Бұрылыстар БЖБ№ 1 3-тоқсан 5-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Бұрылыстар БЖБ№ 1 3-тоқсан 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұрылыстар БЖБ№ 1 5-сынып ҚМЖ.БЖБ ҚР Білім және Ғылым министрлігінің стандартымен жасалған
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
ЖББ М.Өтемісов атындағы орта мектеп

(білім беру ұйымының атауы)


Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Бұрылыстар БЖБ№ 1

(сабақтың тақырыбы)



Бөлім:

Робототехника

Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)


Кожантаева А.Г

Күні:

18.02

Сынып:5а

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Бұрылыстар БЖБ 1

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.3.3.2 роботты көрсетілгенградусқа бұру үшін бағдарламалар жасау;

Сабақтың мақсаты

  • Оқушылар роботты программалау арқылы белгілі бір градусқа бұруды үйренеді.

  • Оқушылар бұрыштық қозғалысты басқару дағдыларын дамытады.

  • Оқушылар функционалдық сауаттылық (проблеманы шешу, логикалық ойлау) дағдыларын жетілдіреді.


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Оқушының әрекеті

Педагогтің әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру кезеңі (5 минут)

Оқушылар орындарына жайғасады, мұғаліммен амандасады.

Мұғалім оқушылармен амандасады, сабаққа дайындығын тексереді.

Мадақтау

Сынып журналы

Мотивациялық кезең (10 минут)

Оқушылар бұрылыстардың өмірдегі маңызын талқылайды (мысалы, көліктердің қозғалысы, спорттағы бұрылыстар).

Мұғалім оқушыларға бұрылыстар туралы түсінік береді, олардың маңыздылығын айтады.

Ауызша мадақтау

Интерактивті тақта, бұрылыстардың суреттері

Жаңа материалды меңгерту (15 минут)

Оқушылар мұғалімді тыңдайды, роботты белгілі бір градусқа бұру үшін программалау қадамдарын түсінеді.

Мұғалім роботты программалау ортасында бұрылыстарды қалай жасау керектігін түсіндіреді, мысалдар келтіреді.

Қалыптастырушы бағалау (ауызша)

Робот, компьютер, программалау платформасы

Тәжірибелік кезең (20 минут)

Оқушылар топпен жұмыс жасайды, роботты программалап, әртүрлі бұрылыстар жасайды (мысалы, 90 градусқа, 180 градусқа, 360 градусқа).

Мұғалім оқушыларға көмектеседі, бағыт береді, қажет болса түзетулер енгізеді.

Жиынтық бағалау (бақылау, критерийлер бойынша)

Роботтар, тапсырмалар жинағы

Қорытынды (5 минут)

Оқушылар өз жұмыстарын талқылайды, нәтижелерін бөліседі.

Мұғалім сабақты қорытындылайды, оқушылардың жетістіктерін атап өтеді.

Мадақтау

Интерактивті тақта

Функционалдық сауаттылықты дамытуға арналған тапсырмалар

  • Роботты әртүрлі бұрыштарға бұру үшін программалар құру.

  • Роботтың бұрылу бұрышын, жылдамдығын өзгерту арқылы нәтижеге жету.

  • Программалау кезінде кездесетін қателіктерді анықтау және оларды түзету.

  • Топпен жұмыс жасау арқылы күрделірек тапсырмаларды бірлесіп шешу.

Бұл сабақ оқушылардың функционалдық сауаттылығын, әсіресе проблеманы шешу, логикалық ойлау және командада жұмыс істеу дағдыларын дамытуға бағытталған.

Қосымша:

  • Сабақта әртүрлі робот түрлерін (мысалы, Lego WeDo, Bee-Bot) қолдануға болады.

  • Оқушылар өздеріне тапсырмалар құрастырып, оларды орындай алады.

  • Сабақтың соңында оқушылар өз жұмыстарының презентациясын жасай алады.



  • Оқушы роботты дұрыс бағдарлау үшін қажетті бұрышты анықтап, бағдарлама жаза алады.

  • Роботтың қозғалыс бағытын және бұрышын дұрыс есептейді.

  • Оқушылар бағдарламаларды тиімді қолданады.

Бағалау критерийлері:

  1. Бағдарламаны дұрыс жазу: 0-3 балл

  2. Роботтың бұрылу бұрышын дұрыс есептеу: 0-3 балл

  3. Бағдарламалаудағы логика: 0-2 балл

  4. Топпен жұмыс істеу: 0-2 балл

  5. Үй тапсырмасын орындау: 0-2 балл

Жалпы балл: 10 балл

Бұл сабақ жоспары оқушыларға робототехника негіздерін үйретуде маңызды рөл атқарады, сонымен қатар бағдарламалауды тәжірибе жүзінде қолдануға мүмкіндік береді. Оқушылар бағдарлама жазу арқылы роботтың қозғалысын басқаруды үйренеді.Начало формы




































3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР

«Робототехника» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Оқу мақсаты

5.3.4.1 робот анықтамасын тұжырымдау;
5.3.4.2 Роботтардың түрлерінің үлгілері және оларды қолдану салаларына мысал келтіру;

5.3.4.3 робототехника саласындағы адамзаттың техникалық жетістіктеріне мысалдар келтіру;

5.3.4.4 гироскопиялық датчик жұмыс істеу принципін түсіндіру;
5.3.3.1 роботтың бұрыштық бейімділігін анықтау үшін бағдарламалар жасау;

5.3.4.4 гироскопиялық датчик жұмыс істеу принципін түсіндіру;
5.3.3.1 роботтың бұрыштық бейімділігін анықтау үшін бағдарламалар жасау;

5.3.3.2 роботты көрсетілгенградусқа бұру үшін бағдарламалар жасау;



Бағалау критерийі

Білім алушы

Роботтардың түрлерін және оларды қолдану салаларына нақты мысалдар келтіреді.

Робототехника саласындағы маңызды жетістіктерді атайды.

Гироскопиялық датчиктің жұмыс принципін нақты және дұрыс жазады

Роботтың бұрыштық бейімділігін анықтау үшін бағдарламаны дұрыс және нақты қолданады.

Роботты көрсетілген градусқа бұру үшін дұрыс бағдарлама жасайды.


Ойлау дағдыларының деңгейі

Жоғары деңгей дағдылары



Орындау уақыты

Жалпы

15 минут

12 балл


Күні ______________________ 5______ сыныбы Оқушының аты-жөні _______________________________________________



1. Робот дегеніміз не?
A) Тек адамның жұмысын орындаушы құрылғы
B) Өзін-өзі басқаруға қабілетті автоматты құрылғы
C) Тек машиналық жұмыс орнындағы құрылғы
D) Құрылғы, бірақ ол тек қолмен басқарылады


1.1. Роботтың анықтамасын өз сөзіңмен түсіндір. Қандай роботтар бүгінгі таңда өмірде бар екенін мысалдармен келтір.

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

1.2. Роботтардың қайсысы медицинада қолданылмайды?
A) Операциялық роботтар
B) Хирургиялық роботтар
C) Робот-пылесос
D) Протездер

2. Роботтардың түрлерін және оларды қолдану салаларын атап өт. Әр роботтың қандай салада қолданылатынын мысалдармен түсіндір.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

3. Робототехниканың тарихында алғаш рет қандай робот жасалды?
A) Әуежай роботтары
B) Операциялық роботтар
C) Электрлік роботтар
D) Машина өндірісіндегі роботтар


3.1. Робототехниканың тарихынан маңызды оқиғалар мен жетістіктер туралы жаз. Қандай жетістіктер адамзаттың робототехника саласындағы дамуына ықпал етті?

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


4. Гироскопиялық датчик не үшін қолданылады?
A) Роботтың орнын анықтау
B) Роботтың бұрыштық бейімділігін анықтау
C) Роботтың қуатын бақылау
D) Роботтың қозғалатын бағытын анықтау


4.1.Гироскопиялық датчиктің жұмыс принципін түсіндір. Ол роботтың қай жақтарын бақылауға көмектеседі?

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

5.Роботтың бұрыштық бейімділігін анықтаудың қай тәсілі ең тиімді?
A) Сенсор арқылы өлшеу
B) Қозғалыс бағытын өзгерту
C) Жүйелік бақылау
D) Жылдамдықты өлшеу

6. Роботтың бұрыштық бейімділігін анықтау үшін қандай бағдарламалар мен құралдарды қолдануға болатынын түсіндір. Бұл процесс қалай жұмыс істейді?

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

7. Роботтың әртүрлі түрлерін олардың қолданылатын салаларымен сәйкестендіріңіз.



Робот түрлері


Қолдану салалары

1. Операциялық робот


D. Ғылыми зерттеулер мен көмек

2. Роботтық қол


A. Үй шаруашылығы

3. Робот-пылесос


B. Медицина

4. Индустриалды робот


C. Өндіріс



Тапсырма №

Тапсырманың атауы

Дескриптор

Балл

1

Робот анықтамасын тұжырымдау

Робот анықтамасын толық және нақты түсіндірді

1

2

Роботтардың түрлері және қолдану салалары

Робот түрлерін және олардың қолданылу салаларын нақты және толық сипаттады

2

3

Робототехника тарихы және перспективалары

Робототехника тарихындағы маңызды жетістіктер мен оқиғаларды атап өтті

2

4

Гироскопиялық датчик жұмыс істеу принципі

Гироскопиялық датчиктің жұмыс принципін дұрыс түсіндірді

2

5

Роботтың бұрыштық бейімділігін анықтау үшін бағдарламалар жасау

Роботтың бұрыштық бейімділігін анықтау үшін бағдарламаны жасау мүмкіндігін көрсетті

2

6

Бұрылыстар: Роботты көрсетілген градусқа бұру үшін бағдарламалар жасау

Роботтың бұрылысын басқару үшін бағдарламаны жасау мүмкіндігін көрсетті

1

7

Сәйкестендіру тапсырмасы

Робот түрлерін олардың қолданылатын салаларымен сәйкестендіру

2

Барлығы


Барлық тапсырмаларға берілген балл

12






















Сәйкестендіру тапсырмасы жауаап

Жауап:

Робот түрлері

Қолдану салалары

1. Операциялық робот

B. Медицина

2. Роботтық қол

C. Өндіріс

3. Робот-пылесос

A. Үй шаруашылығы

4. Индустриалды робот

D. Ғылыми зерттеулер мен көмек




Жауаптар: 1 - B
2 - C
3 - A
4 - D

Жауаптар: 1 - B
2 - C
3 - A
4 - D


  • Операциялық роботтар (медицинада): Операциялар кезінде хирургтың дәлдігін арттыратын роботтар.

  • Роботтық қолдар (өндірісте): Зауыттарда өндірістік процестерді автоматтандыратын роботтық қолдар.

  • Робот-пылесос (үй шаруашылығында): Үйді тазалау үшін қолданылатын автоматты пылесос.

Гуманоид роботтар (зерттеулерде және көмекті қажет ететін жерлерде): Адам





Жабық тапсырманың дұрыс жауабы:

C) Робот-пылесос

Жабық тапсырмаға дұрыс жауап:

A) Сенсор арқылы өлшеу




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
16.02.2025
163
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі