Материалдар / Бұрыш түрлері. Көп бұрыштар.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Бұрыш түрлері. Көп бұрыштар.

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Ақпан 2019
761
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән:Күні:Сынып:Мұғалім:Математика210.01.2019ж2 «ӘСерикбаева А.
Сабақтың такырыбы:Бұрыш түрлері. Көп бұрыштар.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 2.3.1.1 бұрыш түрлерін (тік, сүйір, доғал) бір бірінен ажырату және атау/тіктөртбұрышты, шаршыны, тікбұрышты үшбұрышты мәнді белгілері бойынша анықтау ҚБ 2.3.1.2 көпбұрыштардың классификациясы
Сабақ мақсаттарыБарлығы: Бұрыш түрлерін ажыратадыКөбі: Бұрыштарды мәнді белгілері бойынша анықтауКейбірі: Көпбұрыштардың классфикациясын ажыратады
Бағалау критерийлеріБұрыштарды түрлеріне қарай ажыратады және атайдыНегізгі белгілеріне қарай тіктөртбұрышты, шаршыны, тік бұрышты үшбұрышты ажыратады
Тілдік мақсаттарКлассификация


Көпбұрыштар




Ойлау дағдыларының деңгейіБілу.түсіну,қолдану
Құндылықтарды дарытуЖұптық жұмыста-өзара сыйластық, ынтымақтастық, бір-бірін құрметтеу,адамгершілік, бағалауда –шыншылдық, Бір-бірімен қарым қатынасқа түсе отырып, басқалардың пікірлерін тыңдауға,өз ойын басқалардың пікірлерін тыңдауға, өз пікірін ашық айтуға дағдыланады.
Пәнаралық байланыс Дүнетану, көркем еңбек
АКТ қолдану дағдыларыАудиожазба , таныстырылым
Алдыңғы оқуУақытты анықтайды




Сабақтың жоспарлаған кезеңдері Сабақ барысы Бағалау түрлері
Сабақтың басы. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру5минут







Топқа бөлу 2 минут Психологиялық ахуал қалыптастыру: Мақсатпен таныстыру №1 Тапсырма-Суретте қандай сызықтарды көріп тұрғаныңды айт-Оларды қандай топтарға бөлуге боладыДескриптор-Суретте қандай сызықтарды көріп тұрғаныңды айтады-Оларды қандай топтарға бөлуге болатынын анықтайды



Конверттер , түріне сай топтарға бөлінеді.









«Ыстық алақан» арқылы жылы сөздер айту



«Миға шабуыл» әдісі
Сабақтың ортасы27 минут

































№2 Тапсырмасы-Қағазды шарты бойынша бүкте-Қандай фигуралар көріп тұрғаныңды айт-Және диоганал сызықтары бойынша жаса-Кандай көпбұрыштар көріп тұрсыңдарДескриптор-Қағазды шарты бойынша бүктейді-Қандай фигуралар көріп тұрғаныңды айтады-Және диоганал сызықтары бойынша жасайды-Кандай көпбұрыштар көріп тұрғанын айтады№3Тапсырмасы-Суреттегі әртүрлі бұрыш суреттерін тап-Өзің әртүрлі бұрыш түрлерін бейнелеп көр Дескриптор-Суреттегі әртүрлі бұрыш суреттерін табады-Өзің әртүрлі бұрыш түрлерін бейнелеп көреді





Топтық жұмыс



















Ұжымдық жұмыс

















Сергіту сәті2 минут«Көңілді күн!» би билеу«Көңілді күн!» биі
Ортасы
  • минут


  • -Бұрыштар сызу-Түрлерін ажырату

    «Кім жылдам?» әдісі
    Кері байланыс«Тілек ағашы» Кері бйланысПостер құрастыру







    Үйге тапсырма: 5-бет, №4





    Бағалау-қалыптастырушы бағалау.Каллиграфиялық талаптарға сай жазу білігін бағалаймынСмайликтермен , Басбармақ



    Пәнаралық байланыс:

    Көркем еңбек






    Рефлексия













    Оқу ісінің орынбасары: Ж. Сатенбаева







    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!