Материалдар / Бұрыш. ҚМЖ 5 сынып матем 4 тоқсан
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Бұрыш. ҚМЖ 5 сынып матем 4 тоқсан

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: 5.3.1.5 бұрыштардың түрлерін ажырату (сүйір, тік, доғал, жазыңқы, толық ); Сабақтың мақсаты: • бұрыштың түрлерін анықтау; • бұрыштaрдың градустық өлшемдерін табу; • бұрыштардың градустық өлшемін теңдеу құру арқылы табу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Сәуір 2024
54
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Таныстым:


Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі

Момынай жалпы орта білім беретін мектебі

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Пәні: Математика

Тақырыбы: Бұрыш.


Бөлім:

5.4B Бұрыштар. Көпбұрыштар

Педагогтің Т.А.Ә.

Алиева Гүлжан Аманкулкызы

Күні:

18.04.2024ж

Сынып: 5 «Ә»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Бұрыш.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.3.1.5 бұрыштардың түрлерін ажырату (сүйір, тік, доғал, жазыңқы, толық );

Сабақтың мақсаты

  • бұрыштың түрлерін анықтау;

  • бұрыштaрдың градустық өлшемдерін табу;

  • бұрыштардың градустық өлшемін теңдеу құру арқылы табу.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

тар


Сабақтың басы

Оқушылармен амандасу, түгендеу, назарын сабаққа аудару
Жағымды психологиялық ахуал орнату.

Оқу мақсаттарымен таныстыру.

Үй жұмысын тексеру.

Жинақтала

ды, сабаққа ынталанады









Сабақтың ортасы

Жаңа сабақ түсіндіру. Бұрыштар градустық өлшеміне байланысты сүйір, доғал, тік, жазыңқы, толық болып бөлінеді.

Тікбұрыштан кіші бұрыш сүйір бұрыш деп аталады.

Тік бұрыштан артық, жазыңқы бұрыштан кіші бұрышты доғал бұрыш деп атаймыз. Градустық өлшемі 90°-қа тең бұрыш тік бұрыш деп аталады. Жазыңқы бұрыштар 180°-қа тең болады.

Толық бұрыштар 360°-қа тең болады.

Әрбір бұрыштың нөлден үлкен белгілі бір градустық өлшемі болады.

Деңгейлік тапсырмалар орындау.

  1. А деңгей

  2. 1. АОД бұрышы – тік бұрыш , <АОВ=35, <АОВ=25,

  3. DОС бұрышының градустық өлшемін табыңдар. Суретті дәптерге көшіріп алыңдар

Shape1

А В

С




О Д


  1. Дескриптор:

  2. - Бұрыштардың түрлерін ажыратады

  3. - Градустық өлшемдерін анықтайды

В деңгей

2. < EKL = < FKL

Егер – NKE жазыңқы бұрышы болса, EKL бұрышы неше градус?

F L

Shape3 Shape2 Shape4 Е

N K

С деңгей

3. < AОF=1450

ОС сәулесі – АОВ жазыңқы бұрышының биссектрисасы.

EОF бұрышы – тік бұрыш.

< EОС =250

< BОF = 250

  • АОЕ, СОB бұрыштарының градустық өлшемдерін табыңдар.

  • Тең бұрыштарды тауып, теңдік белгісімен жазыңдар.

АShape5

Е

С


В


F


O


Шешуі:

  • < EОF = 90 - <BОF - < EОС = 900 - 500 = 400

<EОC=<BОF

< AОE =<AОF- <EОF =1450 -900 =550

  1. Дескриптор:

  2. - Бұрыштардың түрлерін ажыратады

  3. - Градустық өлшемдерін анықтайды

Жаңа сабақты меңгереді.


Сызбаларды салады.












Деңгейлік тапсырмалар орындайды.



































































Тапсырмалар деңгейіне қарап бағаланады.



































































Сабақтың соңы

Үй жұмысы:

есеп

Рефлексия. «Бағалау ағашы» 
Оқушылар себеттегі алма, гүл және жапырақ түріндегі жапсырма қағаздарды қабырғаға ілінген алма ағашына жапсыру арқылы сабақ бойынша ойларын қорытады, мұндағы:

Алма – бүгінгі сабақтан түйгенім өте көп, маңызды болды.

Гүл – бүгін сабақта түсінбеген сұрақтарым бар, оқуым керек.

Жапырақ – бүгін көп нәрсені түсіндім, маған пайдалы болды.

Үй жұмысын алады.

Рефлексияны ауызша орындайды.




Таныстым:


Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі

Момынай жалпы орта білім беретін мектебі

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Пәні: Математика

Тақырыбы: Бұрыш.


Бөлім:

5.4B Бұрыштар. Көпбұрыштар

Педагогтің Т.А.Ә.

Алиева Гүлжан Аманкулкызы

Күні:

18.04.2024ж

Сынып: 5 «А»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Бұрыш.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.3.1.5 бұрыштардың түрлерін ажырату (сүйір, тік, доғал, жазыңқы, толық );

Сабақтың мақсаты

  • бұрыштың түрлерін анықтау; (ЕБҚ)

  • бұрыштaрдың градустық өлшемдерін табу;

  • бұрыштардың градустық өлшемін теңдеу құру арқылы табу.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

тар


Сабақтың басы

Оқушылармен амандасу, түгендеу, назарын сабаққа аудару
Жағымды психологиялық ахуал орнату.

Оқу мақсаттарымен таныстыру.

Үй жұмысын тексеру.

Жинақтала

ды, сабаққа ынталанады









Сабақтың ортасы

Жаңа сабақ түсіндіру. Бұрыштар градустық өлшеміне байланысты сүйір, доғал, тік, жазыңқы, толық болып бөлінеді.

Тікбұрыштан кіші бұрыш сүйір бұрыш деп аталады.

Тік бұрыштан артық, жазыңқы бұрыштан кіші бұрышты доғал бұрыш деп атаймыз. Градустық өлшемі 90°-қа тең бұрыш тік бұрыш деп аталады. Жазыңқы бұрыштар 180°-қа тең болады.

Толық бұрыштар 360°-қа тең болады.

Әрбір бұрыштың нөлден үлкен белгілі бір градустық өлшемі бол

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!