Қазақстан Республикасының
Білім және ғылым министрлігі
ЖББ «М.Өтемісов орта
мектеп»
(білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ)
жоспары
Цикл
блогы
|
Бөлім: |
Робототехника. Жоба (ортақ тақырыптары: "Өнер", "Атақты тұлғалар") |
|
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
|
|
|
Күні: |
20.02 |
|
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Цикл блогы |
|
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.5.21 робот қозғалысын ұйымдастыру үшін циклды пайдалану; |
|
|
|
Сабақтың мақсаты |
|
|
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Оқушының әрекеті |
Педагогтің әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Ұйымдастыру кезеңі (5 минут) |
Оқушылар орындарына жайғасады, мұғаліммен амандасады. |
Мұғалім оқушылармен амандасады, сабаққа дайындығын тексереді. |
Мадақтау |
Сынып журналы |
|
Мотивациялық кезең (10 минут) |
Оқушылар циклдік құбылыстардың мысалдарын келтіреді (мысалы, жыл мезгілдерінің ауысуы, күннің шығуы және батуы). |
Мұғалім оқушыларға цикл туралы түсінік береді, оның маңыздылығын айтады. |
Ауызша мадақтау |
Интерактивті тақта, циклдік құбылыстардың суреттері |
|
Жаңа материалды меңгерту (15 минут) |
Оқушылар мұғалімді тыңдайды, циклдік блоктардың жұмыс істеу принципін түсінеді. |
Мұғалім циклдік блоктарды (мысалы, "қайталау", "дейін") программалау ортасында қалай қолдану керектігін түсіндіреді, мысалдар келтіреді. |
Қалыптастырушы бағалау (ауызша) |
Робот, компьютер, программалау платформасы |
|
Тәжірибелік кезең (20 минут) |
Оқушылар топпен жұмыс жасайды, роботты программалап, циклдік қозғалыстар жасайды (мысалы, шеңбер бойымен жүру, белгілі бір қашықтықты қайталау). |
Мұғалім оқушыларға көмектеседі, бағыт береді, қажет болса түзетулер енгізеді. |
Жиынтық бағалау (бақылау, критерийлер бойынша) |
Роботтар, тапсырмалар жинағы |
|
Қорытынды (5 минут) |
Оқушылар өз жұмыстарын талқылайды, нәтижелерін бөліседі. |
Мұғалім сабақты қорытындылайды, оқушылардың жетістіктерін атап өтеді. |
Мадақтау |
Интерактивті тақта |
Функционалдық сауаттылықты дамытуға арналған тапсырмалар
-
Роботты әртүрлі траекториялармен жүргізу үшін циклдік блоктарды қолдану (мысалы, сегіздік, спираль).
-
Роботтың қозғалыс жылдамдығын, қайталану санын өзгерту арқылы нәтижеге жету.
-
Программалау кезінде кездесетін қателіктерді анықтау және оларды түзету.
-
Топпен жұмыс жасау арқылы күрделірек тапсырмаларды бірлесіп шешу.
Бұл сабақ оқушылардың функционалдық сауаттылығын, әсіресе проблеманы шешу, логикалық ойлау және командада жұмыс істеу дағдыларын дамытуға бағытталған.
Қосымша:
-
Сабақта әртүрлі робот түрлерін (мысалы, Lego WeDo, Bee-Bot) қолдануға болады.
-
Оқушылар өздеріне тапсырмалар құрастырып, оларды орындай алады.
-
Сабақтың соңында оқушылар өз жұмыстарының презентациясын жасай алады.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Цикл блогы
Цикл блогы
Қазақстан Республикасының
Білім және ғылым министрлігі
ЖББ «М.Өтемісов орта
мектеп»
(білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ)
жоспары
Цикл
блогы
|
Бөлім: |
Робототехника. Жоба (ортақ тақырыптары: "Өнер", "Атақты тұлғалар") |
|
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
|
|
|
Күні: |
20.02 |
|
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Цикл блогы |
|
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.5.21 робот қозғалысын ұйымдастыру үшін циклды пайдалану; |
|
|
|
Сабақтың мақсаты |
|
|
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Оқушының әрекеті |
Педагогтің әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Ұйымдастыру кезеңі (5 минут) |
Оқушылар орындарына жайғасады, мұғаліммен амандасады. |
Мұғалім оқушылармен амандасады, сабаққа дайындығын тексереді. |
Мадақтау |
Сынып журналы |
|
Мотивациялық кезең (10 минут) |
Оқушылар циклдік құбылыстардың мысалдарын келтіреді (мысалы, жыл мезгілдерінің ауысуы, күннің шығуы және батуы). |
Мұғалім оқушыларға цикл туралы түсінік береді, оның маңыздылығын айтады. |
Ауызша мадақтау |
Интерактивті тақта, циклдік құбылыстардың суреттері |
|
Жаңа материалды меңгерту (15 минут) |
Оқушылар мұғалімді тыңдайды, циклдік блоктардың жұмыс істеу принципін түсінеді. |
Мұғалім циклдік блоктарды (мысалы, "қайталау", "дейін") программалау ортасында қалай қолдану керектігін түсіндіреді, мысалдар келтіреді. |
Қалыптастырушы бағалау (ауызша) |
Робот, компьютер, программалау платформасы |
|
Тәжірибелік кезең (20 минут) |
Оқушылар топпен жұмыс жасайды, роботты программалап, циклдік қозғалыстар жасайды (мысалы, шеңбер бойымен жүру, белгілі бір қашықтықты қайталау). |
Мұғалім оқушыларға көмектеседі, бағыт береді, қажет болса түзетулер енгізеді. |
Жиынтық бағалау (бақылау, критерийлер бойынша) |
Роботтар, тапсырмалар жинағы |
|
Қорытынды (5 минут) |
Оқушылар өз жұмыстарын талқылайды, нәтижелерін бөліседі. |
Мұғалім сабақты қорытындылайды, оқушылардың жетістіктерін атап өтеді. |
Мадақтау |
Интерактивті тақта |
Функционалдық сауаттылықты дамытуға арналған тапсырмалар
-
Роботты әртүрлі траекториялармен жүргізу үшін циклдік блоктарды қолдану (мысалы, сегіздік, спираль).
-
Роботтың қозғалыс жылдамдығын, қайталану санын өзгерту арқылы нәтижеге жету.
-
Программалау кезінде кездесетін қателіктерді анықтау және оларды түзету.
-
Топпен жұмыс жасау арқылы күрделірек тапсырмаларды бірлесіп шешу.
Бұл сабақ оқушылардың функционалдық сауаттылығын, әсіресе проблеманы шешу, логикалық ойлау және командада жұмыс істеу дағдыларын дамытуға бағытталған.
Қосымша:
-
Сабақта әртүрлі робот түрлерін (мысалы, Lego WeDo, Bee-Bot) қолдануға болады.
-
Оқушылар өздеріне тапсырмалар құрастырып, оларды орындай алады.
-
Сабақтың соңында оқушылар өз жұмыстарының презентациясын жасай алады.
шағым қалдыра аласыз













