Сабақ
тың
басы
5
минут
Өткен сабақты
пысықтау
5
минут
Сабақтың
ортасы
20
минут
Сергіту
сәті
2
минут
Сабақты
қорыту
8мин
Кері
байланыс
5
минут
|
Амандасады
Психологиялық ахуаулды
жақсыртуға қатысады
Үлкен де
«Сіз»
Кішіге де
«Сіз»
Сізге сәлем
береміз.
Құрметпенен
біз
, еңбек адамдарына деген
құрмет көрсету
Үй тапсырмасын
пысықтау:
«Ұшақтағы буындар»
әдісі
Қозғалған ұшақтағы буындарды
қатесіз оқып үлгереді
Балалар, туған жер дегенде көз
алдыларына не елестейді?
Туған жер деген сөзді қалай
түсінесіңдер?
СӘЙКЕСТЕНДІР:

Туған
жер:
Атамекен,Отан,Қазақстан,
ауылым, қалам, ата – ана, сыныптас, мектеп, көше, ата,
әже
Сабақтың
мақсаты:
Мәтін бөліктерін анықтап,
жоспар құрады
мәтін,сөйлем,сөз, буын, дыбыс
туралы бастапқы тілдік ұғымдарды
түсіндіреді
Құндылық
мақсаты: Еңбекке, еңбек адамдарына
деген құрмет көрсету
Тақырыпты
ашу
Балалар, туған жеріміз
Қызылордаға шығын саяхатқа
аттанайық:
https://3d-maps.kz/ru_place_395-muzey-imeni-akhmeta-baytursynova-i-mirzhakypa-dulatova#iframe
1 –
тапсырма
«Туған жер» 36 бет әңгімені
түсініп оқу;
Балалар, жоспар – дегеніміз
мәтін бөліктерінің атауы;
ФС
тапсырмасы
Жоспар бойынша мәтін
бөліктерін анықта:
Жоспар:
-
Дарханның ауылға
асығуы;
-
Атасы екеуінің ауылға
жетуі;
-
Туған жердің түтіні де
ыстық;
2 –
тапсырма
ФС
тапсырмасы
Дәптермен
жұмыс
Ұлы дала
ұланымын,
Күліп аққан
бұлағымын.
Самғайтұғын зеңір
көкке
Мен елімнің
қыранымын.
СЕРГІТУ
СӘТІ
3 – тапсырма (топтық
жұмыс)
Берліген буындарды өз
қоржындарына орналастыр:



4 –
тапсырма
ФС
тапсырмасы
Саралау -
диалог
https://wordwall.net/play/51813/343/431
Берілген буындарды қатесіз
оқу;
Берілген буындардың қатесін
табады;
https://wordwall.net/play/38822/615/112
Кері байланыс: «Білім қуаты»
әдісі
|
Амандасады
Психологиялық ахуалды
жақсартуға қатысады
Үй тапсырмасын
пысықтайды
Берілген сөздерді
сәйкестендіреді
Сабақ мақсатымен
танысады
Туған жерге
саяхаттайды
Оқулықпен жұмыс
жасайды
Жоспар бойынша мәтін
бөліктерін анықтайды
Дәптермен жұмыс
жасайды
Сергіту сәтіне
қатысады
Берілген сөздерді өз
қоржындарына орналастырады
Буындардың дұрыс немесе бұрыс
екендігін анықтайды
Кері байланыс
береді
|

Дұрыс жауаптары үшін оқушылар
қобыз арқылы бағаланып
отырады;
Дескриптор:
Сөздерді дұрыс оқиды;
ҚБ:
Тамаша!
Дескриптор:
Сөздерді дұрыс
сәйкестендіреді;
ҚБ:
Жарайсың!
Дескриптор:
Әңгімені түсініп
оқиды;
Мәтін бөліктері бойынша
анықтайды;
ҚБ: Өте
жақсы!
Дескриптор:
Өлеңді қатесізғ көркем жазумен
жазады;
ҚБ:
Тамаша!
Дескриптор:
Берілген буындарды өз
қоржындарына
орналастырады;
ҚБ:
Тамаша!
|
Слайд
Презентациялық
ойын
Сызбалар
https://3d-maps.kz/ru_place_395-muzey-imeni-akhmeta-baytursynova-i-mirzhakypa-dulatova#iframe
слайд
Дәптер
Қоржындар
асықтар
https://wordwall.net/play/51813/343/431
https://wordwall.net/play/38822/615/112
презентациялық
ойын
|