___________________________________________
(білім беру ұйымның атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Цикл блогі
|
Бөлім: |
Робототехника. Жоба (ортақ тақырыптары: "Атадан қалған асыл мұра", "Атақты тұлғалар") |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: 3 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Цикл блогі (2 сабақ) |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.5.21 робот қозғалысын ұйымдастыру үшін циклды пайдалану; |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Робот қозғалысын ұйымдастыру үшін циклды пайдалануды үйрену |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың барысы 0-9мин |
Ұймдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесі. Сыныпта психологиялық қолайлы атмосфераның қалыптасуы. Психологиялық тұрғыдан қолайлы атмосфераны құру: - "Егер біз бір-бірімізді тыңдағымыз келсе, бір рет шапалақтаймыз!" - "Егер біз ұйымшыл болғымыз келсе, біз екі рет қошемет көрсетеміз!" - "Егер біз белсенді болғымыз келсе, біз 3 рет қол шапалақтаймыз!"Үй тапсырмасын тексеру. Өткен тақырыпты қайталау Өткен сабақта алған білімдерін еске түсіру үшін "Ыстық орындық" ойынын қолдану. Оқушылар орындықта отырған оқушыға сұрақтар қояды. Оқушы қойылған сұрақтарға тез жауап беруі керек, әйтпесе ол күйіп кетеді. |
Сабаққа дайындалады, жұмыс орындарын тексереді Оқушылар психологиялық тұрғыдан қолайлы атмосфераны қалыптастырады Оқушылар тапсырманы орындайды |
Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсендігі бойынша «Жарайсың!» «Жақсы!» «Талпын!» әдісімен бағалайды. |
Оқулық, презентация |
|
Сабақтың ортасы 10-40 |
Оқулықпен жұмыс. Мұғалім оқушыларды жаңа ақпаратпен таныстырады, бірге талқылайды (бейнежазба, презентация, флипчарт қолдануға болады). Топтарда жұмыс істеу Фигуралардың көмегімен оқушыларды 3 топқа бөлу. I-үшбұрыштар тобы. II-шеңберлер тобы. III-төртбұрыштар тобы. Тапсырма: Асқар – еңбекқор бала. Ол үнемі үлкендерге көмектеседі. Асқардың Роби есімді роботы бар. Ол да Асқар сияқты еңбекқор болғысы келеді. Асқардың ең жақын достары ретінде Робиға көмектесіңдер. Суретте Асқар атқарып жатқан жұмысты Роби толық орындауы үшін қандай программа ұсынар едіңдер? Программа құрған кезде қораптардың санына назар аударыңдар.
Білімді бекіту, жұмыс парағымен жұмыс
Сергіту сәті
|
Жаңа ақпаратты тыңдайды, сұрақтарға жауап береді Тапсырманы топпен орындайды Жұмыс парағы бойынша тапсырмаларды орындайды. Дескрипторлар: - цикл санын анықтайды - командаларды дұрыс ретімен орналастырады Сергіту жаттығуларын орындайды - блоктардың санын анықтайды - цикл режимін анықтайды - сөзді табады - интерактивті тапсырманы орындайды |
Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсендігі бойынша «Жарайсың!» «Жақсы!» «Талпын!» әдісімен бағалайды Мақтау |
Оқулық, презентация Жұмыс парағы https://wordwall.net/play/68732/384/939 |
|
Сабақтын соңы
|
Үй тапсырмасы: Робот циклды қолданатын тапсырманы ойлап табыңыз (мысалы, шаршы салу немесе шамды жыпылықтау). Роботтың не істейтінін сызыңыз. Рефлексия.
|
Үй тапсырмасын жазады Өз жұмысын бағалайды |
Стикермен жұмыс |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Цикл блогы ҚМЖ Цифрлық сауаттылық
Цикл блогы ҚМЖ Цифрлық сауаттылық
___________________________________________
(білім беру ұйымның атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Цикл блогі
|
Бөлім: |
Робототехника. Жоба (ортақ тақырыптары: "Атадан қалған асыл мұра", "Атақты тұлғалар") |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: 3 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Цикл блогі (2 сабақ) |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.5.21 робот қозғалысын ұйымдастыру үшін циклды пайдалану; |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Робот қозғалысын ұйымдастыру үшін циклды пайдалануды үйрену |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың барысы 0-9мин |
Ұймдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесі. Сыныпта психологиялық қолайлы атмосфераның қалыптасуы. Психологиялық тұрғыдан қолайлы атмосфераны құру: - "Егер біз бір-бірімізді тыңдағымыз келсе, бір рет шапалақтаймыз!" - "Егер біз ұйымшыл болғымыз келсе, біз екі рет қошемет көрсетеміз!" - "Егер біз белсенді болғымыз келсе, біз 3 рет қол шапалақтаймыз!"Үй тапсырмасын тексеру. Өткен тақырыпты қайталау Өткен сабақта алған білімдерін еске түсіру үшін "Ыстық орындық" ойынын қолдану. Оқушылар орындықта отырған оқушыға сұрақтар қояды. Оқушы қойылған сұрақтарға тез жауап беруі керек, әйтпесе ол күйіп кетеді. |
Сабаққа дайындалады, жұмыс орындарын тексереді Оқушылар психологиялық тұрғыдан қолайлы атмосфераны қалыптастырады Оқушылар тапсырманы орындайды |
Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсендігі бойынша «Жарайсың!» «Жақсы!» «Талпын!» әдісімен бағалайды. |
Оқулық, презентация |
|
Сабақтың ортасы 10-40 |
Оқулықпен жұмыс. Мұғалім оқушыларды жаңа ақпаратпен таныстырады, бірге талқылайды (бейнежазба, презентация, флипчарт қолдануға болады). Топтарда жұмыс істеу Фигуралардың көмегімен оқушыларды 3 топқа бөлу. I-үшбұрыштар тобы. II-шеңберлер тобы. III-төртбұрыштар тобы. Тапсырма: Асқар – еңбекқор бала. Ол үнемі үлкендерге көмектеседі. Асқардың Роби есімді роботы бар. Ол да Асқар сияқты еңбекқор болғысы келеді. Асқардың ең жақын достары ретінде Робиға көмектесіңдер. Суретте Асқар атқарып жатқан жұмысты Роби толық орындауы үшін қандай программа ұсынар едіңдер? Программа құрған кезде қораптардың санына назар аударыңдар.
Білімді бекіту, жұмыс парағымен жұмыс
Сергіту сәті
|
Жаңа ақпаратты тыңдайды, сұрақтарға жауап береді Тапсырманы топпен орындайды Жұмыс парағы бойынша тапсырмаларды орындайды. Дескрипторлар: - цикл санын анықтайды - командаларды дұрыс ретімен орналастырады Сергіту жаттығуларын орындайды - блоктардың санын анықтайды - цикл режимін анықтайды - сөзді табады - интерактивті тапсырманы орындайды |
Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсендігі бойынша «Жарайсың!» «Жақсы!» «Талпын!» әдісімен бағалайды Мақтау |
Оқулық, презентация Жұмыс парағы https://wordwall.net/play/68732/384/939 |
|
Сабақтын соңы
|
Үй тапсырмасы: Робот циклды қолданатын тапсырманы ойлап табыңыз (мысалы, шаршы салу немесе шамды жыпылықтау). Роботтың не істейтінін сызыңыз. Рефлексия.
|
Үй тапсырмасын жазады Өз жұмысын бағалайды |
Стикермен жұмыс |
|
шағым қалдыра аласыз


















