«Бекітемін»
Мектеп директоры: _________
қолы
__________________________
аты-жөні
«____» тамыз 2024
«Келісемін»
Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары: ______________
қолы
__________________________
аты-жөні
«____» тамыз 2024
ӘБ отырысында қаралды
Хаттама № ___________
ӘБ жетекшісі: _________
қолы
_____________________
аты-жөні
«____» тамыз 2024
«________________________________________________________________»
мектеп атауы
атындағы жалпы білім беретін мектебінің
3-сыныбы үшін цифрлық сауаттылық пәнінен
КҮНТІЗБЕЛІК ТАҚЫРЫПТЫҚ
ЖОСПАР
Пән мұғалімі: ______________________________________
2024-2025 оқу жылы
Күнтізбелік тақырыптық жоспар 2024-2025 оқу жылы.
Цифрлық сауаттылық 3-сынып. Аптасына 1-сағат. Жалпы 34 сағат.
|
р/с |
Сабақтың тақырыбы |
Оқу мақсаттары |
Сағат саны |
Мерзімі |
Үй тапсырмасы |
|
|
1 тоқсан. 1 бөлім. Программалау (ортақ тақырыптары: «Жабайы табиғат», «Жақсы» деген немене? «Жаман» деген немене?») 8 сағат |
||||||
|
1 |
Өміріміздегі қайталаулар |
3. 4. 1. 1 қайталауды қолданатын алгоритмдер құрастыру (цикл); |
1 |
|
|
|
|
2 |
Циклдер |
3. 4. 1. 2 циклдік алгоритмді іске асыру; |
1 |
|
|
|
|
3 |
Кейіпкердің қозғалысы |
3. 4. 2. 4. программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру; 3.3.2.2 желідегі ақпарат алмасу жолдарын түсіндіру; |
1 |
|
|
|
|
4 |
Қозғалыс командаларын жоба құруда қолдану |
|
1 |
|
|
|
|
5 |
Практикалық тапсырмалар |
3. 4. 2. 4. программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру; 3.3.2.2 желідегі ақпарат алмасу жолдарын түсіндіру; |
1 |
|
|
|
|
6 |
Желіде тілдесу |
|
1 |
|
|
|
|
7 |
Әлеуметтік желілер мен мессенджерлер |
|
1 |
|
|
|
|
8 |
Өзіңді тексер! Шығармашылық тапсырмалар |
3. 1. 3. 1 Интернет желісінде жұмыс істеуде жеке қауіпсіздігінің негізгі ережелерін ескеру. |
1 |
|
|
|
|
2 тоқсан. 2 бөлім. Ойын құру (ортақ тақырыптары: «Уақыт», «Сәулет» ) 8 сағат |
||||||
|
9 |
Ойынның сценарийі |
3. 4. 2. 1 дайын сценарий бойынша ойын әзірлеу; 3.2.1.1 таңбалы, нөмірленген тізімдер жасау; |
1 |
|
|
|
|
10 |
Көріністер |
3.4.2.2 программалау ойын алаңында бірнеше көріністермен жұмыс істеу; |
1 |
|
|
|
|
11 |
Кейіпкерлер |
3. 4. 2. 3 программалау ойын алаңында бірнеше кейіпкерлермен жұмыс істеу; 3.4.2.4 . программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру; |
1 |
|
|
|
|
12 |
Практикалық жұмыс |
|
1 |
|
|
|
|
13 |
Костюм ауыстыру |
3.4.2.4 . программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру; |
1 |
|
|
|
|
14 |
Менің ойыным |
3.4.1.1 қайталауды қолданатын алгоритмдер құрастыру (цикл); 3.4.2.3 программалау ойын алаңында бірнеше кейіпкерлермен жұмыс істеу; 3.4.2.2 программалау ойын алаңында бірнеше көріністермен жұмыс істеу; 3.4.2.4 . программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру. |
1 |
|
|
|
|
15 |
Практикалық жұмыс |
3.4.1.1 қайталауды қолданатын алгоритмдер құрастыру (цикл); 3.4.2.3 программалау ойын алаңында бірнеше кейіпкерлермен жұмыс істеу; 3.4.2.2 программалау ойын алаңында бірнеше көріністермен жұмыс істеу; 3.4.2.4 . программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру. |
1 |
|
|
|
|
16 |
Өзіңді тексер! Шығармашылық тапсырмалар |
3.4.1.1 қайталауды қолданатын алгоритмдер құрастыру (цикл); 3.4.2.3 программалау ойын алаңында бірнеше кейіпкерлермен жұмыс істеу; 3.4.2.2 программалау ойын алаңында бірнеше көріністермен жұмыс істеу; 3.4.2.4 . программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру. |
1 |
|
|
|
|
3 тоқсан. 3 бөлім. Робототехника. Жоба (ортақ тақырыптары: «Өнер», «Көрнекті тұлғалар») 10 сағат |
||||||
|
17 |
Word мәтіндік редакторы |
3. 1. 1. 1 таңба регистрін, пернетақтаның орналасуын, меңзерді басқаруды өзгерту үшін клавиштерді пайдалану; 3.2.1.2 мәтінді теру ережесін сақтау; 3.2.1.3. мәтінді өңдеу. |
1 |
|
|
|
|
18 |
Жобаға идея |
3. 1. 1. 1 таңба регистрін, пернетақтаның орналасуын, меңзерді басқаруды өзгерту үшін клавиштерді пайдалану; 3.2.1.2 мәтінді теру ережесін сақтау; 3.2.1.3. мәтінді өңдеу. |
1 |
|
|
|
|
19 |
Құжатты рәсімдейміз |
3.2.1.4 шрифт пен абзацты пішімдеу. |
1 |
|
|
|
|
20 |
Мәтіндегі иллюстрация |
3.3.1.1 ақпарат іздеуді іске асыру (құжаттағы мәтін үзіндісі); 3.2.1.5. суреттерді мәтінге енгізіп, реттеу |
1 |
|
|
|
|
21 |
Компьютерде және құжатта ақпарат іздеу.
|
3.3.1.1 ақпарат іздеуді іске асыру (құжаттағы мәтін үзіндісі); 3.2.1.5. суреттерді мәтінге енгізіп, реттеу |
1 |
|
|
|
|
22 |
Робот қолының қозғалысы (1-сабақ) |
3.5.3.1 орта қозғалтқыш жылдамдығының мөлшерін орнату және жылдамдығын реттеу; |
1 |
|
|
|
|
23 |
Робот қолының қозғалысы (2-сабақ) |
3.5.3.1 орта қозғалтқыш жылдамдығының мөлшерін орнату және жылдамдығын реттеу; |
1 |
|
|
|
|
24 |
Цикл блогы |
3.5.2.1 робот қозғалысын ұйымдастыру үшін циклды пайдалану; |
1 |
|
|
|
|
25 |
«Робот-тазартқыш» құрастыру |
3.5.3.1 орта қозғалтқыш жылдамдығының мөлшерін орнату және жылдамдығын реттеу; 3.5.2.1 робот қозғалысын ұйымдастыру үшін циклды пайдалану; |
1 |
|
|
|
|
26 |
Практикалық жұмыс. |
3.5.3.1 орта қозғалтқыш жылдамдығының мөлшерін орнату және жылдамдығын реттеу; 3.5.2.1 робот қозғалысын ұйымдастыру үшін циклды пайдалану; |
1 |
|
|
|
|
4 тоқсан. 4-бөлім. – Презентациялар (ортақ тақырыбы: «Су – өмірдің қайнар көзі») |
||||||
|
27 |
Презентация құру |
3.2.3.1 мәтін мен бейнені қамтитын қарапайым презентациялар жасау; 3.1.2.1 қолданбалы программаларда «қызу» клавиштерді қолдану; |
1 |
|
|
|
|
28 |
Презентация дизайны |
|
1 |
|
|
|
|
29 |
Анимация және ауысу |
3.2.3.2 слайдтар арасында ауысуды қолдану; |
1 |
|
|
|
|
30 |
Жоба жұмысына презентация жасау. |
|
1 |
|
|
|
|
4 тоқсан. 5-бөлім - Мәтін, графика және презентация (ортақ тақырыбы: «Демалыс мәдениеті. Мерекелер»). 8 сағат |
||||||
|
31 |
Фотосуреттер |
3. 2. 2. 1 фотосуреттерді өңдейтін (жарық, контраст, жиектеме) программалар қолдану; |
1 |
|
|
|
|
32 |
Фотосуреттер топтамасы |
3. 2. 2. 1 фотосуреттерді өңдейтін (жарық, контраст, жиектеме) программалар қолдану; |
1 |
|
|
|
|
33 |
Жобамен таныстыру. |
3.2.3.1 мәтін мен бейнені қамтитын қарапайым презентациялар жасау; 3.2.3.3 презентацияны безендіру үшін дайын жобаны пайдалану; 3.2.3.2 слайдтар арасында ауысуды қолдану; |
1 |
|
|
|
|
34 |
Өзіңді тексер! Шығармашылық тапсырмалар |
|
1 |
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Цифрлық сауаттылық ( Информатика ) пәнінен 3-сыныпқа арналған күнтізбелік тақырыптық жоспар КТЖ, 2024-2025 оқу жылы 34-сағат
Цифрлық сауаттылық ( Информатика ) пәнінен 3-сыныпқа арналған күнтізбелік тақырыптық жоспар КТЖ, 2024-2025 оқу жылы 34-сағат
«Бекітемін»
Мектеп директоры: _________
қолы
__________________________
аты-жөні
«____» тамыз 2024
«Келісемін»
Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары: ______________
қолы
__________________________
аты-жөні
«____» тамыз 2024
ӘБ отырысында қаралды
Хаттама № ___________
ӘБ жетекшісі: _________
қолы
_____________________
аты-жөні
«____» тамыз 2024
«________________________________________________________________»
мектеп атауы
атындағы жалпы білім беретін мектебінің
3-сыныбы үшін цифрлық сауаттылық пәнінен
КҮНТІЗБЕЛІК ТАҚЫРЫПТЫҚ
ЖОСПАР
Пән мұғалімі: ______________________________________
2024-2025 оқу жылы
Күнтізбелік тақырыптық жоспар 2024-2025 оқу жылы.
Цифрлық сауаттылық 3-сынып. Аптасына 1-сағат. Жалпы 34 сағат.
|
р/с |
Сабақтың тақырыбы |
Оқу мақсаттары |
Сағат саны |
Мерзімі |
Үй тапсырмасы |
|
|
1 тоқсан. 1 бөлім. Программалау (ортақ тақырыптары: «Жабайы табиғат», «Жақсы» деген немене? «Жаман» деген немене?») 8 сағат |
||||||
|
1 |
Өміріміздегі қайталаулар |
3. 4. 1. 1 қайталауды қолданатын алгоритмдер құрастыру (цикл); |
1 |
|
|
|
|
2 |
Циклдер |
3. 4. 1. 2 циклдік алгоритмді іске асыру; |
1 |
|
|
|
|
3 |
Кейіпкердің қозғалысы |
3. 4. 2. 4. программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру; 3.3.2.2 желідегі ақпарат алмасу жолдарын түсіндіру; |
1 |
|
|
|
|
4 |
Қозғалыс командаларын жоба құруда қолдану |
|
1 |
|
|
|
|
5 |
Практикалық тапсырмалар |
3. 4. 2. 4. программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру; 3.3.2.2 желідегі ақпарат алмасу жолдарын түсіндіру; |
1 |
|
|
|
|
6 |
Желіде тілдесу |
|
1 |
|
|
|
|
7 |
Әлеуметтік желілер мен мессенджерлер |
|
1 |
|
|
|
|
8 |
Өзіңді тексер! Шығармашылық тапсырмалар |
3. 1. 3. 1 Интернет желісінде жұмыс істеуде жеке қауіпсіздігінің негізгі ережелерін ескеру. |
1 |
|
|
|
|
2 тоқсан. 2 бөлім. Ойын құру (ортақ тақырыптары: «Уақыт», «Сәулет» ) 8 сағат |
||||||
|
9 |
Ойынның сценарийі |
3. 4. 2. 1 дайын сценарий бойынша ойын әзірлеу; 3.2.1.1 таңбалы, нөмірленген тізімдер жасау; |
1 |
|
|
|
|
10 |
Көріністер |
3.4.2.2 программалау ойын алаңында бірнеше көріністермен жұмыс істеу; |
1 |
|
|
|
|
11 |
Кейіпкерлер |
3. 4. 2. 3 программалау ойын алаңында бірнеше кейіпкерлермен жұмыс істеу; 3.4.2.4 . программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру; |
1 |
|
|
|
|
12 |
Практикалық жұмыс |
|
1 |
|
|
|
|
13 |
Костюм ауыстыру |
3.4.2.4 . программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру; |
1 |
|
|
|
|
14 |
Менің ойыным |
3.4.1.1 қайталауды қолданатын алгоритмдер құрастыру (цикл); 3.4.2.3 программалау ойын алаңында бірнеше кейіпкерлермен жұмыс істеу; 3.4.2.2 программалау ойын алаңында бірнеше көріністермен жұмыс істеу; 3.4.2.4 . программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру. |
1 |
|
|
|
|
15 |
Практикалық жұмыс |
3.4.1.1 қайталауды қолданатын алгоритмдер құрастыру (цикл); 3.4.2.3 программалау ойын алаңында бірнеше кейіпкерлермен жұмыс істеу; 3.4.2.2 программалау ойын алаңында бірнеше көріністермен жұмыс істеу; 3.4.2.4 . программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру. |
1 |
|
|
|
|
16 |
Өзіңді тексер! Шығармашылық тапсырмалар |
3.4.1.1 қайталауды қолданатын алгоритмдер құрастыру (цикл); 3.4.2.3 программалау ойын алаңында бірнеше кейіпкерлермен жұмыс істеу; 3.4.2.2 программалау ойын алаңында бірнеше көріністермен жұмыс істеу; 3.4.2.4 . программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру. |
1 |
|
|
|
|
3 тоқсан. 3 бөлім. Робототехника. Жоба (ортақ тақырыптары: «Өнер», «Көрнекті тұлғалар») 10 сағат |
||||||
|
17 |
Word мәтіндік редакторы |
3. 1. 1. 1 таңба регистрін, пернетақтаның орналасуын, меңзерді басқаруды өзгерту үшін клавиштерді пайдалану; 3.2.1.2 мәтінді теру ережесін сақтау; 3.2.1.3. мәтінді өңдеу. |
1 |
|
|
|
|
18 |
Жобаға идея |
3. 1. 1. 1 таңба регистрін, пернетақтаның орналасуын, меңзерді басқаруды өзгерту үшін клавиштерді пайдалану; 3.2.1.2 мәтінді теру ережесін сақтау; 3.2.1.3. мәтінді өңдеу. |
1 |
|
|
|
|
19 |
Құжатты рәсімдейміз |
3.2.1.4 шрифт пен абзацты пішімдеу. |
1 |
|
|
|
|
20 |
Мәтіндегі иллюстрация |
3.3.1.1 ақпарат іздеуді іске асыру (құжаттағы мәтін үзіндісі); 3.2.1.5. суреттерді мәтінге енгізіп, реттеу |
1 |
|
|
|
|
21 |
Компьютерде және құжатта ақпарат іздеу.
|
3.3.1.1 ақпарат іздеуді іске асыру (құжаттағы мәтін үзіндісі); 3.2.1.5. суреттерді мәтінге енгізіп, реттеу |
1 |
|
|
|
|
22 |
Робот қолының қозғалысы (1-сабақ) |
3.5.3.1 орта қозғалтқыш жылдамдығының мөлшерін орнату және жылдамдығын реттеу; |
1 |
|
|
|
|
23 |
Робот қолының қозғалысы (2-сабақ) |
3.5.3.1 орта қозғалтқыш жылдамдығының мөлшерін орнату және жылдамдығын реттеу; |
1 |
|
|
|
|
24 |
Цикл блогы |
3.5.2.1 робот қозғалысын ұйымдастыру үшін циклды пайдалану; |
1 |
|
|
|
|
25 |
«Робот-тазартқыш» құрастыру |
3.5.3.1 орта қозғалтқыш жылдамдығының мөлшерін орнату және жылдамдығын реттеу; 3.5.2.1 робот қозғалысын ұйымдастыру үшін циклды пайдалану; |
1 |
|
|
|
|
26 |
Практикалық жұмыс. |
3.5.3.1 орта қозғалтқыш жылдамдығының мөлшерін орнату және жылдамдығын реттеу; 3.5.2.1 робот қозғалысын ұйымдастыру үшін циклды пайдалану; |
1 |
|
|
|
|
4 тоқсан. 4-бөлім. – Презентациялар (ортақ тақырыбы: «Су – өмірдің қайнар көзі») |
||||||
|
27 |
Презентация құру |
3.2.3.1 мәтін мен бейнені қамтитын қарапайым презентациялар жасау; 3.1.2.1 қолданбалы программаларда «қызу» клавиштерді қолдану; |
1 |
|
|
|
|
28 |
Презентация дизайны |
|
1 |
|
|
|
|
29 |
Анимация және ауысу |
3.2.3.2 слайдтар арасында ауысуды қолдану; |
1 |
|
|
|
|
30 |
Жоба жұмысына презентация жасау. |
|
1 |
|
|
|
|
4 тоқсан. 5-бөлім - Мәтін, графика және презентация (ортақ тақырыбы: «Демалыс мәдениеті. Мерекелер»). 8 сағат |
||||||
|
31 |
Фотосуреттер |
3. 2. 2. 1 фотосуреттерді өңдейтін (жарық, контраст, жиектеме) программалар қолдану; |
1 |
|
|
|
|
32 |
Фотосуреттер топтамасы |
3. 2. 2. 1 фотосуреттерді өңдейтін (жарық, контраст, жиектеме) программалар қолдану; |
1 |
|
|
|
|
33 |
Жобамен таныстыру. |
3.2.3.1 мәтін мен бейнені қамтитын қарапайым презентациялар жасау; 3.2.3.3 презентацияны безендіру үшін дайын жобаны пайдалану; 3.2.3.2 слайдтар арасында ауысуды қолдану; |
1 |
|
|
|
|
34 |
Өзіңді тексер! Шығармашылық тапсырмалар |
|
1 |
|
|
|
шағым қалдыра аласыз













