Ұйымдастыру
кезеңі
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
Оқушылармен
амандасу, түгендеу.
Психологялық тренинг
жүргізу.
Ғаламтор деген ғажап
бар, Бес құрлыққа
тараған, Күн-түн демей
қажетке Жаратады бар
адам.
Бірақ, балам мынаны
ұқ, Болмайды ол саған
дос. Күні бойы бас
алмай, Уақытыңды құртпа
бос.
|
Оқушылар мұғаліммен
амандасады,түгенделеді.
Психологиялық
ахуал
Оқушылардың пікірі
тыңдалады
|
Компьютер
|
Сабақ тың
ортасы
|
Цифрлық
әлем-
Ақпарат
көзі болуымен
қатар, адамдарға
қажет біліммен
сусындауға, қиюы келмес
мәселелердің
шешімін
табуға
көмектеседі. Жан-жақты, білімді, көзқарасымыз
кең болып, көптеген
қызықты
дүниелерді
үйренуімізге
әсері мол. Бір сөзбен
айтқанда, пайдасы
мол екендігі
даусыз.
Алайда, оның зияны да аз емес.
Компьютерлік технологиялардың бас
айналдыратын дамуы жағдайында кәсіпорындарда киберқауіпсіздік
шараларын қолданудың маңыздылығы айқын. Күн сайын қауіпсіздіктің
жаңа бұзылуы бар. Киберқауіпсіздік осы цифрлық әлемде бұрынғыдан да
маңызды бола бастады.
Көп адамдар, әсіресе
интернет қолданушылары оның адамзаттың ең үлкен жетістігі
екендігімен келісері анық. Ол қалтқысыз ақпарат көзі болуымен
қатар, адамдарға қажет біліммен сусындауға, қиюы келмес
мәселелердің шешімін табуға көмектеседі. Әлемдік тордың жан-жақты,
білімді, көзқарасымыз кең болып, көптеген қызықты дүниелерді
үйренуімізге әсері мол
«Интернеттің пайдасы мен зияны» пікір талас
ойыны
|
1
оқушы:
Интернеттің артықшылығы – мемлекеттер мен
құрлықтар арасындағы шекараны жойып, адамдарға араларындағы
қашықтыққа қарамастан бір-бірімен араласуға, сөйлесуге мүмкіндік
беруінде. Тіпті, әлемдік тор арқылы әлемнің екі бұрышындағы адамдар
достасып, махаббаттарын да тауып
жатады.
2
оқушы:
Көп адамдар, әсіресе интернет қолданушылары
оның адамзаттың ең үлкен жетістігі екендігімен келісері анық. Ол
қалтқысыз ақпарат көзі болуымен қатар, адамдарға қажет біліммен
сусындауға, қиюы келмес мәселелердің шешімін табуға көмектеседі.
Әлемдік тордың жан-жақты, білімді, көзқарасымыз кең болып, көптеген
қызықты дүниелерді үйренуімізге әсері
мол.
3
оқушы:
Интернеттің пайдасы мол екендігі
даусыз. Алайда, оның зияны да аз
емес. Оның ең бірінші зияны – тәуелділік. Бұл аңыздан алынған
термин емес. Интернет қолданушыларының 10%-ы оған тәуелді
екендігі ғылыммен
дәлелденген.
4
оқушы:
Компьютер мониторының алдында ұзақ уақыт
отырудың өзі көзіміздің көруіне теріс әсер етсе, дұрыс қалыпта
отырмағанның салдарынан қимыл-тірек аппаратымызға зиян келеді. Адам
психикасына кері әсер ететін ақпараттарды да интернеттің зиянды
жағына қоса аламыз. Интернет арқылы алаяқтар жеке тұлға жайлы
мәлімет алып, оны өз мақсатына қолдануы мүмкін. Сонымен қатар,
әлемдік тор арқылы компьютер жүйесіне зақым келтіріп, зиянын
тигізетін вирустар
тарайды.
|
суреттер
|
Қауіпсіздік
сағаты
|
«Жоқ» деп айтудың маңыздылығы
мен бас тарту мысалдарын талқылау туралы ой пікіріңізбен
бөлісіңіз.
Адамдардың өзмүдделерін ұмытып
кетуінің басқа себептері бар: ✓ ренжітуге немесе ашулануға құлықсыздық; ✓ жеке шегараларды белгілей алмау; ✓ «жақсы» болып көріну мүмкіндігі; ✓ ерекшелену қажеттілігі; ✓ қарым-қатынасты сақтауға деген
ұмтылыс.
Рольдік
ойын.
1. «Жоқ, рақмет!» деп нақты
айту керек.
2. Себебін түсіндіріңіз немесе
сылтау табыңыз.
3. Әңгіме тақырыбын өзгерту
4. Мүмкіндігінше тезірек
кетіңіз.
5. Жағдайды
өзгертіңіз
|
Оқушы
пікірлері
«Ұсынысыңызға рақмет, бірақ
мен мұны жасай алмаймын»; «Маған бұл идеяға қонымсыз, сондықтан мен
бас тартамын»; «Мен бұл көңілді болуы мүмкін екенін түсінемін,
бірақ маған олай емес»; «Мен мұны қаламаймын және жасамаймын»; «Мен
мұндай жағдайлардан аулақ болғанды жөн көремін. Ондайды
ұнатпаймын».
«Жоқ, рақмет, мен оны
қолданбаймын», «Мен алмаймын. Ата-анам мені тексереді», «Менің
жаттықтырушым мені іздейді», «Мен мұғаліммен
кездесемін».
«Мен өте күлкілі жаңа фильм
көрдім»
«Кешіріңіз, менде қазір уақыт
жоқ»
«Егер сіз нағыз дос болсаңыз,
онда мен қиындыққа айналатын нәрсені істеуімді сұрамас
едім»
|
Слайд
|