Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
1 жыл бойы тегін жүктеу мүмкіндігіне ие болыңыз!
жеңілдік
Циклограмма кіші топ
ЦИКЛОГРАММА
1-4 аптаға (02 -27 қыркүйек 2024 жыл)
«HAPPY HEARTS» кіші топ
Өтпелі тақырыбы: «Балабақша»
Логопед: Илесалиева У.М
Күн тәртібінің үлгісі |
Дүйсенбі |
Сәрсенбі |
Жұма |
|
|
Ұйымдастыру кезеңі |
Сөйлеуді дамыту– коммуникативтік, танымдық әрекет Қабылдау: Балалармен амандасу. Көңіл-күйін білу, байқау немесе баладан сұрау. Шаттық шеңбері |
|
|
||
Ата-аналармен әңгімелесу, кеңес беру |
Ата-анаға консултациялық кеңес беру. |
|
|
||
Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырыл ған оқу қызметі |
Негізгі бөлімі: 1. Отбасы мүшелермен танысу және қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру. Қоршаған ортадағы заттарды бақылау. 5 көлемінде санау, көрнекіліктер арқылы қайталап санату. Сергіту сәті. |
|
|
||
1-4 апта диагностика Ойын: «Тек ойыншықтарды тап». Заттардың атауларын айтқызып үйрету. Жеке суреттердегі заттарды не үшін қолданатынымыз туралы мәлімет беру. (Қоршаған ортанмен таныстыру) Математикалық ойын: «Бір-көп затты тап». Балаларға «Біреу», «Көп», «бір-бірден», «бірде-біреу жоқ» ұғымдарымен таныстыру, заттардан бір немесе көп заттарды тауып көрсетуге үйрету. (Математика негіздері) |
1-4 апта диагностика Ойын:«Менің балабақшам». Балабақшасы туралы әңгімелесу арқылы, балалардың сөздік қорын дамыту. (Сөйлеуді дамыту) Ойын:«Менің сүйікті балабақшам». Балабақшаға деген қызығушушылығын, сүйіспеншілік сезімдерін ояту. Ой-өрістерін, сөздік қорларын дамыту (Сөйлеуді дамыту) |
1-4 апта диагностика Ойын: «Балабақшаға келетін жол». Қаламсап ұстау дағдысын дамыту, қағазға солдан оңға қарай түзу сызық жүргізуді үйрету. Жеке дәптермен жұмыс. (Ұсақ қол моторикасымен жұмыс) |
|
|
|
Қортынды |
Қортынды бөлімі: Бүгінгі өткен түзетуші іс-әретті сұрақтар арқылы қорытындылау, балалармен қоштасу. Балалардың балабақшадағы жетістіктері туралы ата-аналармен әңгімелесу. Баланың денсаулығын сақтау бойынша ата-аналарға кеңес беру . |
ЦИКЛОГРАММА
1-5 аптаға (30 -01 қазан 2024 жыл)
«HAPPY HEARTS» кіші топ
Өтпелі тақырыбы: «Пішіндер»
Логопед: Илесалиева У.М
Күн тәртібінің үлгісі |
Дүйсенбі |
Сәрсенбі |
Жұма |
|
|
Ұйымдастыру кезеңі |
Сөйлеуді дамыту– коммуникативтік, танымдық әрекет Қабылдау: Балалармен амандасу. Көңіл-күйін білу, байқау немесе баладан сұрау. Шаттық шеңбері. |
||||
Ата-аналармен әңгімелесу, кеңес беру |
Ата-анаға консултациялық кеңес беру. |
||||
Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырыл ған оқу қызметі |
Негізгі бөлімі: 1. Сурет бойынша заттар және ойыншықтар туралы әңгіме құрау. Адамдардың еңбегімен таныстыру. Геометриялық пішіндер (дөңгелек, төртбұрыш, үшбұрыш). Геометриялық денелерді (куб,шар, цилиндр) Сергіту сәті. |
||||
Ойын: «Менің тату-отбасым». Отбасы мүшелері туралы жаңа сөздерді енгізіп,отбасы мүшелерін атау. Сұрақ-жауап арқылы сұхбатқа үйрету. (Сөйлеуді дамыту) Математикалық ойын: «Үлкен-кіші ойыншықты тап». Балаларға үлкен және кіші ұғымдарын түсіндіру. Заттардан үлкен немесе кіші заттарды тауып көрсетуге үйрету, үлкен, кіші ұғымын ойында қолдану дағдыларын үйрету. (Математика негіздер) |
|
Ойын: «Менің отбасым». Балаларға отбасы және отбасы мүшелері туралы түсінік беру. Сөйлем құрап айтуға, дыбыстарды анық, таза жеткізе білуге дағдыландыру. (Сөйлеуді дамыту) Ойын:«Қуыршақтың бөлмесі». Балаларды жиһаздардың атауын дұрыс атай білуге жаттықтыру. (Қоршаған ортамен таныстыру) |
Ойын: «Менің сүйікті ойыншықтарым». Балаларды ойыншықтарды айналадағы бөліме ішінен тауып, айтуға үйрету, кеңістікте дұрыс орналастыра білуге үйрету. (Қоршаған ортамен таныстыру) Үстел үсті ойыны: «Қарап ал да, есіне сақта». Балалардың ойлау қабілеттерін дамыту, ойыншықтардың суретін таныстырып, есте сақтап үйрету. |
||
Қортынды |
Қортынды бөлімі: Бүгінгі өткен түзетуші іс-әретті сұрақтар арқылы қорытындылау, балалармен қоштасу. Балалардың балабақшадағы жетістіктері туралы ата-аналармен әңгімелесу. Баланың денсаулығын сақтау бойынша ата-аналарға кеңес беру |
ЦИКЛОГРАММА
1-4 аптаға (04 -29 қараша 2024 жыл)
«HAPPY HEARTS» кіші топ
Өтпелі тақырыбы: « Күз »
Логопед: Илесалиева У.М
Күн тәртібінің үлгісі |
Дүйсенбі |
Сәрсенбі |
Жұма |
|
Ұйымдастыру кезеңі |
Сөйлеуді дамыту– коммуникативтік, танымдық әрекет Қабылдау: Балалармен амандасу. Көңіл-күйін білу, байқау немесе баладан сұрау. Шаттық шеңбері. |
|
||
Ата-аналармен әңгімелесу, кеңес беру |
Ата-анаға консултациялық кеңес беру. |
|
||
Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырыл ған оқу қызметі |
Негізгі бөлімі: 1. Сөздік қорды заттар тобын білдіретін жалпылаушы сөздермен толықтыру. Күз мезгілі. Табиғат құбылыстары туралы ұғымдарын кеңейту. 5-ке дейін реттік санау дағдыларын дамыту. Сергіту сәті. |
|
||
Ойын: «Күзгі табиғат». Күз мезгілінің ерекшеліктері: аспанның бұлттануы, жаңбыр, жапырақтардың сарғаюы мен түсуі, күннің суытуы туралы түсініктерін кеңейту. (Сөйлеуді дамыту) Ойын: «Жапырақтың түсіне сәйкес тап». Балалардың түстер туралы білімдерін арттыру, негізгі түстерді жаттатуға дағдыландыру. Саусақ жаттығуы: Жаңбыр жауды, Тық-тық-тық. Сен көшеге шық-шық-шық. Жел соғады гу-гу-гу, Жапырақтар ұшты ду-ду-ду Құйын тұрды ой-ой-ой Билеп кетті жапырақтар. (Сөйлеуді дамыту) |
Ойын: «Пішінді суретті бояп аяқта» Балалардың пішіндер және түстер туралы білімдерін кеңейту. (Математика негіздері) Ойын: «Алтын күз». Күз туралы білімдерін тиянақтау. Адамдардың күз мезгіліндегі еңбегі туралы әңгімелей білу дағдыларын қалыптастыру. (Сөйлеуді дамыту) |
Ойын: «Тәрелкедегі қиярлар мен қызанақтар». Адамдардың күзгі еңбегі туралы білімдерін кеңейту. Көкөністер туралы білімдерін арттыру, Пішіндер таңдап желімдей білу. Ойын: «Күзгі жапырақтар». Балаларды қағазбен жұмыс жасауға дағдыландыру, саусақ бұлшықеттерін дамыту. (Ұсақ қол моторикасымен жұмыс) |
. |
|
Қортынды |
Қортынды бөлімі: Бүгінгі өткен түзетуші іс-әретті сұрақтар арқылы қорытындылау, балалармен қоштасу. Балалардың балабақшадағы жетістіктері туралы ата-аналармен әңгімелесу. Баланың денсаулығын сақтау бойынша ата-аналарға кеңес беру |
ЦИКЛОГРАММА
1-2 аптаға (02 -13 желтоқсан 2024 жыл)
«HAPPY HEARTS» кіші топ
Өтпелі тақырыбы: «Көкөніс пен жеміс»
Логопед: Илесалиева У.М
Күн тәртібінің үлгісі |
Дүйсенбі |
Сейсенбі |
Жұма |
|
Ұйымдастыру кезеңі |
Сөйлеуді дамыту– коммуникативтік, танымдық әрекет Қабылдау: Балалармен амандасу. Көңіл-күйін білу, байқау немесе баладан сұрау. Шаттық шеңбері |
|||
Ата-аналармен әңгімелесу, кеңес беру |
Ата-анаға консултациялық кеңес беру. |
|||
Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырыл ған оқу қызметі |
Негізгі бөлімі: 1. Диалогтік сөйлеуді жетілдіру. Балалардың сөздік қорын: көкөніс пен жеміс. Өзінің атын, тегін, жасын, жынысын атай білуге үйрету. Ұзындығы, ені, және биіктігі бойынша екі затты салыстыру Сергіту сәті. |
|||
Ойын: «Көкөністер мен жемістер». Көкөністер мен жемістердің сипаттық ерекшеліктерімен таныстыру. (Қоршаған ортамен таныстыру) Математикалық ойын: Сана, жануарлардың қанша түрлері бейнеленген?» Балалардың санау дағдысын қалыптастыру, жануарлардың түрлерін атауға дағдыландыру. (Математика негіздері) |
Ойын: «Күз, күз сыйы». Күз мезгілінің ерекшеліктері туралы түсініктерін кеңейту. Сөйлемді толық, анық айтуға, өз ойын жеткізе білуге үйрету. Күз мезгілінде жиналатың өнімдер туралы әңгімелеу. (Сөйлеуді дамыту) |
Ойын: «Суреттегі жемістерді бастыр». Балалардың жазу дағдысын қалыптастыру. Суретті дұрыс бастыру. Ойын: «Қара өрік және сары өрік». Балаларға өріктердің суреттерін көрсетіп, олардың түсін, пішінің ажыратуға үйрету. Жемістермен таныстыруды жалғастыру. |
. |
|
Қортынды |
Қортынды бөлімі: Бүгінгі өткен түзетуші іс-әретті сұрақтар арқылы қорытындылау, балалармен қоштасу. Балалардың балабақшадағы жетістіктері туралы ата-аналармен әңгімелесу. Баланың денсаулығын сақтау бойынша ата-аналарға кеңес беру. |
ЦИКЛОГРАММА
3-4 аптаға (16 -27 желтоқсан 2024 жыл)
«HAPPY HEARTS» кіші топ
Өтпелі тақырыбы: «Қоршаған орта »
Логопед: Илесалиева У.М
Күн тәртібінің үлгісі |
Дүйсенбі |
Сәрсенбі |
Жұма |
|
|||
Ұйымдастыру кезеңі |
Сөйлеуді дамыту– коммуникативтік, танымдық әрекет Қабылдау: Балалармен амандасу. Көңіл-күйін білу, байқау немесе баладан сұрау. Шаттық шеңбері |
|
|||||
Ата-аналармен әңгімелесу, кеңес беру |
Ата-анаға консултациялық кеңес беру. |
|
|||||
Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырыл ған оқу қызметі |
Негізгі бөлімі: 1. Дене мүшелерімен таныстыру. Сөздік қорларын байыту. Қоршаған орта заттарын білу, тану. Геометриялық фигуралар Сергіту сәті. |
|
|||||
Ойын:«Дене мүшелер» Адам денесінің негізгі бөліктерін және олардың қызметін атау, дене мүшелерінің қажеттілігін түсінуге үйрету. М.Монтессоридің технологияларымен жұмыс. (Қоршаған ортамен таныстыру) Математикалық ойын: «Пішіндерді ата» Балаларға шеңбер, шаршы, үшбұрыш пішіндерін үйрету. Сурет ішінен табуға дағдыландыру. (Математика негіздері) |
Ойын:«Денсаулық және тазалық». Денсаулық туралы білімдерін жетілдіру. Салауатты өмір салты, күн тәртібі туралы білімдерін дамыту. Ойын: «Дұрыс тамақтану, Дәрумендер». Тағам туралы түсініктерін кеңейту. Дұрыс тамақтану ережелері туралы білімдерін дамытып, дәрумендердің адам денсаулығына маңызы туралы білімдерін бекіту. (Сөйлеуді дамыту) |
Ойын: «Сиқырлы нүктелер». Түзу, ұзын вертикальды және горизонтальды қиылысқан сызықтар арқылы сатыны бейнелеу тәсілін үйрету. Дайын үзік сызықтарды бастыру. |
Танымдық ойын: «Қиындыны есте құрастыр». Балалардың түрлі ойыншықтардың қиылған бөліктері беріледі, сол бөліктерді тауып құрастыруға үйрету, құрастырған ойыншықтың атауын, түсін, пішінін айтқызуға дағдыландыру. Танымдық ойын: «Көлеңкесін тап». Балалардың түрлі ойыншықтардың көлеңкесін құрастыруға үйрету. |
|
|||
Қортынды |
Қортынды бөлімі: Бүгінгі өткен түзетуші іс-әретті сұрақтар арқылы қорытындылау, балалармен қоштасу. Балалардың балабақшадағы жетістіктері туралы ата-аналармен әңгімелесу. Баланың денсаулығын сақтау бойынша ата-аналарға кеңес беру. |
|
ЦИКЛОГРАММА
1-2 аптаға (30 -10 қаңтар 2025 жыл)
«HAPPY HEARTS» кіші топ
Өтпелі тақырыбы: «Қызықты қыс мезгілі»
Логопед: Илесалиева У.М
Күн тәртібінің үлгісі |
Дүйсенбі |
Сәрсенбі |
Жұма |
|
Ұйымдастыру кезеңі |
Сөйлеуді дамыту– коммуникативтік, танымдық әрекет Қабылдау: Балалармен амандасу. Көңіл-күйін білу, байқау немесе баладан сұрау. Шаттық шеңбері |
|
||
Ата-аналармен әңгімелесу, кеңес беру |
Ата-анаға консултациялық кеңес беру. |
|
||
Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырыл ған оқу қызметі |
Негізгі бөлімі: 1. Қызықты қыс мезгілі туралы түсінік. Геометриялық пішіндерді атау. Қарапайым сюжеттік суреттердің мазмұнын айтып беру Сергіту сәті. |
|
||
Ойын: «Бұл қай кезде болады?» Жыл мезгілдері және табиғат құбылыстары туралы түсініктерін арттыру, балаларға жыл мезгілдерінің суреттерін таратып береді. Мысалы: қар жауып жатқан суретті алған бала бұл қыс мезгілінде болады деп жауап береді. (Қоршаған ортамен таныстыру) Математикалық ойын: "Нүктелердi қос". Балаларды кеңістікті бағдарлай білуге үйрету. Нүктелерді қосу арқылы, бейнелерді шығара алуға дағдыландыру. Нүктелерді санатып аз-көп ұғымы туралы түсініктерін кеңейту. (Математика негіздері) |
Ойын:«Алақай қыс келді». Балаларға қыс мезгілінің мазмұнды суретті беріледі, сол сурет арқылы әңгіме құрастыру, сұрақтарға жауап беруге дағдыландыру. Ойын:«Аппақ қар». Балалар қардың суретін және мазмұнды суретті нүктелер арқылы бастыруға, бояуға үйрету. (Сөйлеуді дамыту) |
Танымдық ойын: «Айырмашылығын тап». Балаларға екі суреттің немесе заттың айырмашылығын таба білуге, өз ойын айта білуге үйрету, ақыл-ойларын дамыту. Балалар екі сайқымазақты, итті, мысықты, т.б. салыстырады. Танымдық ойын: “Сен де осынша көрсет”. Балалардың көрген нәрселерiн немесе естiген дыбыстарын санап, есте сақтап, оған басқа нәрселердi сәйкестендiруге үйрету. Фигуралардың, ою-таңбалардың суретi салынған карточкалар. |
|
|
Қортынды |
Қортынды бөлімі: Бүгінгі өткен түзетуші іс-әретті сұрақтар арқылы қорытындылау, балалармен қоштасу. Балалардың балабақшадағы жетістіктері туралы ата-аналармен әңгімелесу. Баланың денсаулығын сақтау бойынша ата-аналарға кеңес беру. |
|
ЦИКЛОГРАММА
3-5 аптаға (13 -31 қаңтар 2025 жыл)
«HAPPY HEARTS» кіші топ
Өтпелі тақырыбы: «Қызықты қыс мезгілі»
Логопед: Илесалиева У.М
Күн тәртібінің үлгісі |
Дүйсенбі |
Сейсенбі |
Сәрсенбі |
|
Ұйымдастыру кезеңі |
Сөйлеуді дамыту– коммуникативтік, танымдық әрекет Қабылдау: Балалармен амандасу. Көңіл-күйін білу, байқау немесе баладан сұрау. Шаттық шеңбері |
|
||
Ата-аналармен әңгімелесу, кеңес беру |
Ата-анаға консултациялық кеңес беру. |
|
||
Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырыл ған оқу қызметі |
Негізгі бөлімі: 1. Жабайы жануарлар туралы түсіндіру. Шағын және мазмұнды әңгімелерді тыңдауға үйрету. Заттарды көлемімен танысу Сергіту сәті. |
|
||
Ойын: «Орман жабайы аңдар». Жабайы жануарлар туралы түсініктерін байыту. Жабайы жануарлардың (аю, қоян, түлкі, қасқыр ) сипаттық белгілерін байқай білуге үйрету арқылы зейіндерін дамыту. (Қоршаған ортамен таныстыру) М\о: «Заттарды ұзындығы бойынша салыстыру». Заттарды салыстыру. Оң жақта, сол жақта ұғымдарын қалыптастыру. Ұзындығы бойынша ажыратып салыстыруды меңгерту. Ойлау, көріп тану, есте сақтау қабілеттерін арттыру. (Математика негіздері) |
Ойын:«Аңдардың қысқы тіршілігі». Аңдардың қысқы тіршілігі туралы таныстыру, түстері өзгеретінің, көптеген жабайы аңдардың ұйқыға жататыны туралы түсінік беру. Ойын: «Ертегілер әлемі». Балаларға аңдар тақырыбында жұмақтар шешкізу және жаттату. (Сөйлеуді дамыту) |
Ойын: «Аңдардың әңгімесі». Түзу, ұзын вертикальды және горизонтальды қиылысқан сызықтар арқылы сатыны бейнелеу тәсілін үйрету. Орманның суретін қылқалам және гуашьпен сурет салу дағдыларын жетілдіру. Ойын: «Қоян». (пластилинография әдісі). Қоян жайлы білімдерін толықтыру. Ермексаздың қасиеттерімен танысу дағдыларын жетілдіру. (Сенсорика) |
|
|
Қортынды |
Қортынды бөлімі: Бүгінгі өткен түзетуші іс-әретті сұрақтар арқылы қорытындылау, балалармен қоштасу. Балалардың балабақшадағы жетістіктері туралы ата-аналармен әңгімелесу. Баланың денсаулығын сақтау бойынша ата-аналарға кеңес беру. |
|
ЦИКЛОГРАММА
1-2 аптаға (03 -14 ақпан 2025 жыл)
«HAPPY HEARTS» кіші топ
Өтпелі тақырыбы: «Құстар»
Логопед: Илесалиева У.М
Күн тәртібінің үлгісі |
Дүйсенбі |
|
Сәрсенбі |
Жұма |
Ұйымдастыру кезеңі |
Сөйлеуді дамыту– коммуникативтік, танымдық әрекет Қабылдау: Балалармен амандасу. Көңіл-күйін білу, байқау немесе баладан сұрау. Шаттық шеңбері |
|||
Ата-аналармен әңгімелесу, кеңес беру |
Ата-анаға консултациялық кеңес беру. |
|||
Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырыл ған оқу қызметі |
Негізгі бөлімі: 1. Үй және жабайы құстармен танысу. Суреттен заттарды тауып, ата. Сандарды қайталату, 1-ден 5-ке дейін Сергіту сәті. |
|||
Ойын: «Құстар». (лабиринт арқылы жүріп отырады) Балалар құстардың түрлерімен танысу үшін құстарды танып жатыр. Айналадағы табиғатпен таныстыру. (Қоршаған ортамен таныстыру) Математикалық ойын:«Құстарды санаймыз». Айналадағы қоршаға ортадан құстарды білу дағдыларын дамыту. Балалар оның қоршаған ортадағы қандай затқа ұқсайтындығын табады немесе естеріне түсіреді. (Математика негіздері) |
Ойын: Тақпақ жаттату. Торғай болып ұшайық, Ұшып-ұшып алайық. Бүркіт болып аң аулап, Қыран құс боп самғайық. Қарға болып жорғалап, Қар үстіне қонайық. Ойын: «Қыстайтын құстар». Балалар сурет ішінен қыстайтын құстарды жеке сурттерді атап, оларды топтастыруға үйрету. (Сөйлеуді дамыту) |
Ойын: «Құс жолы». Балалар тік сызықтарды қосу арқылы құстардың суретін салғызу, суретті бояту. Ойын: «Аққу». Балаларға ақ түсті қатты қағаздардың үстіне желімнің көмегімен аққу құстың суретін салғызуға үйрету. Түстерін сұрау. Ойын:«Құстарды тамақтандыр». Балалар түрлі түске боялған жемдерді құстың суретінің алдына жапсырып беру. Түстерін айтқызу, саусақ моторикаларын дамыту. Ойын:«Суджок» терапиясымен жұмыс |
||
Қортынды |
Қортынды бөлімі: Бүгінгі өткен түзетуші іс-әретті сұрақтар арқылы қорытындылау, балалармен қоштасу. Балалардың балабақшадағы жетістіктері туралы ата-аналармен әңгімелесу. Баланың денсаулығын сақтау бойынша ата-аналарға кеңес беру. |
ЦИКЛОГРАММА
3-4 аптаға (17 -28 ақпан 2025 жыл)
«HAPPY HEARTS» кіші топ
Өтпелі тақырыбы: «Көліктер»
Логопед: Илесалиева У.М
Күн тәртібінің үлгісі |
Дүйсенбі |
|
Сәрсенбі |
Жұма |
|
|
Ұйымдастыру кезеңі |
Сөйлеуді дамыту– коммуникативтік, танымдық әрекет Қабылдау: Балалармен амандасу. Көңіл-күйін білу, байқау немесе баладан сұрау. Шаттық шеңбері |
|
||||
Ата-аналармен әңгімелесу, кеңес беру |
Ата-анаға консултациялық кеңес беру. |
|
||||
Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырыл ған оқу қызметі |
Негізгі бөлімі: 1. Көлік түрлерін үйрету. Жол жүру ережесін көрсету. Уақытты бағдардауды үйрету Сергіту сәті. |
|
||||
Ойын: «Дұрыс жол жүру ережесі». Балалардың көлік туралы білімдерін кеңейту. Көлік түрлерінің адам өміріндегі маңыздылығы туралы әңгімелеу, олардың түрлерін ажыратуға үйрету. Балалардың қызығушылықтарын арттырып, сөздік қорларын молайту. Жүргізушінің еңбегін бағалай білуге тәрбиелеу. (Қоршаған ортамен таныстыру) М\о:«Таң, кеш, түс». Балаларды уақытты бағдарлау ұғымдарын меңгерту. Оларды бір-бірінен салыстыру, логикалық ойлау қабілеттерін, зейіндерін дамыту. (Математика негіздері) |
Ойын: «Бағдаршам» өлеңі О. Байбақұлы Тағдыр деген, шырағым, Қателікті кеше ме, Күтіп қана тұрамын, Қызыл жанса кӛшеде. Зер саламын бар маңға, Сабырлымын, саспаймын. Ал сарысы жанғанда, Дайындала бастаймын. Ойын:«Жеңіл және ауыр көлік түрлері». Көліктер оның қолданылуы туралы білімдерін жетілдіру. Жеңіл және ауыр көліктерді таныстырып үйрету. (Сөйлеуді дамыту) |
Ойын: «Жол жүру ережелері». Жол жүру ережесінің пайдалы және зиянды жақтары туралы әңгімелеу. Жол белгілерінің бейнесін геометриялық пішіндерді пайдаланып бейнелеуді үйрету. Қарындашпен жұмыстану дағдыларын жетілдіру. Ойын: «Менің көлігім». Сүйікті ойыншықтары туралы әңгімелету. Машинаның суретін салуды үйрету. Жұмыс барысында балалардың өз алдына әрекет көрсетуі мен белсенділігін дамыту. (Сенсорика) |
|
|||
Қортынды |
Қортынды бөлімі: Бүгінгі өткен түзетуші іс-әретті сұрақтар арқылы қорытындылау, балалармен қоштасу. Балалардың балабақшадағы жетістіктері туралы ата-аналармен әңгімелесу. Баланың денсаулығын сақтау бойынша ата-аналарға кеңес беру. |
|
ЦИКЛОГРАММА
1-2 аптаға (03 -14 наурыз 2025 жыл)
«HAPPY HEARTS» кіші топ
Өтпелі тақырыбы: «Түстер»
Логопед: Илесалиева У.М
Күн тәртібінің үлгісі |
Дүйсенбі |
|
Сәрсенбі |
Жұма |
|
||
Ұйымдастыру кезеңі |
Сөйлеуді дамыту– коммуникативтік, танымдық әрекет Қабылдау: Балалармен амандасу. Көңіл-күйін білу, байқау немесе баладан сұрау. Шаттық шеңбері |
|
|||||
Ата-аналармен әңгімелесу, кеңес беру |
Ата-анаға консултациялық кеңес беру. |
|
|||||
Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырыл ған оқу қызметі |
Негізгі бөлімі: Айнала қоршаған ортадағы еңбек түрлері.Ауызша сөйлеуге дағдыландыру.Түстер (қызыл, сары, көк, жасыл) Сергіту сәті. |
|
|||||
Ойын: «Мамандар».Таныс мамандық иелеріне құрметпен қарау, олардың еңбек нәтижелеріне қамқорлық таныту. Балаларды ересектердің еңбегін бақылау негізінде ойын әрекетіне ынталандыру. Мүмкіндіктеріне қарай күтушіге, аула сыпырушығакөмек көрсетуді ұйымдастыру. Өзгенің еңбегінің нәтижесіне құрметпен қарауға тәрбиелеу, көмек көрсету ниеттерін қолдау. (Қоршаған ортамен таныстыру) М\о:«Қызыл, көк. жасыл, сары түс». Балаларды түстерді бағдарлау ұғымдарын меңгерту. Оларды бір-бірінен салыстыру, логикалық ойлау қабілеттерін, зейіндерін дамыту. (Математика негіздері) |
Ойын: «Мамандар».Таныс мамандық иелеріне құрметпен қарау, олардың еңбек нәтижелеріне қамқорлық таныту. Балаларды ересектердің еңбегін бақылау негізінде ойын әрекетіне ынталандыру. Мүмкіндіктеріне қарай күтушіге, аула сыпырушығакөмек көрсетуді ұйымдастыру. Өзгенің еңбегінің нәтижесіне құрметпен қарауға тәрбиелеу, көмек көрсету ниеттерін қолдау. Ойын:«Қызыл, көк. жасыл, сары түс». Балаларды түстерді бағдарлау ұғымдарын меңгерту. Оларды бір-бірінен салыстыру, логикалық ойлау қабілеттерін, зейіндерін дамыту. (Сөйлеуді дамыту) |
Ойын: «Мамандар».Таныс мамандық иелеріне құрметпен қарау, олардың еңбек нәтижелеріне қамқорлық таныту. Балаларды ересектердің еңбегін бақылау негізінде ойын әрекетіне ынталандыру. Мүмкіндіктеріне қарай күтушіге, аула сыпырушығакөмек көрсетуді ұйымдастыру. Өзгенің еңбегінің нәтижесіне құрметпен қарауға тәрбиелеу, көмек көрсету ниеттерін қолдау. Ойын:«Қызыл, көк. жасыл, сары түс». Балаларды түстерді бағдарлау ұғымдарын меңгерту. Оларды бір-бірінен салыстыру, логикалық ойлау қабілеттерін, зейіндерін дамыту. (Сенсорика) |
|
||||
Қортынды |
Қортынды бөлімі: Бүгінгі өткен түзетуші іс-әретті сұрақтар арқылы қорытындылау, балалармен қоштасу. Балалардың балабақшадағы жетістіктері туралы ата-аналармен әңгімелесу. Баланың денсаулығын сақтау бойынша ата-аналарға кеңес беру. |
|
ЦИКЛОГРАММА
3-4 аптаға (17 -28 наурыз 2025 жыл)
«HAPPY HEARTS» кіші топ
Өтпелі тақырыбы: «Көктем»
Логопед: Илесалиева У.М
Күн тәртібінің үлгісі |
Дүйсенбі |
|
Сәрсенбі |
Жұма |
Ұйымдастыру кезеңі |
Сөйлеуді дамыту– коммуникативтік, танымдық әрекет Қабылдау: Балалармен амандасу. Көңіл-күйін білу, байқау немесе баладан сұрау. Шаттық шеңбері |
|||
Ата-аналармен әңгімелесу, кеңес беру |
Ата-анаға консултациялық кеңес беру. |
|||
Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырыл ған оқу қызметі |
Негізгі бөлімі: Көктем мезгілімен таныстыру.Мазмұнды, сюжетті суреттерді әңгімелеу.Үлкен-кіші заттарды анықтау Сергіту сәті. |
|||
Ойын:«Көктем». Балаларды көктем мезгілімен таныстыру.Табиғаттағы өзгерістерді сипаттау. Жыл құстарын таныстыру. (Қоршаған ортамен таныстыру) Математикалық ойын: «Үлкен кіші». Балаларға суреттер мен ойыншықтар арқылы үлкен кіші ұғымын түсіндіру. Үлкен кішіні ажыратуға, сәйкестендіру арқылы қолдарын жаттықтыру. (Математика негіздері) |
|
Д\о:«Көктем». Балаларды көктем мезгілімен таныстыру.Табиғаттағы өзгерістерді сипаттау. Ауа-райының өзгерісін әңгімелеу. Жыл құстарын таныстыру. Ұсақ суреттер жапсыру арқылы безендіруді үйрету. Бөліктерді қағаз бетіне дұрыс орналастыруды пысықтау. |
Танымдық ойын: «Көлеңкесін тап». Балалар берілген суреттердің көлеңкесін табуға, жеке суреттердің аттауларын атауға, жылдамдыққа, байқампаздыққа тәрбиелеу. Танымдық ойын: «Не артық?» Балаларды суретке қарап, оларды топтастыруға үйрету. Үлгідегідей әр түрлі берілген суреттерден не артық екенін табуға, жалпы атауын айтуға, неліктен артық екенін түсіндіруге үйрету. |
|
Қортынды |
Қортынды бөлімі: Бүгінгі өткен түзетуші іс-әретті сұрақтар арқылы қорытындылау, балалармен қоштасу. Балалардың балабақшадағы жетістіктері туралы ата-аналармен әңгімелесу. Баланың денсаулығын сақтау бойынша ата-аналарға кеңес беру. |
ЦИКЛОГРАММА
1-2 аптаға (31 -11 сәуір 2025 жыл)
«HAPPY HEARTS» кіші топ
Өтпелі тақырыбы: «Көктем»
Логопед: Илесалиева У.М
Күн тәртібінің үлгісі |
Дүйсенбі |
|
Сәрсенбі |
Жұма |
|
Ұйымдастыру кезеңі |
Сөйлеуді дамыту– коммуникативтік, танымдық әрекет Қабылдау: Балалармен амандасу. Көңіл-күйін білу, байқау немесе баладан сұрау. Шаттық шеңбері |
||||
Ата-аналармен әңгімелесу, кеңес беру |
Ата-анаға консултациялық кеңес беру. |
||||
Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырыл ған оқу қызметі |
Негізгі бөлімі: Табиғат құбылыстарымен танысу. Өз ойын айтуға үйрету. Пішіндер (үшбұрыш, төртбұрыш, шеңбер) Сергіту сәті. |
||||
Ойын:«Көктем». Балаларды көктем мезгілімен таныстыру.Табиғаттағы өзгерістерді сипаттау. Жаңбыр, найзағай, күннің шығуын түсіндіру. Жыл құстарымен танысу. Құстардың ұясын әңгімелеу. (Қоршаған ортамен таныстыру) Математикалық ойын: «Пішіндерді ата» Балаларға шеңбер, шаршы, үшбұрыш пішіндерін үйрету. Сурет ішінен табуға дағдыландыру. (Математика негіздері) |
Ойын:«Көктем». Балаларды көктем мезгілімен таныстыру.Табиғаттағы өзгерістерді сипаттау. Жаңбыр, найзағай, күннің шығуын түсіндіру. Жыл құстарымен танысу. Құстардың ұясын әңгімелеу. (Сөйлеуді дамыту) |
|
Танымдық ойын: «Қиындыны есте құрастыр». Балалардың түрлі ойыншықтардың қиылған бөліктері беріледі, сол бөліктерді тауып құрастыруға үйрету, құрастырған ойыншықтың атауын, түсін, пішінін айтқызуға дағдыландыру. Танымдық ойын: «Көлеңкесін тап». Балалардың түрлі ойыншықтардың көлеңкесін құрастыруға үйрету. |
||
Қортынды |
Қортынды бөлімі: Бүгінгі өткен түзетуші іс-әретті сұрақтар арқылы қорытындылау, балалармен қоштасу. Балалардың балабақшадағы жетістіктері туралы ата-аналармен әңгімелесу. Баланың денсаулығын сақтау бойынша ата-аналарға кеңес беру. |
ЦИКЛОГРАММА
3-5 аптаға (14 -02 сәуір 2025 жыл)
«HAPPY HEARTS» кіші топ
Өтпелі тақырыбы: «Көктем»
Логопед: Илесалиева У.М
Күн тәртібінің үлгісі |
Дүйсенбі |
Сейсенбі |
Сәрсенбі |
|
|
Ұйымдастыру кезеңі |
Сөйлеуді дамыту– коммуникативтік, танымдық әрекет Қабылдау: Балалармен амандасу. Көңіл-күйін білу, байқау немесе баладан сұрау. Шаттық шеңбері. |
|
|||
Ата-аналармен әңгімелесу, кеңес беру |
Ата-анаға консултациялық кеңес беру. |
|
|||
Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырыл ған оқу қызметі |
Негізгі бөлімі: Табиғаттағы маусымдық өзгерістерді үйрету.Өсімдіктерді (гүл) таныстыру.Санау дағдысын дамыту Сергіту сәті. |
|
|||
Ойын: «Көктемгі табиғат». Көктем мезгілінің ерекшеліктері: аспанның бұлттануы, жаңбыр, күннің жылынуы туралы түсініктерін кеңейту. (Сөйлеуді дамыту) Ойын: «Жапырақтың түсіне сәйкес тап». Балалардың түстер туралы білімдерін арттыру, негізгі түстерді жаттатуға дағдыландыру. Саусақ жаттығуы: Жаңбыр жауды, Тық-тық-тық. Сен көшеге шық-шық-шық. Жел соғады гу-гу-гу, Жапырақтар ұшты ду-ду-ду Құйын тұрды ой-ой-ой Билеп кетті жапырақтар. (Сөйлеуді дамыту) |
Ойын: «Пішінді суретті бояп аяқта» Балалардың пішіндер және түстер туралы білімдерін кеңейту. (Математика негіздері) Ойын: «Көктем мезгілі». Көктем мезгілі туралы білімдерін тиянақтау. Адамдардың көктем мезгіліндегі еңбегі туралы әңгімелей білу дағдыларын қалыптастыру. Жер аударып қопсыту. (Сөйлеуді дамыту) |
Ойын: «Тәрелкедегі қиярлар мен қызанақтар». Адамдардың көктем мезгіліндегі еңбегі туралы білімдерін кеңейту. Көкөністер туралы білімдерін арттыру, Пішіндер таңдап желімдей білу. Ойын: «Гүлдер». Балаларды қағазбен жұмыс жасауға дағдыландыру, саусақ бұлшықеттерін дамыту. (Ұсақ қол моторикасымен жұмыс) |
|
|
|
Қортынды |
Қортынды бөлімі: Бүгінгі өткен түзетуші іс-әретті сұрақтар арқылы қорытындылау, балалармен қоштасу. Балалардың балабақшадағы жетістіктері туралы ата-аналармен әңгімелесу. Баланың денсаулығын сақтау бойынша ата-аналарға кеңес беру |
ЦИКЛОГРАММА
1-4 аптаға (05 -30 мамыр 2025 жыл)
«HAPPY HEARTS» кіші топ
Өтпелі тақырыбы: «Жазғы күн»
Логопед: Илесалиева У.М
Күн тәртібінің үлгісі |
Дүйсенбі |
Сәрсенбі |
Жұма |
|
|
Ұйымдастыру кезеңі |
Сөйлеуді дамыту– коммуникативтік, танымдық әрекет Қабылдау: Балалармен амандасу. Көңіл-күйін білу, байқау немесе баладан сұрау. Шаттық шеңбері |
||||
Ата-аналармен әңгімелесу, кеңес беру |
Ата-анаға консултациялық кеңес беру. |
||||
Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырыл ған оқу қызметі |
Негізгі бөлімі: Жаз мезіліндегі ойын түрлері.Жеке суреттерді атап үйрету.Түрлі көлемдегі, өлшемдегі заттарды саралауға үйрету Сергіту сәті. |
||||
Ойын:«Жаз мезгілі». Балаларды жаз мезгілімен таныстыру.Табиғаттағы өзгерістерді сипаттау. Жаңбыр, найзағай, күннің шығуын түсіндіру. Жыл құстарымен танысу. Құстардың ұясын әңгімелеу. (Қоршаған ортамен таныстыру) Ұзындығы бойынша ұзын-қысқа, бірдей, тең, ені бойынша кең-тар, бірдей, тең, биіктігі бойынша биік-аласа, бірдей, тең, жалпы шамасы бойынша үлкен-кіші сөздерімен белгілеу. (Математика негіздері) |
Ойын:«Жазғы күн». Балаларды жаз мезгілімен таныстыру.Табиғаттағы өзгерістерді сипаттау. Жаңбыр, найзағай, күннің шығуын түсіндіру. Жыл құстарымен танысу. Құстардың ұясын әңгімелеу. (Сөйлеуді дамыту) |
|
Танымдық ойын: «Қиындыны есте құрастыр». Балалардың түрлі ойыншықтардың қиылған бөліктері беріледі, сол бөліктерді тауып құрастыруға үйрету, құрастырған ойыншықтың атауын, түсін, пішінін айтқызуға дағдыландыру. Танымдық ойын: «Көлеңкесін тап». Балалардың түрлі ойыншықтардың көлеңкесін құрастыруға үйрету. |
||
Қортынды |
Қортынды бөлімі: Бүгінгі өткен түзетуші іс-әретті сұрақтар арқылы қорытындылау, балалармен қоштасу. Балалардың балабақшадағы жетістіктері туралы ата-аналармен әңгімелесу. Баланың денсаулығын сақтау бойынша ата-аналарға кеңес беру. |

