Цифрлық сауаттылық Оқу бағдарламасы мен стандарт

Тақырып бойынша 13 материал табылды

Цифрлық сауаттылық Оқу бағдарламасы мен стандарт

Материал туралы қысқаша түсінік
Презентация
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы

66 ЖОББМ


Пәні:

Музыка


Бөлім:

Қоршаған ортаны қорғау.


Педагогтің аты-жөні:



Күні:

14.02.2025


Сынып

4 сынып

Қатыспағандар саны

Тақырыбы

22 сабақ Арал тағдыры – ел тағдыры


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

;4.​1.​2.​1 – ән айту ережесін сақтай отырып, түрлі сипаттағы екідауысты қарапайым элементтері бар әндерді орындау;

4.​1.​2.​2 – түрлі сипаттағы әндерді айтуда жеңіл, созып орындау дағдыларын көрсету;


Сабақтың мақсаты

. Ауызша және жазбаша жұмыстарды орындау барысында нота сауаттылығының негіздерін қолданады.



Құндылықтар

Ұлттық мүдде:Елінің тарихын құрметтейді.



Сабақтың барысы


Сабақ-тың жоспар-ланған кезең-

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

тар


Сабақтың басы

2 минут

Оқушылар бір-бірімен амандасады.
жүрекшені көршісіне
бүгінгі күнге, сабаққа ізгі тілек тілеу арқылы сыйлайды.


Жарайсыңдар!



Оқулық







суреттер


Сабақтың ортасы

2минут


Білу.

2 минут


5минут













5мин








2минут












2минут




2минут



5минут





4минут




3минут

1-тапсырма. Ойтолғау.

Арал теңізі-ең маңызды теңіздердің бірі. Бірақ қәзір оның тартылып бара жатқаны, желмен жан-*жаққа ұшқан ащы тұзының табиғатқа, адам денсаулығына зиян келтіріп жатқаны белгілі. Арал мәселесі тек біздің Қазақстанға ғана емес, басқа мемлекеттер үшін де өзекті мәселелердің бірі. Аралды зерттеп жатқан отандық және шет елдік ғалымдар оның арнасын қайта толтыру жолдарын қарастырып жатыр.

«Арал тағдыры» Қ. Сайжанның күйі.

Төмендегі сұрақтарға жауап бер.

-Күйдің орындалу нақышы қандай?

-Күйдің орындалуы адамның қандай сезімдерін тербетеді?

2-тапсырма.Зерттеу жүргізу, ақпарат іздеу.

Тұңғыш рет украйнның әйгілі ақыны әрі суретшісі Тарас Шевченко Арал туралы пейзаж салған. Тек сурет салумен шектелмей, керемет ақын болған.

3-тапсырма. Ән орындау.

«Аралым» әні

(өлеңін жазған: Ж. Мəтенəлі,

əнін жазған: Н. Алғашбаев)

Әуелеп ұшқан, әнім де менің елші екен
Таласып қалмай, анасын егіз емсе тең
Сырдария мен Әмудария қосылып

Қарт Аралыма сәлемін беріп келсе екен
Аралым арман толса екен
Аққулар қайта қонса екен
Ұл-қыздарыңның санасы

Теңіздей терең болса екен
Аралым қайта келсе екен
Қазаққа ғана енші екен
Өзен көлдерге өзімді

Өзіммен ғана көрсетем
Арал жығылдың, тілеуін тәңір бере гөр
Ерке толқыным, еркелеп маған келе гөр

Ақ желкен келіп, айдынға қайта шықса екен
Қайран да қайран, қайраңдап қалған кемелер
Аралым арман толса екен
Аққулар қайта қонса екен

Ұл қыздарыңның санасы
Теңіздей терең болса екен
Аралым қайта келсе екен
Қазаққа ғана енші екен

Оқушыларға талап бойынша əнді орындап береді,үнтаспадан тыңдатқызады, «əн үйрену» талаптары бойынша үйретеді.

. Оқушылардан əннің мазмұнына көңіл бөлуді талап етеді. Мынадай тапсырмалар мен сұрақтарды береді:

Авторлар Аралдың бұрынғы кездегі əдемі көріністерін жəне оның болашағы туралы армандарын қандай сөздермен бейнелеген?

Т. Шевченконың пейзаждарымен салыстырып,

айырмашылығы мен байланысын тауып, өз ойларын айтуды сұрайды.


Үй тапсырмасын тексеру.




Жаңа тақырыпты меңгереді.


Мұғалімге Арал

теңізі жайлы бейне жазбаны

дайындап алу ұсынылады. Бейне

жазбаның сюжеті мен ойналып

тұрған музыка жайлы

оқушылармен әңгімелесіңіз.




Сабаққа қатысып,сұрақтарға жауап береді.






Арал теңізі туралы өз пікірлерін айтады.




Топпен жұмыс; тапсырманы бірге орындайды






Сұрақтарға жауап береді.


Дескриптор.


Жаңа тақырыпты меңгереді.

Өлеңді мәнерлеп оқиды.

Сұрақтарға жауап береді.

Берілген тапсырманы орындайды.

Әнді жатқа хормен айтады.





Дескриптор:

Арал туралы білгендерін айтады.

Өлеңдә мәнерлеп оқи алады.

Оқушылар бүгінгі сабақтың
мақсаты, тақырыбы бойынша
өз ойын айту арқылы сабаққа
қорытынды жасайды


Оқулық








Ноталармен танысып оларды нота сызығына жазып үйренейік.























До нотасы 1-сызықтың

Астындағы қосымша

Сызықшада жазылады.


Сабақтың соңы

2 минут




2мин




2мин

IV.Сабақты қорытындылау


Үй тапсырма :



Кері байланыс береді.

Кері байланыс береді.

Кері байланыс береді.






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
06.06.2025
56
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі