Сабақтың
басы
|
Оқушылармен амандасу, түгендеу, назарын
сабаққа аудару
Жағымды психологиялық ахуал орнату.
Оқу
мақсаттарымен таныстыру.
Үй жұмысын
тексеру.
|
Жинақтала
ды, сабаққа
ынталанады
|
|
|
Сабақтың
ортасы
|
Жаңа сабақ
түсіндіру. Бұрыштар градустық өлшеміне
байланысты сүйір, доғал, тік, жазыңқы, толық болып
бөлінеді.
Тікбұрыштан кіші
бұрыш сүйір бұрыш деп аталады.
Тік бұрыштан артық, жазыңқы бұрыштан кіші
бұрышты доғал
бұрыш деп атаймыз.
Градустық
өлшемі 90°-қа тең бұрыш тік бұрыш деп аталады.
Жазыңқы бұрыштар 180°-қа тең
болады.
Толық бұрыштар 360°-қа
тең болады.
Әрбір бұрыштың нөлден үлкен
белгілі бір градустық өлшемі болады.
Деңгейлік тапсырмалар
орындау.
-
А
деңгей
-
№1. АОД бұрышы – тік бұрыш ,
<АОВ=35, <АОВ=25,
-
DОС бұрышының градустық
өлшемін табыңдар. Суретті дәптерге көшіріп
алыңдар
А В
С
О Д
-
Дескриптор:
-
- Бұрыштардың түрлерін
ажыратады
-
- Градустық өлшемдерін
анықтайды
В
деңгей
№2.
< EKL
= < FKL
Егер – NKE жазыңқы бұрышы
болса, EKL бұрышы неше градус?
F L
Е
N K
С
деңгей
№3.
<
AОF=1450
ОС сәулесі – АОВ жазыңқы
бұрышының биссектрисасы.
EОF бұрышы – тік
бұрыш.
< EОС
=250
< BОF =
250
-
АОЕ, СОB бұрыштарының
градустық өлшемдерін табыңдар.
-
Тең бұрыштарды тауып, теңдік
белгісімен жазыңдар.
А
Е
С
В
F
O
Шешуі:
<EОC=<BОF
< AОE =<AОF- <EОF =1450
-900 =550
-
Дескриптор:
-
- Бұрыштардың түрлерін
ажыратады
-
- Градустық өлшемдерін
анықтайды
|
Жаңа сабақты
меңгереді.
Сызбаларды
салады.
Деңгейлік тапсырмалар
орындайды.
|
Тапсырмалар деңгейіне қарап
бағаланады.
|
|
Сабақтың
соңы
|
Үй
жұмысы:
№ есеп
Рефлексия. «Бағалау
ағашы»
Оқушылар себеттегі алма, гүл және жапырақ түріндегі жапсырма
қағаздарды қабырғаға ілінген алма ағашына жапсыру арқылы сабақ
бойынша ойларын қорытады, мұндағы:
Алма – бүгінгі сабақтан түйгенім өте көп, маңызды
болды.
Гүл – бүгін сабақта түсінбеген сұрақтарым бар, оқуым
керек.
Жапырақ – бүгін көп нәрсені түсіндім, маған пайдалы
болды.
|
Үй жұмысын
алады.
Рефлексияны ауызша
орындайды.
|
|
|