0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу 690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. 10 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 30 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу5 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
1 - айлық
Стандарт
2990 ₸ / айына
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 30 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 150 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 10 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
1 - айлық
Шебер 7990 ₸ / айына
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 150 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 300 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 50 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
Назар аударыңыз!
Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
Ок
Материалдың қысқаша нұсқасы
ЦИФРЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯ ЗАМАНЫНДА ИННОВАЦИЯЛЫҚ
ОҚЫТУ
Н.К. Декембаева
Аннотация. Мақалада қоғамдағы қарқынды өзгерістер көрсеткіштерінің
бірі – цифрлық технологияның еліміздегі білім және ғылым сапасына әсері
қарастырылады. Инновациялық оқытуда ақпараттық технологияның ұтымды
тұстары мен теріс жақтарын сипаттай отырып, педагогтардың цифрлық
технологияны меңгеруі мен қабылдауындағы психологиялық кедергілері мен
қиындықтарды жедел шешудің маңыздылығын көрсетеді.
Негізгі сөздер: цифрлық технология, инновациялық оқыту, үздіксіз
шығармашылық, оқытуды жаңарту, оқу іс-әрекетін жаңашалу.
ИННОВАЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ В ЭПОХУ ЦИФРОВЫХ
ТЕХНОЛОГИЙ
Аннотация.
В
статье
рассматривается
один
из
показателей
стремительных изменений в обществе – влияние цифровых технологий на
качество образования и науки в стране. Характеризуя плюсы и минусы
информационных технологий в инновационном обучении, показывает важность
оперативного решения психологических барьеров и трудностей в освоении и
восприятии педагогами цифровых технологий.
Ключевые слова: цифровые технологии, инновационное обучение,
непрерывное
творчество,
обновление
обучения,
обновление
учебной
деятельности.
INNOVATIVE LEARNING IN THE DIGITAL AGE
Annotation. The article considers one of the indicators of rapid changes in
society – the impact of digital technologies on the quality of education and science in
the country. Describing the pros and cons of information technologies in innovative
teaching, he shows the importance of quickly solving psychological barriers and
difficulties in the development and perception of digital technologies by teachers.
Keywords: digital technologies, innovative training, continuous creativity,
updating of training, updating of educational activity.
Инновацияның негізгі мағынасы жаңару, жаңа әрекет, әрекетті жаңаша
жасау.
Қазіргі
ақпараттық
технологияның
үздіксіз
интенсивті
дамуы
адамзаттың кез келген саласында инновацияны талап етіп отыр.
Жастардың білім алуы мен дамуы қашықтан оқыту арқылы қамтамасыз
етіліп жатқанын ескерер болсақ, онда расында да, оқушының да, оны оқытатын
оқытушының да әрекеті жаңашалану қажет.
Әлеуметтік оқшаулану жағдайында бұл мәселе – өткір тақырыпқа
айналып отырғаны даусыз. Мектеп қоғамның миниатюрасы, өзара байланысты
жүйе. Жүйе теңгерілімде болуы немесе болмауы мүмкін.
Инновация заманауи мектептерде үздіксіз шығармашылықта болуды
талап етіп отыр.
Қоғамдағы қарқынды өзгерістерге талдау жасар болсақ, мектепке енді
барған
балалар
2070
жылдары
зейнетке
шығады.
Ақпараттық
технологиялардың күн санап жетіліп, дамып жатқанын ескерер болсақ, қазіргі
бүлдіршін баланың бар-жоғы 60-70 жылда сол цифрлық супер жылдамдықта
дамуға ілесіп жүру қаншалықты қиын боларын көз алдымызға елестетіп
көрелік...
Қоғамдағы қарқынды ақпараттық өзгерістер заманауи балалардың жаңа
оқу ортасын құруда.. Мектеп – оқушы оқу ортасының кіші бөлігі ғана.
Компьютер, планшет, телефоннан интернеттен алатын ақпараттар заманауи оқу
ортасына айналды. Ал бұл ақпараттар әлбетте, балаларда эмоция тудырып,
сезімін билеуде.. Эмоция баланың зейінін ашады, назарын аудартады. Назар
болған жерде оқу да болады, есте де қалады.
Ақпараттық технологиялар көмегімен мұғалімдердегі бар білімдерді
балалар және олардың ата-аналары ала алу мүмкіншіліген ие болып отыр. Осы
орайда, инновациялық тұрғыда ұйымдасып, бірлесе жаңаша әрекеттесу арқылы
оқытудың тиімділігі арта түспек.. ата-аналардың мұғалімдер оқушылардың
дарынын аша алатынына сенім білдірген жағдайда оқытушы тарапынан жаңаша
әрекеттер құрылып, инновациялық тәсілде оқу жүйесі жаңара түспек....
Ақпараттық технология заманы – цифрлық оқыту мәнін жаңартып отыр.
Цифрлық супер жылдамдық байқалады. Технологиялар қолымызды босату
үшін оларды қалай қолдану керектігін үйрену керекпіз, дегенмен олардың оң
және теріс жақтарын әрқашан есте ұстаған жөн.
Цифрлық технологияның теріс жақтарына мысалдар:
Ұйқы қанбау
Зейіннің төмендеуі
Үрей
Оқшаулану
Жалғызсырау, өзін осал сезіну
Аз қимылдау
Цифрлық технологияның оң/теріс жақтарына мысалдар:
Әлеуметтік дағдылар
Бір уақытта бірнеше іспен айналысу қабілеттілігі
Уақытты тиімді пайдалану
Өзін ашу
Тез қанағаттандырылу қажеттілігі
Диалог арқылы үйрену
Цифрлық технологияның оң жақтарына мысалдар:
Мүмкіндіктің кеңеюі
Бірлесіп жұмыс істеу дағдысының дамуы
Шығармашылық
Шапшаң әрі кристалданған зият
Бағдарлай алу қабілеті
Ақпараттық технология заманында инновациялық оқытудың бір көрінісі
– пәндердің ұштасуы (STEAM). Ғасырлар бойы ғылым жеке пәндерге бөлініп
келді. Салааралық білім қажеттілігі тұрғанда пәндердің ұштасуы –
өмір
талабы. Бұл дегеніміз – интеграцияны нығайту арқылы оқытуды жаңарту, оқу
іс-әрекеттерін қайта қарау, жаңашалау.
Әрине, өмір, қоғам, даму талабы тұлғаны алға жетелейді. Сондықтан
педагогтардың инновацияларды меңгеруі мен қабылдауындағы психологиялық
кедергілері мен қиындықтарын жеңуге толық мүмкіндіктер бар. Жеке тұлғаның
қиындықтарын жеңуге үйлесімді қалыптасқан ортаның да рөлі зор. Осыған
байланысты проблемаларды жедел шешу үшін не істеу керек деген сұрақтар
туындайды. Ол үшін ең маңыздыларын атап өтсек:
– баланың тұлғалық дамуына бағытталған жаңа оқыту технологияларын
іріктеу;
– жаңа оқыту парадигмасына сүйене отырып, оқыту технологияларының
тиімді жақтарын шебер пайдалану;
– білім берудің ұлттық моделіне өту;
– оқыту мен тәрбие берудің инновациялық әдістерін меңгерген
шығармашыл, зерттеуші педагогтарды қалыптастыру жұмыстарын жүргізу;
– әрбір оқушының жеке даму ерекшеліктері мен психофизиологиялық
ерекшеліктері ескеріліп дамыта оқытуды жүзеге асыру, әрбір оқушының пәнге
деген қызығушылын арттыру мақсатында инновациялық ізденістер жүргізу т.б.;
– ғылыми-зерттеушілік жұмыстармен айналысу;
– өзін-өзі жетілдіру, сабырға шақыру;
– оқушылар мен педагогтардың өзіне деген сенімі мен бір-біріне деген
сыйластығын арттыру бағытындағы жұмыстарды жолға қою т.б.
Оқыту үдерісінде озат тәжірибелерді кеңінен қолданып, инновациялық
талаптарға сүйенген оқушы мен педагог, білім кеңістігі мен мемлекет те
әлемдік деңгейдегі озат ойшылдардың, озық елдердің қатарында болары сөзсіз.
Әдебиеттер:
1.
Коджаспиров Н.Г. Коджаспирова А.Ю. Словарь по педагогике. –
М.: ИКЦ «МарТ» Ростов н/Д: МарТ, 2005.
2.
Кетова Н.А. Внедрение и использование интерактивных форм
обучения при подготовке бакалавров по направлению подготовки «Социальная
работа». Категория «социального» в современной педагогике и психологии:
/Материалы 3-й научно- практической конференции (заочной) с международным участием: 19-20 марта 2015 г. в 2 частях /отв.ред. А.Ю.Нагорнова.
Часть 2. – Ульяновск: SIMJET, 2015. – 333с.
3.
Наурызбаева Р.Н. Эвристическое обучение детей художественному
творчеству. – Казань: Центр инновационных технологий, 2010. – 516 с.
ОҚЫТУ
Н.К. Декембаева
Аннотация. Мақалада қоғамдағы қарқынды өзгерістер көрсеткіштерінің
бірі – цифрлық технологияның еліміздегі білім және ғылым сапасына әсері
қарастырылады. Инновациялық оқытуда ақпараттық технологияның ұтымды
тұстары мен теріс жақтарын сипаттай отырып, педагогтардың цифрлық
технологияны меңгеруі мен қабылдауындағы психологиялық кедергілері мен
қиындықтарды жедел шешудің маңыздылығын көрсетеді.
Негізгі сөздер: цифрлық технология, инновациялық оқыту, үздіксіз
шығармашылық, оқытуды жаңарту, оқу іс-әрекетін жаңашалу.
ИННОВАЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ В ЭПОХУ ЦИФРОВЫХ
ТЕХНОЛОГИЙ
Аннотация.
В
статье
рассматривается
один
из
показателей
стремительных изменений в обществе – влияние цифровых технологий на
качество образования и науки в стране. Характеризуя плюсы и минусы
информационных технологий в инновационном обучении, показывает важность
оперативного решения психологических барьеров и трудностей в освоении и
восприятии педагогами цифровых технологий.
Ключевые слова: цифровые технологии, инновационное обучение,
непрерывное
творчество,
обновление
обучения,
обновление
учебной
деятельности.
INNOVATIVE LEARNING IN THE DIGITAL AGE
Annotation. The article considers one of the indicators of rapid changes in
society – the impact of digital technologies on the quality of education and science in
the country. Describing the pros and cons of information technologies in innovative
teaching, he shows the importance of quickly solving psychological barriers and
difficulties in the development and perception of digital technologies by teachers.
Keywords: digital technologies, innovative training, continuous creativity,
updating of training, updating of educational activity.
Инновацияның негізгі мағынасы жаңару, жаңа әрекет, әрекетті жаңаша
жасау.
Қазіргі
ақпараттық
технологияның
үздіксіз
интенсивті
дамуы
адамзаттың кез келген саласында инновацияны талап етіп отыр.
Жастардың білім алуы мен дамуы қашықтан оқыту арқылы қамтамасыз
етіліп жатқанын ескерер болсақ, онда расында да, оқушының да, оны оқытатын
оқытушының да әрекеті жаңашалану қажет.
Әлеуметтік оқшаулану жағдайында бұл мәселе – өткір тақырыпқа
айналып отырғаны даусыз. Мектеп қоғамның миниатюрасы, өзара байланысты
жүйе. Жүйе теңгерілімде болуы немесе болмауы мүмкін.
Инновация заманауи мектептерде үздіксіз шығармашылықта болуды
талап етіп отыр.
Қоғамдағы қарқынды өзгерістерге талдау жасар болсақ, мектепке енді
барған
балалар
2070
жылдары
зейнетке
шығады.
Ақпараттық
технологиялардың күн санап жетіліп, дамып жатқанын ескерер болсақ, қазіргі
бүлдіршін баланың бар-жоғы 60-70 жылда сол цифрлық супер жылдамдықта
дамуға ілесіп жүру қаншалықты қиын боларын көз алдымызға елестетіп
көрелік...
Қоғамдағы қарқынды ақпараттық өзгерістер заманауи балалардың жаңа
оқу ортасын құруда.. Мектеп – оқушы оқу ортасының кіші бөлігі ғана.
Компьютер, планшет, телефоннан интернеттен алатын ақпараттар заманауи оқу
ортасына айналды. Ал бұл ақпараттар әлбетте, балаларда эмоция тудырып,
сезімін билеуде.. Эмоция баланың зейінін ашады, назарын аудартады. Назар
болған жерде оқу да болады, есте де қалады.
Ақпараттық технологиялар көмегімен мұғалімдердегі бар білімдерді
балалар және олардың ата-аналары ала алу мүмкіншіліген ие болып отыр. Осы
орайда, инновациялық тұрғыда ұйымдасып, бірлесе жаңаша әрекеттесу арқылы
оқытудың тиімділігі арта түспек.. ата-аналардың мұғалімдер оқушылардың
дарынын аша алатынына сенім білдірген жағдайда оқытушы тарапынан жаңаша
әрекеттер құрылып, инновациялық тәсілде оқу жүйесі жаңара түспек....
Ақпараттық технология заманы – цифрлық оқыту мәнін жаңартып отыр.
Цифрлық супер жылдамдық байқалады. Технологиялар қолымызды босату
үшін оларды қалай қолдану керектігін үйрену керекпіз, дегенмен олардың оң
және теріс жақтарын әрқашан есте ұстаған жөн.
Цифрлық технологияның теріс жақтарына мысалдар:
Ұйқы қанбау
Зейіннің төмендеуі
Үрей
Оқшаулану
Жалғызсырау, өзін осал сезіну
Аз қимылдау
Цифрлық технологияның оң/теріс жақтарына мысалдар:
Әлеуметтік дағдылар
Бір уақытта бірнеше іспен айналысу қабілеттілігі
Уақытты тиімді пайдалану
Өзін ашу
Тез қанағаттандырылу қажеттілігі
Диалог арқылы үйрену
Цифрлық технологияның оң жақтарына мысалдар:
Мүмкіндіктің кеңеюі
Бірлесіп жұмыс істеу дағдысының дамуы
Шығармашылық
Шапшаң әрі кристалданған зият
Бағдарлай алу қабілеті
Ақпараттық технология заманында инновациялық оқытудың бір көрінісі
– пәндердің ұштасуы (STEAM). Ғасырлар бойы ғылым жеке пәндерге бөлініп
келді. Салааралық білім қажеттілігі тұрғанда пәндердің ұштасуы –
өмір
талабы. Бұл дегеніміз – интеграцияны нығайту арқылы оқытуды жаңарту, оқу
іс-әрекеттерін қайта қарау, жаңашалау.
Әрине, өмір, қоғам, даму талабы тұлғаны алға жетелейді. Сондықтан
педагогтардың инновацияларды меңгеруі мен қабылдауындағы психологиялық
кедергілері мен қиындықтарын жеңуге толық мүмкіндіктер бар. Жеке тұлғаның
қиындықтарын жеңуге үйлесімді қалыптасқан ортаның да рөлі зор. Осыған
байланысты проблемаларды жедел шешу үшін не істеу керек деген сұрақтар
туындайды. Ол үшін ең маңыздыларын атап өтсек:
– баланың тұлғалық дамуына бағытталған жаңа оқыту технологияларын
іріктеу;
– жаңа оқыту парадигмасына сүйене отырып, оқыту технологияларының
тиімді жақтарын шебер пайдалану;
– білім берудің ұлттық моделіне өту;
– оқыту мен тәрбие берудің инновациялық әдістерін меңгерген
шығармашыл, зерттеуші педагогтарды қалыптастыру жұмыстарын жүргізу;
– әрбір оқушының жеке даму ерекшеліктері мен психофизиологиялық
ерекшеліктері ескеріліп дамыта оқытуды жүзеге асыру, әрбір оқушының пәнге
деген қызығушылын арттыру мақсатында инновациялық ізденістер жүргізу т.б.;
– ғылыми-зерттеушілік жұмыстармен айналысу;
– өзін-өзі жетілдіру, сабырға шақыру;
– оқушылар мен педагогтардың өзіне деген сенімі мен бір-біріне деген
сыйластығын арттыру бағытындағы жұмыстарды жолға қою т.б.
Оқыту үдерісінде озат тәжірибелерді кеңінен қолданып, инновациялық
талаптарға сүйенген оқушы мен педагог, білім кеңістігі мен мемлекет те
әлемдік деңгейдегі озат ойшылдардың, озық елдердің қатарында болары сөзсіз.
Әдебиеттер:
1.
Коджаспиров Н.Г. Коджаспирова А.Ю. Словарь по педагогике. –
М.: ИКЦ «МарТ» Ростов н/Д: МарТ, 2005.
2.
Кетова Н.А. Внедрение и использование интерактивных форм
обучения при подготовке бакалавров по направлению подготовки «Социальная
работа». Категория «социального» в современной педагогике и психологии:
/Материалы 3-й научно- практической конференции (заочной) с международным участием: 19-20 марта 2015 г. в 2 частях /отв.ред. А.Ю.Нагорнова.
Часть 2. – Ульяновск: SIMJET, 2015. – 333с.
3.
Наурызбаева Р.Н. Эвристическое обучение детей художественному
творчеству. – Казань: Центр инновационных технологий, 2010. – 516 с.
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу
1 - айлық
Материал тарифі-96% жеңілдік
00
05
00
ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
1 990 ₸ 49 000₸
1 айға қосылу
Материалға шағымдану
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жариялаған:
Декембаева Нуржамал КалиевнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
ЦИФРЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯ ЗАМАНЫНДА ИННОВАЦИЯЛЫҚ ОҚЫТУ
Тақырып бойынша 11 материал табылды
ЦИФРЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯ ЗАМАНЫНДА ИННОВАЦИЯЛЫҚ ОҚЫТУ
Материал туралы қысқаша түсінік
МАҚАЛАДА ЦИФРЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯ ЗАМАНЫНДА ИННОВАЦИЯЛЫҚ ОҚЫТУДЫҢ МЕХАНИЗМДЕРІ СИПАТТАЛЫНАДЫ
Материалдың қысқаша нұсқасы
ЦИФРЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯ ЗАМАНЫНДА ИННОВАЦИЯЛЫҚ
ОҚЫТУ
Н.К. Декембаева
Аннотация. Мақалада қоғамдағы қарқынды өзгерістер көрсеткіштерінің
бірі – цифрлық технологияның еліміздегі білім және ғылым сапасына әсері
қарастырылады. Инновациялық оқытуда ақпараттық технологияның ұтымды
тұстары мен теріс жақтарын сипаттай отырып, педагогтардың цифрлық
технологияны меңгеруі мен қабылдауындағы психологиялық кедергілері мен
қиындықтарды жедел шешудің маңыздылығын көрсетеді.
Негізгі сөздер: цифрлық технология, инновациялық оқыту, үздіксіз
шығармашылық, оқытуды жаңарту, оқу іс-әрекетін жаңашалу.
ИННОВАЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ В ЭПОХУ ЦИФРОВЫХ
ТЕХНОЛОГИЙ
Аннотация.
В
статье
рассматривается
один
из
показателей
стремительных изменений в обществе – влияние цифровых технологий на
качество образования и науки в стране. Характеризуя плюсы и минусы
информационных технологий в инновационном обучении, показывает важность
оперативного решения психологических барьеров и трудностей в освоении и
восприятии педагогами цифровых технологий.
Ключевые слова: цифровые технологии, инновационное обучение,
непрерывное
творчество,
обновление
обучения,
обновление
учебной
деятельности.
INNOVATIVE LEARNING IN THE DIGITAL AGE
Annotation. The article considers one of the indicators of rapid changes in
society – the impact of digital technologies on the quality of education and science in
the country. Describing the pros and cons of information technologies in innovative
teaching, he shows the importance of quickly solving psychological barriers and
difficulties in the development and perception of digital technologies by teachers.
Keywords: digital technologies, innovative training, continuous creativity,
updating of training, updating of educational activity.
Инновацияның негізгі мағынасы жаңару, жаңа әрекет, әрекетті жаңаша
жасау.
Қазіргі
ақпараттық
технологияның
үздіксіз
интенсивті
дамуы
адамзаттың кез келген саласында инновацияны талап етіп отыр.
Жастардың білім алуы мен дамуы қашықтан оқыту арқылы қамтамасыз
етіліп жатқанын ескерер болсақ, онда расында да, оқушының да, оны оқытатын
оқытушының да әрекеті жаңашалану қажет.
Әлеуметтік оқшаулану жағдайында бұл мәселе – өткір тақырыпқа
айналып отырғаны даусыз. Мектеп қоғамның миниатюрасы, өзара байланысты
жүйе. Жүйе теңгерілімде болуы немесе болмауы мүмкін.
Инновация заманауи мектептерде үздіксіз шығармашылықта болуды
талап етіп отыр.
Қоғамдағы қарқынды өзгерістерге талдау жасар болсақ, мектепке енді
барған
балалар
2070
жылдары
зейнетке
шығады.
Ақпараттық
технологиялардың күн санап жетіліп, дамып жатқанын ескерер болсақ, қазіргі
бүлдіршін баланың бар-жоғы 60-70 жылда сол цифрлық супер жылдамдықта
дамуға ілесіп жүру қаншалықты қиын боларын көз алдымызға елестетіп
көрелік...
Қоғамдағы қарқынды ақпараттық өзгерістер заманауи балалардың жаңа
оқу ортасын құруда.. Мектеп – оқушы оқу ортасының кіші бөлігі ғана.
Компьютер, планшет, телефоннан интернеттен алатын ақпараттар заманауи оқу
ортасына айналды. Ал бұл ақпараттар әлбетте, балаларда эмоция тудырып,
сезімін билеуде.. Эмоция баланың зейінін ашады, назарын аудартады. Назар
болған жерде оқу да болады, есте де қалады.
Ақпараттық технологиялар көмегімен мұғалімдердегі бар білімдерді
балалар және олардың ата-аналары ала алу мүмкіншіліген ие болып отыр. Осы
орайда, инновациялық тұрғыда ұйымдасып, бірлесе жаңаша әрекеттесу арқылы
оқытудың тиімділігі арта түспек.. ата-аналардың мұғалімдер оқушылардың
дарынын аша алатынына сенім білдірген жағдайда оқытушы тарапынан жаңаша
әрекеттер құрылып, инновациялық тәсілде оқу жүйесі жаңара түспек....
Ақпараттық технология заманы – цифрлық оқыту мәнін жаңартып отыр.
Цифрлық супер жылдамдық байқалады. Технологиялар қолымызды босату
үшін оларды қалай қолдану керектігін үйрену керекпіз, дегенмен олардың оң
және теріс жақтарын әрқашан есте ұстаған жөн.
Цифрлық технологияның теріс жақтарына мысалдар:
Ұйқы қанбау
Зейіннің төмендеуі
Үрей
Оқшаулану
Жалғызсырау, өзін осал сезіну
Аз қимылдау
Цифрлық технологияның оң/теріс жақтарына мысалдар:
Әлеуметтік дағдылар
Бір уақытта бірнеше іспен айналысу қабілеттілігі
Уақытты тиімді пайдалану
Өзін ашу
Тез қанағаттандырылу қажеттілігі
Диалог арқылы үйрену
Цифрлық технологияның оң жақтарына мысалдар:
Мүмкіндіктің кеңеюі
Бірлесіп жұмыс істеу дағдысының дамуы
Шығармашылық
Шапшаң әрі кристалданған зият
Бағдарлай алу қабілеті
Ақпараттық технология заманында инновациялық оқытудың бір көрінісі
– пәндердің ұштасуы (STEAM). Ғасырлар бойы ғылым жеке пәндерге бөлініп
келді. Салааралық білім қажеттілігі тұрғанда пәндердің ұштасуы –
өмір
талабы. Бұл дегеніміз – интеграцияны нығайту арқылы оқытуды жаңарту, оқу
іс-әрекеттерін қайта қарау, жаңашалау.
Әрине, өмір, қоғам, даму талабы тұлғаны алға жетелейді. Сондықтан
педагогтардың инновацияларды меңгеруі мен қабылдауындағы психологиялық
кедергілері мен қиындықтарын жеңуге толық мүмкіндіктер бар. Жеке тұлғаның
қиындықтарын жеңуге үйлесімді қалыптасқан ортаның да рөлі зор. Осыған
байланысты проблемаларды жедел шешу үшін не істеу керек деген сұрақтар
туындайды. Ол үшін ең маңыздыларын атап өтсек:
– баланың тұлғалық дамуына бағытталған жаңа оқыту технологияларын
іріктеу;
– жаңа оқыту парадигмасына сүйене отырып, оқыту технологияларының
тиімді жақтарын шебер пайдалану;
– білім берудің ұлттық моделіне өту;
– оқыту мен тәрбие берудің инновациялық әдістерін меңгерген
шығармашыл, зерттеуші педагогтарды қалыптастыру жұмыстарын жүргізу;
– әрбір оқушының жеке даму ерекшеліктері мен психофизиологиялық
ерекшеліктері ескеріліп дамыта оқытуды жүзеге асыру, әрбір оқушының пәнге
деген қызығушылын арттыру мақсатында инновациялық ізденістер жүргізу т.б.;
– ғылыми-зерттеушілік жұмыстармен айналысу;
– өзін-өзі жетілдіру, сабырға шақыру;
– оқушылар мен педагогтардың өзіне деген сенімі мен бір-біріне деген
сыйластығын арттыру бағытындағы жұмыстарды жолға қою т.б.
Оқыту үдерісінде озат тәжірибелерді кеңінен қолданып, инновациялық
талаптарға сүйенген оқушы мен педагог, білім кеңістігі мен мемлекет те
әлемдік деңгейдегі озат ойшылдардың, озық елдердің қатарында болары сөзсіз.
Әдебиеттер:
1.
Коджаспиров Н.Г. Коджаспирова А.Ю. Словарь по педагогике. –
М.: ИКЦ «МарТ» Ростов н/Д: МарТ, 2005.
2.
Кетова Н.А. Внедрение и использование интерактивных форм
обучения при подготовке бакалавров по направлению подготовки «Социальная
работа». Категория «социального» в современной педагогике и психологии:
/Материалы 3-й научно- практической конференции (заочной) с международным участием: 19-20 марта 2015 г. в 2 частях /отв.ред. А.Ю.Нагорнова.
Часть 2. – Ульяновск: SIMJET, 2015. – 333с.
3.
Наурызбаева Р.Н. Эвристическое обучение детей художественному
творчеству. – Казань: Центр инновационных технологий, 2010. – 516 с.
ОҚЫТУ
Н.К. Декембаева
Аннотация. Мақалада қоғамдағы қарқынды өзгерістер көрсеткіштерінің
бірі – цифрлық технологияның еліміздегі білім және ғылым сапасына әсері
қарастырылады. Инновациялық оқытуда ақпараттық технологияның ұтымды
тұстары мен теріс жақтарын сипаттай отырып, педагогтардың цифрлық
технологияны меңгеруі мен қабылдауындағы психологиялық кедергілері мен
қиындықтарды жедел шешудің маңыздылығын көрсетеді.
Негізгі сөздер: цифрлық технология, инновациялық оқыту, үздіксіз
шығармашылық, оқытуды жаңарту, оқу іс-әрекетін жаңашалу.
ИННОВАЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ В ЭПОХУ ЦИФРОВЫХ
ТЕХНОЛОГИЙ
Аннотация.
В
статье
рассматривается
один
из
показателей
стремительных изменений в обществе – влияние цифровых технологий на
качество образования и науки в стране. Характеризуя плюсы и минусы
информационных технологий в инновационном обучении, показывает важность
оперативного решения психологических барьеров и трудностей в освоении и
восприятии педагогами цифровых технологий.
Ключевые слова: цифровые технологии, инновационное обучение,
непрерывное
творчество,
обновление
обучения,
обновление
учебной
деятельности.
INNOVATIVE LEARNING IN THE DIGITAL AGE
Annotation. The article considers one of the indicators of rapid changes in
society – the impact of digital technologies on the quality of education and science in
the country. Describing the pros and cons of information technologies in innovative
teaching, he shows the importance of quickly solving psychological barriers and
difficulties in the development and perception of digital technologies by teachers.
Keywords: digital technologies, innovative training, continuous creativity,
updating of training, updating of educational activity.
Инновацияның негізгі мағынасы жаңару, жаңа әрекет, әрекетті жаңаша
жасау.
Қазіргі
ақпараттық
технологияның
үздіксіз
интенсивті
дамуы
адамзаттың кез келген саласында инновацияны талап етіп отыр.
Жастардың білім алуы мен дамуы қашықтан оқыту арқылы қамтамасыз
етіліп жатқанын ескерер болсақ, онда расында да, оқушының да, оны оқытатын
оқытушының да әрекеті жаңашалану қажет.
Әлеуметтік оқшаулану жағдайында бұл мәселе – өткір тақырыпқа
айналып отырғаны даусыз. Мектеп қоғамның миниатюрасы, өзара байланысты
жүйе. Жүйе теңгерілімде болуы немесе болмауы мүмкін.
Инновация заманауи мектептерде үздіксіз шығармашылықта болуды
талап етіп отыр.
Қоғамдағы қарқынды өзгерістерге талдау жасар болсақ, мектепке енді
барған
балалар
2070
жылдары
зейнетке
шығады.
Ақпараттық
технологиялардың күн санап жетіліп, дамып жатқанын ескерер болсақ, қазіргі
бүлдіршін баланың бар-жоғы 60-70 жылда сол цифрлық супер жылдамдықта
дамуға ілесіп жүру қаншалықты қиын боларын көз алдымызға елестетіп
көрелік...
Қоғамдағы қарқынды ақпараттық өзгерістер заманауи балалардың жаңа
оқу ортасын құруда.. Мектеп – оқушы оқу ортасының кіші бөлігі ғана.
Компьютер, планшет, телефоннан интернеттен алатын ақпараттар заманауи оқу
ортасына айналды. Ал бұл ақпараттар әлбетте, балаларда эмоция тудырып,
сезімін билеуде.. Эмоция баланың зейінін ашады, назарын аудартады. Назар
болған жерде оқу да болады, есте де қалады.
Ақпараттық технологиялар көмегімен мұғалімдердегі бар білімдерді
балалар және олардың ата-аналары ала алу мүмкіншіліген ие болып отыр. Осы
орайда, инновациялық тұрғыда ұйымдасып, бірлесе жаңаша әрекеттесу арқылы
оқытудың тиімділігі арта түспек.. ата-аналардың мұғалімдер оқушылардың
дарынын аша алатынына сенім білдірген жағдайда оқытушы тарапынан жаңаша
әрекеттер құрылып, инновациялық тәсілде оқу жүйесі жаңара түспек....
Ақпараттық технология заманы – цифрлық оқыту мәнін жаңартып отыр.
Цифрлық супер жылдамдық байқалады. Технологиялар қолымызды босату
үшін оларды қалай қолдану керектігін үйрену керекпіз, дегенмен олардың оң
және теріс жақтарын әрқашан есте ұстаған жөн.
Цифрлық технологияның теріс жақтарына мысалдар:
Ұйқы қанбау
Зейіннің төмендеуі
Үрей
Оқшаулану
Жалғызсырау, өзін осал сезіну
Аз қимылдау
Цифрлық технологияның оң/теріс жақтарына мысалдар:
Әлеуметтік дағдылар
Бір уақытта бірнеше іспен айналысу қабілеттілігі
Уақытты тиімді пайдалану
Өзін ашу
Тез қанағаттандырылу қажеттілігі
Диалог арқылы үйрену
Цифрлық технологияның оң жақтарына мысалдар:
Мүмкіндіктің кеңеюі
Бірлесіп жұмыс істеу дағдысының дамуы
Шығармашылық
Шапшаң әрі кристалданған зият
Бағдарлай алу қабілеті
Ақпараттық технология заманында инновациялық оқытудың бір көрінісі
– пәндердің ұштасуы (STEAM). Ғасырлар бойы ғылым жеке пәндерге бөлініп
келді. Салааралық білім қажеттілігі тұрғанда пәндердің ұштасуы –
өмір
талабы. Бұл дегеніміз – интеграцияны нығайту арқылы оқытуды жаңарту, оқу
іс-әрекеттерін қайта қарау, жаңашалау.
Әрине, өмір, қоғам, даму талабы тұлғаны алға жетелейді. Сондықтан
педагогтардың инновацияларды меңгеруі мен қабылдауындағы психологиялық
кедергілері мен қиындықтарын жеңуге толық мүмкіндіктер бар. Жеке тұлғаның
қиындықтарын жеңуге үйлесімді қалыптасқан ортаның да рөлі зор. Осыған
байланысты проблемаларды жедел шешу үшін не істеу керек деген сұрақтар
туындайды. Ол үшін ең маңыздыларын атап өтсек:
– баланың тұлғалық дамуына бағытталған жаңа оқыту технологияларын
іріктеу;
– жаңа оқыту парадигмасына сүйене отырып, оқыту технологияларының
тиімді жақтарын шебер пайдалану;
– білім берудің ұлттық моделіне өту;
– оқыту мен тәрбие берудің инновациялық әдістерін меңгерген
шығармашыл, зерттеуші педагогтарды қалыптастыру жұмыстарын жүргізу;
– әрбір оқушының жеке даму ерекшеліктері мен психофизиологиялық
ерекшеліктері ескеріліп дамыта оқытуды жүзеге асыру, әрбір оқушының пәнге
деген қызығушылын арттыру мақсатында инновациялық ізденістер жүргізу т.б.;
– ғылыми-зерттеушілік жұмыстармен айналысу;
– өзін-өзі жетілдіру, сабырға шақыру;
– оқушылар мен педагогтардың өзіне деген сенімі мен бір-біріне деген
сыйластығын арттыру бағытындағы жұмыстарды жолға қою т.б.
Оқыту үдерісінде озат тәжірибелерді кеңінен қолданып, инновациялық
талаптарға сүйенген оқушы мен педагог, білім кеңістігі мен мемлекет те
әлемдік деңгейдегі озат ойшылдардың, озық елдердің қатарында болары сөзсіз.
Әдебиеттер:
1.
Коджаспиров Н.Г. Коджаспирова А.Ю. Словарь по педагогике. –
М.: ИКЦ «МарТ» Ростов н/Д: МарТ, 2005.
2.
Кетова Н.А. Внедрение и использование интерактивных форм
обучения при подготовке бакалавров по направлению подготовки «Социальная
работа». Категория «социального» в современной педагогике и психологии:
/Материалы 3-й научно- практической конференции (заочной) с международным участием: 19-20 марта 2015 г. в 2 частях /отв.ред. А.Ю.Нагорнова.
Часть 2. – Ульяновск: SIMJET, 2015. – 333с.
3.
Наурызбаева Р.Н. Эвристическое обучение детей художественному
творчеству. – Казань: Центр инновационных технологий, 2010. – 516 с.
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
pdf
01.03.2023
378
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
шағым қалдыра аласыз













