р/с
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Оқу
мақсаттары
|
Сағат
саны
|
Мерзімі
|
Үй
тапсырмасы
|
1 тоқсан. 1
бөлім. Программалау (ортақ тақырыптары: «Жабайы табиғат», «Жақсы»
деген немене? «Жаман» деген немене?») 8
сағат
|
1
|
Өміріміздегі
қайталаулар
|
3. 4. 1. 1 қайталауды
қолданатын алгоритмдер құрастыру
(цикл);
|
1
|
|
|
2
|
Циклдер
|
3. 4. 1. 2 циклдік алгоритмді
іске асыру;
|
1
|
|
|
3
|
Кейіпкердің
қозғалысы
|
3. 4. 2. 4. программалау ойын
алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге
асыру;
3.3.2.2 желідегі ақпарат
алмасу жолдарын түсіндіру;
|
1
|
|
|
4
|
Қозғалыс командаларын жоба
құруда қолдану
|
3. 4. 2. 4. программалау ойын
алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге
асыру;
3.3.2.2 желідегі ақпарат
алмасу жолдарын түсіндіру;
|
|
1
|
|
|
5
|
Практикалық
тапсырмалар
|
3. 4. 2. 4. программалау ойын
алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге
асыру;
3.3.2.2 желідегі ақпарат
алмасу жолдарын түсіндіру;
|
1
|
|
|
6
|
Желіде
тілдесу
|
3. 1. 3. 1 Интернет желісінде
жұмыс істеуде жеке қауіпсіздігінің негізгі ережелерін
ескеру.
|
|
1
|
|
|
7
|
Әлеуметтік желілер мен
мессенджерлер
|
3. 1. 3. 1 Интернет желісінде
жұмыс істеуде жеке қауіпсіздігінің негізгі ережелерін
ескеру.
|
|
1
|
|
|
8
|
Өзіңді тексер! Шығармашылық
тапсырмалар
|
3. 1. 3. 1 Интернет желісінде
жұмыс істеуде жеке қауіпсіздігінің негізгі ережелерін
ескеру.
|
1
|
|
|
2 тоқсан. 2 бөлім. Ойын
құру (ортақ тақырыптары: «Уақыт», «Сәулет» ) 8
сағат
|
9
|
Ойынның
сценарийі
|
3. 4. 2. 1 дайын сценарий
бойынша ойын әзірлеу;
3.2.1.1 таңбалы, нөмірленген тізімдер
жасау;
|
1
|
|
|
10
|
Көріністер
|
3.4.2.2 программалау
ойын алаңында бірнеше көріністермен жұмыс
істеу;
|
1
|
|
|
11
|
Кейіпкерлер
|
3. 4. 2. 3 программалау ойын
алаңында бірнеше кейіпкерлермен жұмыс
істеу;
3.4.2.4 .
программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді
жүзеге асыру;
|
1
|
|
|
12
|
Практикалық
жұмыс
|
3. 4. 2. 3 программалау ойын
алаңында бірнеше кейіпкерлермен жұмыс
істеу;
3.4.2.4 .
программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді
жүзеге асыру;
|
|
1
|
|
|
13
|
Костюм
ауыстыру
|
3.4.2.4 .
программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді
жүзеге асыру;
|
1
|
|
|
14
|
Менің
ойыным
|
3.4.1.1 қайталауды қолданатын
алгоритмдер құрастыру (цикл);
3.4.2.3 программалау ойын
алаңында бірнеше кейіпкерлермен жұмыс
істеу;
3.4.2.2 программалау ойын
алаңында бірнеше көріністермен жұмыс
істеу;
3.4.2.4 .
программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді
жүзеге асыру.
|
1
|
|
|
15
|
Практикалық
жұмыс
|
3.4.1.1 қайталауды қолданатын
алгоритмдер құрастыру (цикл);
3.4.2.3 программалау ойын
алаңында бірнеше кейіпкерлермен жұмыс
істеу;
3.4.2.2 программалау ойын
алаңында бірнеше көріністермен жұмыс
істеу;
3.4.2.4 .
программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді
жүзеге асыру.
|
1
|
|
|
16
|
Өзіңді тексер! Шығармашылық
тапсырмалар
|
3.4.1.1 қайталауды қолданатын
алгоритмдер құрастыру (цикл);
3.4.2.3 программалау ойын
алаңында бірнеше кейіпкерлермен жұмыс
істеу;
3.4.2.2 программалау ойын
алаңында бірнеше көріністермен жұмыс
істеу;
3.4.2.4 .
программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді
жүзеге асыру.
|
1
|
|
|
3 тоқсан. 3
бөлім. Робототехника. Жоба (ортақ
тақырыптары: «Өнер», «Көрнекті тұлғалар») 10
сағат
|
17
|
Word мәтіндік
редакторы
|
3. 1. 1.
1 таңба регистрін, пернетақтаның орналасуын, меңзерді басқаруды
өзгерту үшін клавиштерді пайдалану;
3.2.1.2 мәтінді теру ережесін
сақтау;
3.2.1.3. мәтінді
өңдеу.
|
1
|
|
|
18
|
Жобаға
идея
|
3. 1. 1.
1 таңба регистрін, пернетақтаның орналасуын, меңзерді басқаруды
өзгерту үшін клавиштерді пайдалану;
3.2.1.2 мәтінді теру ережесін
сақтау;
3.2.1.3. мәтінді
өңдеу.
|
1
|
|
|
19
|
Құжатты
рәсімдейміз
|
3.2.1.4 шрифт пен абзацты
пішімдеу.
|
1
|
|
|
20
|
Мәтіндегі
иллюстрация
|
3.3.1.1 ақпарат іздеуді іске
асыру (құжаттағы мәтін үзіндісі);
3.2.1.5. суреттерді
мәтінге енгізіп, реттеу
|
1
|
|
|
21
|
Компьютерде және құжатта
ақпарат іздеу.
|
3.3.1.1 ақпарат іздеуді іске
асыру (құжаттағы мәтін үзіндісі);
3.2.1.5. суреттерді
мәтінге енгізіп, реттеу
|
1
|
|
|
22
|
Робот қолының қозғалысы
(1-сабақ)
|
3.5.3.1 орта қозғалтқыш жылдамдығының
мөлшерін орнату және жылдамдығын
реттеу;
|
1
|
|
|
23
|
Робот қолының қозғалысы
(2-сабақ)
|
3.5.3.1 орта
қозғалтқыш жылдамдығының мөлшерін орнату және жылдамдығын
реттеу;
|
1
|
|
|
24
|
Цикл
блогы
|
3.5.2.1 робот
қозғалысын ұйымдастыру үшін циклды
пайдалану;
|
1
|
|
|
25
|
«Робот-тазартқыш»
құрастыру
|
3.5.3.1 орта қозғалтқыш
жылдамдығының мөлшерін орнату және жылдамдығын
реттеу;
3.5.2.1 робот қозғалысын
ұйымдастыру үшін циклды пайдалану;
|
1
|
|
|
26
|
Практикалық жұмыс.
|
3.5.3.1 орта қозғалтқыш
жылдамдығының мөлшерін орнату және жылдамдығын
реттеу;
3.5.2.1 робот қозғалысын
ұйымдастыру үшін циклды пайдалану;
|
1
|
|
|
4 тоқсан. 4-бөлім. –
Презентациялар (ортақ тақырыбы: «Су – өмірдің қайнар
көзі»)
|
27
|
Презентация
құру
|
3.2.3.1 мәтін мен бейнені қамтитын қарапайым
презентациялар жасау;
3.1.2.1 қолданбалы программаларда «қызу»
клавиштерді қолдану;
|
1
|
|
|
28
|
Презентация
дизайны
|
3.2.3.3 презентацияны безендіру үшін дайын
дизайнды пайдалану;
|
|
1
|
|
|
29
|
Анимация және
ауысу
|
3.2.3.2 слайдтар арасында ауысуды
қолдану;
|
1
|
|
|
30
|
Жоба жұмысына презентация
жасау.
|
3.2.3.2 слайдтар арасында ауысуды
қолдану;
|
|
1
|
|
|
4 тоқсан. 5-бөлім - Мәтін,
графика және презентация (ортақ тақырыбы: «Демалыс мәдениеті.
Мерекелер»). 8 сағат
|
31
|
Фотосуреттер
|
3. 2. 2. 1 фотосуреттерді өңдейтін (жарық,
контраст, жиектеме) программалар
қолдану;
|
1
|
|
|
32
|
Фотосуреттер
топтамасы
|
3. 2. 2. 1 фотосуреттерді өңдейтін (жарық,
контраст, жиектеме) программалар
қолдану;
|
1
|
|
|
33
|
Жобамен
таныстыру.
|
3.2.3.1 мәтін мен бейнені қамтитын қарапайым
презентациялар жасау;
3.2.3.3 презентацияны безендіру үшін дайын
жобаны пайдалану;
3.2.3.2 слайдтар арасында ауысуды
қолдану;
|
1
|
|
|
34
|
Өзіңді тексер! Шығармашылық
тапсырмалар
|
3.2.3.1 мәтін мен бейнені қамтитын қарапайым
презентациялар жасау;
3.2.3.3 презентацияны безендіру үшін дайын
жобаны пайдалану;
3.2.3.2 слайдтар арасында ауысуды
қолдану;
|
|
1
|
|
|