Мұғалімнің
аты-жөні:
|
Осипова
Б.К
|
Пән/Сынып:
|
3-сынып
|
Қай аптаның нешінші
сабағы
|
29-сабақ
|
Тарау немесе бөлім
атауы:
|
Жақсыдан үйрен, жаманнан
жирен.
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Ц дыбысы
(Оқулық «Атамұра» баспасы,
2018ж.)
|
Оқу
мақсаты:
|
3. 2. 1. 1. Тірек
сөздер/көмекші сөздер арқылы мәтін түрлерін (әңгімелеу, сипаттау,
пайымдау) және оның құрылымдық бөліктерін
анықтау.
3. 4. 1. 1. э, ф, в, ц
әріптері бар сөздерді сауатты
жазу.
|
Бағалау
критерийі:
|
|
Саралап оқыту
тапсырмалары
|
Ұжымдық
жұмыс
Жаңа тақырыптың
түсіндірілуі
|
Бірлескен жұмыс (1,2
тапсырма)
Тапсырманы ұсыну және дұрыс
жауапты ұсыну арқылы үйрету
|
Жеке
жұмыс
Тапсырманы ұсыну, оқушылардың
өз бетімен орындауы
|
Уақыты
|
Кезеңдері
|
Тапсырма
|
Тапсырманың
мақсаты
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
1
минут
|
Ұйымдастыру
|
|
|
|
Презентация
|
7-8
минут
|
Жаңа
сабақ
|
1-тапсырма.
Суретке қара. Тірек
сөздерді пайдаланып мәтін құрап
жаз.
Тірек сөздер: Демалыс күні,
Айбар мен Салтанат, өнер көрсетті, аю, ата-ана, цирк, керемет
демалыс, жақсы көңіл күй,
мотоцикл.
Орында:
-
Құраған әңгіме мәтіннің қай
түріне жатады?
-
Ц дыбысы бар сөздердің астын
сызып, жазылуына назар
аудар.
Ц – қатаң дауыссыз дыбыс. Ол
басқа тілден енген сөздерде кездеседі: цех,
цемент.
|
Тірек сөздерді пайдаланып
сурет бойынша әңгіме құрау. Мәтіннің түрін
анықтау.
|
Дескриптор:
-
Тірек сөздерді пайдаланып
мәтін құрап жазады;
-
Мәтіннің құрылымдық бөліктерін
сақтайды;
-
Ц дыбысы бар сөздерді тауып
астын сызады.
|
|
8
минут
|
Тақырыпты меңгеру
машығы
|
2 -
тапсырма. (Оқулық 62 бет, 42 –
жаттығу)
Сөзжұмбақты сызып, оны
шеш.
Ц дыбысы қатысқан сөздердің
жазылуына назар аудар.
-
Ата
Заң.
-
Өлшем
бірлігі.
-
Сахнадағы ән, би
кеші.
-
Санның
таңбасы.
-
Көлік
түрі.
-
Оқу
құралы
-
Ойын көрсетілетін
орын.
|
Ц дыбысы бар сөздерді сауатты
жазу.
|
Дескриптор:
|
|
3
минут
|
Бекіту
|
Жеке тапсырма ұсыну. (Оқулық
61 бет, 41 – жаттығу)
Анасы балаларын ...иркке
апарды. Үй салуға ...емент өте қажет. Биыл әр гектардан ондаған
...ентнер күріш жиналды. Ол мото...икл жүргізуді
үйренді.
|
Сөйлемдегі сөздерді сауатты
жазу.
|
Дескриптор:
|
|