Булану және конденсация.Қаныққан және қанықпаған булар

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Булану және конденсация.Қаныққан және қанықпаған булар

Материал туралы қысқаша түсінік
Булану және конденсация.Қаныққан және қанықпаған булар
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұзақмерзімдіжоспардыңтарауы:

Мектеп: №1 О.Есімов ЖОМ

Күні: 18.10.2018 ж

Мұғалімніңаты-жөні: Мүсілім О.

СЫНЫП:8

Қатысқандар :

Қатыспағандар:

Сабақтыңтақырыбы:

Булану және конденсация.Қаныққан және қанықпаған булар

Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

8.3.1.5 – молекула-кинетикалық теория негізінде заттың сұйық күйден газ күйіне және керіайналуын сипаттау;

8.3.2.13 – заттың булану және конденсация үдерісі кезіндегі температураның уақытқа тәуелділік графигін талдау;

8.3.2.14 – су буының мысалы негізінде қанығу күйін сипаттау

Сабақмақсаттары

Барлықоқушылар:

  • заттың булану және конденсация процессін сипаттайды, температураның уақытқа тәуелділік графигін талдайды

Оқушылардыңбасымбөлігі:

  • су буының мысалы негізінде қанығу күйін сипаттайды

Кейбіроқушылар:

  • сапалық есептерді шығарады

Бағалау критерийі

Заттың булану және конденсация үдерісі кезіндегі температураның уақытқа тәуелділік графигін талдайды

Су буының мысалы негізінде қанығу күйін анықтайды

Тілдік мақсаттар


Оқушылар:

Арнайы пәндік лексика мен терминология:

Қазақша

Русский

English

Қайнау

кипение

boiling

Булану

испарение

evaporation

Конденсация

конденсация

Condensation

Қаныққан бу

насыщенный пар

Saturated vapour

Қаныпаған бу

ненасыщенный пар

Upsaturated vapour















Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: булану,конденсация,қаныққан және қанықпаған булар.

Диалогтер мен жазу үшін қолданатын тіркестер:

Булану ..... сұйықтың буға айналу құбылысы.

Кебу дегеніміз ...

Кебу кезінде ....... буланады.

Қайнау...

Конденсация ....

Сұйық қайнаған кездегі температураны.....

Құндылықтарға баулу

Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу:еңбек және шығармашылық,өмір бойы білім алу

Өмір бойы оқу:

Тақырып, тарауды оқытудың, оқу жоспарының бірізділігін сақтайды.


Пәнаралық байланыс

Жаратылыстану,химия

Алдыңғы оқу

Сұйықтың булануы туралы біледі

Сабақ барысы

Жоспарланған уақыт

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

  1. мин



Сәлемдесу,оқушыларды түгелдеу, сынып ішіндегі тазалық пен сынып оқушыларының сабаққа қатысымын қадағалау. Оқушыларды суреттер арқылы 3 топқа бөлу.

1-топ «Булану»

2-топ «Конденсация»

3-топ «Кебу»

«Миға шабуыл» әдісін пайдаланып үй тапсырмасын сұрау.

1.Меншікті балқу жылуы дегеніміз не?

2.Ол қандай әріппен белгіленеді?

3.Қандай өлшем бірліктермен өлшенеді?

4.Балқу кезінде дененің температурасы қалай өзгереді?

ҚБ: Кері байланыс ауызша

2.(W) Сыныппен жұмыс «Суреттер сөйлейді».Сурет бойынша кебу жылдамдығының факторларын ажыратады.

ҚБ:графикалық бағалау түрін пайдаланамын «Смайликтер»


Таратпалар

суреттер


Сабақтың ортасы

15 мин































12 мин








3.(G) Топпен жұмыс. «Кімдер жылдам»

1 плакат бойынша тесттік тапсырмаларды орындау.

t°

5 00 Г

Б В




300



А





0 5 12 18 24 t,(мин)


1.Дененің бастапқы температурасы

  1. 400°

  2. 110°

  3. 100°

  4. 50°

  5. 440°

2.АБ кесіндісі қандай процесті корсетеді

  1. Қыздыру

  2. Суыту

  3. Балқу

  4. Қатаю

3.БВ кесіндісі қандай қандай процесті корсетеді

  1. Қыздыру

  2. Суыту

  3. Балқу

  4. Қатаю

4.Қандай температурада дененің балқуы басталады

  1. 80°

  2. 350°

  3. 320°

  4. 450°

  5. 1000°

5.Балқу процесі қанша уақытқа созылады

  1. 8 мин

  2. 4 мин

  3. 12 мин

  4. 16 мин

  5. 7 мин

6.Дененің балқуы кезінде температура өзгерді ме

  1. Иә,ол жоғарлады

  2. Иә,ол төмендеді

  3. Жоқ,ол өзгермеді

7.Бақылаудың соңында дененің температурасы қандай болды?

  1. 10°С

  2. 500°С

  3. 550°С

  4. Қатаю

  5. 40°С

  6. 1100°С

ҚБ:Тапсырманы дайын жауабы арқылы бағалау

1.Б

2.А

3.В

4.Б

5.Б

6.В

7.Б


4.(P) Жеке жұмыс. «Графика және сұрақ» әдісі

1.Суретте кескінделген графикті пайдаланып,қыздырудан буға айналуға дейіінгі жылу процестерінің нәтижесінде массасы 800 г мұздың ішкі энергиясының өзгерісін анықтаңдар.

Рисунок 2

2.График бойынша ОА, АВ және ВС бөліктеріне қандай процестер сәйкес келетінін анықтаңдар.

Рисунок 3

3. Шық түсуі мен тұманның пайда болуын қалай түсіндіресіңдер?

4.Ыстық күннен соң шықтың мол түсетіні неліктен?

5.Бөлмедегі ауаның температурасы төмендеген сайын ылғалдылық пен дымқылдылықтыңартатыны неліктен?

Критерий

Дескриптор


Булану,қайнай процестерін сипаттайды


Графикті пайдаланып,жылу процестерін анықтайды

ХБЖ келтіреді

Ішкі энергия өзгерісін формулалар бойынша анықтайды

Су буының мысалы негізінде қанығу күйін анықтайды

Қаныққан буды біледі

Қанықпаған буды біледі

Физикалық құбылыстың мәнін анықтайды


Таратпалар тапсырмалар

графиктер









Таратпа тапсырмалар

Тест тапсырмалары

Жұмыс дәптері




















графиктер

Сабақтыңсоңы

3 мин






Рефлексия:

«Теңіздегі қайық». Оқушыларға стикерлер таратылады.


Үйге тaпcырмa § 11 оқу.


Саралау- Сіздің қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырма бересіз?


Бағалау- Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?


Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Тапсырма:Бұл сабақта оқушыларға арналған түрлі тапсырмалар жасалынды.Тест тапсырмалары берілді.

Дереккөздер.Оқушылардың ойлау деңгейін жетілдіру үшін графиктер пайдаланылды.Бұл материалды пайдаланудың анағұрлым ауқымды,қолжетімді.

Қарқын.Кейбір оқушылар топта белсенділік танытып,жылдам жұмыс істей отырып,топты алға жетелейді.

Бағалау.Оқушылар үнемі бағаланылып отырылады.Оқушылардың қажеттілігіне қарай үнемі түзетіліп отырылады.


1.Үй тапсырмасын сұрауда ауызша бағалау түрін пайдаландым.

2.Сыныппен жұмыста оқушылар смайликтер арқылы бағаланады.

3.Топтық жұмыста оқушылар тапсырманы дайын жауабы арқылы бағаланады.

4.Жеке жұмыстың тапсырмасына сәйкес бағалау критерийі жасалынды.

Оқушылардың денсаулығына қауіпсіз жағдай орнатылады (парталарды ыңғайлап орналастырып, техникалық қауіпсіздік ережелері т.б түсіндіріледі)

Сабақбойыншарефлексия


Сабақмақсаттарынемесеоқумақсаттарышынайы, қолжетімдіболдыма?

Барлықоқушылароқумақсатынақолжеткіздіме?Егероқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?

Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.

Жалпы бағалау



Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:


2:


Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:


2:


Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?














Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
06.02.2019
720
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі