ТӘРБИЕЛЕУ-БІЛІМ БЕРУ ПРОЦЕСІНІҢ ЦИКЛОГРАММАСЫ
Білім беру ұйымы:
Тобы: мектепалды даярлық тобы
Балалардың жасы: 5 жас
Жоспардың құрылу кезеңі: 2025 жыл наурыз айы, (03-07 аралығы) 1.апта
|
Күн тәртібінің үлгісі |
Дүйсенбі 03.03. |
Сейсенбі 04.03. |
Сәрсенбі 05.03. |
Бейсенбі 06.03. |
Жұма 07.03 |
|
|
Наурыз: «Тәуелсіздік және отаншылдық» айы. Апта дәйексөзі: «Патриотизм‑ ата‑анаңды құрметтей білуің...» |
||||
|
Балаларды қабылдау |
Балаларды таңғы сүзгіден өткізіп, көтеріңкі көңіл күймен қабылдау. Баланың бүгінгі көңіл күйі, оны не қызықтыратыны туралы сұрау, баланы жеке пікірін білдіруге тарту. Балаларға ыңғайлы жағдай жасай отырып, қызығушылығын арттыру үшін жеке ойын ұйымдастыру. Балаларға тәрбиешінің толық аты - жөнін атап сәлемдесуге машықтандыру. Балаларды үй-жайда жеңіл киіммен жүруге әдеттендіру (Сөйлеуді дамыту, танымдық әрекет) Күй күмбірі -балаларды қабылдау барысында үнемі күй қою, шығармашылық зерттеу іс әрекет дағдыларын дамыту, музыканы тыңдауға қызығушылықты қалыптастыру, музыканы эмоционалды көңіл-күймен қабылдау,ұлттық мәдениетті түсінуге, құрметтеуге, қызығушылғын артыру. |
||||
|
Ата-аналармен әңгі мелесу, кеңес беру |
Өнегелі 15 минут . Әңгімелесу балалардың жеке ерекшеліктері туралы сұхбаттасу. Баланы кітапқа қызығушылыққа баулуға кеңес беру. Қауіпсіздік ережелері. Балаларды бейтаныс адамдармен қарым‑қатынас жасаудан, бөтен адамдардан ештеңе алмауға үйретуге кеңес беру. |
||||
|
Балалардың дербес әрекеті (баяу қимыл ды ойындар, үстел үсті ойындары, бейнелеу әрекеті, кітаптар қарау тағы басқа әрекеттер) |
«Тапқыр достар» (интеллектуалдық ойын) Міндеті: балалардың білімге деген қызығушы лығын арттыру. Еңбек: табиғат бұрышында еңбек ету. |
Ұлттық ойын‑ұлт қазынасы «Бескеней» ойыны. Міндеті: танымдық дағдыларды дамыту. |
Лего құрастыру «Бөлшектерді орнына орналастыр» Міндеті: лего-конструктор бөлшектерінің атауларын бекіту, үйлестіріп құрастыру |
«Ұшқыштар» ойыны Міндеті: бір-біріне соғылмай жүгіруге, белгі бойынша қозға луға үйрету; кеңістікті дұрыс бағдарлаула рын дамыту. |
(Қоршаған ортамен танысу, құрастыру) Д/о: «Көлікті ата» Мақсаты: балалардың көліктердің түрлері мен атқаратын қызме ті жайлы түсініктерін кеңейту. |
|
Таңертенгі жаттығу |
№15 комплекс мақсаты: дене шынықтыру жаттығуларын орындауға қызығушылықты ояту, салауатты өмір салтын ұстануға тәрбиелеу (Музыка, дене шынықтыру, қимыл белсенділігі, ойын әрекеті) |
||||
|
Таңғы ас |
Үнемді тұтыну. Балалар қолдарын тамақтың алдында сабынды дұрыс қолданып өз бетінше жууға, су, сабын, энергияны үнемдеуге, беті мен қолын жеке орамалмен құрғатып сүртуге, орамалды орнына ілуді үйрету, қасықты оң қолмен ұстауға баулу, нанды үгітпеу, тамақты ауызды жауып, шайнау, ауызды толтырып сөйлемеу тарақты және қол орамалды пайдалануды үйрету (мәдени-гигиеналық ережелерді орындау дағдыларын бекіту) |
||||
|
Ұйымдастырылған іс-әрекетке дайындық |
(Сөйлеуді дамыту) Д/о: «Әртүрлі сөздерді жинақта |
(Математика) «Үйдің есігін жабайық» |
(Қоршаған әлеммен танысу) Д/о: «Ақылды машина» |
(Құрастыру) «Қай ойыншық тығулы тұр?» |
Д/о: «Киіз үйдің ішінде қандай бұйымдар бар?» (Біртұтас тәрбие) |
|
Кестеге сай ұйымдастырылған іс-әрекет |
Дене тәрбиесі 1.Орынан ұзындыққа секіру. 2.Төрт тағандап бөре не бойымен еңбектеу. 3.Қатар қойылған заттарды айнала «жыланша»жүгіру. Қ/о: «Қарғалар» Сөйлеуді дамыту Көктем Мақсаты: көктемгі тір шілік, көктемгі еңбек тер туралы түсінікте рін тиянақтау. Дидактикалық ойын: «Көктемгі гүлдер» Шарты: себеттегі гүл дердің ішінен көктем де гүлдейтін гүлдерді шығарып алып, сол гүлді сипаттайды. Мысалы: бәйшешек, қызғалдақ, сарғалдақ. Математика Д/о: «Сипап сезу арқылы санау» Мақсаты: сипай сезіп санау арқылы қарамай ақ екі топтағы заттар ды салыстыруға үйре ту (артық, кем, тең); санау дағдыларын бекіту; салыстыруда беттестіру тәсілін қолдана білу. Ойын шарты: үстел дің үстінде орамал мен жабылған заттар дың екі тобы(4 кірпіш 5 жүк машинасы) қой –ды. Шақырылған бала бір топтағы заттардың санын орамалды ашпай қолмен ұстап санау арқылы анықтап қорытынды санды айтады және осылай ша екінші топтағы заттар да саналады. Қарамай-ақ қай топта ғы заттардың артық не кем екенін салысты рады. Содан кейін жабулы орамал алына ды да, барлық балалар мен жауаптың дұрыс тығы тексеріледі. Ары қарай топтарды салыс тыру арқылы неше артық, неше кем екенін анықтайды. Жапсыру «Әжеге арналған орамал» Мақсаты:Қазақ ою-өрнегінің элементтері мен таныстыру. Шар шы пішінді заттарды дайын бөл шектермен ырғақты композиция лық әшекеймен безендіруді үйрету. |
Сауат ашу негіздері «Әріптер әлемі» Мақсаты: балаларды үйренген әріптерді қайталап дұрыс айта білуге дағдыландыру. Үлкен әріптен кіші әріпті айыра білуге үйрету. Ойын шарты: тәрбие ші әріптер жазылған карточкаларды, кубик терді, плакаттарды, компютерді көрсете отырып түсіндіреді. Егер бас әріп көрсетіл ген болса, балалар соның кішісін көрсетуі тиіс. Ал кішісі көрсе тілсе, оның бас әрпін тауып көрсетеді. Бала ларды топқа бөліп, осылайша ойынды жалғастыра береді. Бұл ойында әріптерді қатесіз, таза жазған балаларды мадақтайды Математика негіздері Д/о: «Жануарларды орналастыр» Мақсаты: балаларды тақтада және қағаз бетінде бағытты таба білуге үйрету. Шарты: 5 бала кезек пен тақтадағы тапсыр маны, ал қалғандары үстелдің үстіндегі парақ қағазда фишка мен орындайды. -Оң жақтағы жоғарғы үйшікке ақтиінді орналастыр. -Сол жақтағы төменгі үйшікке мысықты орналастыр. -Төменгі оң жақтағы үйшікке аюды орналастыр. -Жоғарғы сол жақтағы үйшікке қасқырды орналастыр. -Барлық аңдарға үйшіктер жетті ме? -Неше үйшік екенін санаңдар. Осы санды цифрмен көрсетіңдер. -Қай сан артық? 4 пе, әлде 5 пе? -Аңдардың қайсысы артық? Неге? Қоршаған әлеммен танысу «Көктемгі еңбек» Мақсаты: үлкендердің еңбектері туралы балалардың түсінікте- рін әрі қарай дамыту. Ауылшаруашылық өнімдерінің түрлері, оларды өндіретін адамдардың еңбектері жайлы мағлұматтар беру. Музыка (маман жоспарымен өтіледі) |
Дене тәрбиесі 1.Көлбеу тақтай бойымен алақаны және тізесімен жорғалау. 2.Гимнастикалық орындық бойымен қолы белінде,бір жағымен қырындап жүру. 3.Қос аяғымен заттардың үстінен секіру. 4.Жерде шашылып жатқан шығыршықтың арасымен жүру, белгі бойынша шығыршықтың ішіне тұра қалу. 5.Шығыршықты екі қолына ұстап жүгіру. Қ/О:«Көліктер жүріп келеді» Сауат ашу негіздері Дидактикалық/о: «Буынға буын қос» Мақсаты: басталған буынға буын қосып, сөз құрастырып, айта білуге, шапшаңдыққа, зейінділікке баулу. Ойын шарты: балалар мен жеке-жеке немесе 2 топқа бөліп, өткізуге болады. Тәрбиеші сөздің бас қы буынын айтады, балалар сөзді тез аяқтайды. Мысалы: ау- (ла), ал-(ма), Са-(ра), сә-(біз) Ойын соңында жеңім паз бала анықталып, мадақталады. Көркем әдебиет «Бағбан және оның ұлдары» Л.Н.Толстой Мақсаты: балаларға мысал әңгіменің маз мұнын түсініп, бірле сіп жұмыс істеуге үйрету. Сұрақтарға толық жауап беруге дағдыландыру. Бірле сіп еңбек етуге тәр-у. Сұрақ: жұмыс қай кезде жеңіл болады, барлығы бірігіп істе генде ме, әлде бір адам істегенде ме? «Бағбан және оның ұлдары» атты мысал әңгімесін оқып беру. Мазмұны бойынша әңгімелесу. Қазақ тілі Көктем келді Мақсаты: балаларға көктем мезгілі туралы түсінік беру, көктем мезгіліне тән сөздерді үйретіп, сөйлемдер құрауға жаттықтыру; сөздік қорларын молайту. Көктем туралы түсінік беру: |
Сөйлеуді дамыту «Аналар мерекесі» Мақсаты: Әр адам үшін басты тұлға – ана туралы түсінікте- рін тиянақтау. Ана туралы жаттаған тақпақтарын мәнерлеп айтуға үйрету. Анасы туралы пікірін тиянақ ты еркін жеткізе білу ге талпындыру. Аналарға құрметпен қарауға тәрбиелеу. Көктемде болатын мерекелер туралы әңгіме жүргізу. Сурет бойынша жұмыс. Аналар мерекесін бейнелеген сурет арқылы көктемнің алғашқы мерекесі – халықаралық әйелдер мерекесі туралы түсінік беру. Д/о: «Кімнің дауысы, табайық!» Қоршаған әлеммен танысу «Адамдардың көктемгі еңбегі» Мақсаты:Адамдардың көктемгі еңбегімен таныстыру.Маусымдық белгілерді бекіту. Үлкендерге көмектесу- ге ынталы болуға тәрбиелеу. Көктемнің келуіне орай адамдардың өмірі қалайша өзгереді? Бақта не өседі? Көктемде бақта қандай жұмыстар жүргізіледі? Егістікте қандай жұмыстар атқарылады? Д/о: «Қайда не өседі?» Мақсаты:жемістер мен көкөністердің аттарын, өсетін жерлерін қайталау. Қазақ тілі «Аналар мерекесі» Мақсаты: аналар мерекесі туралы түсінік беру; ана тақы рыбына байланысты өлеңді анық, дұрыс айтуға жаттықтыру; аналарын сыйлауға, құрметтеуге тәрбиелеу Көктемде болатын мерекелер туралы әңгіме жүргізу. Сурет бойынша жұмыс Өлең жаттайық Айналайын ана, Мерекеңмен! Сыйлайыншы саған Дала гүлін мен. Музыка (маман жоспарымен өтіледі) |
Дене тәрбиесі 1.Тізбекпен жүру, арқан, жіп үстінен, тура бүйірімен жүру. 2.Ирелеңдеп жүгіру, белгі бойынша бағытты өзгерте жүру, бір орында шыр айналуға, дорбашаны шығыршыққа лақтыру ға жаттықтыру.
Сауат ашу «Әріптер әлеміне саяхат» Мақсаты: балаларды үйренген әріптерді қайталап дұрыс айта білуге дағдыландыру. Үлкен әріптен кіші әріпті айыра білуге үйрету. Ойын шарты: тәрбие ші әріптер жазылған карточкаларды, кубик терді, плакаттарды, көрсете отырып түсіндіреді. Егер бас әріп көрсетіл ген болса, балалар соның кішісін көрсетуі тиіс. Ал кішісі көрсе тілсе, оның бас әрпін тауып көрсетеді. Бала ларды топқа бөліп, осылайша ойынды жалғастыра береді. Бұл ойында әріптерді қатесіз, таза жазған балаларды мадақтайды Дидактикалық ойын: «Буыннан сөз құра» Көркем әдебиет «Қайдан келдің бауырсақ» Ө.Тұрманжанов Мақсаты:Балалардың нан туралы білімдерін тереңдету.Көркем әдебиет арқылы бауырсақтың дастар қанға қандай еңбекпен келген жолдарымен таныстыру.Балаларға ертегінің мазмұнын түсіндіру барысында сөздік қорларын жаңа сөздермен молайту,сөйлеу мәдениетін, ойлау қабілетін дамыту Математика негіздері Д/о: «Ұзын-қысқа» Мақсаты: заттарды салыстыру, қысқасын табу,ұзынын атау. Ойын шарты: балалар ға ұзын және қысқа жолақтар беріледі. Балалар жолақтарды салыстырады. Үстіне қою әдісін қолданады. Ұзын жолақты атай ды. Үстелдің үстіне жолақтардың ішінен ұқсас жолақтарды табуға тырысады. |
|
Серуенге дайындық |
Еңбегі адал жас өрен. Киіну: Серуенге шығу, балаларды біртіндеп киіндіру, киімдерінің дұрыс киілуін қадағалау, қатармен жүруге дағдылан-у |
||||
|
Серуен |
Қардың алғашқы еруін бақылау Балалардың назарын қардың алғашқы ері ген тұстарына аудару, неліктен барлық жер де бірдей қар кетпейді (ең алдымен жазық жерлер мен төбелер дің қары ериді, себебі ол жерге күн көзі мол түседі) Күн сәулесі мен жарық жердің тұс тары тез еритіндігі туралы балалардың түйсігіне түю. Байқам паздықты дамыту. Болжам Егер қар күрт еріген тұстарда көктемнің алғашқы гүлдері және өгейшөп өссе-онда наурыз айы мен көкек айының басы жылы болады. Тақпақ: Көктем Көкке бояп өңірді, Көктем келді көңілді. Бау-бақшада,орманда Құстар әні төгілді. Тәжірибе. «Қай жердің қары тез ериді?» |
Қардың алғашқы еруін бақылау Қимылды ойын: «Жүгір-отыр-жүгір!» Белгі бойынша әрекет жасауды дамытуды жалғастыру.(«Жүгір!» балалар алаңда жүгі реді, «Отыр!»-отыра ды); жылдамдықты (бұйрықты тез орын дау). Күнделікті бел сенді қимыл әрекетті қалыптастыру. Еңбегі адал жас өрен: Терезе алдын дағы бақша (суару) Өз бетімен суару ережесін орындауды үйрету, топырақты қопсыту, су бүрку. Ұқыптылық пен еңбек сүйгіштікті тәрбиелеу. Д/о: «Көктем ерекше ліктерін кім көп атайды?» Ерте түскен көктемнің ерекшеліктерін атай білуге үйрету. Сөздік қорын молайту. Өзіндік іс-әрекет Ойын барысында бірі гіп 2-3 рөлден тұратын ойындарды құрдаста рымен бірігіп ойнау. |
Жылғалар мен шал шықтарды бақылау Еңбегі адал жас өрен:Аула маңын қоқыстан тазарту Ұжымда еңбектене білуді қалыптастыру, жұмысты жоспарлау, бақылауды іске асыру. Ұқыптылық пен белсенділікті тәрбиелеу Тәжірибе сараптама Тапсырма 1. «Қайық қайда жүзіп барады?» Жылғаға қағаздан жасалған қайықты жіберіп, оның қайда жүзетінін бақылау. Қорытынды. Су қайық ты жүргізеді, жылға ның ағысына байла нысты ағады. Тәжірибе. «Батады, батпайды» Түрлі материалдан жасалған заттардың қасиетін анықтау суда бататын, батпайтын; сараптама арқылы балалардың бір қоры тындыға келе білуін үйрету. Сөздік қорын молайту. «Біз зерттеушіміз» |
Жылғалар мен шал шықтарды бақылау Балаларда қардың еруінен пайда бола тын жылға мен шал шықтар туралы түсіні гін қалыптастыру. Жылғаның баста латын тұсы мен ағар жолын тауып алу. Жылғаның сыңғырлап ағуын т-у Жұмбақ Жылт-жылт еткен Жырадан өткен. (су) Болжам Егер қар тез еріп, су жылдам ақса- жаз жаңбырлы болады. Сәуірде шалғын суы мол болса-шөп көп болады. Тақпақ Көркемдеген жер-көкті, Көктем қандай тамаша! Жерге әкеліп төсепті Алуан гүлді алаша. Қ/о: «Батылдар» Жылғалар мен шал шықтардан секіріп өту, ұзындыққа секіру ді үйретуді жалғасты ру, дұрыс қона білу. Секіру барысында тепе-теңдікті сақтай білуге тәрбиелеу. |
Қар бетінің төмен түсуін бақылау Қардың төмен түсуі күн сайын арта түседі, түсі сұрғұлт тартып, қар беті күртіктеніп, асты борпылдақ қар болатынын түсіндіру. Көктемдегі қардың жағдайы туралы бала лардың білімін бекіту. Табиғатта болып жат қан өзгерістердің себебі туралы айтып өту. Танымдық қызы ғушылықтарын дамыту. Көркем сөз Сылдыр қағып ақ бұлақ Күйге салып жатты бақ Таудан аққан өзенде Гүрілдеді қаттырақ Болжам Егер қар тез еріп, жылға дағы су жылдам ақса, жаз жаңбырлы болады. Тақпақ Қары еріп даланың Арықтардан су ақты Ақ жүзіндей ананың Көктем келді шуақты |
|
Серуеннен оралу |
Еңбегі адал жас өрен. балалар қолдарын тамақтың алдында өз бетінше жууға, беті мен қолын жеке орамалмен құрғатып сүртуге үйрету, қасықты оң қолмен ұстауға баулу: А.Меңжанова «Тазалықтың досы» ойыны, мақсаты: көркем шығармаларды эмоционалды қабылдай білуге үйртеу, Б. Кірібаев «Сабын жыры» М.Әлімбева «Бұл не?» салауатты өмір салты» және оны ұстану туралы алғашқы түсініктер беру (Көркем әдебиет, Сөйлеуді дамыту) |
||||
|
Түскі ас |
қасықты оң қолмен ұстауға баулу, нанды үгітпеу, тамақты ауызды жауып шайнау, ауызды толтырып сөйлемеу үйрету, мәдени-гигиеналық ережелерді орындау дағдыларын бекіту. «Он саусақ» үлгі мен ауызша нұсқауға сүйеніп, тапсырмаларды орындайды (мәдени-гигеналық дағдыларды қалыптастыру, өзіне-өзі қызмет көрсету) |
||||
|
Күндізгі ұйқы |
Ұйықтар алдында киімдерін шкафқа немесе орындыққа ұқыпты бүктеп қоюға үйрету, досының шешінбегенін байқауға және оған көмегін ұсынуға баулу.«Әжемнің ерегісі» ертегіні мұқият тыңдауға машықтандыру |
||||
|
Біртіндеп ұйқыдан ояту, сауықтыру шаралары |
Көзімізді ашайық,Бойымызды жазайық. Қолымызды созайық,Жаттығулар жасайық. |
||||
|
Бесін ас |
мәдени-гигиеналық ережелерді орындау дағдыларын бекіту, ұқыпты тамақтану дағдыларын жетілдіру (Қоршаған әлеммен танысу, мәдени-гигеналық дағдыларды қалыптастыру) |
||||
|
Балалардың дербес әрекеті (баяу қимыл ды ойындар, үстелүсті ойындары, бейнелеу әрекеті, кітаптар қарау тағы басқа әрекеттер) |
Д/о:«Сауысқан емес, қарға емес» Мақсаты: жыл құста рын танып, дұрыс атай білуге үйрету. |
«Смарт бала» жобасы «Машинаға арналған қоршаулар» Міндеті: Зерттеушілік қасиеттерін, ойлау қабілетін дамыту |
Достас күнмен, ауамен! (спорттық ойын-сауық) Мақсаты: қабілетті, шапшаңдықты, зейін ді дамыту. |
Бұл қай белгі, таба ғой!(жұмбақтар) Мақсаты: табиғаттағы көктемнің белгілері туралы жұмбақтар шешуді үйрету. |
Сюжетті рөлді ойын:«Киім дүкені» Мақсаты: ойын бары‑ сында рөлдерді ойнай білуге үйрету.Сатушы әртүрлі киімдер түрлері туралы әңгі-ді |
|
Балалармен жеке жұмыс |
(Қазақ тілі) Ауызекі сөйлеуде көркем сөздерді қол-дануды балаға үйрету. |
(Көркем әдебиет) Мазмұнның бірізділі гін сақтай отырып, шығарма мазмұнын қайталап айтуда баламен жұмыс |
(Математика) Заттарды кеңістікте орналастыруды, қоз-ғалыс бағыттарын білуді балаға меңгерту |
(Сауат ашу негіздері) Сөздегі буындардың санын анықтауды үйретуді бала мен жалғастыру. |
Айтылуы және дыбыс талуы ұқсас дауыссыз дыбыстарды анық айтуды балаға үйретуді жалғастыру (Сөйлеуді дамыту) |
|
Серуенге дайындық, серуен |
Еңбегі адал жас өрен. «Кім жылдам» ойыны мақсаты: өзін ретке келтіруге, өзіне-өзі қызмет көрсетуге баулу |
||||
|
Серуен |
Қ.ұ.о: «Жапалақтар мен қарлығаштар» Мақсаты: зейінді дамыту, жүгіру дағды ларын жетілдіру. |
«Қарғалар мен торғай лар» ойыны Мақсаты: белгіге шап шаң жауап қайтару қабілетін дамыту. |
Қазақтың ұлттық ойыны: «тақия тастамақ» Шапшаңдық, зейінді дамыту. |
«Ара мен қарлығаш» Мақсаты: таза ауада сауықтыру шараларын өткізу. |
Қ.ұ.о. «Аларман» Мақсаты: балалардың икемділігін, жалтара бұрылу қабілетін дамыту. |
|
Үйге қайту |
Өнегелі 15 минут. Ата аналармен балалардың көңіл күйі, балалар отбасында өздері не істей алатындары, баланың жеке қызығушылығы туралы әңгімелесу, балаларға қандай ертегілер оқуға болатындығы жөнінде кеңес беру |
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Циклограмма Наурыз 1- апта 2025ж МАД топ
Циклограмма Наурыз 1- апта 2025ж МАД топ
ТӘРБИЕЛЕУ-БІЛІМ БЕРУ ПРОЦЕСІНІҢ ЦИКЛОГРАММАСЫ
Білім беру ұйымы:
Тобы: мектепалды даярлық тобы
Балалардың жасы: 5 жас
Жоспардың құрылу кезеңі: 2025 жыл наурыз айы, (03-07 аралығы) 1.апта
|
Күн тәртібінің үлгісі |
Дүйсенбі 03.03. |
Сейсенбі 04.03. |
Сәрсенбі 05.03. |
Бейсенбі 06.03. |
Жұма 07.03 |
|
|
Наурыз: «Тәуелсіздік және отаншылдық» айы. Апта дәйексөзі: «Патриотизм‑ ата‑анаңды құрметтей білуің...» |
||||
|
Балаларды қабылдау |
Балаларды таңғы сүзгіден өткізіп, көтеріңкі көңіл күймен қабылдау. Баланың бүгінгі көңіл күйі, оны не қызықтыратыны туралы сұрау, баланы жеке пікірін білдіруге тарту. Балаларға ыңғайлы жағдай жасай отырып, қызығушылығын арттыру үшін жеке ойын ұйымдастыру. Балаларға тәрбиешінің толық аты - жөнін атап сәлемдесуге машықтандыру. Балаларды үй-жайда жеңіл киіммен жүруге әдеттендіру (Сөйлеуді дамыту, танымдық әрекет) Күй күмбірі -балаларды қабылдау барысында үнемі күй қою, шығармашылық зерттеу іс әрекет дағдыларын дамыту, музыканы тыңдауға қызығушылықты қалыптастыру, музыканы эмоционалды көңіл-күймен қабылдау,ұлттық мәдениетті түсінуге, құрметтеуге, қызығушылғын артыру. |
||||
|
Ата-аналармен әңгі мелесу, кеңес беру |
Өнегелі 15 минут . Әңгімелесу балалардың жеке ерекшеліктері туралы сұхбаттасу. Баланы кітапқа қызығушылыққа баулуға кеңес беру. Қауіпсіздік ережелері. Балаларды бейтаныс адамдармен қарым‑қатынас жасаудан, бөтен адамдардан ештеңе алмауға үйретуге кеңес беру. |
||||
|
Балалардың дербес әрекеті (баяу қимыл ды ойындар, үстел үсті ойындары, бейнелеу әрекеті, кітаптар қарау тағы басқа әрекеттер) |
«Тапқыр достар» (интеллектуалдық ойын) Міндеті: балалардың білімге деген қызығушы лығын арттыру. Еңбек: табиғат бұрышында еңбек ету. |
Ұлттық ойын‑ұлт қазынасы «Бескеней» ойыны. Міндеті: танымдық дағдыларды дамыту. |
Лего құрастыру «Бөлшектерді орнына орналастыр» Міндеті: лего-конструктор бөлшектерінің атауларын бекіту, үйлестіріп құрастыру |
«Ұшқыштар» ойыны Міндеті: бір-біріне соғылмай жүгіруге, белгі бойынша қозға луға үйрету; кеңістікті дұрыс бағдарлаула рын дамыту. |
(Қоршаған ортамен танысу, құрастыру) Д/о: «Көлікті ата» Мақсаты: балалардың көліктердің түрлері мен атқаратын қызме ті жайлы түсініктерін кеңейту. |
|
Таңертенгі жаттығу |
№15 комплекс мақсаты: дене шынықтыру жаттығуларын орындауға қызығушылықты ояту, салауатты өмір салтын ұстануға тәрбиелеу (Музыка, дене шынықтыру, қимыл белсенділігі, ойын әрекеті) |
||||
|
Таңғы ас |
Үнемді тұтыну. Балалар қолдарын тамақтың алдында сабынды дұрыс қолданып өз бетінше жууға, су, сабын, энергияны үнемдеуге, беті мен қолын жеке орамалмен құрғатып сүртуге, орамалды орнына ілуді үйрету, қасықты оң қолмен ұстауға баулу, нанды үгітпеу, тамақты ауызды жауып, шайнау, ауызды толтырып сөйлемеу тарақты және қол орамалды пайдалануды үйрету (мәдени-гигиеналық ережелерді орындау дағдыларын бекіту) |
||||
|
Ұйымдастырылған іс-әрекетке дайындық |
(Сөйлеуді дамыту) Д/о: «Әртүрлі сөздерді жинақта |
(Математика) «Үйдің есігін жабайық» |
(Қоршаған әлеммен танысу) Д/о: «Ақылды машина» |
(Құрастыру) «Қай ойыншық тығулы тұр?» |
Д/о: «Киіз үйдің ішінде қандай бұйымдар бар?» (Біртұтас тәрбие) |
|
Кестеге сай ұйымдастырылған іс-әрекет |
Дене тәрбиесі 1.Орынан ұзындыққа секіру. 2.Төрт тағандап бөре не бойымен еңбектеу. 3.Қатар қойылған заттарды айнала «жыланша»жүгіру. Қ/о: «Қарғалар» Сөйлеуді дамыту Көктем Мақсаты: көктемгі тір шілік, көктемгі еңбек тер туралы түсінікте рін тиянақтау. Дидактикалық ойын: «Көктемгі гүлдер» Шарты: себеттегі гүл дердің ішінен көктем де гүлдейтін гүлдерді шығарып алып, сол гүлді сипаттайды. Мысалы: бәйшешек, қызғалдақ, сарғалдақ. Математика Д/о: «Сипап сезу арқылы санау» Мақсаты: сипай сезіп санау арқылы қарамай ақ екі топтағы заттар ды салыстыруға үйре ту (артық, кем, тең); санау дағдыларын бекіту; салыстыруда беттестіру тәсілін қолдана білу. Ойын шарты: үстел дің үстінде орамал мен жабылған заттар дың екі тобы(4 кірпіш 5 жүк машинасы) қой –ды. Шақырылған бала бір топтағы заттардың санын орамалды ашпай қолмен ұстап санау арқылы анықтап қорытынды санды айтады және осылай ша екінші топтағы заттар да саналады. Қарамай-ақ қай топта ғы заттардың артық не кем екенін салысты рады. Содан кейін жабулы орамал алына ды да, барлық балалар мен жауаптың дұрыс тығы тексеріледі. Ары қарай топтарды салыс тыру арқылы неше артық, неше кем екенін анықтайды. Жапсыру «Әжеге арналған орамал» Мақсаты:Қазақ ою-өрнегінің элементтері мен таныстыру. Шар шы пішінді заттарды дайын бөл шектермен ырғақты композиция лық әшекеймен безендіруді үйрету. |
Сауат ашу негіздері «Әріптер әлемі» Мақсаты: балаларды үйренген әріптерді қайталап дұрыс айта білуге дағдыландыру. Үлкен әріптен кіші әріпті айыра білуге үйрету. Ойын шарты: тәрбие ші әріптер жазылған карточкаларды, кубик терді, плакаттарды, компютерді көрсете отырып түсіндіреді. Егер бас әріп көрсетіл ген болса, балалар соның кішісін көрсетуі тиіс. Ал кішісі көрсе тілсе, оның бас әрпін тауып көрсетеді. Бала ларды топқа бөліп, осылайша ойынды жалғастыра береді. Бұл ойында әріптерді қатесіз, таза жазған балаларды мадақтайды Математика негіздері Д/о: «Жануарларды орналастыр» Мақсаты: балаларды тақтада және қағаз бетінде бағытты таба білуге үйрету. Шарты: 5 бала кезек пен тақтадағы тапсыр маны, ал қалғандары үстелдің үстіндегі парақ қағазда фишка мен орындайды. -Оң жақтағы жоғарғы үйшікке ақтиінді орналастыр. -Сол жақтағы төменгі үйшікке мысықты орналастыр. -Төменгі оң жақтағы үйшікке аюды орналастыр. -Жоғарғы сол жақтағы үйшікке қасқырды орналастыр. -Барлық аңдарға үйшіктер жетті ме? -Неше үйшік екенін санаңдар. Осы санды цифрмен көрсетіңдер. -Қай сан артық? 4 пе, әлде 5 пе? -Аңдардың қайсысы артық? Неге? Қоршаған әлеммен танысу «Көктемгі еңбек» Мақсаты: үлкендердің еңбектері туралы балалардың түсінікте- рін әрі қарай дамыту. Ауылшаруашылық өнімдерінің түрлері, оларды өндіретін адамдардың еңбектері жайлы мағлұматтар беру. Музыка (маман жоспарымен өтіледі) |
Дене тәрбиесі 1.Көлбеу тақтай бойымен алақаны және тізесімен жорғалау. 2.Гимнастикалық орындық бойымен қолы белінде,бір жағымен қырындап жүру. 3.Қос аяғымен заттардың үстінен секіру. 4.Жерде шашылып жатқан шығыршықтың арасымен жүру, белгі бойынша шығыршықтың ішіне тұра қалу. 5.Шығыршықты екі қолына ұстап жүгіру. Қ/О:«Көліктер жүріп келеді» Сауат ашу негіздері Дидактикалық/о: «Буынға буын қос» Мақсаты: басталған буынға буын қосып, сөз құрастырып, айта білуге, шапшаңдыққа, зейінділікке баулу. Ойын шарты: балалар мен жеке-жеке немесе 2 топқа бөліп, өткізуге болады. Тәрбиеші сөздің бас қы буынын айтады, балалар сөзді тез аяқтайды. Мысалы: ау- (ла), ал-(ма), Са-(ра), сә-(біз) Ойын соңында жеңім паз бала анықталып, мадақталады. Көркем әдебиет «Бағбан және оның ұлдары» Л.Н.Толстой Мақсаты: балаларға мысал әңгіменің маз мұнын түсініп, бірле сіп жұмыс істеуге үйрету. Сұрақтарға толық жауап беруге дағдыландыру. Бірле сіп еңбек етуге тәр-у. Сұрақ: жұмыс қай кезде жеңіл болады, барлығы бірігіп істе генде ме, әлде бір адам істегенде ме? «Бағбан және оның ұлдары» атты мысал әңгімесін оқып беру. Мазмұны бойынша әңгімелесу. Қазақ тілі Көктем келді Мақсаты: балаларға көктем мезгілі туралы түсінік беру, көктем мезгіліне тән сөздерді үйретіп, сөйлемдер құрауға жаттықтыру; сөздік қорларын молайту. Көктем туралы түсінік беру: |
Сөйлеуді дамыту «Аналар мерекесі» Мақсаты: Әр адам үшін басты тұлға – ана туралы түсінікте- рін тиянақтау. Ана туралы жаттаған тақпақтарын мәнерлеп айтуға үйрету. Анасы туралы пікірін тиянақ ты еркін жеткізе білу ге талпындыру. Аналарға құрметпен қарауға тәрбиелеу. Көктемде болатын мерекелер туралы әңгіме жүргізу. Сурет бойынша жұмыс. Аналар мерекесін бейнелеген сурет арқылы көктемнің алғашқы мерекесі – халықаралық әйелдер мерекесі туралы түсінік беру. Д/о: «Кімнің дауысы, табайық!» Қоршаған әлеммен танысу «Адамдардың көктемгі еңбегі» Мақсаты:Адамдардың көктемгі еңбегімен таныстыру.Маусымдық белгілерді бекіту. Үлкендерге көмектесу- ге ынталы болуға тәрбиелеу. Көктемнің келуіне орай адамдардың өмірі қалайша өзгереді? Бақта не өседі? Көктемде бақта қандай жұмыстар жүргізіледі? Егістікте қандай жұмыстар атқарылады? Д/о: «Қайда не өседі?» Мақсаты:жемістер мен көкөністердің аттарын, өсетін жерлерін қайталау. Қазақ тілі «Аналар мерекесі» Мақсаты: аналар мерекесі туралы түсінік беру; ана тақы рыбына байланысты өлеңді анық, дұрыс айтуға жаттықтыру; аналарын сыйлауға, құрметтеуге тәрбиелеу Көктемде болатын мерекелер туралы әңгіме жүргізу. Сурет бойынша жұмыс Өлең жаттайық Айналайын ана, Мерекеңмен! Сыйлайыншы саған Дала гүлін мен. Музыка (маман жоспарымен өтіледі) |
Дене тәрбиесі 1.Тізбекпен жүру, арқан, жіп үстінен, тура бүйірімен жүру. 2.Ирелеңдеп жүгіру, белгі бойынша бағытты өзгерте жүру, бір орында шыр айналуға, дорбашаны шығыршыққа лақтыру ға жаттықтыру.
Сауат ашу «Әріптер әлеміне саяхат» Мақсаты: балаларды үйренген әріптерді қайталап дұрыс айта білуге дағдыландыру. Үлкен әріптен кіші әріпті айыра білуге үйрету. Ойын шарты: тәрбие ші әріптер жазылған карточкаларды, кубик терді, плакаттарды, көрсете отырып түсіндіреді. Егер бас әріп көрсетіл ген болса, балалар соның кішісін көрсетуі тиіс. Ал кішісі көрсе тілсе, оның бас әрпін тауып көрсетеді. Бала ларды топқа бөліп, осылайша ойынды жалғастыра береді. Бұл ойында әріптерді қатесіз, таза жазған балаларды мадақтайды Дидактикалық ойын: «Буыннан сөз құра» Көркем әдебиет «Қайдан келдің бауырсақ» Ө.Тұрманжанов Мақсаты:Балалардың нан туралы білімдерін тереңдету.Көркем әдебиет арқылы бауырсақтың дастар қанға қандай еңбекпен келген жолдарымен таныстыру.Балаларға ертегінің мазмұнын түсіндіру барысында сөздік қорларын жаңа сөздермен молайту,сөйлеу мәдениетін, ойлау қабілетін дамыту Математика негіздері Д/о: «Ұзын-қысқа» Мақсаты: заттарды салыстыру, қысқасын табу,ұзынын атау. Ойын шарты: балалар ға ұзын және қысқа жолақтар беріледі. Балалар жолақтарды салыстырады. Үстіне қою әдісін қолданады. Ұзын жолақты атай ды. Үстелдің үстіне жолақтардың ішінен ұқсас жолақтарды табуға тырысады. |
|
Серуенге дайындық |
Еңбегі адал жас өрен. Киіну: Серуенге шығу, балаларды біртіндеп киіндіру, киімдерінің дұрыс киілуін қадағалау, қатармен жүруге дағдылан-у |
||||
|
Серуен |
Қардың алғашқы еруін бақылау Балалардың назарын қардың алғашқы ері ген тұстарына аудару, неліктен барлық жер де бірдей қар кетпейді (ең алдымен жазық жерлер мен төбелер дің қары ериді, себебі ол жерге күн көзі мол түседі) Күн сәулесі мен жарық жердің тұс тары тез еритіндігі туралы балалардың түйсігіне түю. Байқам паздықты дамыту. Болжам Егер қар күрт еріген тұстарда көктемнің алғашқы гүлдері және өгейшөп өссе-онда наурыз айы мен көкек айының басы жылы болады. Тақпақ: Көктем Көкке бояп өңірді, Көктем келді көңілді. Бау-бақшада,орманда Құстар әні төгілді. Тәжірибе. «Қай жердің қары тез ериді?» |
Қардың алғашқы еруін бақылау Қимылды ойын: «Жүгір-отыр-жүгір!» Белгі бойынша әрекет жасауды дамытуды жалғастыру.(«Жүгір!» балалар алаңда жүгі реді, «Отыр!»-отыра ды); жылдамдықты (бұйрықты тез орын дау). Күнделікті бел сенді қимыл әрекетті қалыптастыру. Еңбегі адал жас өрен: Терезе алдын дағы бақша (суару) Өз бетімен суару ережесін орындауды үйрету, топырақты қопсыту, су бүрку. Ұқыптылық пен еңбек сүйгіштікті тәрбиелеу. Д/о: «Көктем ерекше ліктерін кім көп атайды?» Ерте түскен көктемнің ерекшеліктерін атай білуге үйрету. Сөздік қорын молайту. Өзіндік іс-әрекет Ойын барысында бірі гіп 2-3 рөлден тұратын ойындарды құрдаста рымен бірігіп ойнау. |
Жылғалар мен шал шықтарды бақылау Еңбегі адал жас өрен:Аула маңын қоқыстан тазарту Ұжымда еңбектене білуді қалыптастыру, жұмысты жоспарлау, бақылауды іске асыру. Ұқыптылық пен белсенділікті тәрбиелеу Тәжірибе сараптама Тапсырма 1. «Қайық қайда жүзіп барады?» Жылғаға қағаздан жасалған қайықты жіберіп, оның қайда жүзетінін бақылау. Қорытынды. Су қайық ты жүргізеді, жылға ның ағысына байла нысты ағады. Тәжірибе. «Батады, батпайды» Түрлі материалдан жасалған заттардың қасиетін анықтау суда бататын, батпайтын; сараптама арқылы балалардың бір қоры тындыға келе білуін үйрету. Сөздік қорын молайту. «Біз зерттеушіміз» |
Жылғалар мен шал шықтарды бақылау Балаларда қардың еруінен пайда бола тын жылға мен шал шықтар туралы түсіні гін қалыптастыру. Жылғаның баста латын тұсы мен ағар жолын тауып алу. Жылғаның сыңғырлап ағуын т-у Жұмбақ Жылт-жылт еткен Жырадан өткен. (су) Болжам Егер қар тез еріп, су жылдам ақса- жаз жаңбырлы болады. Сәуірде шалғын суы мол болса-шөп көп болады. Тақпақ Көркемдеген жер-көкті, Көктем қандай тамаша! Жерге әкеліп төсепті Алуан гүлді алаша. Қ/о: «Батылдар» Жылғалар мен шал шықтардан секіріп өту, ұзындыққа секіру ді үйретуді жалғасты ру, дұрыс қона білу. Секіру барысында тепе-теңдікті сақтай білуге тәрбиелеу. |
Қар бетінің төмен түсуін бақылау Қардың төмен түсуі күн сайын арта түседі, түсі сұрғұлт тартып, қар беті күртіктеніп, асты борпылдақ қар болатынын түсіндіру. Көктемдегі қардың жағдайы туралы бала лардың білімін бекіту. Табиғатта болып жат қан өзгерістердің себебі туралы айтып өту. Танымдық қызы ғушылықтарын дамыту. Көркем сөз Сылдыр қағып ақ бұлақ Күйге салып жатты бақ Таудан аққан өзенде Гүрілдеді қаттырақ Болжам Егер қар тез еріп, жылға дағы су жылдам ақса, жаз жаңбырлы болады. Тақпақ Қары еріп даланың Арықтардан су ақты Ақ жүзіндей ананың Көктем келді шуақты |
|
Серуеннен оралу |
Еңбегі адал жас өрен. балалар қолдарын тамақтың алдында өз бетінше жууға, беті мен қолын жеке орамалмен құрғатып сүртуге үйрету, қасықты оң қолмен ұстауға баулу: А.Меңжанова «Тазалықтың досы» ойыны, мақсаты: көркем шығармаларды эмоционалды қабылдай білуге үйртеу, Б. Кірібаев «Сабын жыры» М.Әлімбева «Бұл не?» салауатты өмір салты» және оны ұстану туралы алғашқы түсініктер беру (Көркем әдебиет, Сөйлеуді дамыту) |
||||
|
Түскі ас |
қасықты оң қолмен ұстауға баулу, нанды үгітпеу, тамақты ауызды жауып шайнау, ауызды толтырып сөйлемеу үйрету, мәдени-гигиеналық ережелерді орындау дағдыларын бекіту. «Он саусақ» үлгі мен ауызша нұсқауға сүйеніп, тапсырмаларды орындайды (мәдени-гигеналық дағдыларды қалыптастыру, өзіне-өзі қызмет көрсету) |
||||
|
Күндізгі ұйқы |
Ұйықтар алдында киімдерін шкафқа немесе орындыққа ұқыпты бүктеп қоюға үйрету, досының шешінбегенін байқауға және оған көмегін ұсынуға баулу.«Әжемнің ерегісі» ертегіні мұқият тыңдауға машықтандыру |
||||
|
Біртіндеп ұйқыдан ояту, сауықтыру шаралары |
Көзімізді ашайық,Бойымызды жазайық. Қолымызды созайық,Жаттығулар жасайық. |
||||
|
Бесін ас |
мәдени-гигиеналық ережелерді орындау дағдыларын бекіту, ұқыпты тамақтану дағдыларын жетілдіру (Қоршаған әлеммен танысу, мәдени-гигеналық дағдыларды қалыптастыру) |
||||
|
Балалардың дербес әрекеті (баяу қимыл ды ойындар, үстелүсті ойындары, бейнелеу әрекеті, кітаптар қарау тағы басқа әрекеттер) |
Д/о:«Сауысқан емес, қарға емес» Мақсаты: жыл құста рын танып, дұрыс атай білуге үйрету. |
«Смарт бала» жобасы «Машинаға арналған қоршаулар» Міндеті: Зерттеушілік қасиеттерін, ойлау қабілетін дамыту |
Достас күнмен, ауамен! (спорттық ойын-сауық) Мақсаты: қабілетті, шапшаңдықты, зейін ді дамыту. |
Бұл қай белгі, таба ғой!(жұмбақтар) Мақсаты: табиғаттағы көктемнің белгілері туралы жұмбақтар шешуді үйрету. |
Сюжетті рөлді ойын:«Киім дүкені» Мақсаты: ойын бары‑ сында рөлдерді ойнай білуге үйрету.Сатушы әртүрлі киімдер түрлері туралы әңгі-ді |
|
Балалармен жеке жұмыс |
(Қазақ тілі) Ауызекі сөйлеуде көркем сөздерді қол-дануды балаға үйрету. |
(Көркем әдебиет) Мазмұнның бірізділі гін сақтай отырып, шығарма мазмұнын қайталап айтуда баламен жұмыс |
(Математика) Заттарды кеңістікте орналастыруды, қоз-ғалыс бағыттарын білуді балаға меңгерту |
(Сауат ашу негіздері) Сөздегі буындардың санын анықтауды үйретуді бала мен жалғастыру. |
Айтылуы және дыбыс талуы ұқсас дауыссыз дыбыстарды анық айтуды балаға үйретуді жалғастыру (Сөйлеуді дамыту) |
|
Серуенге дайындық, серуен |
Еңбегі адал жас өрен. «Кім жылдам» ойыны мақсаты: өзін ретке келтіруге, өзіне-өзі қызмет көрсетуге баулу |
||||
|
Серуен |
Қ.ұ.о: «Жапалақтар мен қарлығаштар» Мақсаты: зейінді дамыту, жүгіру дағды ларын жетілдіру. |
«Қарғалар мен торғай лар» ойыны Мақсаты: белгіге шап шаң жауап қайтару қабілетін дамыту. |
Қазақтың ұлттық ойыны: «тақия тастамақ» Шапшаңдық, зейінді дамыту. |
«Ара мен қарлығаш» Мақсаты: таза ауада сауықтыру шараларын өткізу. |
Қ.ұ.о. «Аларман» Мақсаты: балалардың икемділігін, жалтара бұрылу қабілетін дамыту. |
|
Үйге қайту |
Өнегелі 15 минут. Ата аналармен балалардың көңіл күйі, балалар отбасында өздері не істей алатындары, баланың жеке қызығушылығы туралы әңгімелесу, балаларға қандай ертегілер оқуға болатындығы жөнінде кеңес беру |
||||
шағым қалдыра аласыз













