Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мәтінді есептер №81

    Мектеп:

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып: 5

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақ тақырыбы:

    Санның бөлігін және бөлігі бойынша санды табуға берілген есептер

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    5.1.2.24 Санның бөлігін табу және бөлігі бойынша санды табу

    5.5.1.4Санның немесе шаманың бөлігін табу және бөлігі бойынша санды немесе шаманы табуға арналған есептерді құрастыру және шығару

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар:Оқушыларға санның бөлігін табу ережесін түсіндіру және бөлігі бойынша санды таба білуді үйрету. Есептер шығару барысында теориялық негіздерін тұжырымдау

    Оқушылардың басым бөлігі:Тақырып жайлы түсіктерін қалыптасыра отырып тақырыптың өзекті түйінді жерлерін практикада қолданады

    Кейбір оқушылар:Оқушылар топтық,жұптық жұмыс жасауда дағдыланады.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі

    Педагогтың әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Сәлемдесіп, оқушылардың сабаққа дайындығы. Сабақ мақсатымен таныстыру.Үй тапсырмасының дұрыс орындалғанын анықтап, қате орындалған жұмыстарды оқушылармен бірлесе отырып талқылау.Пысықтау сұрақтары:

    1) Бөлімдері бірдей бөлшектер қалай қосылады?

    2) Бөлімдері әр түрлі бөлшектер қалай қосылады?

    3) Аралас сандар қалай қосылады?

    4) Натурал сан мен аралас санның қосындысы қалай табылады?

    5) Бөлімдерді, бөлшектерді қалай азайтады?

    6) Бөлімдері әр түрлі бөлшектерді қалай азайтады?

    7) Натурал саннан бөлшекті қалай азайтады?

    8) Аралас сандар қалай азайтылады?

    9) Натурал санды аралас санды қалай азайтады?

    10) Бөлшектер қалай көбейтіледі?

    11) Натурал санды бөлшекті санға қалай көбейтеміз?

    12) Аралас сандарды қалай көбейтеміз?

    13) Бөлшекті бөлшекке бөлу қалай орындалады?


    Деңгейлік тапсырмалар орындайды

    Бағалау. Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады.

    Деңгейлік тапсырмалар

    Сабақтың ортасы

    Кез келген a санының бөлігін табу үшін, а санын бөлшегіне көбейтеміз. Мысалы:

    А) 15-тің бөлігін табайық 15* =3*2=6

    Б) 16-тің бөлігін табайық 16* =4*3=12

    1. Егер бөлшек 1-ден кіші болса, онда санның бөлігі осы саннан кіші болады. Мысалы:

    3 тің -ін табу үшін: 3 * = * = =2 ; 2 <3

    2. Егер бөлшек 1-ден үлкен болса, онда санның бөлігі осы саннан үлкен болады.

    16-ның 1 -ін табу үшін: 16*1 =16*1 =20; 16<20

    Тақтамен жұмыс


    Оқулықпен жұмыс


    Дәптермен жұмыс



    Сабақтың соңы

    №668 Бөлігі бойынша санды табыңдар:

    1) –і 80-ге тең;

    2) –і 10-ға тең;,

    3) –і 30-ға тең;

    Оқулықпен жұмыс































    Тақырыбы: №82 САБАҚ -

    Санның бөлігін және бөлігі бойынша санды табуға берілген есептер

    Күні,айы:

    Мұғалімнің аты-жөні


    Сабаққа қатысқан оқушылар саны:

    Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    5.1.2.24

    санның бөлігін табу және бөлігі бойынша санды табу;

    5.5.1.4

    санның немесе шаманың бөлігін табу және бөлігі бойынша санды немесе шаманы табуға арналған есептерді құрастыру және шығару;

    Сабақ мақсаты

    Барлық оқушылар:

    Оқушыларға санның бөлігін табу ережесін түсіндіру және бөлігі бойынша санды таба білуді үйрету. Есептер шығару барысында теориялық негіздерін тұжырымдау

    Оқушылардың басым бөлігі:

    Тақырып жайлы түсіктерін қалыптасыра отырып тақырыптың өзекті түйінді жерлерін практикада қолданады



    Кейбір оқушылар:

    Оқушылар топтық,жұптық жұмыс жасауда дағдыланады.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі

    Педагогтың әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы(2-5 минут)

    (МК)Оқушылардың сабаққа дайындығы.Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру. Сабақ мақсатымен таныстыру.

    Үй тапсырмасының дұрыс орындалғанын анықтап, қате орындалған жұмыстарды оқушылармен бірлесе отырып талқылау.

    . Пысықтау сұрақтары:

    • ) Бөлімдері бірдей бөлшектер қалай қосылады?

    • 2) Бөлімдері әр түрлі бөлшектер қалай қосылады?

    • 3) Аралас сандар қалай қосылады?

    • 4) Натурал сан мен аралас санның қосындысы қалай табылады?

    • 5) Бөлімдерді, бөлшектерді қалай азайтады?

    • 6) Бөлімдері әр түрлі бөлшектерді қалай азайтады?

    • 7) Натурал саннан бөлшекті қалай азайтады?

    • 8) Аралас сандар қалай азайтылады?

    • 9) Натурал санды аралас санды қалай азайтады?

    • 10) Бөлшектер қалай көбейтіледі?

    • 11) Натурал санды бөлшекті санға қалай көбейтеміз?

    • 12) Аралас сандарды қалай көбейтеміз?

    • 13) Бөлшекті бөлшекке бөлу қалай орындалады?

    Оқулықпен жұмыс

    Кубизим әдісімен

    1. Бөлшектерді қос

    2. Бөлшектерді азайт

    3. Натурал сан мен аралас санды қос

    4. Аралас сандарды қос

    5. Аралас сандарды азайт

    Жай бөлшектерді көбейт

    Бағалау. Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады.

    Оқулық



    №1жұмыс дәптері


    Қосымша тапсырма:1.7

    Сабақтың ортасы (6-35 минут)

    Кез келген a санының бөлігін табу үшін, а санын бөлшегіне көбейтеміз.

    Мысалы:

    А) 15-тің бөлігін табайық

    Б) 16-тің бөлігін табайық

    1. Егер бөлшек 1-ден кіші болса, онда санның бөлігі осы саннан кіші болады.

    Мысалы:

    -ін табу үшін:

    2. Егер бөлшек 1-ден үлкен болса, онда санның бөлігі осы саннан үлкен болады.

    -ін табу үшін:


    Санның бөлігін табу үшін санды осы бөлшекке көбейтеміз.

    Бөлігі бойынша санды табу үшін бөлікке сәйкес санды осы бөлшекке бөлу керек.

    Мысалы:

    А) -сі 24 –ке тең санды табу үшін:

    Ә) -і 40 –қа тең санды табу үшін:

    Б) ) -і 30 –ға тең санды табу үшін:

    Бағалау. Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады.


    Сабақтың соңы( 35-40мин)

    Оқу жылдамдығын тексеру.

    1. Сәйкестендіру тест (Интерактивті тақтада)

    «талдау» венн диог-сы (

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Қайратова Мөлдір Қайратқызы
    12 Мамыр 2022
    521
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Бүтін сандармен берілген өрнектің мәнін табу

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Бүтін сандармен берілген өрнектің мәнін табу

    Материал туралы қысқаша түсінік
    ОЖСБ-ға дайындау үшін тест тапсырмаларына есептер шығара отырып, оқушылардың ақыл – ойын, танымдық және шығармашылық қабілеттерін дамыту, оның қолданбалы мүмкіндіктерін кәсіптік есептер шешуге қолдану арқылы дағдыларын қалыптастыру, математикамен байланысы бар мамандықтарға бағыттау
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мәтінді есептер №81

    Мектеп:

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып: 5

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақ тақырыбы:

    Санның бөлігін және бөлігі бойынша санды табуға берілген есептер

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    5.1.2.24 Санның бөлігін табу және бөлігі бойынша санды табу

    5.5.1.4Санның немесе шаманың бөлігін табу және бөлігі бойынша санды немесе шаманы табуға арналған есептерді құрастыру және шығару

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар:Оқушыларға санның бөлігін табу ережесін түсіндіру және бөлігі бойынша санды таба білуді үйрету. Есептер шығару барысында теориялық негіздерін тұжырымдау

    Оқушылардың басым бөлігі:Тақырып жайлы түсіктерін қалыптасыра отырып тақырыптың өзекті түйінді жерлерін практикада қолданады

    Кейбір оқушылар:Оқушылар топтық,жұптық жұмыс жасауда дағдыланады.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі

    Педагогтың әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Сәлемдесіп, оқушылардың сабаққа дайындығы. Сабақ мақсатымен таныстыру.Үй тапсырмасының дұрыс орындалғанын анықтап, қате орындалған жұмыстарды оқушылармен бірлесе отырып талқылау.Пысықтау сұрақтары:

    1) Бөлімдері бірдей бөлшектер қалай қосылады?

    2) Бөлімдері әр түрлі бөлшектер қалай қосылады?

    3) Аралас сандар қалай қосылады?

    4) Натурал сан мен аралас санның қосындысы қалай табылады?

    5) Бөлімдерді, бөлшектерді қалай азайтады?

    6) Бөлімдері әр түрлі бөлшектерді қалай азайтады?

    7) Натурал саннан бөлшекті қалай азайтады?

    8) Аралас сандар қалай азайтылады?

    9) Натурал санды аралас санды қалай азайтады?

    10) Бөлшектер қалай көбейтіледі?

    11) Натурал санды бөлшекті санға қалай көбейтеміз?

    12) Аралас сандарды қалай көбейтеміз?

    13) Бөлшекті бөлшекке бөлу қалай орындалады?


    Деңгейлік тапсырмалар орындайды

    Бағалау. Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады.

    Деңгейлік тапсырмалар

    Сабақтың ортасы

    Кез келген a санының бөлігін табу үшін, а санын бөлшегіне көбейтеміз. Мысалы:

    А) 15-тің бөлігін табайық 15* =3*2=6

    Б) 16-тің бөлігін табайық 16* =4*3=12

    1. Егер бөлшек 1-ден кіші болса, онда санның бөлігі осы саннан кіші болады. Мысалы:

    3 тің -ін табу үшін: 3 * = * = =2 ; 2 <3

    2. Егер бөлшек 1-ден үлкен болса, онда санның бөлігі осы саннан үлкен болады.

    16-ның 1 -ін табу үшін: 16*1 =16*1 =20; 16<20

    Тақтамен жұмыс


    Оқулықпен жұмыс


    Дәптермен жұмыс



    Сабақтың соңы

    №668 Бөлігі бойынша санды табыңдар:

    1) –і 80-ге тең;

    2) –і 10-ға тең;,

    3) –і 30-ға тең;

    Оқулықпен жұмыс































    Тақырыбы: №82 САБАҚ -

    Санның бөлігін және бөлігі бойынша санды табуға берілген есептер

    Күні,айы:

    Мұғалімнің аты-жөні


    Сабаққа қатысқан оқушылар саны:

    Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    5.1.2.24

    санның бөлігін табу және бөлігі бойынша санды табу;

    5.5.1.4

    санның немесе шаманың бөлігін табу және бөлігі бойынша санды немесе шаманы табуға арналған есептерді құрастыру және шығару;

    Сабақ мақсаты

    Барлық оқушылар:

    Оқушыларға санның бөлігін табу ережесін түсіндіру және бөлігі бойынша санды таба білуді үйрету. Есептер шығару барысында теориялық негіздерін тұжырымдау

    Оқушылардың басым бөлігі:

    Тақырып жайлы түсіктерін қалыптасыра отырып тақырыптың өзекті түйінді жерлерін практикада қолданады



    Кейбір оқушылар:

    Оқушылар топтық,жұптық жұмыс жасауда дағдыланады.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі

    Педагогтың әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы(2-5 минут)

    (МК)Оқушылардың сабаққа дайындығы.Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру. Сабақ мақсатымен таныстыру.

    Үй тапсырмасының дұрыс орындалғанын анықтап, қате орындалған жұмыстарды оқушылармен бірлесе отырып талқылау.

    . Пысықтау сұрақтары:

    • ) Бөлімдері бірдей бөлшектер қалай қосылады?

    • 2) Бөлімдері әр түрлі бөлшектер қалай қосылады?

    • 3) Аралас сандар қалай қосылады?

    • 4) Натурал сан мен аралас санның қосындысы қалай табылады?

    • 5) Бөлімдерді, бөлшектерді қалай азайтады?

    • 6) Бөлімдері әр түрлі бөлшектерді қалай азайтады?

    • 7) Натурал саннан бөлшекті қалай азайтады?

    • 8) Аралас сандар қалай азайтылады?

    • 9) Натурал санды аралас санды қалай азайтады?

    • 10) Бөлшектер қалай көбейтіледі?

    • 11) Натурал санды бөлшекті санға қалай көбейтеміз?

    • 12) Аралас сандарды қалай көбейтеміз?

    • 13) Бөлшекті бөлшекке бөлу қалай орындалады?

    Оқулықпен жұмыс

    Кубизим әдісімен

    1. Бөлшектерді қос

    2. Бөлшектерді азайт

    3. Натурал сан мен аралас санды қос

    4. Аралас сандарды қос

    5. Аралас сандарды азайт

    Жай бөлшектерді көбейт

    Бағалау. Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады.

    Оқулық



    №1жұмыс дәптері


    Қосымша тапсырма:1.7

    Сабақтың ортасы (6-35 минут)

    Кез келген a санының бөлігін табу үшін, а санын бөлшегіне көбейтеміз.

    Мысалы:

    А) 15-тің бөлігін табайық

    Б) 16-тің бөлігін табайық

    1. Егер бөлшек 1-ден кіші болса, онда санның бөлігі осы саннан кіші болады.

    Мысалы:

    -ін табу үшін:

    2. Егер бөлшек 1-ден үлкен болса, онда санның бөлігі осы саннан үлкен болады.

    -ін табу үшін:


    Санның бөлігін табу үшін санды осы бөлшекке көбейтеміз.

    Бөлігі бойынша санды табу үшін бөлікке сәйкес санды осы бөлшекке бөлу керек.

    Мысалы:

    А) -сі 24 –ке тең санды табу үшін:

    Ә) -і 40 –қа тең санды табу үшін:

    Б) ) -і 30 –ға тең санды табу үшін:

    Бағалау. Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады.


    Сабақтың соңы( 35-40мин)

    Оқу жылдамдығын тексеру.

    1. Сәйкестендіру тест (Интерактивті тақтада)

    «талдау» венн диог-сы (

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Алгебра Барлық материалдар 6 сынып
    12.05.2022
    521
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Қайратова Мөлдір Қайратқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации