Бұрылыстар. Практикалық жұмыс.

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Бұрылыстар. Практикалық жұмыс.

Материал туралы қысқаша түсінік
5.3.3.2 роботты көрсетілген градусқа бұру үшін бағдарламалар жасау
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тексерілді:

Қысқа мерзімді жоспар

Бөлім:

Робототехника

Педагогтің аты-жөні

Г.Бейсеева

Күні:

 06.02.2025 ж

Сынып:5ә,б

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Бұрылыстар. Практикалық жұмыс.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.3.3.2 роботты көрсетілген градусқа бұру үшін бағдарламалар жасау;

Сабақтың мақсаты

Роботты көрсетілген градусқа бұру үшін бағдарламалар жасауды үйрету.

Роботтың бұрылу механизмі мен бұрылу бұрыштарын түсіндіру.

Python немесе басқа бағдарламалау тілдерін қолдана отырып, роботтың қозғалысын басқару дағдыларын дамыту.

Құндылық: Жасампаздық және жаңашылдық

Әр түрлі таным құралдарын қолдану дағдылары, әлем туралы білім жинақтау (тілдік, оқырмандық мәдинет, ақпараттық, цифрлық ортадағы қызмет).

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушылармен сәлемдесу, сабаққа қатысуды тексеру.

Сыныпта қолайлы психологиялық атмосфера құру. Оқушылар сыныптас көршісінің жағымды, жақсы қасиеттерін атап өтеді


Үй тапсырмасын тексеру.

Өткен тақырыпты қайталау:

"Миға шабуыл" әдісі бойынша оқушыларға сұрақтар қойылады. Оқушылар жауаптарын айтады.

Сұрақтар:

1. Гироскопиялық датчиктің маңыздылығы туралы не білдіңіз?

2. Гироскопиялық датчиктер роботтардың қозғалысына қалай әсер етеді?

3. Гироскопиялық датчик пен басқа датчиктердің айырмашылығы неде?

Өткен тақырыппен жаңа тықырыпты байланыстыру арқылы, жаңа сабақтың тақырыбы мен оқу мақсаттарын, бағалау критерийлерін қалыптастыру

Балалар жұмыс орындарын тексереді.


Сыныпта психологиялық қолайлы атмосфераны қалыптастырады





Сұрақтарға жауап береді

Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай

1-10 баллдық жүйе бойынша қалыптастырушы бағалаумен бағаланады

Презентация

Оқулық

Жұмыс дәптері

Компьютер













Сабақтың ортасы


Жаңа материалды меңгеру.

Оқулықпен жұмыс. Мұғалім оқушыларды жаңа ақпаратпен таныстырады, бірге талқылайды (бейнежазба, презентация, флипчарт қолдануға болады).

Жаңа білім бөлімі бойынша өз ойларын қорытындылау.

Тапсырма:

"Күзетші робот" бағдарламасына талдау жасау. Блоктарда қолданылатын сандық параметрлерге назар аударыңдар.

- Робот әскери күзетшінің барлық функцияларын орындай ала ма?

- Ол қандай функцияны орындай алмайды? Себебі неде?

Білімді бекіту

1-тапсырма. Блоктардың атауын жаз:

2-тапсырма. Режимдердің мәнін анықтап сәйкестікті орнатыңыз:


а)Моторды қосу

б)Моторды тоқтату

с)секунд мәні бойынша қосу

д)Айналым саны бойынша қосу

е)Градус снаы бойынша қосу

3-тапсырма. Бағдарлама коды мен нәтиже арасындағы сәйкестікті орнатыңыз:

1)


а)Робот орнында күрт бұрылыс жасайды (180 градусқа)

2)

б)Робот 90 градусқа оңға бұрылады

3)

с)Робот 90 градусқа солға бұрылады

Сергіту сәті. Көз жаттығулары

4-тапсырма. Тәжірибелік жұмыс:

1 тапсырма. Робот 50 жылдамдықпен 3 айналым алға жылжып, 90 градусқа солға бұрылатын, содан кейін 30 жылдамдықпен 2 секунд алға жылжуды жалғастыратын бағдарлама құр.



2 тапсырма. Робот зигзатпен жүріп өтетін, кейін 3 айналым алға жүріп өтетін бағдарлам құр.



Жаңа ақпаратпен танысады, тапсырманы орындайды














Дескриптор:

- блоктардың атауын жазады





Дескриптор:

- сәйкестікті белгілейді



Дескриптор:

- бағдарлама коды мен нәтижесі арасында сәйкестікті белгілейді


Сергіту жаттығуларын орындайды






Дескриптор:

- роботқа арналған бағдарлама құрады

















ФБ


2 балл






2 балл









2 балл











2 балл






2 балл

Презентация


Оқулық,













Жұмыс парағы
























Сабақтың соңы


Үй тапсырмасы:

Суретте көрсетілген бағдарламалық блоктарға талдау жүргізіңдер. Бұл бағдарламаны іске асырудың нәтижесі қандай болуы мүмкін? Не себепті екенін түсіндір.

Рефлексия.

Үй тапсырмасын жазады






Өз жұмыстарын бағалайды

Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай

1-10 баллдық жүйе бойынша қалыптастырушы бағалаумен бағаланады


Өзін-өзі бағалау



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
04.02.2025
301
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі