сабақтың тақырыбы)
|
Бөлім: |
|
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
03.02.2025 |
|
|
Сынып: 5 сынып |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Тәрбие тақырыбы |
5 кл Цифрлық әлемжде қауіпсіз қадам |
|
|
Құндылықты дарыту |
Оқушыларға интернеттің пайдасы мен зияны туралы түсінік беру. Интернеттегі қауіпсіздік ережелерін үйрету. Жауапкершілікпен интернетті пайдалану дағдыларын қалыптастыру. |
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
СЕНІМДІ ЖӘНЕ ҚАУІПСІЗ БАС ТАРТУҒА БОЛАДЫ?»
|
|
|
Мақсаты |
Сабақтың мақсаты: балаларды бейтаныс адамдар әртүрлі амалдар арқылы алдауға немесе қауіпсіз мінез-құлық негіздеріне үйрету. |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу. Сабақтың мақсаты мен маңыздылығын түсіндіру. 2. Кіріспе бөлім: Мұғалім интернеттің адам өміріндегі рөлі туралы қысқаша баяндама жасайды. «Интернеттің пайдасы мен зияны» тақырыбында оқушылармен пікірталас ұйымдастыру. |
1. «Қауіпсіз бе, қауіпсіз емес пе?» (Сәйкестендіру тапсырмасы)Оқушыларға әртүрлі онлайн жағдайлар ұсынылады. Олар қауіпсіз немесе қауіпсіз емес екенін анықтап, сәйкесінше белгілейді. Мысалдар: |
|
|
|
Сабақтың ортасы |
✅ 1-тапсырма: «Қауіпсіз
интернет ережелері»
2-тапсырма: «Ойлан, тап!» (Сұрақ-жауап
ойыны)
✅ 3-тапсырма: «Қауіпсіздік белгілерін
тап» |
Міне, 7-сынып оқушыларына арналған «Цифрлық әлемде қауіпсіз қадам» тақырыбында қызықты тапсырмалар: 1. «Қауіпсіз бе, қауіпсіз емес пе?» (Сәйкестендіру тапсырмасы)Оқушыларға әртүрлі онлайн жағдайлар ұсынылады. Олар қауіпсіз немесе қауіпсіз емес екенін анықтап, сәйкесінше белгілейді. Мысалдар: 2. «Кім жылдам?» (Сөзжұмбақ немесе викторина)Оқушыларға киберқауіпсіздікке байланысты сұрақтар беріледі. Дұрыс жауап бергендерге ұпай беріледі. Мысал сұрақтар:
|
|
|
|
Сабақтың соңы |
Оқушылардан бүгінгі сабақтан алған негізгі ойларын сұрау. «Мен қауіпсіз интернетті қалай пайдаланамын?» тақырыбында 1-2 оқушының пікірін тыңдау. «Қауіпсіз интернет» үндеуін жасау (әр оқушы өз ұсынысын айтып, ортақ қорытынды шығару). Оқушыларға түрлі түсті стикерлер таратылады. Олар сабақтан алған әсерлерін жазып, тақтаға жабыстырады. |
3. «Қауіпсіз пароль» (Шығармашылық тапсырма)Оқушыларға мықты пароль ойлап табу тапсырмасы беріледі. Пароль кемінде 8 символдан тұрып, әріптер, сандар және арнайы белгілерді қамтуы керек. Мысал: |
|
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
СЕНІМДІ ЖӘНЕ ҚАУІПСІЗ БАС ТАРТУҒА БОЛАДЫ?»Сабақтың мақсаты: балаларды бейтаныс адамдар әртүрлі амалдар арқылы алдауға немесе қауіпсіз мінез-құлық негіздеріне үйрету. Сабақтың міндеті:
Материалдар мен ресурстар: Сабақ тақырыбы бойынша мысалдарды көрсету үшін суреттер мен бейнелер. Сабақ барысы Кіріспе (2 минут) Негізгі бөлім (6 минут) Педагог: сіздердің сеніміңізге кіру үшін бейтаныс адамдар әртүрлі айлаамалдарды қолдана алатынын есте ұстаңыздар. Әрқашан сақ болыңыздар және бейтаныс адамдармен жүрмеңіздер. «Бейтаныс» ашық ойыны (3 минут) Ойын ережесін түсіндір.
2. Қорытынды (2 минутқа дейін) - Сабақты қорытындылау. Бейтаныс адаммен өзіңді қалай ұстау керек? Есіңізде болсын, бейтаныс адам сізді алдамақ болса, ересектерге міндетті түрде хабарлау керек! Пайдалы сілтемелер: https://www.youtube.com/watch?v=JkUvKopOdlI https://youtu.be/JkUvKopOdlI?si=HfpLqdP0EEGGPuI1
|
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Цифрлық әлемжде қауіпсіз қадам
Цифрлық әлемжде қауіпсіз қадам
сабақтың тақырыбы)
|
Бөлім: |
|
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
03.02.2025 |
|
|
Сынып: 5 сынып |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Тәрбие тақырыбы |
5 кл Цифрлық әлемжде қауіпсіз қадам |
|
|
Құндылықты дарыту |
Оқушыларға интернеттің пайдасы мен зияны туралы түсінік беру. Интернеттегі қауіпсіздік ережелерін үйрету. Жауапкершілікпен интернетті пайдалану дағдыларын қалыптастыру. |
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
СЕНІМДІ ЖӘНЕ ҚАУІПСІЗ БАС ТАРТУҒА БОЛАДЫ?»
|
|
|
Мақсаты |
Сабақтың мақсаты: балаларды бейтаныс адамдар әртүрлі амалдар арқылы алдауға немесе қауіпсіз мінез-құлық негіздеріне үйрету. |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу. Сабақтың мақсаты мен маңыздылығын түсіндіру. 2. Кіріспе бөлім: Мұғалім интернеттің адам өміріндегі рөлі туралы қысқаша баяндама жасайды. «Интернеттің пайдасы мен зияны» тақырыбында оқушылармен пікірталас ұйымдастыру. |
1. «Қауіпсіз бе, қауіпсіз емес пе?» (Сәйкестендіру тапсырмасы)Оқушыларға әртүрлі онлайн жағдайлар ұсынылады. Олар қауіпсіз немесе қауіпсіз емес екенін анықтап, сәйкесінше белгілейді. Мысалдар: |
|
|
|
Сабақтың ортасы |
✅ 1-тапсырма: «Қауіпсіз
интернет ережелері»
2-тапсырма: «Ойлан, тап!» (Сұрақ-жауап
ойыны)
✅ 3-тапсырма: «Қауіпсіздік белгілерін
тап» |
Міне, 7-сынып оқушыларына арналған «Цифрлық әлемде қауіпсіз қадам» тақырыбында қызықты тапсырмалар: 1. «Қауіпсіз бе, қауіпсіз емес пе?» (Сәйкестендіру тапсырмасы)Оқушыларға әртүрлі онлайн жағдайлар ұсынылады. Олар қауіпсіз немесе қауіпсіз емес екенін анықтап, сәйкесінше белгілейді. Мысалдар: 2. «Кім жылдам?» (Сөзжұмбақ немесе викторина)Оқушыларға киберқауіпсіздікке байланысты сұрақтар беріледі. Дұрыс жауап бергендерге ұпай беріледі. Мысал сұрақтар:
|
|
|
|
Сабақтың соңы |
Оқушылардан бүгінгі сабақтан алған негізгі ойларын сұрау. «Мен қауіпсіз интернетті қалай пайдаланамын?» тақырыбында 1-2 оқушының пікірін тыңдау. «Қауіпсіз интернет» үндеуін жасау (әр оқушы өз ұсынысын айтып, ортақ қорытынды шығару). Оқушыларға түрлі түсті стикерлер таратылады. Олар сабақтан алған әсерлерін жазып, тақтаға жабыстырады. |
3. «Қауіпсіз пароль» (Шығармашылық тапсырма)Оқушыларға мықты пароль ойлап табу тапсырмасы беріледі. Пароль кемінде 8 символдан тұрып, әріптер, сандар және арнайы белгілерді қамтуы керек. Мысал: |
|
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
СЕНІМДІ ЖӘНЕ ҚАУІПСІЗ БАС ТАРТУҒА БОЛАДЫ?»Сабақтың мақсаты: балаларды бейтаныс адамдар әртүрлі амалдар арқылы алдауға немесе қауіпсіз мінез-құлық негіздеріне үйрету. Сабақтың міндеті:
Материалдар мен ресурстар: Сабақ тақырыбы бойынша мысалдарды көрсету үшін суреттер мен бейнелер. Сабақ барысы Кіріспе (2 минут) Негізгі бөлім (6 минут) Педагог: сіздердің сеніміңізге кіру үшін бейтаныс адамдар әртүрлі айлаамалдарды қолдана алатынын есте ұстаңыздар. Әрқашан сақ болыңыздар және бейтаныс адамдармен жүрмеңіздер. «Бейтаныс» ашық ойыны (3 минут) Ойын ережесін түсіндір.
2. Қорытынды (2 минутқа дейін) - Сабақты қорытындылау. Бейтаныс адаммен өзіңді қалай ұстау керек? Есіңізде болсын, бейтаныс адам сізді алдамақ болса, ересектерге міндетті түрде хабарлау керек! Пайдалы сілтемелер: https://www.youtube.com/watch?v=JkUvKopOdlI https://youtu.be/JkUvKopOdlI?si=HfpLqdP0EEGGPuI1
|
|
|
|
шағым қалдыра аласыз













