«Цифрларды бастырып жазамын. Мысалдар шығарамын»

Тақырып бойынша 11 материал табылды

«Цифрларды бастырып жазамын. Мысалдар шығарамын»

Материал туралы қысқаша түсінік
-көрнекіліктің негізінде қарапайым мысалдар мен есептерді оқиды жəне заттар тобын қайта санау арқылы шығаруды түсіндіреді
Материалдың қысқаша нұсқасы

Мектепалды сынып

Тәрбиешісі: Звонова Наталья Генадиевна

Мектеп: «Қарақол орта мектеп-бақшасы» КММ

Кұні: 15.01.2025

Білім беру саласы: «Таным», «Шығармашылық»

Бөлім: математика негіздері, жапсыру, музыка,құрастыру

Тақырыбы: «Цифрларды бастырып жазамын. Мысалдар шығарамын»

Мақсаты: Дағдыларын дамыту:

-көрнекіліктің негізінде қарапайым мысалдар мен есептерді оқиды жəне заттар тобын қайта санау арқылы шығаруды түсіндіреді.

Пəндік лексика жəне терминология:

-есеп, мысал, қосу, алу.

Пікір алмасуға арналған сұрақтар:

5+2, 5–2 жазбалары нені білдіретінін айт, оларды əртүрлі оқы. –Мысалдарды жазуға қандай таңбалар көмектескенін түсіндіре аласыңдар ма?

Жазу:

-сандарды толықтырып сандарды қорша, жаз жəне т.б. Тура кері санау алған білімдерін бекіту


Іс –әрекет кезеңдері

Тәрбиешінің

Іс -әрекеті

Балалардың

іс-әрекеті




Мотивациялық-қозғаушылық

«Жылулық шеңбері»

Cәлемдесу.

Білер қазақ баласы

Сәлем сөздін анасы.

Топка келген қонақтармен.

Әқ көнілмен, ізетпен.

Біздер сәлем береміз.

Сәлеметсізбе!

Ұранымыз.

Математика сабағын,

Жақсылап ұғып аламыз,

Сәулесі деп сананың,

Мәнінен ой табамыз.


-Балалар, бүгінгі сабақта біз математика еліне саяхат жасаймыз.Математика еленің тұрғындарымен танысамыз.

Математика еленің тұрғындарымен танысқыларын келе ме?

  1. Сандар тұрғындары.



----Дұрыс, өтежақсы!

Балалар шеңберге тұрып, бір-біріне күлімдейді.

Қызығушылық білдіреді.










Балалардың жауаптары.


2) Үйренгенді қолдану жəне түзету.

( Ө) Педагог балаларға 1-тасырмадағы жұмбақтарды оқиды. Əрі қарай тапсырманы өз бетінше жеке орындау керек. Содан кейін тапсырма тексеріледі. Педагог жауаптарды тұсаукесерде немесе жиынтық полотнода көрсетеді.

3) Пікір алмасуға арналған сұрақтар:

4+5, 3+5 жазбалары нені білдіретінін айт, оларды əртүрлі оқы. –Мысалдарды жазуға қандай таңбалар көмектескенін түсіндіре аласыңдар ма?

(Ө)Цифрларды бастырып жазу бойынша 2- тапсырма жеке жұмыс түрінде орындалады.

( Ж) 3-тапсырманы жұппен орындаңдар. Бұл тапсырманы міндетті түрде заттарды (алмаларды) екі бөлікке бөлу









4) тапсырма.

Өз-өздеріңді тексеріңдер: тапсырманы дұрыс орындадындар ма, әлде жоқ па?


5) Пішіндер тұрғындарын есімізге түсірейік.

(Слайд №3)

Прямоугольник 1 Овал 1 Блок-схема: узел 1 Равнобедренный треугольник 1 Прямоугольник 3



-Ал енді ойын ойнайық!

Ойынның аты «Сиқырлы қалта»

Тәрбиеші балалардың ортасына «сиқырлы қалтаны» әкеледі. Балалардың арасынан бір баланы таңдап алады. Ол бала көзін жұмып, қолын «сиқырлы қалтаға» салып, кез келген пішінді алып шығарады Кандай пішін екенін айтып беру керек және топтын ішінде ұқсайтын бір затты атауы тиіс.

-Қандай заттар шеңберге ұқсайды?

Қандай заттар шаршыға ұқсайды?

Қандай заттар үшбұрышқа ұқсайды?

Қандай заттар тік төрт бұрышка ұқсайды?

Қандай заттар сөпакшага ұқсайды?

Жұмбқтардың шешімін табады.

Əліппе-дəптер, жиынтық полотно. Үлестірмелі материал



















(Шеңбер) Дұрыс айтасындар балалар.




Тапсырмаларды орындап, сұрақтарға жауап береді.




Тыңдайды, қайталайды, есте сақтайды.

Өздерінің пікірлерін дәлелдеп.

Тапсырмаларды әр  бала  өз алдына ерекше орындады.









Бір бірін тексереді.







Балалар жауап береді.

Рефлексивті – түзетушілік

Балалардықорытындыжасауғаынталандыру.

-Біз бүгінгі сабақта не өттік?

-Қандайгеометриялықпішіндерментаныстық?

Рефлексия ( слайд №18)

-Сендердіңалдарындаекісуретжатыр: бұлт пен күн. Егердесабақсендергеұнаса,қызықтыболса, сендержаңаданбірнәрсебілдіңдер- күнбейнеленгенсуреттіжапсырасындар.

-Ал егердеұнамаса, жәнежаңаданештеңебілмесендерондабұлтбейнеленгенсуреттіжапсырасындар.

Жұмыстарынанкөрмеұйымдастыру:

Қанекөрмеұйымдастырыпкөрейікбүгінгісабағымыздыңауа-райықандайекен: күнжарқараптұрма, әлдемұңайыптұрма?


Қорытындылайды















Күтілетін нәтиже:

Нені білу керек:

- геометриялық пішіндерді, заттарды бейнелерімен салыстыруды.

- геометриялық пішіндерді атауларын;

Нені игереді:

Геометриялық пішіндерді құрастыра алады.Нені біледі:

- Айналадағы заттардан геометриялық пішіндерді көре біледі








Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
26.02.2025
143
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі