Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бұрыш. Бұрыштың градустық өлшемі 5 сынып қмж
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім: |
Пайыз |
Педагогтің аты-жөні: |
Зәкіржан А.А. |
Күні: |
23.04.24 |
Сыныбы: 5 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Бұрыш. Бұрыштың градустық өлшемі |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
5.3.3.1 бұрышты транспортир көмегімен өлшеу. |
Сабақтың мақсаты: |
бірлесіп, бұрыштық есептермен танысу транспортирдің көмегімен есептер шығару бұрыштардың градусын сипаттап беру |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 5 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 1.Мұғалім оқушыларды түгендейді. 2.Амандасады және тілектерін білдіреді. |
1. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. |
Оқушылардың белсенділігі үшін «Жарайсың!», «Керемет!» деген сақтау сөздерімен бағалайды. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. |
Оқулық, жұмыс дәптері Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы ДК экраны |
Жаңа сабаққа кіріспе 5 мин |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Сұрақтар: 1.Градус деген не? 2. Градусты қандай құрылғымен өлшейді? 3. Бұрыштың қандай түрлері бар? |
1. Әр оқушы өз ойымен бөліседі. 2. Өзгенің пікірін толықтырады. Мақсаты: Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
Дескриптор: 1. Әр оқушы өз ойымен бөліседі. 2. Өзгенің пікірін толықтырады. Жалпы- 2 балл.
Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 10 мин. |
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді |
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. |
Тақырыпқа байланысты интернет көздерін пайдаланып бөліп шығару мүшелерімен танысады. |
Слайд Кітап |
10 мин |
1- тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
1-тапсырма <АОВ = 87°.Осы бұрыштың ішінен ОС сәулесі жүргізілген. <ВОС =52° болса, АОС бұрышының градустық өлшемін табыңдар. Дәптерге есепке сәйкес суретін салыңдар. |
Дескриптор: 1.Суретін салады. 2. Градустық өлшемін табады. Жалпы- 5 балл. |
ДК экраны 5-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. Слайд. |
5 мин |
2 |
2 |
Дескриптор: 1.Есептің мазмұнын түсінеді. 2. Градусын есептейді. 3.Жауабын табады. Жалпы- 3 балл. |
ДК экраны 5-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. Слайд. |
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 5 мин. |
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
Бөлім: |
10.4А Кеңістіктегі тікбұрышты координаталар жүйесі және векторлар |
Педагогтің аты-жөні: |
Зәкіржан А.А. |
Күні: |
.04.24 |
Сыныбы: 10 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Жазықтық теңдеуі |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: |
10.4.19 - жазықтықтың жалпы теңдеуін (ax+by+cz+d=0) нормаль вектор және осы жазықтықтағы нүкте бойынша қорытып шығару; |
Сабақтың мақсаты: |
- жазықтықтың жалпы теңдеуін (ax+by+cz+d=0) нормаль вектор және осы жазықтықтағы нүкте бойынша қорытып шығару; |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 5 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1.Оқушылар- мен амандасу, түгендеу. 2.Ынтымақ-тастық атмосферасын қалыптастыру
1.Мұғалім оқушыларды түгендейді. 2.Амандасадыжәне тілектерін білдіреді. |
1.Оқушылар мұғалім- мен амандасады. 2. Сабаққа дайындалады.
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. |
Оқушылардың белсенділігі үшін «Жарайсың!», «Керемет!» деген сақтау сөздерімен бағалайды. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. |
Оқулық, жұмыс дәптері Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы ДК экраны |
Сабақтың ортасы 15 мин. |
Айталық, нүктесі мен берілсін. нүктесі арқылы векторына перпендикуляр жалғыз ғана жазықтығын жүргізуге болатыны белгілі. жазықтығының кез-келген M нүктесі үшін Сондықтан жазықтығының теңдеуін түрінде, яғни түрінде жазуға болады. Мұндағы Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |