Сабақтың басы
|
Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылармен сәлемдесу, сабаққа
қатысуды тексеру.
Сыныпта
қолайлы психологиялық
атмосфера құру. Оқушылар сыныптас көршісінің
жағымды, жақсы қасиеттерін атап өтеді
Үй
тапсырмасын тексеру.
Өткен тақырыпты
қайталау:
"Миға
шабуыл" әдісі бойынша оқушыларға сұрақтар қойылады. Оқушылар
жауаптарын айтады.
Сұрақтар:
1. Гироскопиялық датчиктің
маңыздылығы туралы не білдіңіз?
2.
Гироскопиялық датчиктер роботтардың қозғалысына қалай әсер
етеді?
3. Гироскопиялық датчик пен
басқа датчиктердің айырмашылығы неде?
Өткен тақырыппен жаңа тықырыпты
байланыстыру арқылы, жаңа сабақтың тақырыбы мен оқу мақсаттарын,
бағалау критерийлерін қалыптастыру
|
Балалар жұмыс орындарын
тексереді.
Сыныпта
психологиялық қолайлы атмосфераны қалыптастырады
Сұрақтарға жауап береді
|
Оқушылар сабаққа қатысу
белсенділігіне қарай
1-10 баллдық жүйе бойынша қалыптастырушы
бағалаумен бағаланады
|
Презентация
Оқулық
Жұмыс дәптері
Компьютер
|
Сабақтың ортасы
|
Жаңа
материалды меңгеру.
Оқулықпен
жұмыс. Мұғалім оқушыларды жаңа
ақпаратпен таныстырады, бірге талқылайды (бейнежазба, презентация,
флипчарт қолдануға болады).
Жаңа
білім бөлімі бойынша өз ойларын қорытындылау.
Тапсырма:
"Күзетші робот" бағдарламасына
талдау жасау. Блоктарда қолданылатын сандық параметрлерге назар
аударыңдар.
- Робот әскери күзетшінің
барлық функцияларын орындай ала ма?
- Ол қандай функцияны орындай
алмайды? Себебі неде?
Білімді
бекіту
1-тапсырма. Блоктардың атауын
жаз:

2-тапсырма. Режимдердің мәнін анықтап
сәйкестікті орнатыңыз:

|
|
а)Моторды қосу
|
б)Моторды тоқтату
|
с)секунд мәні бойынша қосу
|
д)Айналым саны бойынша қосу
|
е)Градус снаы бойынша қосу
|
3-тапсырма. Бағдарлама коды мен нәтиже
арасындағы сәйкестікті орнатыңыз:
1)
|
|
а)Робот орнында күрт бұрылыс жасайды (180
градусқа)
|
2)
|
б)Робот 90 градусқа оңға бұрылады
|
3)
|
с)Робот 90 градусқа солға бұрылады
|
Сергіту
сәті. Көз
жаттығулары

4-тапсырма. Тәжірибелік жұмыс:
№1
тапсырма. Робот 50 жылдамдықпен 3 айналым алға жылжып, 90 градусқа
солға бұрылатын, содан кейін 30 жылдамдықпен 2 секунд алға жылжуды
жалғастыратын бағдарлама құр.
|

|
№2 тапсырма. Робот зигзатпен жүріп өтетін, кейін 3 айналым алға жүріп
өтетін бағдарлам құр.
|

|
|
Жаңа ақпаратпен танысады,
тапсырманы орындайды
Дескриптор:
-
блоктардың атауын жазады
Дескриптор:
- сәйкестікті
белгілейді
Дескриптор:
-
бағдарлама коды мен нәтижесі арасында сәйкестікті
белгілейді
Сергіту
жаттығуларын орындайды
Дескриптор:
- роботқа арналған
бағдарлама құрады
|
ФБ
2 балл
2 балл
2 балл
2 балл
2 балл
|
Презентация
Оқулық,
Жұмыс парағы
|
Сабақтың соңы
|
Үй тапсырмасы:
Суретте көрсетілген
бағдарламалық блоктарға талдау жүргізіңдер. Бұл бағдарламаны іске
асырудың нәтижесі қандай болуы мүмкін? Не себепті екенін
түсіндір.

Рефлексия.

|
Үй тапсырмасын
жазады
Өз жұмыстарын
бағалайды
|
Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай
1-10
баллдық жүйе бойынша қалыптастырушы бағалаумен бағаланады
Өзін-өзі бағалау
|
|