Материалдар / Бутербродтар мен сусын әзірлеу технологиясы

Бутербродтар мен сусын әзірлеу технологиясы

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал көркем еңбек пән мұғалімдеріне қажет, сабаққа пайдалануға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Ақпан 2019
1545
22 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Тамақтану мәдениетіМектеп: М.Жұмабаев атындағы №1 орта мектеп
Күні: 20.04.2018Мұғалімнің аты-жөні: Тасимова А.М.
Сынып: 5Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбыБутербродтар мен сусын әзірлеу технологиясы.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)5.1.3.1 Шығармашылық идеяларды зерттеу мен дамыту үшін ақпарат көздерімен жұмыс істеу (оның ішінде АКТ қолданып).5.2.4.4 Салқын тағамдар мен сусындарды әзірлеу технологиясын білу және қолдану.
Сабақ мақсаттары
  • Жұмыс жасау кезінде АКТ ақпараттарын қолдану
  • Бутербродтар мен сусындардың зиянды және зиянсыз түрлерін қарастыру/салыстыру.
  • Салқын тағамдар мен сусындарды әзірлеу технологиясымен танысу және практика кезінде жасау.
  • Жетістік критерийлері
  • Адам денесіне зиянды және зиянсыз тағамдарды айыра алады,
  • АКТ ақпараттарын қолдана алады,
  • Сусындарды әзірлеу технологиясын біледі және практика кезінде қолданады,
  • Сусындарды әзірлеу үшін керекті құралдар мен тағамдарды қолданады.
  • Тілдік мақсаттар

    Оқушылар:
  • академиялық тілдік дағдыларын қолдана отырып, өзінің шығармашылық жұмыстарын орындалу үдерісінің сатылы кезеңдерін түсіндіреді (сөйлеу дағдылары) және сипаттайды;
  • өзінің іс-әрекетіне және дайын жұмыстарды орындау бойынша нәтижелеріне талдау жасап, таныстыра алады;


  • Пәндік терминология
  • Рационы, жабдықтар/құралдар/құрылғылар, фастфуд, бургер, чипсы, фри, бутерброд т.б;


  • Тілдік мақсатқа байланысты талқылауға арналған сұрақтар:
  • Мен … пайдалы қасиеттерін білемін.
  • Мен … өзгертер едім не жақсартар едім.
  • Фастфудтың зияны туралы ...
  • Менің ойымша ... тиімді болады.


  • Құндылықтарды дарыту Өзіне және өзгелерге құрметОқушылар мен мұғалім бір-бірімен амандасады. Негізгі ұғымдарды талдау кезінде мұғалім мен оқушылардың және оқушылардың бір-бірінің пікірімен санасып құрмет көрсетуі. Еңбек және шығармашылықЖұптық және топтық жұмыс жасауда бірігіп еңбек етеді, оқушылар жаңа идея ұсынады.
    Пәнаралық байланыстарБиология, жаратылыстану, химия-тағам өнімдерінің құрамы мен ерекшеліктері, пайдалы және зиянды тағамдарды талқылау
    АКТ қолдану дағдылары Тақырып бойынша қажетті ақпараттарды іздеу, өңдеу. Презентация жасау барысында АКТ құрылғыларына жүгіну және топта/жұпта бөлісу.
    Бастапқы білім

    Оқушылар жалпы асүй жабдықтарын танысып, материалдар мен құралдарды дұрыс қолданудағы қауіпсіздік техникасымен танысты. Асханалық құрал-саймандармен, құрылғылар жұмыс істеу және оларды қолданудың қауіпсіздік ережелері туралы мәліметтер мен білім алды.


    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар
    Сабақтың басы 2 минСабақ басында:
  • Оқушылармен амандасу/ тексеріс жүргізу/ оқушылардың зейінін шоғырландыру.
  • Сабақ барысында керекті құрал жабдықтарын тексеру.












  • 8 мин































    3 мин













    12 мин



























    3 мин



























    12 мин
    Оқу мақсаты мен жетістік критерийлерімен таныстыру.

    https://www.youtube.com/watch?v=fkZRMrqVZH8 көрсетіліп оқушыларға фасфудтың зияны туралы бейнеролик көрсетіледі.

  • Фастфуд туралы нені білдік?
  • Сендер үшін не жаңалық болды?
  • Адам денсаулығына фастфуд қалай әсер етеді?


  • Оқушылар өзара топта немесе жұпта өз ойымен сынып ішінде бөлісіп, шағын 1 беттік презентация жұмысын жасайды.бейнероликте пайдалы бутербродтың жасалу жолы көрсетіп, төмендегі кестені толтыру қажет.
  • Бұл бейнероликтің ерекшелігі
  • Аспазшы қандай азық-түлікті қолданды?




  • Практикалық жұмысСыныпқа эксперимент жасау/Топқа бөлуСұрақтар қою: Біз шай дайындау үшін неге суды қайнатамыз?

    Эксперимент процесі:Алдын-ала үш шыны ыдыс дайындау, ішін демделген шаймен толтыру (түйіршікті/жапырақталған /қалтадағы буылған).

    №1 ыдысты бөлме температурасындағы сумен толтыру.№2 ыдысты салқын сумен толтыру.№3 ыдысты қайнаған сумен толтыру.Оқушылар болып жатқан үрдісті 1-2 минут ішінде байқап белгілейді.

    Қалыптастырушы бағалау:Әр топ эксперимент кезінде барлық байқаған үдерістерін сұрақтар қоя отырып қорғайды.
  • Сусындарды әзірлеу технологиясын біледі және практика кезінде қолданады,
  • Сусындарды әзірлеу үшін керекті құралдар мен тағамдарды қолданады.
  • Берілген уақытты ұтымды пайдаланады
  • Қорытынды жасайды


  • Қысқаша білім.https://www.youtube.com/watch?v=tGHxcgDVKOo қосымша бейнеролик көрсету.

    Презентация 2бет



    Наутбук, интерактивті тақта.





    презентация 3бет
    Сабақтың соңы5 минРефлексия:оқушылардың назарына келесі сурет көрсетіліп, сабақ барысында түсінбеген мағұлматтары болса, сұрақтарын қойып талқылай алады.Презентация 4 бет
    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Қабілеті жоғары оқушылар Зерттеу жұмысын толық әрі нақты орындайды. Қосымша ақпараттар қолданады. Қалыптастырушы бағалауӨзара бағалау Қауіпсіздік техникасы: Ноутбук немесе компьютермен жұмыс жасаған соң міндетті түрде өшіруСергіту сәті ретінде сабақ ортасында оқушыларға жаттығу жасатуға немесе бір-біріне жақсы тілектер айтқызуға болады

    Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

    Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


    Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді. Сабақта саралау дұрыс жүргізілді. Сабағым өз мақсатына жетті.
    Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: Үй тапсырмасы2: Практикалық жұмысСабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: АҚТ2: БейнероликСабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? Сабақ барысында оқушылар жеке жұмыста да, топтық жұмыста да өте белсенді болды. Сабақ мақсатына жетті.




    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ