Материалдар / Бүтін сандармен берілген өрнектің мәнін табу
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Бүтін сандармен берілген өрнектің мәнін табу

Материал туралы қысқаша түсінік
ОЖСБ-ға дайындау үшін тест тапсырмаларына есептер шығара отырып, оқушылардың ақыл – ойын, танымдық және шығармашылық қабілеттерін дамыту, оның қолданбалы мүмкіндіктерін кәсіптік есептер шешуге қолдану арқылы дағдыларын қалыптастыру, математикамен байланысы бар мамандықтарға бағыттау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Мамыр 2022
430
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мәтінді есептер №81

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 5

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақ тақырыбы:

Санның бөлігін және бөлігі бойынша санды табуға берілген есептер

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

5.1.2.24 Санның бөлігін табу және бөлігі бойынша санды табу

5.5.1.4Санның немесе шаманың бөлігін табу және бөлігі бойынша санды немесе шаманы табуға арналған есептерді құрастыру және шығару

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:Оқушыларға санның бөлігін табу ережесін түсіндіру және бөлігі бойынша санды таба білуді үйрету. Есептер шығару барысында теориялық негіздерін тұжырымдау

Оқушылардың басым бөлігі:Тақырып жайлы түсіктерін қалыптасыра отырып тақырыптың өзекті түйінді жерлерін практикада қолданады

Кейбір оқушылар:Оқушылар топтық,жұптық жұмыс жасауда дағдыланады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Сәлемдесіп, оқушылардың сабаққа дайындығы. Сабақ мақсатымен таныстыру.Үй тапсырмасының дұрыс орындалғанын анықтап, қате орындалған жұмыстарды оқушылармен бірлесе отырып талқылау.Пысықтау сұрақтары:

1) Бөлімдері бірдей бөлшектер қалай қосылады?

2) Бөлімдері әр түрлі бөлшектер қалай қосылады?

3) Аралас сандар қалай қосылады?

4) Натурал сан мен аралас санның қосындысы қалай табылады?

5) Бөлімдерді, бөлшектерді қалай азайтады?

6) Бөлімдері әр түрлі бөлшектерді қалай азайтады?

7) Натурал саннан бөлшекті қалай азайтады?

8) Аралас сандар қалай азайтылады?

9) Натурал санды аралас санды қалай азайтады?

10) Бөлшектер қалай көбейтіледі?

11) Натурал санды бөлшекті санға қалай көбейтеміз?

12) Аралас сандарды қалай көбейтеміз?

13) Бөлшекті бөлшекке бөлу қалай орындалады?


Деңгейлік тапсырмалар орындайды

Бағалау. Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады.

Деңгейлік тапсырмалар

Сабақтың ортасы

Кез келген a санының бөлігін табу үшін, а санын бөлшегіне көбейтеміз. Мысалы:

А) 15-тің бөлігін табайық 15* =3*2=6

Б) 16-тің бөлігін табайық 16* =4*3=12

1. Егер бөлшек 1-ден кіші болса, онда санның бөлігі осы саннан кіші болады. Мысалы:

3 тің -ін табу үшін: 3 * = * = =2 ; 2 <3

2. Егер бөлшек 1-ден үлкен болса, онда санның бөлігі осы саннан үлкен болады.

16-ның 1 -ін табу үшін: 16*1 =16*1 =20; 16<20

Тақтамен жұмыс


Оқулықпен жұмыс


Дәптермен жұмыс



Сабақтың соңы

668 Бөлігі бойынша санды табыңдар:

1) –і 80-ге тең;

2) –і 10-ға тең;,

3) –і 30-ға тең;

Оқулықпен жұмыс































Тақырыбы: №82 САБАҚ -

Санның бөлігін және бөлігі бойынша санды табуға берілген есептер

Күні,айы:

Мұғалімнің аты-жөні


Сабаққа қатысқан оқушылар саны:

Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

5.1.2.24

санның бөлігін табу және бөлігі бойынша санды табу;

5.5.1.4

санның немесе шаманың бөлігін табу және бөлігі бойынша санды немесе шаманы табуға арналған есептерді құрастыру және шығару;

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар:

Оқушыларға санның бөлігін табу ережесін түсіндіру және бөлігі бойынша санды таба білуді үйрету. Есептер шығару барысында теориялық негіздерін тұжырымдау

Оқушылардың басым бөлігі:

Тақырып жайлы түсіктерін қалыптасыра отырып тақырыптың өзекті түйінді жерлерін практикада қолданады



Кейбір оқушылар:

Оқушылар топтық,жұптық жұмыс жасауда дағдыланады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы(2-5 минут)

(МК)Оқушылардың сабаққа дайындығы.Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру. Сабақ мақсатымен таныстыру.

Үй тапсырмасының дұрыс орындалғанын анықтап, қате орындалған жұмыстарды оқушылармен бірлесе отырып талқылау.

. Пысықтау сұрақтары:

  • ) Бөлімдері бірдей бөлшектер қалай қосылады?

  • 2) Бөлімдері әр түрлі бөлшектер қалай қосылады?

  • 3) Аралас сандар қалай қосылады?

  • 4) Натурал сан мен аралас санның қосындысы қалай табылады?

  • 5) Бөлімдерді, бөлшектерді қалай азайтады?

  • 6) Бөлімдері әр түрлі бөлшектерді қалай азайтады?

  • 7) Натурал саннан бөлшекті қалай азайтады?

  • 8) Аралас сандар қалай азайтылады?

  • 9) Натурал санды аралас санды қалай азайтады?

  • 10) Бөлшектер қалай көбейтіледі?

  • 11) Натурал санды бөлшекті санға қалай көбейтеміз?

  • 12) Аралас сандарды қалай көбейтеміз?

  • 13) Бөлшекті бөлшекке бөлу қалай орындалады?

Оқулықпен жұмыс

Кубизим әдісімен

  1. Бөлшектерді қос

  2. Бөлшектерді азайт

  3. Натурал сан мен аралас санды қос

  4. Аралас сандарды қос

  5. Аралас сандарды азайт

Жай бөлшектерді көбейт

Бағалау. Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады.

Оқулық



1жұмыс дәптері


Қосымша тапсырма:1.7

Сабақтың ортасы (6-35 минут)

Кез келген a санының бөлігін табу үшін, а санын бөлшегіне көбейтеміз.

Мысалы:

А) 15-тің бөлігін табайық

Б) 16-тің бөлігін табайық

1. Егер бөлшек 1-ден кіші болса, онда санның бөлігі осы саннан кіші болады.

Мысалы:

-ін табу үшін:

2. Егер бөлшек 1-ден үлкен болса, онда санның бөлігі осы саннан үлкен болады.

-ін табу үшін:


Санның бөлігін табу үшін санды осы бөлшекке көбейтеміз.

Бөлігі бойынша санды табу үшін бөлікке сәйкес санды осы бөлшекке бөлу керек.

Мысалы:

А) -сі 24 –ке тең санды табу үшін:

Ә) -і 40 –қа тең санды табу үшін:

Б) ) -і 30 –ға тең санды табу үшін:

Бағалау. Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады.


Сабақтың соңы( 35-40мин)

Оқу жылдамдығын тексеру.

  1. Сәйкестендіру тест (Интерактивті тақтада)

«талдау» венн диог-сы (

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!