Цифрлық трансформация және инновациялық технологиялар – заманауи білім берудің басты құралы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Цифрлық трансформация және инновациялық технологиялар – заманауи білім берудің басты құралы

Материал туралы қысқаша түсінік
Баяндама "Цифрлық трансформация және инновациялық технологиялар – заманауи білім берудің басты құралы"
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қарабалина Орынгүл Ақдрашқызы

Физика пән оқытушысы

Саламат Мұқашев атындағы Атырау политехникалық жоғары колледжі

Атырау қаласы

Цифрлық трансформация және инновациялық технологиялар – заманауи білім берудің басты құралы



Кіріспе

Қазіргі қоғамның барлық саласы қарқынды цифрландыру үдерісін бастан өткеруде. Бұл өзгеріс әсіресе білім беру жүйесіне айрықша әсер етуде. Цифрлық трансформация – тек жаңа технологияларды енгізу емес, ол оқу мазмұнын жаңарту, оқыту әдістерін жетілдіру және студенттердің цифрлық құзыреттерін дамыту арқылы білім сапасын арттыруды көздейді. Осы бағытта инновациялық білім беру технологиялары маңызды рөл атқарады. Олар оқу процесін жандандырып, білім алушылардың шығармашылық қабілетін, сыни ойлауын және практикалық дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді. Атырау саламат Мұқашев атындағы политехникалық колледжі осы үрдістің алдыңғы қатарында болып, заманауи цифрлық және инновациялық технологияларды пайдалану арқылы еңбек нарығына қажет бәсекеге қабілетті мамандар даярлауда.

1. Президенттің Жолдауы және цифрлық білім берудің өзектілігі

Қазақстан Республикасының Президенті Қасым-Жомарт Тоқаев өз Жолдауларында білім беруді цифрландыру, жасанды интеллект пен инновациялық экожүйе қалыптастыру мәселелеріне ерекше назар аударады. Президент атап өткендей, елдің болашағы – озық технология мен білікті мамандардың қолында. Осы мақсатта 2025 жыл «Мамандықтар жылы» деп жарияланып, техникалық және кәсіптік білім беру саласына айрықша көңіл бөлінді. Бұл бастама жастардың нақты кәсіп иесі болуына, еңбек нарығында сұранысқа ие маман болуына жол ашты. Саламат Мұқашев атындағы Атырау политехникалық жоғары колледжі де осы бағытта белсенді жұмыс жүргізіп, оқу процесіне инновациялық технологиялар мен цифрлық жүйелерді кеңінен енгізіп келеді.

2. Цифрлық трансформация және инновациялық технологиялардың маңызы

Цифрлық трансформация – бұл білім беру процесін цифрлық ортаға көшіру, заманауи ақпараттық жүйелер мен платформаларды қолдану, электронды ресурстар арқылы оқытуды оңтайландыру үдерісі. Ал инновациялық технологиялар – осы трансформацияның басты қозғаушы күші. Олар оқу процесін тиімді ұйымдастыруға, студенттің оқу материалын терең түсінуіне және өз бетімен ізденуіне жол ашады. Басты артықшылықтары: білімге шексіз қолжетімділік, оқыту әдістерінің интерактивті және бейімделгіш формалары, уақыт пен кеңістік шектеулерін жою, студенттің жеке оқу траекториясын қалыптастыру және практикалық дағдыларды дамытуға бағытталған жаңа құралдар (виртуалды зертханалар, симуляторлар, 3D модельдеу).

3. Колледждегі инновациялық тәжірибелер

Саламат Мұқашев атындағы Атырау политехникалық жоғары колледжінде цифрлық және инновациялық технологияларды оқу процесіне енгізу бойынша бірқатар жобалар жүзеге асуда: электронды білім беру платформалары енгізілген; STEM және STEAM бағыттары бойынша жобалар іске қосылып, студенттердің инженерлік және шығармашылық ойлау қабілеттері дамып келеді; 3D модельдеу, виртуалды зертханалар және симуляциялық бағдарламалар өндірістік оқыту сабақтарында кеңінен қолданылады; интерактивті тақталар мен мультимедиялық кабинеттер арқылы сабақтар көрнекі әрі тартымды өткізіледі. Бұл шаралар білім беру сапасын арттырумен қатар, студенттердің цифрлық сауаттылығын және кәсіби бейімделу қабілеттерін күшейтеді.

4. Оқытушылардың рөлі және кәсіби даму

Цифрлық трансформацияның сәтті жүзеге асуы – ең алдымен педагогтардың инновациялық және цифрлық құзыреттілігіне байланысты. Сол себепті колледжде оқытушылар үшін тұрақты түрде цифрлық білім беру курстары, семинарлар мен вебинарлар, тәжірибе алмасу алаңдары ұйымдастырылады. Мұндай шаралар оқытушылардың заманауи білім беру құралдарын еркін меңгеріп, жаңа форматтағы сабақтар өткізуіне мүмкіндік береді.

5. 2025 – Мамандықтар жылы және колледждің стратегиялық миссиясы



2025 жылды «Мамандықтар жылы» деп жариялау — жастарды нақты кәсіпке бейімдеуге және техникалық бағыттағы мамандықтардың беделін арттыруға бағытталған маңызды қадам. Осы орайда колледж ұжымы оқу-өндірістік шеберханаларды жаңғыртып, цифрлық зертханалар ашуда; өндірістік серіктестіктермен тығыз байланыс орнатуда; инновациялық тәжірибе алаңдарын дамытуда. Бұл бастамалар колледж түлектерін жаңа дәуірдің талаптарына бейімдеп, индустрия мен білімді біріктіретін көпірге айналдыруға мүмкіндік береді.

Қорытынды

Президент Қ.Тоқаев айтқандай: «Білімді ұрпақ – елдің жарқын болашағының кепілі. Жастарға заманауи білім мен саналы тәрбие беру – біздің басты міндетіміз». Бұл сөздер бүгінгі білім беру саясатының өзегіне айналып отыр. Цифрлық трансформация мен инновациялық технологиялар — заманауи білімнің басты құралы, қоғамның интеллектуалды және экономикалық дамуының негізі. Саламат Мұқашев атындағы Атырау политехникалық жоғары колледжі осы бағытта аймақтық көшбасшы ретінде цифрлық дәуірдің талаптарына сай мамандарды даярлап, елдің индустриялық және технологиялық дамуына зор үлес қосып келеді. Болашақ мамандар – тек өз кәсібін жетік меңгерген тұлғалар ғана емес, инновация мен цифрлық мәдениетті үйлестіре білетін жаңа ұрпақ өкілдері.




ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР

1. Тоқаев Қ.К. «Әділетті Қазақстанның экономикалық бағдары» атты Қазақстан халқына Жолдауы. – Астана, 2024 ж.
2. ҚР Білім және ғылым министрлігі. «Цифрлық трансформация және инновациялық білім беру технологиялары» бойынша әдістемелік нұсқаулықтар. – Астана, 2023 ж.
3. Назарбаев Зияткерлік мектептері ДББҰ. Инновациялық білім беру технологиялары: тәжірибе мен даму бағыттары. – Нұр-Сұлтан: НЗМ баспасы, 2022 ж.
4. Ахметова, Г.Ж. Білім беруді цифрландырудың заманауи үрдістері. – Алматы: Қазақ университеті, 2021 ж.
5. Жұмағазиева, А.С. Интерактивті оқыту технологиялары және олардың колледж білімінде қолданылуы. – Атырау: АМУ баспасы, 2020 ж.
6.
UNESCO. Digital Transformation in Education: Global Trends and Best Practices. – Paris, 2022.
7. OECD. The Future of Education and Skills 2030: Conceptual Learning Framework. – Paris, 2021.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.11.2025
17
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі