Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Бутербродтар мен сусын әзірлеу технологиясы
Материал туралы қысқаша түсінік
Материал көркем еңбек пән мұғалімдеріне қажет, сабаққа пайдалануға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
04 Ақпан 2019
1545
22 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Тамақтану мәдениеті | Мектеп: М.Жұмабаев атындағы №1 орта мектеп | |
Күні: 20.04.2018 | Мұғалімнің аты-жөні: Тасимова А.М. | |
Сынып: 5 | Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны: | |
Сабақ тақырыбы | Бутербродтар мен сусын әзірлеу технологиясы. | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 5.1.3.1 Шығармашылық идеяларды зерттеу мен дамыту үшін ақпарат көздерімен жұмыс істеу (оның ішінде АКТ қолданып).5.2.4.4 Салқын тағамдар мен сусындарды әзірлеу технологиясын білу және қолдану. | |
Сабақ мақсаттары | ||
Жетістік критерийлері | ||
Тілдік мақсаттар | Оқушылар: Пәндік терминология Тілдік мақсатқа байланысты талқылауға арналған сұрақтар: | |
Құндылықтарды дарыту | Өзіне және өзгелерге құрметОқушылар мен мұғалім бір-бірімен амандасады. Негізгі ұғымдарды талдау кезінде мұғалім мен оқушылардың және оқушылардың бір-бірінің пікірімен санасып құрмет көрсетуі. Еңбек және шығармашылықЖұптық және топтық жұмыс жасауда бірігіп еңбек етеді, оқушылар жаңа идея ұсынады. | |
Пәнаралық байланыстар | Биология, жаратылыстану, химия-тағам өнімдерінің құрамы мен ерекшеліктері, пайдалы және зиянды тағамдарды талқылау | |
АКТ қолдану дағдылары | Тақырып бойынша қажетті ақпараттарды іздеу, өңдеу. Презентация жасау барысында АКТ құрылғыларына жүгіну және топта/жұпта бөлісу. | |
Бастапқы білім | Оқушылар жалпы асүй жабдықтарын танысып, материалдар мен құралдарды дұрыс қолданудағы қауіпсіздік техникасымен танысты. Асханалық құрал-саймандармен, құрылғылар жұмыс істеу және оларды қолданудың қауіпсіздік ережелері туралы мәліметтер мен білім алды. | |
Сабақ барысы | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы 2 мин | Сабақ басында: | |
8 мин 3 мин 12 мин 3 мин 12 мин | Оқу мақсаты мен жетістік критерийлерімен таныстыру. https://www.youtube.com/watch?v=fkZRMrqVZH8 көрсетіліп оқушыларға фасфудтың зияны туралы бейнеролик көрсетіледі. Оқушылар өзара топта немесе жұпта өз ойымен сынып ішінде бөлісіп, шағын 1 беттік презентация жұмысын жасайды.бейнероликте пайдалы бутербродтың жасалу жолы көрсетіп, төмендегі кестені толтыру қажет. Практикалық жұмысСыныпқа эксперимент жасау/Топқа бөлуСұрақтар қою: Біз шай дайындау үшін неге суды қайнатамыз? Эксперимент процесі:Алдын-ала үш шыны ыдыс дайындау, ішін демделген шаймен толтыру (түйіршікті/жапырақталған /қалтадағы буылған). №1 ыдысты бөлме температурасындағы сумен толтыру.№2 ыдысты салқын сумен толтыру.№3 ыдысты қайнаған сумен толтыру.Оқушылар болып жатқан үрдісті 1-2 минут ішінде байқап белгілейді. Қалыптастырушы бағалау:Әр топ эксперимент кезінде барлық байқаған үдерістерін сұрақтар қоя отырып қорғайды. Қысқаша білім.https://www.youtube.com/watch?v=tGHxcgDVKOo қосымша бейнеролик көрсету. | Презентация 2бет Наутбук, интерактивті тақта. презентация 3бет |
Сабақтың соңы5 мин | Рефлексия:оқушылардың назарына келесі сурет көрсетіліп, сабақ барысында түсінбеген мағұлматтары болса, сұрақтарын қойып талқылай алады. | Презентация 4 бет |
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Қабілеті жоғары оқушылар Зерттеу жұмысын толық әрі нақты орындайды. Қосымша ақпараттар қолданады. | Қалыптастырушы бағалауӨзара бағалау | Қауіпсіздік техникасы: Ноутбук немесе компьютермен жұмыс жасаған соң міндетті түрде өшіруСергіту сәті ретінде сабақ ортасында оқушыларға жаттығу жасатуға немесе бір-біріне жақсы тілектер айтқызуға болады |
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? | Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. | |
Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді. Сабақта саралау дұрыс жүргізілді. Сабағым өз мақсатына жетті. | ||
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: Үй тапсырмасы2: Практикалық жұмысСабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: АҚТ2: БейнероликСабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? Сабақ барысында оқушылар жеке жұмыста да, топтық жұмыста да өте белсенді болды. Сабақ мақсатына жетті. |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша