұрпақ туралы жаз.

Жақсылық пен білімнің бағасын айт.




Бұқар жыраудың “Асқар таудың өлгені” толғауымен танысады.



Венн диаграммасы арқылы «Бұқар жырау кезеңі мен қазіргі заман ұрпағының ұрпақтар сабақтастығы» ерекшеліктерін салыстырады.




Екі топқа бөлініп, бірінші топ «Жақсының аты мен ғалымның хаты мәңгі өмір сүреді» деген пікірді қолдайды, ал екінші топ қарсы шығады.

Аргументтерін Бұқар жыраудың толғауы мен қазіргі өмірден мысалдар келтіре отырып құрастырады.

Дебат соңында әр топ қорытынды пікір айтады.


«Өлмейтін құндылықтар» тақырыбында коллаж жасайды немесе сурет салады. ЖИ көмегін пайдаланады.





Бүгінгі ұрпақ атынан Бұқар жырауға 6–7 сөйлемнен тұратын хат жазады.
Хатта:

Жыраудың идеясы үшін алғыс білдіреді.

Өз заманыңдағы ұрпақ туралы жазады.

Жақсылық пен білімнің бағасын айтады.


Дескриптор: Жалпы - 3 балл.

- Бұқар жырау кезеңін нақты көрсетеді

азіргі заман ұрпағының сабақтастығын нақты сипаттайды

кі кезеңнің ұрпақтар сабақтастығы арасындағы ұқсастықтарды табады


Дескриптор: Жалпы - 2 балл

- толғау мазмұнын қолдана отырып пікірін дәлелдейді

рпақтар сабақтастығының маңызын түсіндіреді

арсы пікірді тыңдап, өз ойларын жүйелі қорғайды




Дескриптор:

Жалпы балл -2

-шығарманың идеясын шығармашылықпен көрсетеді

ығарманың идеясын креативті жеткізеді

-ЖИ ды орынды қолдана алады


Дескриптор:

Жалпы балл -3

-хат құрылымын сақтайды

-шығарманың идеясын жеткізеді

-ө көзқарасы білдіреді

Оқулық

жұмыс дәптері

Сабақ

тың аяғы

Кері байла

ныс

«Бір сөйлем» әдісі


Үйге тапсырма: Өлеңді жаттау

Сабақ туралы ойларын айтады.


Жалпы тапсырмалар бойынша 10 балл

Оқу

лық









Тексерілді:

Оқу жұмысы жөніндегі директордың орынбасары:

_______________________

«________» __________202

Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 27 тамыздағы № 382 бұйрығы.

«Манашы жалпы білім беретін мектеп» КММ-сі

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Бөлім:

Дананың сөзі – ақылдың көзі

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты

Муканова Инкар

Пәні:

Қазақ әдебиеті

Күні:

16.10.2025ж

Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

«Күлдір күлдір кісінетіп» өлеңінің тілдік көркемдігі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

8.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың қолданысын талдай отырып, автор стилін анықтау.

Сабақтың мақсаты:


Шығармадағы көркемдегіш құралдардың қолданысын талдай отырып, автор стилін анықтайды.

Құндылықтарды дарыту:

Патриотизм . Отанды қорғау, туған жерді сүю, елдің намысы үшін қызмет ету — әр азаматтың парызы екенін ұғыну.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ре-сурс

тар

Сабақ

тың басы


І.Ұйымдастыру кезеңі

1. Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа қатысын тексеру.

2. Ой қозғау сұрақтары

«Күлдір-күлдір кісінетіп» тіркесі арқылы жырау нені бейнелеген деп ойлайсыңдар?

Өлеңнің тілі неге осыншалықты екпінді, ырғақты?

Ақтамберді жырау батырдың бейнесін қандай сөздер арқылы суреттейді?

Бұл өлеңді тыңдағанда қандай сезім пайда болады?

Ақтамберді жыраудың стилін бір сөзбен сипаттасаң, ол қандай болар еді

1.Құралдарын түгелдеу.

2. Сұрақтарға жауап береді.


+


-


Оқу

лық


Сабақ

тың ортасы









1-тапсырма.

Өлеңнен көркемдегіш құралдарды тауып, кестені толтыр.

Өлеңнен үзінді

Көркемдегіш құрал

Мағынасы/әсері












  1. тапсырма

Өлең мазмұнына сүйеніп, “Ердің серігі — ат” тақырыбында шағын (56сөйлем) ойтолғау жаз.
Онда Ақтамберді жыраудың тілдік өрнегін қолдануға тырыс.






  1. тапсырма “Көркем сөзді бейнеге айналдыр

Ақтамберді жыраудың «Күлдір-күлдір кісінетіп» толғауынан өзіңе әсер еткен бір немесе екі көркем тіркесті таңда.

Сол тіркестің мазмұнын сурет арқылы бейнеле.

Салған суретіңді қысқаша түсіндір.


Өлеңнен көркемдегіш құралдарды тауып, кестені толтырады.









Өлең мазмұнына сүйеніп, “Ердің серігі — ат” тақырыбында шағын (56сөйлем) ойтолғау жазады.
Онда Ақтамберді жыраудың тілдік өрнегін қолдануға тырыс
ады.



Ақтамберді жыраудың «Күлдір-күлдір кісінетіп» толғауынан өзіңе әсер еткен бір немесе екі көркем тіркесті таңдайды.

Сол тіркестің мазмұнын сурет арқылы бейнелейді.

Салған суретіңді қысқаша түсіндіреді.





Дескриптор:

- өлеңнен көркемдегіш құралдарды табады

өркемдегіш құралдың түрін дұрыс анықтайды

ағынасын немесе әсерін түсіндіреді

Жалпы балл -3


Дескриптор:

-өлең идеясына сүйенеді

өркем сөз қолданысын пайдаланады

-Өз ойын жүйелі жеткізеді

Жалпы балл -3


Дескриптор:

-көркем сөздің бейнесін дұрыс ашады

урет мазмұны өлең жолымен үйлеседі

-Өз ойын түсінікті, жүйелі жеткізеді

-Ақтамберді жырау стиліндегі ерлік пен рух тақырыбын бейнелей алады

Жалпы балл -4

Оқу-лық

жұ-мыс дәпте

рі

Сабақ

тың аяғы

Кері байла

ныс

«БББ» әдісі

Білемін

Білдім

Білгім келеді

Үйге тапсырма: Жаттау

Сабақ туралы ойларын жазады.


Жалпы тапсырмалар бойынша 10 балл

Оқу

лық











Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
04.12.2025
14
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі