Цифрлық сауаттылық

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Цифрлық сауаттылық

Материал туралы қысқаша түсінік
Цифрлық сауаттылық
Материалдың қысқаша нұсқасы

«Ақпараттық – коммуникациялық технологиялар» пәні бойынша күнтізбелік тақырыптық жоспар

4 сынып

Оқулық авторлары:У.Кобдикова, Г.А.Көпеева, А.А.Қаптағаева, А.Ғ.Юсупова – Астана: «Арман-ПВ» баспасы, 2019ж.



р/с

Сабақтың тақырыбы

Оқу мақсаттары

Сағат саны

Мерзімі


Үй тапсырмасы


1 тоқсан. 1 бөлім. Программалау- 8 сағ

(ортақ тақырыптары: «Менің Отаным – Қазақстан», «Адами құндылықтар»)


1

Айнымалылар

4.4.2.1 айнымалыларды қолдану;

1

2.09

§1

2

Кейіпкердің костюмін өзгерту.

4.4.1.1 кірістірілген циклды жүзеге асыру;

1

9.09

§2-3

3

Кейіпкердің костюмін өзгерту. Жоба құру

4.4.1.1 кірістірілген циклды жүзеге асыру;

1

16.09

§2-3

4

Өз ойынының сценарийі

4.2.1.1 мәтінде қарапайым кестелер жасау;

1

23.09

§4

5

Өз ойынының сценарийі

4.2.1.1 мәтінде қарапайым кестелер жасау;

1

30.09

§4

6

Логикалық операторлар

4.4.1.2 логикалық операторларды пайдалану;

1

7.10.

§5

7

Салыстыру операторлары

4.4.1.3 салыстыру операторларын пайдалану;

1

14.10

§6

8

Өз ойыным.

4.4.2.2 өз сценарийі бойынша ойын жасау;

1

21.10

§7-§8


2 тоқсан. 2 бөлім. Робототехника. Лабиринт және кегельринг- 8 сағ

(ортақ тақырыптары: «Мәдени мұра» , «Мамандықтар әлемі»)


9

Түс датчигі

4.5.1.1 түс датчигін қолдану;

1

4.11

§9

10

Бағдаршам-робот

4.5.1.1 түс датчигін қолдану;

1

11.11

§10

11

Ультрадыбыс датчигі

4.5.1.2 ультрадыбыс датчигін қолдану;

1

18.11

§11

12-13

Ультрадыбыс датчигі. Жоба құру

4.5.1.2 ультрадыбыс датчигін қолдану;

2

25.11

2.12

§12

14

Лабиринттан шығу

4.5.1.2 ультрадыбыс датчигін қолдану;

1

9.12

§13

15

Кегльринг / Жоба құру


4.5.1.1 түс датчигін қолдану;

4.5.1.2 ультрадыбыс датчигін қолдану;

1

16.12

(23.12)

§14

16

Кегльринг. Жоба құру

4.5.1.1 түс датчигін қолдану;

4.5.1.2 ультрадыбыс датчигін қолдану;

1

23.12

§15

3 тоқсан. 3 бөлім. Видео жасау

(ортақ тақырып: «Табиғат құбылыстары»)

17

Видеожазба

4.2.4.1 бейнеклиптерді жасау;

1

13.01

§16

18

VideoPadредакторының мүмкіндіктері

4.2.4.1 бейнеклиптерді жасау;

1

20.01

§17

19

Видеоны өңдеу

4.2.4.1 бейнеклиптерді жасау;

1

27.01

§18

20

Видеоны өңдеу. Жоба құру.

4.2.4.1 бейнеклиптерді жасау;

1

3.02

§19

3 тоқсан. 4 бөлім. Презентациялар -10 сағ

(ортақ тақырып: «Қоршаған ортаны қорғау»)

21

Презентацияларға арналған ақпарат. Жоба құру

4.2.3.1 слайд үшін макет таңдау;

4.3.1.1 ақпарат іздеу (компьютердегі файлдар мен бумалар, құжаттағы мәтін үзіндісі);

4.3.2.1браузер параметрлерін қолдану (бетбелгілер жасау, журналды және жүктеуді көру);

1

10.02

§20-21

22

Презентация слайдының макеті

4.3.1.1 ақпарат іздеу (компьютердегі файлдар мен бумалар, құжаттағы мәтін үзіндісі);

4.3.2.1браузер параметрлерін қолдану (бетбелгілер жасау, журналды және жүктеуді көру);

1

17.02

§22

23

Презентациядағы дыбыстар

4.2.4.2 белгілі бір тақырыпта фотосуреттер, дыбыстар және бейнелерді пайдалану;

4.2.3.3 презентацияға дыбыс пен бейненікірістіру;

1

24.02


§23

24

Презентациядағы видео


4.2.3.2 презентациялардағы нысандар анимациясын келтіру;

4.2.4.2 белгілі бір тақырыпта фотосуреттер, дыбыстар және бейнелерді пайдалану;

4.2.3.3 презентацияға дыбыс пен бейнені кірістіру;

1

3.03


§24

25

Презентациядағы видео. Жоба құру


4.2.3.2 презентациялардағы нысандар анимациясын келтіру;

4.2.4.2 белгілі бір тақырыпта фотосуреттер, дыбыстар және бейнелерді пайдалану;

4.2.3.3 презентацияға дыбыс пен бейнені кірістіру;

1

10.03


§25

26

Презентациядағы анимация

4.2.3.2 презентациялардағы нысандардың анимациясын келтіру;

4.2.1.2 құжатқа сурет енгізу;

1

17.03

§26

4 тоқсан. 5 бөлім. Болашақтың компьютерлері-8 сағ

(ортақ тақырыптары: «Болашаққа саяхат», «Ғарышқа саяхат»)


27

Интернетке деректер жіберу

4.3.2.2 файлдары қоса берілген хабарламаларды электрондық пошта арқылы қабылдау және жіберу;

1

7.04

§27

28

Электронды поштамен файлдарды қабылдау және жіберу

4.3.2.2 файлдары қоса берілген хабарламаларды электрондық пошта арқылы қабылдау және жіберу;

1

14.04

§28

29

Пароль сенімділігі

4.3.2.1 браузер параметрлерін қолдану (бетбелгілер жасау, журналды және жүктеуді көру);

4.3.2.2 файлдары қоса берілген хабарламаларды электрондық пошта арқылы қабылдау және жіберу;

4.1.3.1 сенімдіпаролькритерийлерінайқындау;

1

21.04

§29

30

Интернетке деректер жіберу. Жоба құру

4.3.2.1браузер параметрлерін қолдану (бетбелгілер жасау, журналды және жүктеуді көру);

4.3.2.2 файлдары қоса берілген хабарламаларды электрондық пошта арқылы қабылдау және жіберу;

4.1.3.1 сенімдіпаролькритерийлерінайқындау;

1

28.04

§30

31

Пароль сенімділігі. Жоба құру.


4.3.2.1браузер параметрлерін қолдану (бетбелгілер жасау, журналды және жүктеуді көру);

4.3.2.2 файлдары қоса берілген хабарламаларды электрондық пошта арқылы қабылдау және жіберу;

4.1.3.1 сенімдіпаролькритерийлерінайқындау;


1

5.05

§31

32

Болашақтағы компьютерлер

4.1.1.1 компьютерлік және мобильді технологиялардың ескіруі ғылыми-техникалық прогреспен байланысты екенін түсіндіру;4.3.1.1 ақпаратты іздеу (компьютердегі файлдар мен бумалар);

4.2.4.2белгілі бір тақырыпта фотосуреттер, дыбыстар және бейнелерді пайдалану.

1

12.05

§32

33

Болашақтағы компьютерлер

4.1.1.1 компьютерлік және мобильді технологиялардың ескіруі ғылыми-техникалық прогреспен байланысты екенін түсіндіру;4.3.1.1 ақпаратты іздеу (компьютердегі файлдар мен бумалар);

4.2.4.2белгілі бір тақырыпта фотосуреттер, дыбыстар және бейнелерді пайдалану.

1

19.05

§32

34

Жобалық жұмыстар

4.3.1.1ақпаратты іздеу (компьютердегі файлдар мен бумалар);

4.2.4.2белгілі бір тақырыпта фотосуреттер, дыбыстар және бейнелерді пайдалану.

1

19.05


Барлығы: 34 сағат




«Цифрлық сауаттылық» пәні бойынша күнтізбелік тақырыптық жоспар

3- сынып

Оқулық авторлары:Р. А. Қадырқұлов, Н.Қ. Беристемова – Алматыкітап баспасы,2021 ж



Бөлім атауы


Сабақтың тақырыбы

Оқу мақсаттары

Сағат саны

Мерзімі





1-тоқсан

8


Программалау


1

§1. Өміріміздегі қайталаулар

3.4.1.1 қайталаудықолданатыналгоритмдерқұрастыру (цикл);

1

7.09


2

§2. Циклдер

3.4.1.2 циклдікалгоритмдііскеасыру;

1

14.09


3

§3. Кейіпкердің қозғалысы

3.4.2.4. программалау ойыналаңында ойын қ ұру барысында циклдік алгоритмді жүзегеасыру;

1

21.09


4

§4. Қозғалыс командаларын жоба құруда қолдану

3.4.2.4. программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдікалгоритмді жүзеге асыру;

1

28.09


5

§5. Практикалық тапсырмалар

3.3.2.2 желідегіақпараталмасужолдарын түсіндіру;

1

5.10


6

§6. Желіде тілдесу

3.3.2.2 желідегіақпараталмасужолдарын түсіндіру;

3.1.3.1 Интернет желісінде жұмыс істеуде жеке қауіпсіздігінің негізгі ережелерін ескеру.

1

12.10


7

§7. Әлеуметтік желілер мен мессенджерлер

3.3.2.1 Жоба бойынша бірлесіп жұмыс істеу үшін мессенджерлерді пайдалану;

1

19.10


8

§8. Өзіңді тексер! Шығармашылық тапсырмалар

3.1.3.1 Интернет желісінде жұмыс істеуде жеке қауіпсіздігінің негізгі ережелерін ескеру

1

26.10




2-тоқсан



Ойын құру


9

§9. Ойынның сценарийі

3.4.2.1 дайын сценарий бойынша ойын әзірлеу;

3.2.1.1 таңбалы, нөмірленгентізімдержасау;

1

9.11


10

§10. Көріністер

3.4.2.2 программалау ойын алаңында бірнеше көріністермен жұмыс істеу;

1

16.11


11

§11. Кейіпкерлер

3.4.2.3 программалау ойын алаңында бірнеше кейіпкерлермен жұмыс істеу;

3.4.2.4 программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру;

1

23.11


12

§12.Практикалық жұмыс

3.4.2.4 программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзегеа сыру;

1

30.11


13

§13. Костюм ауыстыру

3.4.1.1 қайталауды қолданатын алгоритмдер құрастыру (цикл);

3.4.2.3 программалау ойын алаңында бірнеше кейіпкерлермен жұмыс істеу;

1

7.12


14

§14. Менің ойыным

3.4.2.1 дайын сценарий бойынша ойын әзірлеу;

3.2.1.1 таңбалы, нөмірленген тізімдер жасау;

1

14.12


15

§15. Шағын ойындар

3.4.2.2 программалау ойын алаңында бірнеше көріністермен жұмыс істеу;

1

21.12


16

§16. Өзіңдітексер! Шығармашылық тапсырмалар

3.4.2.2 программалау ойын алаңында бірнеше көріністермен жұмыс істеу;

3.4.2.4 программалау ойын алаңында ойын құру барысындац иклдік алгоритмді жүзеге асыру.

1

28.12




3-тоқсан

10



Роботтехника.

Жоба


17

§17. Word мәтіндік редакторы

3.1.1.1 таңба регистрін, пернетақтаның орналасуын, меңзерд ібасқаруды өзгерту үшін клавиштерді пайдалану;

3.2.1.2 мәтінді теру ережесін сақтау;

3.2.1.3 мәтінді өңдеу.

1

11.01


18

§18. Жобаға идея

3.2.1.4 шрифт пен абзацты пішімдеу.

1

18.01


19

§19. Құжатты рәсімдейміз

3.3.1.1 ақпарат іздеуді іске асыру (құжаттағы мәтін үзіндісі);

3.2.1.5 суреттерді мәтінге енгізіп, реттеу

1

25.01


20

§20. Мәтіндегі иллюстрация

3.3.1.1 ақпарат іздеуді іске асыру (құжаттағы мәтін үзіндісі);

3.2.1.5 суреттерді мәтінге енгізіп, реттеу

1

1.02


21

§21. Компьютерде және құжатта ақпарат іздеу.

3.3.1.1 ақпарат іздей алу (құжаттағымәтін үзіндісі);

3.2.1.5 суреттерді мәтінге енгізіп, реттеу;

1

8.02


22

§22. Робот қолының қозғалысы (1-сабақ)

3.5.3.1 орта қозғалтқыш жылдамдығының мөлшерін орнату және жылдамдығын реттеу;

1

15.02


23

§23. Робот қолының қозғалысы (2-сабақ)

3.5.3.1 орташа мотор жылдамдығының мөлшерін орнату және жылдамдығынр еттеу;

1

22.02


24

§24. Цикл блогы

3. .5.2.1 робот қозғалысын ұйымдастыру үшін циклді пайдалану;

1

29.02


25

§25 «Робот-тазартқыш» құрастыру

3.5.3.1 орташа мотор жылдамдығының мөлшерін орнату, жылдамдығын реттеу;

3.5.2.1 робот қозғалысын ұйымдастыру үшін циклді пайдалану;

1

7.03


26

§26. Практикалық жұмыс

3.5.2.1 робот қозғалысын ұйымдастыру үшін циклді пайдалану;

1

14.03




4-тоқсан


8



Презентациялар


27

§27. Презентация жасау

3.2.3.1 мәтін мен бейнені қамтитын қарапайым презентациялар жасау;

3.1.2.1 қолданбалы программаларда «ыстық» пернелерді қолдану;

1

5.04


28

§28. Презентация дизайны

3.2.3.3 презентацияны безендіру үшін дайын дизайнды пайдалану;

1

11.04


29

§29. Анимация мен ауысу

3.2.3.2 слайдтар арасында ауысудық олдану;

1

18.04


30

§30. Жоба жұмысына презентация жасау. №4.БЖБ

3.2.3.1 мәтін мен бейнені қамтитын қарапайым таныстырылым жасау;

3.1.2.1 қолданбалы программаларда «ыстық» пернелерді қолдану;

1

25.04


Мәтін, графика және презентация


31

§31. Фотосуреттер

3.2.2.1 фотосуреттердіөңдейтін (жарық, контраст, жиектеме) программалар қолдану;

1

2.05


32

§32. Фотосуреттер топтамасы

3.2.3.1 мәтін мен бейнені қамтитын қарапайым презентациялар жасау;

1

9.05


33

§33. Жобаментаныстыру. №5. БЖБ

3.2.3.1мәтін мен бейнені қамтитын қарапайым таныстырылымдар жасау;

1

16.05


34

§34. Өзіңдітексер! Шығармашылықтапсырмалар

3.2.3.3Таныстырылымды безендіру үшін дайын жобаны пайдалану;

3.2.3.2 слайдтарар асында ауысуды қолдану;

1

23.05




Жалпы сағат саны

34









Цифрлық сауаттылық пәні бойынша күнтізбелік тақырыптық жоспар

2-сынып

Оқулық авторлары: 2 - класс Ж.У.Кобдикова , Г.А.Көпеева, Ә.Ә.Қаптағаева, А.Ғ.Юсупова «Арман-ПВ»баспасы, 2022

     

Бөлімі

Тақырыбы

Оқыту мақсаты

Сағат саны

Мерзімі

Ескерту

1 -тоқсан (8 сағат)



КОМПЬЮТЕРЛЕР МЕН ПРОГРАММАЛАР

(ортақ тақырыбы: «Барлығы мен туралы»)

Өз денсаулығымызды сақтаймыз

2.1.3.1 цифрлық құрылғыларжәне Интернет желілерімен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік ережелері;

2.1.1.1 енгізу, шығару құрылғыларын ажырата білу.

1

6.09


Ақпарат іздеу үшін браузерді қолдану

2.1.3.1 цифрлық құрылғыларжәне Интернет желілерімен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік ережелері;

2.3.1.1 берілген тақырып бойынша ақпарат іздеу үшін браузерд іқолдану.

1

13.09


Файлдар мен бумалар

2.1.2.1 файл мен бума туралы түсінік беру;

2.1.2.2 файлдар мен бумаларды жасау, көшіру, жылжыту және жою.

1

20.09


Файлдар мен бумалармен жұмыс істеу

2.1.2.2 файлдар мен бумалардыжасау, көшіру, жылжыту және жою.

2.1.2.3 өз жұмысындағы контекстік мәзірді пайдалану

1

27.09



ШЫҒАРМАШЫ

ЛЫҚ ЖӘНЕ

КОМПЬЮТЕР



Программалар құруды жалғастырамыз.

2.4.1.1 тармақталған алгоритмді жүзеге асыру.

1

4.10


Алгоритмді орындау

1.1.1.2 ауызша белгіленген алгоритмді іске асыру.

1

11.10.


Жеке кейіпкер жасау

2.4.2.1 программалау алаңының графикалық редакторында кейіпкер жасау

1

18.10


Суретті өңдеу

2.2.2.1 суреттің фрагментін көшіріп көрсету;

2.2.2.2 суретті өңдеу (кесу, айналдыру, өлшемін өзгерту)

1

25.10



2 -тоқсан (8 сағат)


СӨЗБЕ – СӨЗ


Пернетақтамен танысу

2.4.2.2 пернетақтадан спрайты басқаруды үйымдастыру

1

8.11


Пернетақтамен жұмыс. Жоба жасау

2.4.2.2 пернетақтадан спрайты басқаруды үйымдастыру

1

15.11


Пернетақта симуляторы

2.2.1.1 пернетақта симуляторында мәтін теру

1

22.11


Мәтінмен жұмыс істеу

2.4.2.3 кейіпкерлер арасында мәтіндік диалог ұйымдастыру

1

29.11


Мәтінмен жұмыс істеу. Жоба жасау

2.4.2.3 кейіпкерлер арасында мәтіндік диалог ұйымдастыру

1

6.12


Мультфильм құру

2.4.2.3 кейіпкерлер арасында мәтіндік диалог ұйымдастыру

1

13.12


Мультфильм құру үшін спрайттарды басқару

2.4.2.2 пернетақтадан спрайты басқаруды үйымдастыру

2

20.12

27.12


3 -тоқсан (10сағат)


МУЛЬТИМЕДИА


Дыбыс жазу және ойнату құрылғылары

2.1.1.1 енгізу, шығару құрылғыларын ажырата білу.

1

11.01


Дыбыс жазу және ойнату

2.2.4.1 дыбысты жазу және ойнату үшін программаларды пайдалану

1

18.01


Дыбы сәсерлері

2.2.4.2 дыбыстық файлдарды өңдеу

1

25.01


Дыбыс әсерлері. Жоба жасау

2.2.4.2 дыбыстық файлдарды өңдеу

1

1.02


Дыбысты өңдеу

2.2.4.2 дыбыстық файлдарды өңдеу

1

8.02



РОБОТОТЕХНИКА: СЕНСОРЛАР

(ортақ тақырыбы: «Дәстүр және фольклор»)

Робот қозғалысы

2.5.2.1 ауызша белгіленген алгоритм бойынша робот қозғалысын ұйымдастыру

1

15.02


Роботка арналған программаны іске қосу

2.5.3.1 программаны басқару үшін жана судатчигін қолдану

1

22.02



Роботка арналған программаны іске қосу. Жоба жасау

2.5.3.1 программаны басқару үшін жана судатчигін қолдану

1

29.02


Роботқа арналған дыбыс

2.5.1.1 роботқа арналған аудиофайлды жүктеу

1

7.03


Роботқа арналған дыбыс. Жоба жасау

2.5.1.2 роботқа арналған программаныә зірлеу кезінде дыбысты пайдалану

1

14.03


4 -тоқсан (8 сағат)


РОБОТОТЕХНИКА: «БИЛЕЙТІН РОБОТ» ЖОБАСЫ

(ортақ тақырыбы: «Қоршаған орта», «Саяхат»)

Жобаға идея

2.2.1.2 өз идеяларын мәтіндік рекдакторда жазу

1

5.04


Мәтіндік редактормен жұмыс

2.2.1.2 өз идеяларын мәтіндік рекдакторда жазу

1

11.04


Өз идеяларын мәтіндік редакторда жазу

2.2.1.2 өз идеяларынм әтіндік рекдакторда жазу

2.3.2.1 қосымшалар арасындағы мәліметтермен ауысу

1

18.04


Жобаға идея. Жоба жасау

2.2.1.2 өз идеяларын мәтіндік рекдакторда жазу

2.3.2.1 қосымшалар арасындағы мәліметтермен ауысу

1

25.04


Жобаға арналған алгоритм

2.4.1.3 мәселені шешу үшін алгоритм құрастыру

1

2.05


«Билейтін робот» жасау

2.4.1.1 тармақталған алгоритмді жүзеге асыру;

2.4.1.2 ауызша алдын ала белгіленген алгоритмді іске асыру;

2.5.2.1 ауызша белгіленген алгоритм бойынша робот қозғалысын ұйымдастыру;

2.5.3.1 программаны басқару үшін жана судатчигін қолдану;

2.5.1.1 роботқа арналған аудиофайлды жүктеу;

2.5.1.2 роботқа арналған программаны әзірлеу кезінде дыбысты пайдалану.

1

9.05


Роботқа арналған аудиофайл жүктеу

2.5.1.1 роботқа арналған аудиофайлды жүктеу;

2.5.1.2 роботқа арналған программаны әзірлеу кезінде

дыбысты пайдалану.

1

16.05


«Билейтін робот» жасау. Жобаны қорғау

2.5.1.1 роботқа арналған аудиофайлды жүктеу;

2.5.1.3 құрылған роботы аудиторияға ұсыну

1

23.05



Жалпы сағат саны

34






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
04.04.2025
87
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі