Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
7.4.5.2.Теңіздің қоңыр,қызыл балдырлары олардың табиғаттағы маңызы
|
Сабақтың мақсаты | Теңіздің қоңыр,қызыл балдырларының табиғаттағы маңызын түсінеді |
Бағалау критерийлері | Балдырлардың түрін біледі,Қоңыр, қызыл балдырларды ажыратадыБалдырлардың табиғаттағы шаруашылықтағы маңызын біледі,
|
Тілдік мақсат | Негізгі сөздер мен сөз тіркестері Саргассум, Порфира,Агар- агар Кладофора,Жасұнық, диатом,ризойд,коралина,хондрус,плюмария,
|
Құндылықтарға баулу | Жалпыға бірдей еңбек қоғамы– қазақстандықтарды əлеуметтік жұмыспен қамтудың ең маңызды шарттарының, қазақстандық отбасылар табысының тұрақты өсуінің, өмір сапасын тұрақты жақсарту, барлық қазақстандық еңбекшілердің шығармашылық жəне өмірлік əлеуеттерін толықтай ашу кешені. Еңбек өнімділігін арттыру– өнеркəсіпте, ауылшаруашылығында, энергетикада, инфрақұрылымдық қызмет салалары мен секторларында,мемлекеттік жəне корпоративтік басқару жұмыс атқаратын барлық патриоттардың үлкен еңбегі. |
Пәнаралық байланыс | география
|
Алдыңғы оқу | Биология 6 сынып 33 пар 111 бет |
|
Сабақтыңтың жоспарланған кезеңдері | Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері | Оқыту ресурстары |
Басы3 минут
|
Ұйымдастыру кезеңі Шаттық шеңбер әдісін пайдалану арқылы оқушылардың ойын шоғырландыру мақсатында,психологиялық ахуалын қалыптастыруОй қозғау Өткенді еске түсірБалалар балдырды біз қайдан кездестіреміз?Біз 6 сыныпта өткен балдырлар тақырыбы бойынша кімнің есінде не қалды қане кім айтады? Балдырдың қандай түрлері бар екен. Балдырдың біз үшін қандай маңызы бар деп ойлайсыңдар? Қане естеріңе түсіріңдер деп айтамынр және қызыл түсті конфеттерді таңдату арқылы 2 топқа бөліп аламын Сынып 2 топқа бөлінедіҚызылды таңдағандар 1 топ қызыл балдырларҚоңырды таңдағандар 2 топ қоңыр балдырлар |
|
Сабақтың ортасы 20 минут
5мин |
Ой қозғау Шарты Өткенді еске түсірАлдыңғы сабақ бойынша еске түсіруБалалар балдырды біз қайдан кездестіреміз?Біз 6 сыныпта өткен балдырлар тақырыбы бойынша кімнің есінде не қалды қане кім айтады? Балдырдың қандай түрлері бар екен. Балдырдың біз үшін қандай маңызы бар деп ойлайсыңдар? Қане естеріңе түсіріңдер деп айтамын1-тапсырма «Мозайка» әдісіМәтінмен жұмыс Шарты: Оқушылар, оқулықтағы материалдарды оқып шығып,балдырлардың түрлері мен таралуын , табиғаттағы маңызын ұқсастықтарын түсініп жазып , постерге жазыңдар. ДескрипторҚайда кездесетіндерін біледі,құрылысын біледі,табиғаттағы маңызын түсінеді, ұқсастықтарын анықтай алады,қасиеттерін айта алады.ҚБ 2 тапсырма Хат әдісі ТЖТапсырманың шарты Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қойып сөйлемді толықтырыңдар1.Қоңыр балдырларды ---------кеңінен пайдаланатынын біледі.2.Қоңыр балдырлардың ----------өседі.3.Теңіз балдырлары----------4.Вегетативті жолмен қызыл балдыр-----------5.Балдырларды қорғау үшін --------------- шаралар қолданылады.6.Теңіз балдырларын өнеркәсіптік мақсатта----------- қолданады
Дескриптор1.Қоңыр балдырларды шаруашылықта кеңінен пайдаланатынын біледі.2.Қоңыр балдырлар теңіз түбінде өсетінін біледі3.Теңіз балдырлары қоңыр қызыл болатынын біледі4.Вегетативті жолмен қызыл балдыр көбейетінін біледі5.Балдырларды қорғау үшін арнайы шаралар қолданылатнын анықтайды 6.Теңіз балдырларын өнеркәсіптік мақсатта кеңінен қолданатынын біледі ҚБ3 тапсырма ТЖ «Венн»диаграммасы Балдырлардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарының ортақ қасиеттерін айтыңдарДескрипторБалдырлардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарының ортақ қасиеттерін біледіҚБ
|
Плакат , түрлі түсті фломастерлер
Қалам дәптер |
Сабақтың Соңы10 минут
Рефлексия3 мин | 4 тапсырмаАдасқан әріптер»әдісі Берілген сұрақтарға жауап беріңдер.Мақсатым:Оқушылардың логикалық қабілеттерін дамыту мақсатында «Адасқан әріптер» әдісін пайдаландым1.Қоңыр балдырлар қайда өседі?2.Ламинарин дәрісін қай балдырдан аламыз?3.Қоңыр балдырдың қайсысында жидекке ұқсас домалақ өсінділер болады?4.Қызыл балдырлардың пішіні?5.Қағаз өндірісінде пайдаланылатын балдыр?6.Жапонияда көкөніс есебінде тамаққа пайдаланылатын балдыр?7. Балдырдан алынатын зат?ҚБ «Пікірлер қоржыны» әдісіСабақ соңында оқушылар өз аттарын жазбай сабақтан алған өз ойларын қоржынға салады. |
|