Материалдар / Цифрлық сауаттылық ( Информатика ) пәнінен 3-сыныпқа арналған күнтізбелік тақырыптық жоспар КТЖ, 2024-2025 оқу жылы 34-сағат

Цифрлық сауаттылық ( Информатика ) пәнінен 3-сыныпқа арналған күнтізбелік тақырыптық жоспар КТЖ, 2024-2025 оқу жылы 34-сағат

Материал туралы қысқаша түсінік
Цифрлық сауаттылық ( Информатика ) пәнінен 3-сыныпқа арналған күнтізбелік тақырыптық жоспар КТЖ, 2024-2025 оқу жылы 34-сағат
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Тамыз 2024
342
25 рет жүктелген
225 ₸ 250 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Бекітемін»

Мектеп директоры: _________

қолы

__________________________

аты-жөні

«____» тамыз 2024

«Келісемін»

Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары: ______________

қолы

__________________________

аты-жөні

«____» тамыз 2024


ӘБ отырысында қаралды

Хаттама № ___________

ӘБ жетекшісі: _________

қолы

_____________________

аты-жөні

«____» тамыз 2024













«________________________________________________________________»

мектеп атауы

атындағы жалпы білім беретін мектебінің

3-сыныбы үшін цифрлық сауаттылық пәнінен


КҮНТІЗБЕЛІК ТАҚЫРЫПТЫҚ

ЖОСПАР





Пән мұғалімі: ______________________________________






2024-2025 оқу жылы


Күнтізбелік тақырыптық жоспар 2024-2025 оқу жылы.

Цифрлық сауаттылық 3-сынып. Аптасына 1-сағат. Жалпы 34 сағат.

р/с

Сабақтың тақырыбы

Оқу мақсаттары

Сағат саны

Мерзімі

Үй тапсырмасы

1 тоқсан. 1 бөлім. Программалау (ортақ тақырыптары: «Жабайы табиғат», «Жақсы» деген немене? «Жаман» деген немене?») 8 сағат

1

Өміріміздегі қайталаулар

3. 4. 1. 1 қайталауды қолданатын алгоритмдер құрастыру (цикл);

1



2

Циклдер

3. 4. 1. 2 циклдік алгоритмді іске асыру;

1



3

Кейіпкердің қозғалысы

3. 4. 2. 4. программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру;

3.3.2.2 желідегі ақпарат алмасу жолдарын түсіндіру;

1



4

Қозғалыс командаларын жоба құруда қолдану

3. 4. 2. 4. программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру;

3.3.2.2 желідегі ақпарат алмасу жолдарын түсіндіру;


1



5

Практикалық тапсырмалар

3. 4. 2. 4. программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру;

3.3.2.2 желідегі ақпарат алмасу жолдарын түсіндіру;

1



6

Желіде тілдесу

3. 1. 3. 1 Интернет желісінде жұмыс істеуде жеке қауіпсіздігінің негізгі ережелерін ескеру.


1



7

Әлеуметтік желілер мен мессенджерлер

3. 1. 3. 1 Интернет желісінде жұмыс істеуде жеке қауіпсіздігінің негізгі ережелерін ескеру.


1



8

Өзіңді тексер! Шығармашылық тапсырмалар

3. 1. 3. 1 Интернет желісінде жұмыс істеуде жеке қауіпсіздігінің негізгі ережелерін ескеру.

1



2 тоқсан. 2 бөлім. Ойын құру (ортақ тақырыптары: «Уақыт», «Сәулет» ) 8 сағат

9

Ойынның сценарийі

3. 4. 2. 1 дайын сценарий бойынша ойын әзірлеу;

3.2.1.1 таңбалы, нөмірленген тізімдер жасау;

1



10

Көріністер

3.4.2.2 программалау ойын алаңында бірнеше көріністермен жұмыс істеу;

1



11

Кейіпкерлер

3. 4. 2. 3 программалау ойын алаңында бірнеше кейіпкерлермен жұмыс істеу;

3.4.2.4 . программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру;

1



12

Практикалық жұмыс

3. 4. 2. 3 программалау ойын алаңында бірнеше кейіпкерлермен жұмыс істеу;

3.4.2.4 . программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру;


1



13

Костюм ауыстыру

3.4.2.4 . программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру;

1



14

Менің ойыным

3.4.1.1 қайталауды қолданатын алгоритмдер құрастыру (цикл);

3.4.2.3 программалау ойын алаңында бірнеше кейіпкерлермен жұмыс істеу;

3.4.2.2 программалау ойын алаңында бірнеше көріністермен жұмыс істеу;

3.4.2.4 . программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру.

1



15

Практикалық жұмыс

3.4.1.1 қайталауды қолданатын алгоритмдер құрастыру (цикл);

3.4.2.3 программалау ойын алаңында бірнеше кейіпкерлермен жұмыс істеу;

3.4.2.2 программалау ойын алаңында бірнеше көріністермен жұмыс істеу;

3.4.2.4 . программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру.

1



16

Өзіңді тексер! Шығармашылық тапсырмалар

3.4.1.1 қайталауды қолданатын алгоритмдер құрастыру (цикл);

3.4.2.3 программалау ойын алаңында бірнеше кейіпкерлермен жұмыс істеу;

3.4.2.2 программалау ойын алаңында бірнеше көріністермен жұмыс істеу;

3.4.2.4 . программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру.

1



3 тоқсан. 3 бөлім. Робототехника. Жоба (ортақ тақырыптары: «Өнер», «Көрнекті тұлғалар») 10 сағат

17

Word мәтіндік редакторы

3. 1. 1. 1 таңба регистрін, пернетақтаның орналасуын, меңзерді басқаруды өзгерту үшін клавиштерді пайдалану;

3.2.1.2 мәтінді теру ережесін сақтау;

3.2.1.3. мәтінді өңдеу.

1



18

Жобаға идея

3. 1. 1. 1 таңба регистрін, пернетақтаның орналасуын, меңзерді басқаруды өзгерту үшін клавиштерді пайдалану;

3.2.1.2 мәтінді теру ережесін сақтау;

3.2.1.3. мәтінді өңдеу.

1



19

Құжатты рәсімдейміз

3.2.1.4 шрифт пен абзацты пішімдеу.

1



20

Мәтіндегі иллюстрация

3.3.1.1 ақпарат іздеуді іске асыру (құжаттағы мәтін үзіндісі);

3.2.1.5. суреттерді мәтінге енгізіп, реттеу

1



21

Компьютерде және құжатта ақпарат іздеу.


3.3.1.1 ақпарат іздеуді іске асыру (құжаттағы мәтін үзіндісі);

3.2.1.5. суреттерді мәтінге енгізіп, реттеу

1



22

Робот қолының қозғалысы (1-сабақ)

3.5.3.1 орта қозғалтқыш жылдамдығының мөлшерін орнату және жылдамдығын реттеу;

1



23

Робот қолының қозғалысы (2-сабақ)

3.5.3.1 орта қозғалтқыш жылдамдығының мөлшерін орнату және жылдамдығын реттеу;

1



24

Цикл блогы

3.5.2.1 робот қозғалысын ұйымдастыру үшін циклды пайдалану;

1



25

«Робот-тазартқыш» құрастыру

3.5.3.1 орта қозғалтқыш жылдамдығының мөлшерін орнату және жылдамдығын реттеу;

3.5.2.1 робот қозғалысын ұйымдастыру үшін циклды пайдалану;

1



26

Практикалық жұмыс.

3.5.3.1 орта қозғалтқыш жылдамдығының мөлшерін орнату және жылдамдығын реттеу;

3.5.2.1 робот қозғалысын ұйымдастыру үшін циклды пайдалану;

1



4 тоқсан. 4-бөлім. – Презентациялар (ортақ тақырыбы: «Су – өмірдің қайнар көзі»)

27

Презентация құру

3.2.3.1 мәтін мен бейнені қамтитын қарапайым презентациялар жасау;

3.1.2.1 қолданбалы программаларда «қызу» клавиштерді қолдану;

1



28

Презентация дизайны

3.2.3.3 презентацияны безендіру үшін дайын дизайнды пайдалану;


1



29

Анимация және ауысу

3.2.3.2 слайдтар арасында ауысуды қолдану;

1



30

Жоба жұмысына презентация жасау.

3.2.3.2 слайдтар арасында ауысуды қолдану;


1



4 тоқсан. 5-бөлім - Мәтін, графика және презентация (ортақ тақырыбы: «Демалыс мәдениеті. Мерекелер»). 8 сағат

31

Фотосуреттер

3. 2. 2. 1 фотосуреттерді өңдейтін (жарық, контраст, жиектеме) программалар қолдану;

1



32

Фотосуреттер топтамасы

3. 2. 2. 1 фотосуреттерді өңдейтін (жарық, контраст, жиектеме) программалар қолдану;

1



33

Жобамен таныстыру.

3.2.3.1 мәтін мен бейнені қамтитын қарапайым презентациялар жасау;

3.2.3.3 презентацияны безендіру үшін дайын жобаны пайдалану;

3.2.3.2 слайдтар арасында ауысуды қолдану;

1



34

Өзіңді тексер! Шығармашылық тапсырмалар

3.2.3.1 мәтін мен бейнені қамтитын қарапайым презентациялар жасау;

3.2.3.3 презентацияны безендіру үшін дайын жобаны пайдалану;

3.2.3.2 слайдтар арасында ауысуды қолдану;


1




Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!