Қазақстан Республикасының
Білім және ғылым министрлігі
ЖББ М.Өтемісов атындағы
орта мектеп
(білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ)
жоспары
Бұрылыстар
|
Бөлім: |
Робототехника |
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
11.02 |
|
|
Сынып:5а,ә |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Бұрылыстар |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.3.3.2 роботты көрсетілгенградусқа бұру үшін бағдарламалар жасау; |
|
|
Сабақтың мақсаты |
|
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Ұйымдастыру кезеңі (5 мин) |
- Оқушылармен амандасу, сабаққа дайындықтарын тексеру. |
- Оқушылар мұғалімнің сұрағына жауап береді. |
- Сабаққа қатысу белсенділігін бақылау. |
- Ақпараттық тақта, маркер. |
|
Білімді өзектендіру (5 мин) |
- Оқушыларға бұрылыс туралы сұрақтар қою: "Роботты қандай бұрышқа бұра аламыз?" |
- Оқушылар өз ойларын білдіреді. |
- Оқушылардың белсенділігін бақылау. |
- Слайдтар, графиктер. |
|
Жаңа сабақ (15 мин) |
- Роботты белгілі бір бұрышқа бұру үшін бағдарлама жазуды түсіндіру. Программалаудың негіздерін қарастыру (бұрыш, қозғалыс бағыты). |
- Оқушылар мұғалімнің түсіндіруін тыңдайды, бағдарламалау әдістері туралы ақпарат алады. |
- Оқушылардың түсіну деңгейін сұрақтар арқылы тексеру. |
- Слайдтар, робот модельдері, бағдарламалау тілдері. |
|
Тәжірибелік жұмыс (10 мин) |
- Оқушыларға роботты әртүрлі бұрыштарға бұру үшін бағдарламалар жасау бойынша тапсырма беру. |
- Оқушылар жеке-жеке немесе жұп болып роботты қажетті бұрышқа бұру үшін бағдарлама жазады. |
- Оқушылардың жұмысының дұрыстығын тексеру. |
- Робот модельдері, компьютерлер. |
|
Қорытындылау (5 мин) |
- Сабақ бойынша негізгі қорытындыларды шығару, роботтың бұрылу бұрышын есептеу. |
- Оқушылар өз жұмыстарын қорғайды, сұрақтарға жауап береді. |
- Оқушылардың дайындық деңгейін бақылау. |
- Тақта, маркер. |
|
Үй тапсырмасы (5 мин) |
- Үй тапсырмасын беру: Роботты әртүрлі бұрыштарға бұру үшін бағдарлама жазу және оны тексеру. |
- Оқушылар тапсырманы жазып алады. |
- Тапсырманың дұрыс орындалғанын бағалау. |
- Үй тапсырмасы жазылған парақшалар. |
Тапсырмалар:
-
Жеке тапсырма: Роботты берілген бұрышқа бұру үшін бағдарлама жазу. Мысалы, роботты 90 градусқа бұру.
-
Жұптық тапсырма: Жұп болып, роботты бірнеше бұрышқа бұру үшін бағдарлама құру. Әрбір бұрыш үшін қозғалыс бағытын өзгерту.
-
Топтық тапсырма: Әр топ роботты нақты тапсырмамен бағдарлап, белгілі бір бұрышқа бұру үшін бағдарлама жасап, оны сынып алдында көрсету.
Дискриптор:
-
Оқушы роботты дұрыс бағдарлау үшін қажетті бұрышты анықтап, бағдарлама жаза алады.
-
Роботтың қозғалыс бағытын және бұрышын дұрыс есептейді.
-
Оқушылар бағдарламаларды тиімді қолданады.
Бағалау критерийлері:
-
Бағдарламаны дұрыс жазу: 0-3 балл
-
Роботтың бұрылу бұрышын дұрыс есептеу: 0-3 балл
-
Бағдарламалаудағы логика: 0-2 балл
-
Топпен жұмыс істеу: 0-2 балл
-
Үй тапсырмасын орындау: 0-2 балл
Жалпы балл: 10 балл
Бұл сабақ жоспары оқушыларға робототехника негіздерін үйретуде маңызды рөл атқарады, сонымен қатар бағдарламалауды тәжірибе жүзінде қолдануға мүмкіндік береді. Оқушылар бағдарлама жазу арқылы роботтың қозғалысын басқаруды үйренеді.Начало формы
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Бұрылыстар
Бұрылыстар
Қазақстан Республикасының
Білім және ғылым министрлігі
ЖББ М.Өтемісов атындағы
орта мектеп
(білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ)
жоспары
Бұрылыстар
|
Бөлім: |
Робототехника |
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
11.02 |
|
|
Сынып:5а,ә |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Бұрылыстар |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.3.3.2 роботты көрсетілгенградусқа бұру үшін бағдарламалар жасау; |
|
|
Сабақтың мақсаты |
|
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Ұйымдастыру кезеңі (5 мин) |
- Оқушылармен амандасу, сабаққа дайындықтарын тексеру. |
- Оқушылар мұғалімнің сұрағына жауап береді. |
- Сабаққа қатысу белсенділігін бақылау. |
- Ақпараттық тақта, маркер. |
|
Білімді өзектендіру (5 мин) |
- Оқушыларға бұрылыс туралы сұрақтар қою: "Роботты қандай бұрышқа бұра аламыз?" |
- Оқушылар өз ойларын білдіреді. |
- Оқушылардың белсенділігін бақылау. |
- Слайдтар, графиктер. |
|
Жаңа сабақ (15 мин) |
- Роботты белгілі бір бұрышқа бұру үшін бағдарлама жазуды түсіндіру. Программалаудың негіздерін қарастыру (бұрыш, қозғалыс бағыты). |
- Оқушылар мұғалімнің түсіндіруін тыңдайды, бағдарламалау әдістері туралы ақпарат алады. |
- Оқушылардың түсіну деңгейін сұрақтар арқылы тексеру. |
- Слайдтар, робот модельдері, бағдарламалау тілдері. |
|
Тәжірибелік жұмыс (10 мин) |
- Оқушыларға роботты әртүрлі бұрыштарға бұру үшін бағдарламалар жасау бойынша тапсырма беру. |
- Оқушылар жеке-жеке немесе жұп болып роботты қажетті бұрышқа бұру үшін бағдарлама жазады. |
- Оқушылардың жұмысының дұрыстығын тексеру. |
- Робот модельдері, компьютерлер. |
|
Қорытындылау (5 мин) |
- Сабақ бойынша негізгі қорытындыларды шығару, роботтың бұрылу бұрышын есептеу. |
- Оқушылар өз жұмыстарын қорғайды, сұрақтарға жауап береді. |
- Оқушылардың дайындық деңгейін бақылау. |
- Тақта, маркер. |
|
Үй тапсырмасы (5 мин) |
- Үй тапсырмасын беру: Роботты әртүрлі бұрыштарға бұру үшін бағдарлама жазу және оны тексеру. |
- Оқушылар тапсырманы жазып алады. |
- Тапсырманың дұрыс орындалғанын бағалау. |
- Үй тапсырмасы жазылған парақшалар. |
Тапсырмалар:
-
Жеке тапсырма: Роботты берілген бұрышқа бұру үшін бағдарлама жазу. Мысалы, роботты 90 градусқа бұру.
-
Жұптық тапсырма: Жұп болып, роботты бірнеше бұрышқа бұру үшін бағдарлама құру. Әрбір бұрыш үшін қозғалыс бағытын өзгерту.
-
Топтық тапсырма: Әр топ роботты нақты тапсырмамен бағдарлап, белгілі бір бұрышқа бұру үшін бағдарлама жасап, оны сынып алдында көрсету.
Дискриптор:
-
Оқушы роботты дұрыс бағдарлау үшін қажетті бұрышты анықтап, бағдарлама жаза алады.
-
Роботтың қозғалыс бағытын және бұрышын дұрыс есептейді.
-
Оқушылар бағдарламаларды тиімді қолданады.
Бағалау критерийлері:
-
Бағдарламаны дұрыс жазу: 0-3 балл
-
Роботтың бұрылу бұрышын дұрыс есептеу: 0-3 балл
-
Бағдарламалаудағы логика: 0-2 балл
-
Топпен жұмыс істеу: 0-2 балл
-
Үй тапсырмасын орындау: 0-2 балл
Жалпы балл: 10 балл
Бұл сабақ жоспары оқушыларға робототехника негіздерін үйретуде маңызды рөл атқарады, сонымен қатар бағдарламалауды тәжірибе жүзінде қолдануға мүмкіндік береді. Оқушылар бағдарлама жазу арқылы роботтың қозғалысын басқаруды үйренеді.Начало формы
шағым қалдыра аласыз













