Материалдар / БҰРЫШТЫҢ ТҮРЛЕРІ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

БҰРЫШТЫҢ ТҮРЛЕРІ

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұрыштардың түрлері 5.3.1.5 бұрыштардың түрлерін ажырату 5.3.3.3 бұрыштың градустық өлшемін табуға,бұрыштардысалыстыруға берілген есептерді шығару.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Ақпан 2024
264
1 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

БҰРЫШТЫҢ ТҮРЛЕРІ

Имантаева Гүлшат Сагитбекқызы

Ақтөбе облысы Ырғыз ауданы

Ы.Алтынсарин атындағы жалпы білім беретін орта мектебі


Ұзақ мерзімді жоспар тарауы:

Бұрыштар. Көпбұрыштар.

Сыныбы: 5


Сабақ тақырыбы


Бұрыштардың түрлері

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты:

5.3.1.5 бұрыштардың түрлерін ажырату

5.3.3.3 бұрыштың градустық өлшемін табуға,бұрыштардысалыстыруға берілген есептерді шығару.

Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар үшін:

Білім алушылар градустық өлшемдерін табуды меңгереді.

Көпшілік оқушылар үшін:

Білім алушылар градустық өлшемдерін табуға берілген есептермен танысады.

Кейбір оқушылар үшін:

Білім алушылар бұрыштарды салыстырып бере алады.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Педагогтің жоспарланған іс-әрекеті

Оқушының жоспарланған іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5минут


Ұйымдастыру. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

Оқушылар шеңбер жасап тұрады, «Менен саған бір тілек» тренингі арқылы бір-біріне сәттілік тілейді.

Үстел үстінде жатқан төрт түрлі төсбелгінің арасынан өзіне ұнағанын таңдап алады, төсбелгі түріне қарай топқа бірігеді. Топтың алтын ережесін құруды талап етемін.

«Менен саған бір тілек» тренингі арқылы бір-біріне сәттілік тілейді.

Түрлі-түсті төсбелгілер

Түрлі-түсті төсбелгілер

Ширату тапсырмалары: Жаңа сабақты бастамас бұрын жалпы сыныппен жұмыс.

«Серпілген сауал» әдісі. `Wordwall` бағдарламасын қолданамын.


Оқушылар компьютер таңдаған сұраққа жауап береді.


Жарайсыңдар!

Монеталармен бағалау.


Глобус, АКТ

Сабақтың ортасы

30 минут

Жаңа білімді еске түсіру.

«Модельдеу» әдісі. Жұмыс барысы: Тақырыпты топта өз ішінде талқылап,топ көшбасшысы қорғайды. Бір топ тақырыптар бойынша сұрақтар дайындайды.

1. Бұрыш дегеніміз не? Қандай түрлері бар?

2.Бұрышты қалай өлшеуге болады?

3.Бұрыштың градустық өлшемін қалай анықтайды?ҚБ: «Шапалақ»

Топтар бірін бірі бағалағаннан кейін мұғалім тақтаға слайд арқылы тақырыпты түйіндейді.

Моделдеу барысында оқушылар құрылымдалған ортаның аясында белгілі бір проблемаға қатысты жауап береді, мұғалімге еліктейді

Өте жақсы

Монеталар

АКТ, флипчарт, маркерлер

1 тапсырма. Оқулықпен жұмыс.

Топпен жұмыс.

«Тарсия әдісі» бойынша шығару.

ҚБ: «Мадақтау»

Есептерді жауаптары бойынша сәйкестендіреді.


Өте жақсы!

Керемет!





















2 тапсырма. Жұптық жұмыс: «Тиімді депозит» (бекіту жаттығулары).

І -IYтоп

Сағат 9-дан 10минут өткенде, оның сағаттық тілі мен минуттық тілі арасындағы бұрыш неше градус болады?

Дескриптор: 1.Сағаттық тілді салады.

2.Градусын анықтайды.

3.Жауабын анықтайды.

Жалпы- 5 балл.

ІІ-III топ

2-тапсырма

Сағат 10-нан 34минут өткенде, оның сағаттық тілі мен минуттық тілі арасындағы бұрыш неше градус болады?

Дескриптор:

1.Есептің мазмұнын түсінеді;

2.Градусын табады.

Жалпы-5 балл.

ҚБ: «Тиімді депозит»


Оқушылар жұппен орындайды, дәптерге түсіреді және толықтырады..



Жинаған монеталарын депозитке салу.

АКТ, үлестірмелі материалдар, смайликтер






Сергіту сәті.


1-10 дейінгі цифрларды мұрынымыздың ұшымен ауада саламыз.




Сабақтың соңы

7 минут











Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары:

Ойлау дағдыларының деңгейлері:

білу және түсіну, қолдану, талдау.

Суреттегі DOF бұрышының градустық өлшемін табыңдар.

Дескриптор:

1.Градустық өлшемін табады.

2.Жауабын анықтайды.

Жалпы- 5 балл.

Дескриптор:

-өрнекті құрайды;

- берілген санның пайызын анықтайды.

-пайызы бойынша санды анықтайды.








Стикерлер, үлестірмелі материалдар






3 минут

Рефлексия (кері байланыс)



Оқушылар сабақ бойынша алған әсерлерін жазып шығады.























Стикерлер










Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!