«Цифрлық әлемге қауіпсіз қадам»

Тақырып бойынша 31 материал табылды

«Цифрлық әлемге қауіпсіз қадам»

Материал туралы қысқаша түсінік
«4 ақпан - Дүниежүзілік қауіпсіз интернет күні» арналған сынып сағаты
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітемін:

Тәрбие ісінің меңгерушісі:

Күні:

03.02.2025ж

Сынып жетекші:

Машанова А

Сынып: 5

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

«4 ақпан - Дүниежүзілік қауіпсіз интернет күні»

«Цифрлық әлемде қауіпсіз қадам»

Қауіпсіздік сабағы (10 минут)

5–сыныптар: ««ҚАУІПТІ ЧЕЛЛЕНЖДЕР»

Сабақтың мақсаты:

Оқушыларды цифрлық әлемдегі қауіпсіздік ережелерімен таныстыру;

Желідегі этика мен қауіпсіздік дағдыларын дамыту;

Интернетті пайдалану кезінде саналы және сақ болуға үйрету.

Құндылықтарды дарыту

Интернетті пайдалану кезінде саналы және сақ болуға үйрету.

Апта дәйексөзі

Жасампаздық – бәрімізге өнеге

Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Мұғалім әрекеті

Оқушы әрекеті

Ресурстар


Ұйымдастыру бөлімі (10 минут)












Негізгі бөлім (25 минут)



  • Сыныппен амандасу, қатысушыларды түгендеу.

  • Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстыру.

  • Оқушыларға цифрлық әлемдегі қауіпсіздік маңыздылығы туралы кіріспе сөз.

  1. Цифрлық қауіпсіздік дегеніміз не?

    • Желідегі жеке мәліметтердің қауіпсіздігін сақтау.

    • Бөгде адамдардан және киберқауіптерден қорғану.

  2. Цифрлық қауіптер:

    • Кибербуллинг (онлайн қорлау).

    • Жеке мәліметтердің таралуы.

    • Алаяқтық (фишинг).

    • Вирустар мен зиянды бағдарламалар.

  1. Қауіпсіздік ережелері:

    • Жеке мәліметтерді (құпиясөздер, мекенжай, банк мәліметтері) жарияламау.

    • Тек сенімді сайттарға кіру және бейтаныс сілтемелерді ашпау.

    • Құпиясөздерді күрделі етіп жасау және жүйелі түрде ауыстыру.

    • Әлеуметтік желіде құпиялылық баптауларын тексеру.

  2. Топтық тапсырма:

    • Оқушыларды 2 топқа бөліп, әр топқа тапсырма беру:

      1. Қауіпсіздік бұзылған жағдайда не істеу керек?

      2. Желідегі қорқыту мен алаяқтыққа қалай қарсы тұруға болады?

    • Әр топ өз шешімдерін ортаға салады.

  3. Мысалдарды талдау:

    • Желідегі нақты жағдайлар туралы талқылау (мәселен, жеке мәліметтерді жариялап, кейін зардап шеккен адамдардың оқиғалары).

IV. Қорытынды бөлім (5 минут)

  • «Цифрлық әлемде қауіпсіз қадам жасау – саналы адамның таңдауы» деген қорытынды сөз.

  • Оқушыларға интернетте қауіпсіздік шараларын әрдайым есте сақтауға кеңес беру.


6сабағы (10 минут) Тақырыбы:«ҚАУІПТІ ЧЕЛЛЕНЖДЕР»

Мақсаты:оқушыларды қауіпті хоббимен таныстыру.

Сабақтың міндеті:

1. Жасөспірімдердің өмірі мен денсаулығына қауіпті хоббидің салдарын

көрсету.

2. Дұрыс нұсқауларды қалыптастырыңыз.

3. Ой-өрісін, логикасын дамыту, алған ақпараты бойынша қорытындыжасау,

қоғамда өзін-өзі ұстау мәдениетін қалыптастыру.

Сабақ барысы

Кіріспе (2 минут)

Педагог оқушылармен амандасып, сабақтың тақырыбын, мақсатын айтады.

Жаңа тақырыпты түсіндіру.

Негізгі бөлім(6 минут)

Оқушыларға қауіпті челлендждер не әкелетінін түсіндіріңіз. Қауіпті

челлендждер: балаға құрбан болмауға қалай көмектесуге болады. Үнемі ата-аналар

балаларына интернетте құрдастары ұсынатын әртүрлі қауіпті сынақтар туралы

алмасады: аяқ тіректерін ауыстыру, биіктіктен секіру немесе біреуді тұншықтыру,

үйден қашу. Мұндай жағдайларда балаларды дұрыс жауап беруге үйрету маңызды.

Жасөспірімдер барлық уақытта ерекшеленіп, назар аударғысы келді, өз күштерін

сынап көреді. Алайда бүгінде бұл үшін қауіпті әдістер қолданылады. Өйткені, әсер

бірнеше құрдастарына емес, үлкен, кейде миллиондаған аудиторияға, лайк пен

жазылымдарға ие болу керек. Белгілі бір челлендждердің қауіптілігі туралы ескерту

маңызды. Жасөспіріммен сөйлесуді сіз бұрын естіген челлендждер туралы және

осындай сынақтардың қайғылы салдары туралы айтудан бастауға болады.

Оқушылармен «Осындай ойындардың қауіп-қатерінен қалай қорғануға

болады?» пікірталас.

«Есте сақта!»

«111 жедел қызметі» байланыс орталығы балалар мен ересектер өздеріне

көмек қажет екендігі туралы, тұрмыстық зорлық-зомбылық, балалардың

құқықтарының бұзылуы туралы, баланың көшеде, үйде, көлікте жалғыз

қалғаны туралы, өміріне және денсаулығына қауіп төнгенде хабарласу үшін ашылған.

- «111» нөмірі – 24/7 байланыста

- «111» нөмірі – құпиялылықты сақтайды

- «111» нөмірі – тәулік бойы ІІД және өңірлердің жедел топтарымен

байланыста.

Қорытынды (2 минут).

Сабақты қорытындылау.

«Мен қауіпті ойындарға қарсымын» тақырыбында суретін сал



Сұрақтар ға жауап береді


Тақырып бойынша өз ойларымен бөліседі



Бірлесіп жұмыс жасайды


Кері байланыс жасайды


Тақырып

тық суреттер



Қосымша материалдар



Стикерлер


Бейнероликтер, презентация,интернет тегі қауіпсіздік бойынша жадынама лар.




Кері байланыс

"Тілек ағашы" Сабақ соңында оқушылар қағазға өз тілектерін немесе ұсыныстарын жазып, ағашқа жапсырады.

Оқушылар тілектері

Қағаз қиынды

Лары




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
02.02.2025
174
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі