Тексерілді_________________
Нурмашевна Куляш Сагабаева
Ұйғыр ауданы
«Бірлік-Сүмбе орта мектебі»
Сабақтың тақырыбы
Теңіздің қоңыр қызыл
балдырлары
олардың табиғаттағы маңызы
-
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
7.4.5.2.Теңіздің қоңыр,қызыл балдырлары олардың табиғаттағы маңызы
Сабақтың мақсаты
Теңіздің қоңыр,қызыл балдырларының табиғаттағы маңызын түсінеді
Бағалау критерийлері
Балдырлардың түрін біледі,
Қоңыр, қызыл балдырларды ажыратады
Балдырлардың табиғаттағы шаруашылықтағы маңызын біледі,
Тілдік мақсат

Негізгі сөздер мен сөз тіркестері Саргассум, Порфира,Агар- агар Кладофора,Жасұнық, диатом,ризойд,коралина,хондрус,плюмария,
Құндылықтарға баулу

Жалпыға бірдей еңбек қоғамы– қазақстандықтарды əлеуметтік жұмыспен қамтудың ең маңызды шарттарының, қазақстандық отбасылар табысының тұрақты өсуінің, өмір сапасын тұрақты жақсарту, барлық қазақстандық еңбекшілердің шығармашылық жəне өмірлік əлеуеттерін толықтай ашу кешені. Еңбек өнімділігін арттыру– өнеркəсіпте, ауылшаруашылығында, энергетикада, инфрақұрылымдық қызмет салалары мен секторларында,мемлекеттік жəне корпоративтік басқару жұмыс атқаратын барлық патриоттардың үлкен еңбегі.

Пәнаралық байланыс
география
Алдыңғы оқу
Биология 6 сынып 33 пар 111 бет
Сабақтыңтың жоспарланған кезеңдері
Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері
Оқыту ресурстары
Басы
3 минут
Ұйымдастыру кезеңі
Шаттық шеңбер әдісін пайдалану арқылы оқушылардың ойын шоғырландыру мақсатында,психологиялық ахуалын қалыптастыру
Ой қозғау Өткенді еске түсір
Балалар балдырды біз қайдан кездестіреміз?
Біз 6 сыныпта өткен балдырлар тақырыбы бойынша кімнің есінде не қалды қане кім айтады?
Балдырдың қандай түрлері бар екен.
Балдырдың біз үшін қандай маңызы бар деп ойлайсыңдар?
Қане естеріңе түсіріңдер деп айтамын
р және қызыл түсті конфеттерді таңдату арқылы 2
топқа бөліп аламын Сынып 2 топқа бөлінеді
Қызылды таңдағандар 1 топ қызыл балдырлар

Қоңырды таңдағандар 2 топ қоңыр балдырлар


Сабақтың ортасы
20 минут
5мин
Ой қозғау Шарты
Өткенді еске түсір
Алдыңғы сабақ бойынша еске түсіру
Балалар балдырды біз қайдан кездестіреміз?
Біз 6 сыныпта өткен балдырлар тақырыбы бойынша кімнің есінде не қалды қане кім айтады?
Балдырдың қандай түрлері бар екен.
Балдырдың біз үшін қандай маңызы бар деп ойлайсыңдар?
Қане естеріңе түсіріңдер деп айтамын
1-тапсырма «Мозайка» әдісі

Мәтінмен жұмыс
Шарты: Оқушылар, оқулықтағы материалдарды оқып шығып,балдырлардың түрлері мен таралуын , табиғаттағы маңызын ұқсастықтарын түсініп жазып , постерге жазыңдар.
Дескриптор

Қайда кездесетіндерін біледі,құрылысын біледі,табиғаттағы маңызын түсінеді, ұқсастықтарын анықтай алады,қасиеттерін айта алады.
ҚБ

2 тапсырма Хат әдісі ТЖ

Тапсырманың шарты
Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қойып сөйлемді толықтырыңдар
1.Қоңыр балдырларды ---------кеңінен пайдаланатынын біледі.
2.Қоңыр балдырлардың ----------өседі.
3.Теңіз балдырлары----------
4.Вегетативті жолмен қызыл балдыр-----------
5.Балдырларды қорғау үшін --------------- шаралар қолданылады.
6.Теңіз балдырларын өнеркәсіптік мақсатта----------- қолданады
Дескриптор
1.Қоңыр балдырларды шаруашылықта кеңінен пайдаланатынын біледі.
2.Қоңыр балдырлар теңіз түбінде өсетінін біледі
3.Теңіз балдырлары қоңыр қызыл болатынын біледі
4.Вегетативті жолмен қызыл балдыр көбейетінін біледі
5.Балдырларды қорғау үшін арнайы шаралар қолданылатнын анықтайды 6.Теңіз балдырларын өнеркәсіптік мақсатта кеңінен қолданатынын біледі
ҚБ

3 тапсырма ТЖ «Венн»диаграммасы

Балдырлардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарының ортақ қасиеттерін айтыңдар
Дескриптор
Балдырлардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарының ортақ қасиеттерін біледі
ҚБ



Плакат , түрлі түсті фломастерлер
Қалам дәптер
Сабақтың Соңы
10 минут
Рефлексия
3 мин
4 тапсырма
Адасқан әріптер»әдісі
Берілген сұрақтарға жауап беріңдер.
Мақсатым:Оқушылардың логикалық қабілеттерін дамыту мақсатында «Адасқан әріптер» әдісін пайдаландым
1.Қоңыр балдырлар қайда өседі?
2.Ламинарин дәрісін қай балдырдан аламыз?
3.Қоңыр балдырдың қайсысында жидекке ұқсас домалақ өсінділер болады?
4.Қызыл балдырлардың пішіні?
5.Қағаз өндірісінде пайдаланылатын балдыр?
6.Жапонияда көкөніс есебінде тамаққа пайдаланылатын балдыр?
7. Балдырдан алынатын зат?
-
Т
М
И
Г
А
А
Т
П
К
П
О
Е
А
Н
Р
С
П
А
І
Л
А
Р
Д
Ң
Л
А
А
С
С
Қ
Ж
А
Р
Ф
О
І
Е
Р
С
У
А
Т
А
Д
О
И
Й
З
Д
И
Я
М
Т
А
Ш
О
Ф
Р
А
ҚБ

«Пікірлер қоржыны» әдісі

Сабақ соңында оқушылар өз аттарын жазбай сабақтан алған өз ойларын қоржынға салады.

-
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Cабақ жоспары Теңіздің қоңыр қызыл балдырлары
Cабақ жоспары Теңіздің қоңыр қызыл балдырлары
Тексерілді_________________
Нурмашевна Куляш Сагабаева
Ұйғыр ауданы
«Бірлік-Сүмбе орта мектебі»
Сабақтың тақырыбы
Теңіздің қоңыр қызыл
балдырлары
олардың табиғаттағы маңызы
-
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
7.4.5.2.Теңіздің қоңыр,қызыл балдырлары олардың табиғаттағы маңызы
Сабақтың мақсаты
Теңіздің қоңыр,қызыл балдырларының табиғаттағы маңызын түсінеді
Бағалау критерийлері
Балдырлардың түрін біледі,
Қоңыр, қызыл балдырларды ажыратады
Балдырлардың табиғаттағы шаруашылықтағы маңызын біледі,
Тілдік мақсат

Негізгі сөздер мен сөз тіркестері Саргассум, Порфира,Агар- агар Кладофора,Жасұнық, диатом,ризойд,коралина,хондрус,плюмария,
Құндылықтарға баулу

Жалпыға бірдей еңбек қоғамы– қазақстандықтарды əлеуметтік жұмыспен қамтудың ең маңызды шарттарының, қазақстандық отбасылар табысының тұрақты өсуінің, өмір сапасын тұрақты жақсарту, барлық қазақстандық еңбекшілердің шығармашылық жəне өмірлік əлеуеттерін толықтай ашу кешені. Еңбек өнімділігін арттыру– өнеркəсіпте, ауылшаруашылығында, энергетикада, инфрақұрылымдық қызмет салалары мен секторларында,мемлекеттік жəне корпоративтік басқару жұмыс атқаратын барлық патриоттардың үлкен еңбегі.

Пәнаралық байланыс
география
Алдыңғы оқу
Биология 6 сынып 33 пар 111 бет
Сабақтыңтың жоспарланған кезеңдері
Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері
Оқыту ресурстары
Басы
3 минут
Ұйымдастыру кезеңі
Шаттық шеңбер әдісін пайдалану арқылы оқушылардың ойын шоғырландыру мақсатында,психологиялық ахуалын қалыптастыру
Ой қозғау Өткенді еске түсір
Балалар балдырды біз қайдан кездестіреміз?
Біз 6 сыныпта өткен балдырлар тақырыбы бойынша кімнің есінде не қалды қане кім айтады?
Балдырдың қандай түрлері бар екен.
Балдырдың біз үшін қандай маңызы бар деп ойлайсыңдар?
Қане естеріңе түсіріңдер деп айтамын
р және қызыл түсті конфеттерді таңдату арқылы 2
топқа бөліп аламын Сынып 2 топқа бөлінеді
Қызылды таңдағандар 1 топ қызыл балдырлар

Қоңырды таңдағандар 2 топ қоңыр балдырлар


Сабақтың ортасы
20 минут
5мин
Ой қозғау Шарты
Өткенді еске түсір
Алдыңғы сабақ бойынша еске түсіру
Балалар балдырды біз қайдан кездестіреміз?
Біз 6 сыныпта өткен балдырлар тақырыбы бойынша кімнің есінде не қалды қане кім айтады?
Балдырдың қандай түрлері бар екен.
Балдырдың біз үшін қандай маңызы бар деп ойлайсыңдар?
Қане естеріңе түсіріңдер деп айтамын
1-тапсырма «Мозайка» әдісі

Мәтінмен жұмыс
Шарты: Оқушылар, оқулықтағы материалдарды оқып шығып,балдырлардың түрлері мен таралуын , табиғаттағы маңызын ұқсастықтарын түсініп жазып , постерге жазыңдар.
Дескриптор

Қайда кездесетіндерін біледі,құрылысын біледі,табиғаттағы маңызын түсінеді, ұқсастықтарын анықтай алады,қасиеттерін айта алады.
ҚБ

2 тапсырма Хат әдісі ТЖ

Тапсырманың шарты
Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қойып сөйлемді толықтырыңдар
1.Қоңыр балдырларды ---------кеңінен пайдаланатынын біледі.
2.Қоңыр балдырлардың ----------өседі.
3.Теңіз балдырлары----------
4.Вегетативті жолмен қызыл балдыр-----------
5.Балдырларды қорғау үшін --------------- шаралар қолданылады.
6.Теңіз балдырларын өнеркәсіптік мақсатта----------- қолданады
Дескриптор
1.Қоңыр балдырларды шаруашылықта кеңінен пайдаланатынын біледі.
2.Қоңыр балдырлар теңіз түбінде өсетінін біледі
3.Теңіз балдырлары қоңыр қызыл болатынын біледі
4.Вегетативті жолмен қызыл балдыр көбейетінін біледі
5.Балдырларды қорғау үшін арнайы шаралар қолданылатнын анықтайды 6.Теңіз балдырларын өнеркәсіптік мақсатта кеңінен қолданатынын біледі
ҚБ

3 тапсырма ТЖ «Венн»диаграммасы

Балдырлардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарының ортақ қасиеттерін айтыңдар
Дескриптор
Балдырлардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарының ортақ қасиеттерін біледі
ҚБ



Плакат , түрлі түсті фломастерлер
Қалам дәптер
Сабақтың Соңы
10 минут
Рефлексия
3 мин
4 тапсырма
Адасқан әріптер»әдісі
Берілген сұрақтарға жауап беріңдер.
Мақсатым:Оқушылардың логикалық қабілеттерін дамыту мақсатында «Адасқан әріптер» әдісін пайдаландым
1.Қоңыр балдырлар қайда өседі?
2.Ламинарин дәрісін қай балдырдан аламыз?
3.Қоңыр балдырдың қайсысында жидекке ұқсас домалақ өсінділер болады?
4.Қызыл балдырлардың пішіні?
5.Қағаз өндірісінде пайдаланылатын балдыр?
6.Жапонияда көкөніс есебінде тамаққа пайдаланылатын балдыр?
7. Балдырдан алынатын зат?
-
Т
М
И
Г
А
А
Т
П
К
П
О
Е
А
Н
Р
С
П
А
І
Л
А
Р
Д
Ң
Л
А
А
С
С
Қ
Ж
А
Р
Ф
О
І
Е
Р
С
У
А
Т
А
Д
О
И
Й
З
Д
И
Я
М
Т
А
Ш
О
Ф
Р
А
ҚБ

«Пікірлер қоржыны» әдісі

Сабақ соңында оқушылар өз аттарын жазбай сабақтан алған өз ойларын қоржынға салады.

-
шағым қалдыра аласыз













