«Цифрлық әлемде қауіпсіз қадам».

Тақырып бойынша 31 материал табылды

«Цифрлық әлемде қауіпсіз қадам».

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларды цифрлық әлемдегі қауіпсіздік ережелерімен таныстыру
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тәрбие сағаты бойынша қысқа мерзімді жоспар №20

Сынып тәрбиешісі:

Коскараева Ажар

Күні:

03.02.2025ж

Сынып: 9 «А»

Қатысушылар саны: 25

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы: Эпиграфтар (тақырып мазмұнын ашатын)

«Цифрлық әлемде қауіпсіз қадам».

Қауіпсіздік сабағы (10 минут)

«Кәмелетке толмаған бала заңды жауапкершілікке тартылуы мүмкін бе?»

Сабақтың мақсаты:

Оқушыларды цифрлық әлемдегі қауіпсіздік ережелерімен таныстыру;

Желідегі этика мен қауіпсіздік дағдыларын дамыту;

Құндылықтарды дарыту.

Интернетті пайдалану кезінде саналы және сақ болуға үйрету.

Үлестірмелі материалдар

Нақыл сөздер,сұрақ-жауап, әңгімелесу, түсіндіру.

Апта дәйексөзі:

Жасампаздық-бәрімізге өнеге.

Сабақтың барысы:


Сабақтың кезеңі / уақыт

Мұғалім әрекеті

Оқушы әрекеті

Ресурстар

Сабақтың техникалық құрал-жабдықтары

Ұйымдастыру кезеңі (5 мин)


І.Ұйымдастыру кезеңі:

а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу.

Мақсаты:

Оқушылар мұғаліммен сәлемдесіп, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тақырыпқа байланысты слайдтар мен мақал-мәтелдер, басқа пәндермен байланыстыру.


Сабақ басы (10 мин)






Өзара байланыстырылған миллиондаған компьютерден құралған біртұтас ақпараттық кеңістікті  Интернет деп атайды. Интернет – ағылшынша Internet – желі аралық байланыс дегенді білдіреді.
Интернеттің қызметтері:
1. Интернет поштасы.                 2.Телеконференциялар.               

3.Web (WWW ) қызметі.

Ал, әр күнін компьютер алдында өткізу денсаулыққа зиян екенін білесіздер ме? Ол адам ағзасына қауіп төндірумен қатар, сананы улаумен шектесетіні белгілі. Компьютер алдында ұзақ отырса адамның көзі, жотасы ауырады және қимыл-қозғалысына, адам психологиясына да әсер етеді. Сезімдік нерв жүйесі ауруларына шалдығады.
Интернетке жүгініп,үйреніп кеткен бала, яғни интернет арқылы хат алысып, сөйлесу-баланың айналасындағы адамдармен бетпе-бет сөйлесуіне де әсер етеді, сөйлеу мәдениетінен айырылады. Компьютерден бөлінетін ультра-күлгін сәулесі көзге кері әсер етеді. Ал одан сорақысы- ұлттық, адами қасиеттерге нұқсан келтіретін материалдардың интернет бетінен орын алуы. Қазірде шығарма, эссе жаза алмайтын оқушылар бар. Бұның бәрі көп уақытын кітап оқумен емес, интернетке кіріп түрлі ойындар ойнап, уақытын тиімсіз өткізудің зардабы.













Тақырып бойынша өз ойларымен бөліседі




















Бейнероликтер, презентация,интернеттегі қауіпсіздік бойынша жадынамалар.















ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, сабаққа белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.


Ортасы (20 мин)



Цифрлық қауіпсіздік дегеніміз не?

Желідегі жеке мәліметтердің қауіпсіздігін сақтау.

Бөгде адамдардан және киберқауіптерден қорғану.

Цифрлық қауіптер:

Кибербуллинг (онлайн қорлау).

Жеке мәліметтердің таралуы.

Алаяқтық (фишинг).

Вирустар мен зиянды бағдарламалар.

Қауіпсіздік ережелері:

Жеке мәліметтерді (құпиясөздер, мекенжай, банк мәліметтері) жарияламау.

Тек сенімді сайттарға кіру және бейтаныс сілтемелерді ашпау.

Құпиясөздерді күрделі етіп жасау және жүйелі түрде ауыстыру.

Әлеуметтік желіде құпиялылық баптауларын тексеру.

Интернеттің жеке-дара қожайыны жоқ. Оны ешкім бір жерден басқара да алмайды. Интернетте көптеген пайдалы да қажетті ақпараттарды табуға болады:

1. Алысты жақындату
2. Қоғамға (адамға) байланысты мүмкіншіліктерді арттыру.
3. Сана-сезімді жоғарылату.
4. Ізденіс талпынысқа қашықтықтан оқу бағдарламаларына сұранысты арттыру....


















Оқушылардың ойы тыңдалады












Интерактивті тақта


















Нақыл сөздер








Соңы

(10 мин)





Қауіпсіздік сабағы:


«Кәмелетке толмаған бала заңды жауапкершілікке тартылуы мүмкін бе?»


Сабақты қорытындылау:


Оқушылар бірауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын ортаға салады.Оқушыларға интернетте қауіпсіздік шараларын әрдайым есте сақтауға кеңес беру.


Үйге тапсырма: Әлеуметтік желілердің зиянды жағын саралап келу.













1.https://youtu.be/UemLbhBjDLg?si=XBSTt5oEB2ZKY9uA

2.https://drive.google.com/file/d/1LfkYbutUBJZz-Z8Pfl0YWH39FaQWGEKI/view

3.https://drive.google.com/file/d/1kCDJjSxctHcbpmyKdpYhADL0AAplMIL4/view




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
04.02.2025
201
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі