Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
7
мин.
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып реттілігін
қадағалау.
2.Қауіпсіздік ережесін еске
түсіру.
3.Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен
тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау
сұрақтарын ұжымдық талқылау.
|
1. Буын құрамына қандай
құрылымдық элементтер кіреді? Олардың әрқайсысының рөлі
қандай?
2.Шеміршек деген не?
3. Ұсақ буын
сүйектеріне нелер жатады?
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды
түрде сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық
дағдысы артады.
|
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға
«Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны
ашу.
26
мин.
|
Оқулықтағы жаңа
сабақтың мәтінін оқуға тапсырма
береді
|
Оқулықты оқып танысып
шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады.
Оқулықтағы сызбаны сызып алады.
|
Дескриптор: Жалпы -3 балл
1.
Буынның қосымша
элементтерін сипаттайды.
|
Тақырып бойынша
интернет желісін пайдаланып видеоролик
көру
|
|
Қолдану айдарындағы
тапсырманы орындатады
|
1. Тізе қақпағының қызметін сипаттайды. Ол қайда орна
ласқан? Айналасындағы құрылымға қалай
бекиді?

2. Жай буын неден тұрады?
3. Буын қабы болмаса,
сүйектер қалай байланысады?
|
Дескриптор:
Жалпы-3 балл
Тапсырмаларды орындайды сұрақтарға жауап
береді.
|
ДК экраны
8-сынып оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
|
|
Талдау айдарындағы
тапсырманы орындатады
|
1. Қандай байланыста буын қабы
түзілмейді?
2. «Буынның әртүрлі типтері» деген сызба сыз
ады..
3. Жалпы сипаттама береді. Ең қозғалмалы, шамалы қозғалмалы
буындарды атайды. Мысалдар келтіріп,
түсіндіреді.
4. Жартылай буын қандай
сүйектерге бекитінін айтып, мысал
келтіреді.
|
Дескриптор: Жалпы-3 балл
1.Тапсырманы орындайды,
сызба сызады, мысаладр келтіреді.
|
ДК экраны
8-сынып оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
«Бір ауыз сөз»
әдісі.
Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа
деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
|
Жеке
жұмыс:
Оқушылар бір ауыз
сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз
сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады,
пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте
сақтадым, жасай аламын. т.б.
|
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай
1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып
бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру
үшін
«Қошеметтеу» әдісі арқылы
бағалайды.
|

|