|
І-бөлім Программалау (ортақ тақырыптары: «Жабайы табиғат», «Жақсы» деген немене? «Жаман» деген немене?») |
Мектеп: №1 орта мектеп |
||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Серікова Алима |
||||||
|
Пәні: Цифрлық сауаттылық |
Сынып: 3 «а», «ә»,«в» «г» «ғ» |
Қатысқандар саны: |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Циклдер ЖОБАЛЫҚ ЖҰМЫС |
||||||
|
Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
3.4.1.2 циклдік алгоритмді іске асыру; «1.4.2.1 ойын 170 бағдарламалау ортасында жобаны құру, сақтау және ашу |
||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлығы: Алгоритм түсінігімен таныс Көбісі: Алгоритмдерге мысалдар келтіре алады. Кейбірі: Цикл алгоритімін программалауда қолдана алады |
||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
Басы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі. І. Қызығушылықты ояту. «Арқаға сурет салу» ойыны Бұл ойында барлық әрекеттерді үнсіз жасау керек. Оқушылар екі топқа бөлініп, бірінің артынан екіншісі тұрып, сап түзейді. Мұғалім сап соңында тұрған оқушыларға бір заттың атауы жазылған қағаз ұсынады (мәселен, алма, алмұрт, жүзім, гүл, кітап, ағаш, автокөлік т.б.). Тапсырма: соңында тұрған оқушы үндемей, алдында тұрған оқушының арқасына әлгі заттың суретін саусағымен салады. Арқасына сурет салынған оқушы алдында тұрған баланың арқасына өзінің арқасына салынған заттың суретін салады. Суреттер салынып біткеннен кейін, мұғалім соңғы оқушыдан арқасына салынған заттың атын сұрап, оны қағазда жазылғанмен салыстырады. /Бұл ойынды ойнату арқылы сыныпта психологиялық жағымды көңіл күй орнығады. Оқушылар сабаққа көтеріңкі көңіл күймен белсене қатысуына септігін тигізеді/. Мұғалім: Сәлеметсіздер ме оқушылар! Біз бүгінгі сабағымызды бастаймыз. Сабақ тақырыбына жетелеу. Оқулық бойынша өткен тақырыпты қайталау |
Мұғаліммен амандасады. Жаңа сабаққа дайындалады. |
«Мадақтау» әдісі |
Оқулық, презентация |
|||
|
Негізгі бөлім Қайталау 10-15 мин |
|
Өткен сабақты қайталайды |
«Бес бармақ» әдісі |
Презентация |
|||
|
Сабақтың ортасы Тапсырма орындау 15-20 мин |
Тапсырма №1 Практикалық жұмыс
|
Скрейч программасымен жұмыс |
«Мадақтау» әдісі |
Оқулық, презентация |
|||
|
Соңы 5 мин |
Сабақты бекіту.
Қызыл
– сабақты толық түсіне алмадым, тапсырмаларды
толық ордамадым. Жасыл – сабақты жақсы түсіндім, тапсырмаларды толық орындадым. |
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Үйге тапсырма алады. Және сабақ бойынша бағаланады. Кері байланыс жасайды |
«Мадақтау» әдісі |
Презентация, стикер |
|||




жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
циклдер. Жобалық жұмыс 3 сынып қмж
циклдер. Жобалық жұмыс 3 сынып қмж
|
І-бөлім Программалау (ортақ тақырыптары: «Жабайы табиғат», «Жақсы» деген немене? «Жаман» деген немене?») |
Мектеп: №1 орта мектеп |
||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Серікова Алима |
||||||
|
Пәні: Цифрлық сауаттылық |
Сынып: 3 «а», «ә»,«в» «г» «ғ» |
Қатысқандар саны: |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Циклдер ЖОБАЛЫҚ ЖҰМЫС |
||||||
|
Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
3.4.1.2 циклдік алгоритмді іске асыру; «1.4.2.1 ойын 170 бағдарламалау ортасында жобаны құру, сақтау және ашу |
||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлығы: Алгоритм түсінігімен таныс Көбісі: Алгоритмдерге мысалдар келтіре алады. Кейбірі: Цикл алгоритімін программалауда қолдана алады |
||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
Басы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі. І. Қызығушылықты ояту. «Арқаға сурет салу» ойыны Бұл ойында барлық әрекеттерді үнсіз жасау керек. Оқушылар екі топқа бөлініп, бірінің артынан екіншісі тұрып, сап түзейді. Мұғалім сап соңында тұрған оқушыларға бір заттың атауы жазылған қағаз ұсынады (мәселен, алма, алмұрт, жүзім, гүл, кітап, ағаш, автокөлік т.б.). Тапсырма: соңында тұрған оқушы үндемей, алдында тұрған оқушының арқасына әлгі заттың суретін саусағымен салады. Арқасына сурет салынған оқушы алдында тұрған баланың арқасына өзінің арқасына салынған заттың суретін салады. Суреттер салынып біткеннен кейін, мұғалім соңғы оқушыдан арқасына салынған заттың атын сұрап, оны қағазда жазылғанмен салыстырады. /Бұл ойынды ойнату арқылы сыныпта психологиялық жағымды көңіл күй орнығады. Оқушылар сабаққа көтеріңкі көңіл күймен белсене қатысуына септігін тигізеді/. Мұғалім: Сәлеметсіздер ме оқушылар! Біз бүгінгі сабағымызды бастаймыз. Сабақ тақырыбына жетелеу. Оқулық бойынша өткен тақырыпты қайталау |
Мұғаліммен амандасады. Жаңа сабаққа дайындалады. |
«Мадақтау» әдісі |
Оқулық, презентация |
|||
|
Негізгі бөлім Қайталау 10-15 мин |
|
Өткен сабақты қайталайды |
«Бес бармақ» әдісі |
Презентация |
|||
|
Сабақтың ортасы Тапсырма орындау 15-20 мин |
Тапсырма №1 Практикалық жұмыс
|
Скрейч программасымен жұмыс |
«Мадақтау» әдісі |
Оқулық, презентация |
|||
|
Соңы 5 мин |
Сабақты бекіту.
Қызыл
– сабақты толық түсіне алмадым, тапсырмаларды
толық ордамадым. Жасыл – сабақты жақсы түсіндім, тапсырмаларды толық орындадым. |
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Үйге тапсырма алады. Және сабақ бойынша бағаланады. Кері байланыс жасайды |
«Мадақтау» әдісі |
Презентация, стикер |
|||




шағым қалдыра аласыз













