Мектепалды сынып
Тәрбиешісі: Звонова Наталья Генадиевна
Мектеп: «Қарақол орта мектеп-бақшасы» КММ
Кұні: 15.01.2025
Білім беру саласы: «Таным», «Шығармашылық»
Бөлім: математика негіздері, жапсыру, музыка,құрастыру
Тақырыбы: «Цифрларды бастырып жазамын. Мысалдар шығарамын»
Мақсаты: Дағдыларын дамыту:
-көрнекіліктің негізінде қарапайым мысалдар мен есептерді оқиды жəне заттар тобын қайта санау арқылы шығаруды түсіндіреді.
Пəндік лексика жəне терминология:
-есеп, мысал, қосу, алу.
Пікір алмасуға арналған сұрақтар:
5+2, 5–2 жазбалары нені білдіретінін айт, оларды əртүрлі оқы. –Мысалдарды жазуға қандай таңбалар көмектескенін түсіндіре аласыңдар ма?
Жазу:
-сандарды толықтырып сандарды қорша, жаз жəне т.б. Тура кері санау алған білімдерін бекіту
|
Іс –әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің Іс -әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
|
|
|
|
Мотивациялық-қозғаушылық |
«Жылулық шеңбері» Cәлемдесу. Білер қазақ баласы Сәлем сөздін анасы. Топка келген қонақтармен. Әқ көнілмен, ізетпен. Біздер сәлем береміз. Сәлеметсізбе! Ұранымыз. Математика сабағын, Жақсылап ұғып аламыз, Сәулесі деп сананың, Мәнінен ой табамыз. -Балалар, бүгінгі сабақта біз математика еліне саяхат жасаймыз.Математика еленің тұрғындарымен танысамыз. Математика еленің тұрғындарымен танысқыларын келе ме?
----Дұрыс, өтежақсы! |
Балалар шеңберге тұрып, бір-біріне күлімдейді. Қызығушылық білдіреді. Балалардың жауаптары. |
|
|
2) Үйренгенді қолдану жəне түзету. ( 3) Пікір алмасуға арналған сұрақтар: 4+5, 3+5 жазбалары нені білдіретінін айт, оларды əртүрлі оқы. –Мысалдарды жазуға қандай таңбалар көмектескенін түсіндіре аласыңдар ма? (Ө)Цифрларды бастырып жазу бойынша 2- тапсырма жеке жұмыс түрінде орындалады. ( 4) тапсырма.
Өз-өздеріңді тексеріңдер: тапсырманы дұрыс орындадындар ма, әлде жоқ па? 5) Пішіндер тұрғындарын есімізге түсірейік. (Слайд №3)
-Ал енді ойын ойнайық! Ойынның аты «Сиқырлы қалта» Тәрбиеші балалардың ортасына «сиқырлы қалтаны» әкеледі. Балалардың арасынан бір баланы таңдап алады. Ол бала көзін жұмып, қолын «сиқырлы қалтаға» салып, кез келген пішінді алып шығарады Кандай пішін екенін айтып беру керек және топтын ішінде ұқсайтын бір затты атауы тиіс. -Қандай заттар шеңберге ұқсайды? Қандай заттар шаршыға ұқсайды? Қандай заттар үшбұрышқа ұқсайды? Қандай заттар тік төрт бұрышка ұқсайды? Қандай заттар сөпакшага ұқсайды? |
Жұмбқтардың шешімін табады. Əліппе-дəптер, жиынтық полотно. Үлестірмелі материал (Шеңбер) Дұрыс айтасындар балалар. Тапсырмаларды орындап, сұрақтарға жауап береді. Тыңдайды, қайталайды, есте сақтайды. Өздерінің пікірлерін дәлелдеп. Тапсырмаларды әр бала өз алдына ерекше орындады. Бір бірін тексереді. Балалар жауап береді. |
|
Рефлексивті – түзетушілік |
Балалардықорытындыжасауғаынталандыру. -Біз бүгінгі сабақта не өттік? -Қандайгеометриялықпішіндерментаныстық? Рефлексия ( слайд №18) -Сендердіңалдарындаекісуретжатыр: бұлт пен күн. Егердесабақсендергеұнаса,қызықтыболса, сендержаңаданбірнәрсебілдіңдер- күнбейнеленгенсуреттіжапсырасындар. -Ал егердеұнамаса, жәнежаңаданештеңебілмесендерондабұлтбейнеленгенсуреттіжапсырасындар. Жұмыстарынанкөрмеұйымдастыру: Қанекөрмеұйымдастырыпкөрейікбүгінгісабағымыздыңауа-райықандайекен: күнжарқараптұрма, әлдемұңайыптұрма? |
Қорытындылайды |
Күтілетін нәтиже:
Нені білу керек:
- геометриялық пішіндерді, заттарды бейнелерімен салыстыруды.
- геометриялық пішіндерді атауларын;
Нені игереді:
Геометриялық пішіндерді құрастыра алады.Нені біледі:
- Айналадағы заттардан геометриялық пішіндерді көре біледі
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Цифрларды бастырып жазамын. Мысалдар шығарамын»
«Цифрларды бастырып жазамын. Мысалдар шығарамын»
Мектепалды сынып
Тәрбиешісі: Звонова Наталья Генадиевна
Мектеп: «Қарақол орта мектеп-бақшасы» КММ
Кұні: 15.01.2025
Білім беру саласы: «Таным», «Шығармашылық»
Бөлім: математика негіздері, жапсыру, музыка,құрастыру
Тақырыбы: «Цифрларды бастырып жазамын. Мысалдар шығарамын»
Мақсаты: Дағдыларын дамыту:
-көрнекіліктің негізінде қарапайым мысалдар мен есептерді оқиды жəне заттар тобын қайта санау арқылы шығаруды түсіндіреді.
Пəндік лексика жəне терминология:
-есеп, мысал, қосу, алу.
Пікір алмасуға арналған сұрақтар:
5+2, 5–2 жазбалары нені білдіретінін айт, оларды əртүрлі оқы. –Мысалдарды жазуға қандай таңбалар көмектескенін түсіндіре аласыңдар ма?
Жазу:
-сандарды толықтырып сандарды қорша, жаз жəне т.б. Тура кері санау алған білімдерін бекіту
|
Іс –әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің Іс -әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
|
|
|
|
Мотивациялық-қозғаушылық |
«Жылулық шеңбері» Cәлемдесу. Білер қазақ баласы Сәлем сөздін анасы. Топка келген қонақтармен. Әқ көнілмен, ізетпен. Біздер сәлем береміз. Сәлеметсізбе! Ұранымыз. Математика сабағын, Жақсылап ұғып аламыз, Сәулесі деп сананың, Мәнінен ой табамыз. -Балалар, бүгінгі сабақта біз математика еліне саяхат жасаймыз.Математика еленің тұрғындарымен танысамыз. Математика еленің тұрғындарымен танысқыларын келе ме?
----Дұрыс, өтежақсы! |
Балалар шеңберге тұрып, бір-біріне күлімдейді. Қызығушылық білдіреді. Балалардың жауаптары. |
|
|
2) Үйренгенді қолдану жəне түзету. ( 3) Пікір алмасуға арналған сұрақтар: 4+5, 3+5 жазбалары нені білдіретінін айт, оларды əртүрлі оқы. –Мысалдарды жазуға қандай таңбалар көмектескенін түсіндіре аласыңдар ма? (Ө)Цифрларды бастырып жазу бойынша 2- тапсырма жеке жұмыс түрінде орындалады. ( 4) тапсырма.
Өз-өздеріңді тексеріңдер: тапсырманы дұрыс орындадындар ма, әлде жоқ па? 5) Пішіндер тұрғындарын есімізге түсірейік. (Слайд №3)
-Ал енді ойын ойнайық! Ойынның аты «Сиқырлы қалта» Тәрбиеші балалардың ортасына «сиқырлы қалтаны» әкеледі. Балалардың арасынан бір баланы таңдап алады. Ол бала көзін жұмып, қолын «сиқырлы қалтаға» салып, кез келген пішінді алып шығарады Кандай пішін екенін айтып беру керек және топтын ішінде ұқсайтын бір затты атауы тиіс. -Қандай заттар шеңберге ұқсайды? Қандай заттар шаршыға ұқсайды? Қандай заттар үшбұрышқа ұқсайды? Қандай заттар тік төрт бұрышка ұқсайды? Қандай заттар сөпакшага ұқсайды? |
Жұмбқтардың шешімін табады. Əліппе-дəптер, жиынтық полотно. Үлестірмелі материал (Шеңбер) Дұрыс айтасындар балалар. Тапсырмаларды орындап, сұрақтарға жауап береді. Тыңдайды, қайталайды, есте сақтайды. Өздерінің пікірлерін дәлелдеп. Тапсырмаларды әр бала өз алдына ерекше орындады. Бір бірін тексереді. Балалар жауап береді. |
|
Рефлексивті – түзетушілік |
Балалардықорытындыжасауғаынталандыру. -Біз бүгінгі сабақта не өттік? -Қандайгеометриялықпішіндерментаныстық? Рефлексия ( слайд №18) -Сендердіңалдарындаекісуретжатыр: бұлт пен күн. Егердесабақсендергеұнаса,қызықтыболса, сендержаңаданбірнәрсебілдіңдер- күнбейнеленгенсуреттіжапсырасындар. -Ал егердеұнамаса, жәнежаңаданештеңебілмесендерондабұлтбейнеленгенсуреттіжапсырасындар. Жұмыстарынанкөрмеұйымдастыру: Қанекөрмеұйымдастырыпкөрейікбүгінгісабағымыздыңауа-райықандайекен: күнжарқараптұрма, әлдемұңайыптұрма? |
Қорытындылайды |
Күтілетін нәтиже:
Нені білу керек:
- геометриялық пішіндерді, заттарды бейнелерімен салыстыруды.
- геометриялық пішіндерді атауларын;
Нені игереді:
Геометриялық пішіндерді құрастыра алады.Нені біледі:
- Айналадағы заттардан геометриялық пішіндерді көре біледі
шағым қалдыра аласыз

Ө) Педагог
балаларға 1-тасырмадағы жұмбақтарды оқиды. Əрі қарай тапсырманы өз
бетінше жеке орындау керек. Содан кейін тапсырма тексеріледі.
Педагог жауаптарды тұсаукесерде немесе жиынтық полотнода
көрсетеді.
Ж)
3-тапсырманы жұппен орындаңдар. Бұл тапсырманы міндетті түрде
заттарды (алмаларды) екі бөлікке бөлу














