Сабақтың
басы
10
мин
|
1.Оқушылармен
амандасу.
2.
2. Психологиялық
ахуалл

3.Топқа
бөлу:
Әртүрлі геометриялық фигуралар
арқылы топқа бөлу.

Үй тапсырмасын
қайталау
4. Қонаққа
бару»
Бір топ екінші топқа қонаққа
барып, үй тапсырмасы бойынша өз түсінгендерін түсіндіріп
береді.
Дескриптор:
- Үй тапсырмасы
бойынша сұрақтарға жауап береді
|
1.Мұғаліммен
амандасады.
2.сабақты көтеріңкі
көңіл күймен бастайды
3. Гкометриялық
фигуралар бойынша топқа бөлінеді
4. Үй тапсырмасын
қайталайды
|
ҚБ
смайлик әдісі



|
Оқулық
«Арман
ПВ»
Әртүрлі геометриялық
фигуралар
|
Сабақтың
ортасы
Жаңа
сабақ
30
мин
|
Жаңа тақырыпты
түсіндіру.









«Топтық
жұмыс»
1
тапсырма
«Кластер»
əдісі
Тұжырымды
ойларын А-4 парақшасына
түсіріп, топтық жұмыс
қорғалады
(постер).
.
Дискриптор:
-Берілген программаның жұмысына
талдау жасап, сұрақтарға жауап береді
-Тапсырманы
орындайды
Жұптық
жұмыс
2
тапсырма
«Ойлан, жұптас, бөліс»
әдісі
арқылы сұрақтарға жауап беріп,
жұбына ойын бөліседі.Керекті мәліметтерді дәптерге
жазады.
-
Дескриптор:
-Роби жұмысты дұрыс орындау
үшін прграмма ұсынады
-Программа құрған кезде
қораптардың санына назар аударады
Жеке жұмыс. Компьютермен
жұмыс
3-тапсырма
«Вен диаграммасы»
әдісі

Дискриптор:
-Scratch пен Lego mindstroms
ev3 программасында қолданылған цикл блоктарын Вен диаграммасы
бойынша салыстырып бағалайды
«Сергіту
сәті»
«Бұзық телефон»
ойыны
Шаттық шеңберге тұрып бастаушы
келесі адам құлағына бір сөз сыбырлайды соңында бастаушыға қайта
келгенде сол сөз жету керек, кейін сөзді ауыстырып жіберген адам
анықталады.
EБҚЕ бар балалар үшін
тапсырма
Цикл блогы дегеніміз
не?
Дискриптор
-Сұраққа жауап
береді
Сабақты
қорытындылау
4-
тапсырма
.«WordWall» онлайн платформасы арқылы
крассворд сұрақтарға жауап береді
Дескриптор:
Онлайн платформа арқылы
крассворд сұрақтарға жауап береді
|
Мұғалімді
тыңдайды
1-тапсырманы
орындайды
2-тапсырманы
орындайды
3- тапсырманы
орындайды
Сергіту сәтін
жасайды
Тапсырманы
орындайды
4- тапсырманы
орындайды
|
ҚБ
«Жарайсыңда» «бәрекелді»
«керемет»
Коментарий арқылы бірін-бірі
бағалау
Бас бармақ арқылы бірін –бірі
бағалайды
Смайлик
арқылы

Қол шапалақтау арқылы
бағалайды
|
А-4 парақшасы, стикер,
маркер
Оқулық,
дәптер
Оқулық, вен
диаграмма
тапсырма
https://wordwall.net/ru/resource/53163414
|