«Буллингтен қорған!» Қауіпсіздік сабағы (10 минут)

Тақырып бойынша 27 материал табылды

«Буллингтен қорған!» Қауіпсіздік сабағы (10 минут)

Материал туралы қысқаша түсінік
«Буллингтен қорған!» Қауіпсіздік сабағы (10 минут) 10–сыныптар: Жедел қызмет телефон нөмірлері
Материалдың қысқаша нұсқасы

Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)


Күні:

10.02.2025

Сынып:9

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

«Буллингтен қорған!»

Қауіпсіздік сабағы (10 минут)

10–сыныптар: «Жедел қызмет телефон нөмірлері

Сабақ мақсаты


Мақсаты: Оқушыларға буллингтің (қорқыту мен мазақтаудың) зияны туралы түсінік беру.

Достық қарым-қатынасты нығайтып, мектептегі қауіпсіз ортаны қалыптастыру.

Құндылықтар

Қорғану тәсілдерін үйрету және бір-біріне қолдау көрсетуді насихаттау

2-апта дәйексөзі

Шығармашыл бала – ойлы бала

Қауіпсіздік сабағы (10 минут)

«Жедел жәрдем нөмірлері және сенім телефондары»

Күтілетін нәтиже

1, Жедел қызмет нөмерлерін біледі

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының

әрекеті

Ресурстар


Ұйымдастыру





Кіріспе




































Топтық жұмыс









Бекіту











Қауіпсіздік сабағы (10 минут)




  • Оқушылармен амандасу.

  • Хормен әнұранымызды орындау.

Сабақтың мақсаты мен тақырыбын түсіндіру.

  1. Буллинг дегеніміз не?

Буллингтің анықтамасы: қорқыту, мазақтау немесе қысым көрсету әрекеттері.

Түрлері: Физикалық (ұру, итеру);Сөздік (қорлау, мазақтау);

Кибербуллинг (онлайн қысым көрсету).

Буллингтің зардаптары: психологиялық және физикалық салдары.

  1. Сұрақ-жауап:

«Сіз немесе таныстарыңыз буллингке тап болған жағдайлар бар ма?»

«Буллингтің алдын алу үшін не істеу керек?»

Бейнеролик көрсету:

https://youtu.be/RCA_wFW-mSo?si=vsgYCikv6nR7w-Oo

Пікірталас:Тақырыбы: «Буллингтің салдарын жою үшін не істеу керек?»
Тапсырма:

  • Сынып екі топқа бөлінеді.

1.Бір топ буллингтің құрбандарына көмектесу жолдарын қарастырады.

2.Екінші топ буллингтің алдын алу шараларын талдайды.

2 Жағдаяттық тапсырма:

  • Сценарий: Мұғалім буллингке қатысты жағдаяттар сипатталған карточкаларды ұсынады.

  • Тапсырма:

Әр топ жағдаятты талдап, буллингті тоқтату үшін қандай әрекеттер жасайтынын ұсынады.

Мысалы: «Сыныпта досыңды мазақтайды. Сен не істейсің?»

Сұрақтар ға жауап береді



Тақырып бойынша өз ойларымен бөліседі





Бірлесіп жұмыс жасайды



Кері байланыс жасайды

























  • Әр топ өз пікірлерін дәлелдейді және шешімдер ұсынады.




Тақырыптық суреттер







https://youtu.be/bTtLWDa5v7I?si=3RisLlJMHXSIdMwq















Төтенше жағдайлар туындаған кезде жедел қызметтерге хабарласу – әр адамның білуі қажет маңызды ақпарат..

Жедел қызмет нөмірлері:

? 101 – Өрт сөндіру қызметі
? 102 – Полиция (құқық қорғау органдары)
? 103 – Жедел жәрдем
? 104 – Газ қызметі
? 112 – Бірыңғай төтенше жағдайлар қызметі

Қауіпсіздік ережелері:

1️ Жедел қызметке хабарласу кезінде:

  • Сабырлы болыңыз, дауысыңызды көтермеңіз.

  • Оқиға орнын нақты сипаттаңыз (мекенжай, жағдай, зардап шеккендер туралы ақпарат).

2️ Өрт болған жағдайда:

  • Дереу 101 нөміріне хабарласыңыз.

  • Егер мүмкін болса, отты бастапқы кезеңде сумен, құммен немесе өрт сөндіргішпен сөндіріңіз.

3️ Жол-көлік оқиғасы кезінде:

  • Зардап шеккендер болса, 103 нөміріне хабарласыңыз.

  • Жол-көлік оқиғасын тіркеу үшін 102 нөміріне хабарласып, жағдайды баяндаңыз.

Егер психологиялық көмек немесе кеңес қажет болса.

Егер зорлық-зомбылыққа, қысымға немесе қиын жағдайға тап болсаңыз.

Егер медициналық қызметтерге байланысты шағымдарыңыз немесе сұрақтарыңыз болса.

? Маңызды: Барлық шұғыл қызметтерге қоңырау шалу ТЕГІН және тәулік бойы жұмыс істейді.

Қазақстандағы негізгі жедел қызметтердің нөмірлері мен қауіпсіздік ережелері берілген















Сенім телефондары:

? 150 – Балалар мен жасөспірімдерге арналған ұлттық сенім телефоны
? 111 – Балаларға қатысты құқық бұзушылықтар туралы хабарлау үшін
? 1414 – Мемлекеттік қызметтер бойынша call-орталық
? 1406 – Денсаулық сақтау мәселелері бойынша сенім телефоны
? 8 (7172) 76-80-43 – ҚР Денсаулық сақтау министрлігінің call-орталығы
? +7 (7172) 76-89-66 – Психологиялық көмек көрсету желісі







https://youtu.be/L8QuDPzXe0k


Кері байланыс

Көршіңізбен бөлісіңіз

Өте жақсы түсінген үш нәрсені атаңыз және бір не нәрсені жақсы түсінгіңіз келетінін айтыңыз

Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


А4, конспект




Шығармашыл бала – ойлы бала



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
09.02.2025
271
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі