Тексерілді:
Қысқа мерзімді жоспар
|
Бөлім: |
Робототехника |
|
|
Педагогтің аты-жөні |
Г.Бейсеева |
|
|
Күні: |
06.02.2025 ж |
|
|
Сынып:5ә,б |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Бұрылыстар. Практикалық жұмыс. |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.3.3.2 роботты көрсетілген градусқа бұру үшін бағдарламалар жасау; |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Роботты көрсетілген градусқа бұру үшін бағдарламалар жасауды үйрету. Роботтың бұрылу механизмі мен бұрылу бұрыштарын түсіндіру. Python немесе басқа бағдарламалау тілдерін қолдана отырып, роботтың қозғалысын басқару дағдыларын дамыту. |
|
|
Құндылық: Жасампаздық және жаңашылдық |
Әр түрлі таным құралдарын қолдану дағдылары, әлем туралы білім жинақтау (тілдік, оқырмандық мәдинет, ақпараттық, цифрлық ортадағы қызмет). |
|
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесу, сабаққа қатысуды тексеру. Сыныпта қолайлы психологиялық атмосфера құру. Оқушылар сыныптас көршісінің жағымды, жақсы қасиеттерін атап өтеді Үй тапсырмасын тексеру. Өткен тақырыпты қайталау: "Миға шабуыл" әдісі бойынша оқушыларға сұрақтар қойылады. Оқушылар жауаптарын айтады. Сұрақтар: 1. Гироскопиялық датчиктің маңыздылығы туралы не білдіңіз? 2. Гироскопиялық датчиктер роботтардың қозғалысына қалай әсер етеді? 3. Гироскопиялық датчик пен басқа датчиктердің айырмашылығы неде? Өткен тақырыппен жаңа тықырыпты байланыстыру арқылы, жаңа сабақтың тақырыбы мен оқу мақсаттарын, бағалау критерийлерін қалыптастыру |
Балалар жұмыс орындарын тексереді.
Сыныпта психологиялық қолайлы атмосфераны қалыптастырады
Сұрақтарға жауап береді |
Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша қалыптастырушы бағалаумен бағаланады |
Презентация Оқулық Жұмыс дәптері Компьютер |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Жаңа материалды меңгеру. Оқулықпен жұмыс. Мұғалім оқушыларды жаңа ақпаратпен таныстырады, бірге талқылайды (бейнежазба, презентация, флипчарт қолдануға болады). Жаңа білім бөлімі бойынша өз ойларын қорытындылау. Тапсырма: "Күзетші робот" бағдарламасына талдау жасау. Блоктарда қолданылатын сандық параметрлерге назар аударыңдар. - Робот әскери күзетшінің барлық функцияларын орындай ала ма? - Ол қандай функцияны орындай алмайды? Себебі неде? Білімді бекіту 1-тапсырма. Блоктардың атауын жаз:
2-тапсырма. Режимдердің мәнін анықтап сәйкестікті орнатыңыз:
3-тапсырма. Бағдарлама коды мен нәтиже арасындағы сәйкестікті орнатыңыз:
Сергіту сәті. Көз жаттығулары
4-тапсырма. Тәжірибелік жұмыс:
|
Жаңа ақпаратпен танысады, тапсырманы орындайды
Дескриптор: - блоктардың атауын жазады
Дескриптор: - сәйкестікті белгілейді
Дескриптор: - бағдарлама коды мен нәтижесі арасында сәйкестікті белгілейді
Сергіту жаттығуларын орындайды
Дескриптор: - роботқа арналған бағдарлама құрады |
ФБ 2 балл 2 балл 2 балл 2 балл 2 балл |
Презентация
Оқулық,
Жұмыс парағы
|
||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы
|
Үй тапсырмасы: Суретте көрсетілген бағдарламалық блоктарға талдау жүргізіңдер. Бұл бағдарламаны іске асырудың нәтижесі қандай болуы мүмкін? Не себепті екенін түсіндір.
Рефлексия.
|
Үй тапсырмасын жазады
Өз жұмыстарын бағалайды |
Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша қалыптастырушы бағалаумен бағаланады Өзін-өзі бағалау |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Бұрылыстар. Практикалық жұмыс.
Бұрылыстар. Практикалық жұмыс.
Тексерілді:
Қысқа мерзімді жоспар
|
Бөлім: |
Робототехника |
|
|
Педагогтің аты-жөні |
Г.Бейсеева |
|
|
Күні: |
06.02.2025 ж |
|
|
Сынып:5ә,б |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Бұрылыстар. Практикалық жұмыс. |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.3.3.2 роботты көрсетілген градусқа бұру үшін бағдарламалар жасау; |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Роботты көрсетілген градусқа бұру үшін бағдарламалар жасауды үйрету. Роботтың бұрылу механизмі мен бұрылу бұрыштарын түсіндіру. Python немесе басқа бағдарламалау тілдерін қолдана отырып, роботтың қозғалысын басқару дағдыларын дамыту. |
|
|
Құндылық: Жасампаздық және жаңашылдық |
Әр түрлі таным құралдарын қолдану дағдылары, әлем туралы білім жинақтау (тілдік, оқырмандық мәдинет, ақпараттық, цифрлық ортадағы қызмет). |
|
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесу, сабаққа қатысуды тексеру. Сыныпта қолайлы психологиялық атмосфера құру. Оқушылар сыныптас көршісінің жағымды, жақсы қасиеттерін атап өтеді Үй тапсырмасын тексеру. Өткен тақырыпты қайталау: "Миға шабуыл" әдісі бойынша оқушыларға сұрақтар қойылады. Оқушылар жауаптарын айтады. Сұрақтар: 1. Гироскопиялық датчиктің маңыздылығы туралы не білдіңіз? 2. Гироскопиялық датчиктер роботтардың қозғалысына қалай әсер етеді? 3. Гироскопиялық датчик пен басқа датчиктердің айырмашылығы неде? Өткен тақырыппен жаңа тықырыпты байланыстыру арқылы, жаңа сабақтың тақырыбы мен оқу мақсаттарын, бағалау критерийлерін қалыптастыру |
Балалар жұмыс орындарын тексереді.
Сыныпта психологиялық қолайлы атмосфераны қалыптастырады
Сұрақтарға жауап береді |
Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша қалыптастырушы бағалаумен бағаланады |
Презентация Оқулық Жұмыс дәптері Компьютер |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Жаңа материалды меңгеру. Оқулықпен жұмыс. Мұғалім оқушыларды жаңа ақпаратпен таныстырады, бірге талқылайды (бейнежазба, презентация, флипчарт қолдануға болады). Жаңа білім бөлімі бойынша өз ойларын қорытындылау. Тапсырма: "Күзетші робот" бағдарламасына талдау жасау. Блоктарда қолданылатын сандық параметрлерге назар аударыңдар. - Робот әскери күзетшінің барлық функцияларын орындай ала ма? - Ол қандай функцияны орындай алмайды? Себебі неде? Білімді бекіту 1-тапсырма. Блоктардың атауын жаз:
2-тапсырма. Режимдердің мәнін анықтап сәйкестікті орнатыңыз:
3-тапсырма. Бағдарлама коды мен нәтиже арасындағы сәйкестікті орнатыңыз:
Сергіту сәті. Көз жаттығулары
4-тапсырма. Тәжірибелік жұмыс:
|
Жаңа ақпаратпен танысады, тапсырманы орындайды
Дескриптор: - блоктардың атауын жазады
Дескриптор: - сәйкестікті белгілейді
Дескриптор: - бағдарлама коды мен нәтижесі арасында сәйкестікті белгілейді
Сергіту жаттығуларын орындайды
Дескриптор: - роботқа арналған бағдарлама құрады |
ФБ 2 балл 2 балл 2 балл 2 балл 2 балл |
Презентация
Оқулық,
Жұмыс парағы
|
||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы
|
Үй тапсырмасы: Суретте көрсетілген бағдарламалық блоктарға талдау жүргізіңдер. Бұл бағдарламаны іске асырудың нәтижесі қандай болуы мүмкін? Не себепті екенін түсіндір.
Рефлексия.
|
Үй тапсырмасын жазады
Өз жұмыстарын бағалайды |
Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша қалыптастырушы бағалаумен бағаланады Өзін-өзі бағалау |
|
шағым қалдыра аласыз
















