Материалдар / «Буллингтен қорған!» «Жедел қызмет телефон нөмірлері»

«Буллингтен қорған!» «Жедел қызмет телефон нөмірлері»

Материал туралы қысқаша түсінік
«Буллингтен қорған!» «Жедел қызмет телефон нөмірлері»
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қараша 2024
88
1 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Іс-шараның тақырыптары

«Буллингтен қорған!» «Жедел қызмет телефон нөмірлері»

Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)


Күні:


Сынып:

10 « »

Сабақтың мақсаттары:

-Қоғамда орын алып отырған жасөспірімдер арасындағы қорлау, мазақтау, намысқа тию секілді жағдайлардың алдын алу

- оқушыларды шұғыл қызмет желілеріне дұрыс және тиімді қоңырау шалуға үйрету және жылдам әрекет ету үшін оларға қажетті ақпаратты беру.

Құндылық :

Заң және тәртіп

Бірлік және ынтымақ

3-апта дәйексөзі: «Жауапкершілік-адамгершілік қасиеттің көрінісі»!

Сабақтың барысы

Сынып сағатының кезеңі\ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

бағалау

ресурстар




35 мин


































Салеметсіздерме құрметті оқушылар?! –

- Оқушылар, көңіл-күйіміз қалай? Сабағымызды бастамас бұрын барлығымыз шаттық шеңберіне тұрайық.

- Біз неге шеңберге тұрып, сабақты бастадық?

Шеңбер – бұл әлемдегі мейірімділік, жақсылық. Шеңбер арқылы – бір – бірімізге күлімдеп қарап, бақыт, қуаныш, жылылық тілейміз.

«Миға шабул»

1. Буллинг деген не?

2. Кибербуллинг деген не?

Буллинг деген не? Қорлау (буллинг) – басқа адамның жанын ауырту мақсатында агрессияны қолдану. Қорлау жәбірленушіге ауыртпалық пен қайғы әкеледі. Оның агрессив мінез-құлықтың басқа түрлерінен ерекшелігі – бірнеше рет қайталанады және жеке адамға немесе топқа бағытталады.
Бүгінде буллинг әлем мектеп¬те¬рінде кеңінен таралып отыр. Буллинг сөзі ағылшын тілінің bully, яғни қорқыту ұғымын береді. Бұл физикалық агрессия¬ны ғана емес, психологиялық қысым, қорқыту, тартып алу, қорлау дегенді білдіреді. Мұндай теріс әрекеттер физикалық байланыс, сөздер немесе басқа да әдістер түрінде болуы мүмкін. Мысалы, бет көрінісін өзгерту немесе әдепсіз қимыл, сондай-ақ буллингтің құрбанын топтан, қауымдастықтан әдейі шығарып тастауға ұмтылу.
Кибербуллинг дегеніміз не? Кибербуллинг – адамды интернетте, мысалы әлеуметтік желілерде қорлау немесе қудалау. Кез келген адамның кибербуллингке ұшырауы мүмкін екені есіңде болсын. Егер де сенімен бұндай жағдай орын алып жатса, ол сенің кінәң емес. Дегенмен саған онлайн қауіпсіздігін сақтау қажет. Және көмек сұраудан қорықпа, бұл – әлсіздік емес.

1-тапсырма (жеке жұмыс)

Жағдаяттарды талдау.

Не істер едің?

2-тапсырма

«Буллинге жол жоқ» көрініс


Оқушылар сәлемдеседі.



Шеңберде тұрып оқушылар бір-бірімен сәлемдеседі. Мысалы:Салем! Сәлеметсің бе? Есен-амансың ба? Қалайсың?




Жағдаяттарды талдайды

Егер де:
1 оқушысаған зұлым, ренішті хабарламалар, смс немесе электронды хаттар (email) жазса
2 оқушы сені қорлайтын бейнероликтер, суреттер, өсек немесе жалған сөздер таратса
3 оқушы

әлеуметтік желілерде сенің атыңнан жалған аккаунттар құрып, онда ерсi фотосуреттерді орналастырса


Презентация 1-8














Қауіпсіздік сабағы


10 мин
































































ҚС

Сабақтың мақсаты: оқушыларды шұғыл қызмет желілеріне дұрыс және тиімді қоңырау шалуға үйрету және жылдам әрекет ету үшін оларға қажетті ақпаратты беру.

Негізгі міндеттері:

  1. Оқушыларды «Жедел қызмет» туралы түсінікпен және желілерімен таныстыру.

  2. Қандай оқиғаларда жедел қызметке жүгіну қажеттігін түсіндіру.

  3. Жедел қызмет операторына ақпаратты нақты және дұрыс хабарлауды оқушыларға үйрету .

Сабақтың барысы

    1. Кіріспе

Жедел қызмет телефон нөмірлері туралы ақпарат ұсыну.

112 – төтенше жағдайлар департаментінің Бірыңғай кезекші-диспетчерлік қызметінің телефон нөмірі. 112 телефон нөмірі бойынша тәулік бойы төтенше жағдайдың қаупі немесе туындауы не шұғыл көмекті қажет ететін өзге де жағдайлар туралы хабарлама қабылдайтын болады. Егер сіз өмірге, денсаулыққа, мүлікке, қоршаған ортаға нақты қауіп төнгенде немесе аталған қауіп-қатерлердің туындауының нақты себебі болғанда шұғыл көмекке мұқтаж болсаңыз ғана осы нөмір бойынша қоңырау шалу қажет.

  1. Негізгі бөлім (6 минутқа дейін)

Біз, өкінішке қарай, қайғы-қасірет болатын әлемде өмір сүріп жатырмыз: өрт, ауру, адам бақытсыздығы. Әркім өмірінде төтенше жағдайдың куәгері болған шығар. Әрбір қалыпты адамның табиғи тілегі –


Қазақстанда 112 нөмірінен басқа барлық шұғыл қызметтердің нөмірлері бар: өрт сөндіру қызметі – 101, полиция – 102, жедел медициналық көмек – 103, авариялық газ қызметі – 104.

«Есте сақта!»


Өрт күзеті

101

Полиция

102

Жедел жәрдем

103

Төтенше газ қызметі

104, 112

Бірыңғай құтқару қызметі

112

«111 жедел қызметі» байланыс орталығы балалар мен ересектер өздеріне көмек қажет екендігі туралы, тұрмыстық зорлық- зомбылық, балалардың құқықтарының бұзылуы туралы, баланың көшеде, үйде, көлікте жалғыз қалғаны туралы, өміріне және денсаулығына қауіп төнгенде хабарласу үшін ашылған.


  • «111» нөмірі – 24/7 байланыста

  • «111» нөмірі – құпиялылықты сақтайды

  • «111» нөмірі – тәулік бойы ІІД және өңірлердің жедел

топтарымен байланыста.

111

зардап шеккендерге көмектесу. Мұны қалай дұрыс жасау керек және зиян келтірмеу керек?

Адамдарға жедел көмек көрсететін, қиындықтарға көмектесетін

құтқару қызметтері бар.


Жағдайларды талдау: 1-жағдай

  • Егер адамдар отқа ұқыпсыз қараса немесе сымдарда тұйықталу болса, не болады?

  • Бұл жағдайда қайда қоңырау шалу керек?

Мұндай жағдайда дереу өрт сөндіру бөліміне 01 немесе 112 телефонына қоңырау шалу керек.

Сіз телефонмен анық, тыныш және асықпай сөйлесуіңіз керек: қоңырау кезінде өрт сөндіру тобы дабыл бойынша көтеріліп, кетіп қалады, ал барлық қосымша ақпарат оған радио арқылы беріледі.

Төтенше жағдайға қоңырау шалған кезде сізге хабарлама керек:

  1. Мекенжай. Қоңырау шалғанда алдымен мекенжайды айту керек: байланыс үзілсе де, құтқарушылар қайда бару керектігін біледі.

  2. Нысаны – бұл қайда болды: аулада, пәтерде, жертөледе, қоймада және т. б.

  3. Не болды – нақты хабарлау керек: теледидар, жиһаз жанып тұр; газдың иісі сезіледі.

Егер диспетчер сұраса, сіз үйдің, кіреберістің, пәтердің нөмірін, кіреберіске кіру

кодын және т.б. нақтылауыңыз керек.


  1. жағдай

Егер сіздің өміріңізге қауіп төніп тұрса, біреу үйге кіріп, есікті қағып, көшеде тұрып, қалада адасып қалса немесе сізден жеке затты алып кетсе.

    • Көмек алу үшін кімге жүгіну керек?

Мұндай жағдайда 102 немесе 112 нөміріне қоңырау шалу керек. Полицияға қоңырау шалу кезінде сіз өзіңізді таныстырып, болған жағдайды түсіндіруіңіз керек.


  1. жағдай

Егер сіз кенеттен әткеншектен құлап, қатты жарақат алсаңыз, үйде бірдеңе жеп, ішіңіз ауырса, досыңыз қиындыққа тап болса...

    • Мұндай жағдайда қайда қоңырау шалу керек?

Жедел медициналық көмек сізге көмектеседі. Сізге 103 немесе 112 нөміріне қоңырау шалу керек.

    • Операторға не хабарлайсыз?

Операторға аты-жөніңізді айтып, қанша жаста екеніңізді, мекенжайыңызды міндетті түрде хабарлауыңыз керек. Жағдайды, не болғанын және кіммен болғанын сипаттау керек. Оператор сізге дәрігерді жібереді және жедел жәрдем жоқ кезде не істеу керектігін айтады. Дәрігерлер сізге міндетті түрде көмек көрсетіп, емдейді.

Жедел қызметтердің бірыңғай телефоны бар, оған қоңырау шалу арқылы сіз кез келген жағдайда көмек сұрай аласыз. Бұл телефон – 112. Төтенше жағдайларда ең бастысы – тыныштықты сақтау және операторға сізге не болғанын түсіндіре білу.

Ешқашан қиындыққа тап болмас үшін қауіпсіздік ережелерін есте сақтау және білу қажет.

Есте сақта!

  1. Егер сізде немесе көршілеріңізде өрт болса, 101-ге қоңырау шалыңыз.

  2. Егер сізді ренжіткен болса, тоналған болсаңыз немесе қатты қорықсаңыз, онда 102-ге қоңырау шалыңыз.

  3. Егер сіз немесе жақын адамыңыз ауырып қалса, 103-ке қоңырау шалыңыз.

  4. Кез келген ойламаған қиын жағдай болып қалғанда 112-ге қоңырау шалыңыз. Рольдік ойынды ұйымдастыру. Оқушыларды жұпқа бөліңіз. Бір оқушы қоңырау шалушы, екіншісі оператор ролін атқарады. Әртүрлі жағдайлары бар

карталарды таратыңыз (өрт, террористік қауіп және т.б.).

3.Қорытынды. Педагог жедел жәрдем нөмірлері бар карталарды таратады.


Пайдалы сілтемелер: https://youtu.be/d_23wEdBeoA?si=mQEc9TJ2ivUtVspG https://orken-instituty.kz/kz/telefony-goryachih-

linijhttps://egov.kz/cms/kk/articles/emergency_situations/emergency_number_112






















































https://youtu.be/d_23wEdBeoA?si=mQEc9TJ2ivUtVspG https://orken-instituty.kz/kz/telefony-goryachih-

linijhttps://egov.kz/cms/kk/articles/emergency_situations/emergency_number_112



































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ