Ұзақ мерзімді жоспар
тарауы:
Бұрыштар. Көпбұрыштар.
|
Сыныбы:
5
|
Сабақ
тақырыбы
|
Бұрыштардың
түрлері
|
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаты:
|
5.3.1.5 бұрыштардың түрлерін
ажырату
5.3.3.3 бұрыштың градустық
өлшемін табуға,бұрыштардысалыстыруға берілген есептерді
шығару.
|
Сабақ
мақсаттары:
|
Барлық оқушылар
үшін:
Білім алушылар градустық
өлшемдерін табуды меңгереді.
Көпшілік оқушылар
үшін:
Білім алушылар градустық
өлшемдерін табуға берілген есептермен
танысады.
Кейбір оқушылар
үшін:
Білім алушылар бұрыштарды
салыстырып бере алады.
|
Сабақ
барысы
|
Сабақтың
жоспарланған кезеңдері
|
Педагогтің
жоспарланған іс-әрекеті
|
Оқушының
жоспарланған іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
5минут
|
Ұйымдастыру. Оқушылармен
амандасу, түгендеу.
Оқушылар шеңбер жасап
тұрады, «Менен саған бір
тілек» тренингі арқылы бір-біріне
сәттілік тілейді.
Үстел үстінде жатқан төрт
түрлі төсбелгінің арасынан өзіне ұнағанын таңдап алады, төсбелгі
түріне қарай топқа бірігеді. Топтың алтын ережесін құруды талап
етемін.
|
«Менен саған бір
тілек» тренингі арқылы бір-біріне
сәттілік тілейді.
|
Түрлі-түсті
төсбелгілер
|
Түрлі-түсті
төсбелгілер
|
Ширату
тапсырмалары: Жаңа сабақты бастамас бұрын
жалпы сыныппен жұмыс.
«Серпілген сауал» әдісі.
`Wordwall` бағдарламасын қолданамын.
|
Оқушылар компьютер таңдаған
сұраққа жауап береді.
|
Жарайсыңдар!
Монеталармен
бағалау.
|
Глобус,
АКТ
|
Сабақтың
ортасы
30
минут
|
Жаңа білімді еске
түсіру.
«Модельдеу»
әдісі.
Жұмыс
барысы: Тақырыпты топта өз ішінде
талқылап,топ көшбасшысы қорғайды. Бір топ тақырыптар бойынша
сұрақтар дайындайды.
1. Бұрыш дегеніміз не? Қандай
түрлері бар?
2.Бұрышты қалай өлшеуге
болады?
3.Бұрыштың градустық өлшемін
қалай анықтайды?ҚБ:
«Шапалақ»
Топтар бірін бірі
бағалағаннан кейін мұғалім тақтаға слайд арқылы тақырыпты
түйіндейді.
|
Моделдеу барысында
оқушылар құрылымдалған ортаның аясында белгілі бір проблемаға
қатысты жауап береді, мұғалімге еліктейді
|
Өте
жақсы
Монеталар
|
АКТ, флипчарт,
маркерлер
|
№1 тапсырма. Оқулықпен
жұмыс.
Топпен
жұмыс.
«Тарсия әдісі» бойынша
шығару.
ҚБ:
«Мадақтау»
|
Есептерді жауаптары бойынша
сәйкестендіреді.
|
Өте
жақсы!
Керемет!
|
|
|
№2
тапсырма. Жұптық жұмыс: «Тиімді
депозит» (бекіту
жаттығулары).
І
-IYтоп
Сағат 9-дан 10минут өткенде,
оның сағаттық тілі мен минуттық тілі арасындағы бұрыш неше градус
болады?
Дескриптор: 1.Сағаттық тілді
салады.
2.Градусын
анықтайды.
3.Жауабын
анықтайды.
Жалпы- 5
балл.
ІІ-III
топ
2-тапсырма
Сағат 10-нан 34минут өткенде,
оның сағаттық тілі мен минуттық тілі арасындағы бұрыш неше градус
болады?
Дескриптор:
1.Есептің мазмұнын
түсінеді;
2.Градусын
табады.
Жалпы-5
балл.
ҚБ: «Тиімді
депозит»
|
Оқушылар жұппен орындайды,
дәптерге түсіреді және толықтырады..
|
Жинаған монеталарын депозитке
салу.
|
АКТ, үлестірмелі материалдар,
смайликтер
|
Сергіту
сәті.
|
1-10 дейінгі цифрларды
мұрынымыздың ұшымен ауада саламыз.
|
|
|
|
Сабақтың
соңы
7
минут
|
Қалыптастырушы бағалау
тапсырмалары:
Ойлау дағдыларының
деңгейлері:
білу және түсіну, қолдану,
талдау.
Суреттегі DOF бұрышының
градустық өлшемін табыңдар.
Дескриптор:
1.Градустық өлшемін
табады.
2.Жауабын
анықтайды.
Жалпы- 5
балл.
|
Дескриптор:
-өрнекті
құрайды;
-
берілген санның пайызын
анықтайды.
-пайызы бойынша санды
анықтайды.
|
|
Стикерлер, үлестірмелі
материалдар
|
3
минут
|
Рефлексия (кері
байланыс)
|
Оқушылар сабақ бойынша алған
әсерлерін жазып шығады.
|
|
Стикерлер
|