Сабақтың басы
|
Сабақты ұйымдастыру. Оқушылармен амандасады,
тексереді.
Өткен сабақты қайталау.
-
Циклдік алгоритмдер дегеніміз не?
-
a%2==1 шартының
нәтижесі
-
Орындалу саны белгісіз қадамдық
цикл
-
Тұрақты қайталанып тұратын циклдерге мысал
келтір
Тақырыпты ашу.
1-қатар оқушыларына бірнеше сурет
беріледі.
-
Оқушылардан саптық тізім құр.
-
Ағаштың суреті бар оқушылар рет-ретімен алға қадам жасайды,
басқа сурет кездескенде айналып, өтіп тізімді
жалғастыр
2-қатар оқушыларына бірнеше сурет
беріледі.
-
Оқушылардан саптық тізім құр
-
Ағаштың суреті бар
оқушылар рет-ретімен алға қадам жасайды, басқа сурет кездескенде
тізім тоқтайды
|
1.Мұғаліммен амандасады.
2.Сұрақтарға жауап береді
3.2 қатарға жиналады. Оқушылар тізім
құрастырып, берілген тапсырмаларды
орындайды
4. Сабақтың тақырыбы
мен мақсатын айқындайды
|
Кері байланыс
«Мадақтау
сөздері»
|
https://quizlet.com/771083301/flashcards
Оқулық,
дәптер
|
Сабақтың
ортасы
|
Жаңа
тақырып.
Continue (жалғастыру)-белгілі бір қойылған шарттың
көмегімен ағымдағы цикл итерациясын тоқтатып, келесі цикл
итерациясына ауыстыратын цикл
нұсқаулығы.
Break (үзілу) – белгілі бір қойылған шарт
орындалуымен ағымдағы цикл жұмысын бірден тоқтатып, программа
жұмысын циклден шығарып, әрі қарай жалғастыратын цикл
нұсқаулығы.
http://castlots.org/
қосымшасы
арқылы оқушыларды топқа бөлу.
1-тапсырма. Топтық
жұмыс. https://jamboard.google.com/
Әрбір топқа жеміс-жидектер беріледі. Сол
жеміс-жидектердің тіршілік циклдерін құрастыру. Әр топ жоспарларын
қорғайды.
2-тапсырма. Жұптық жұмыс.
Есептің шарты және коды берілген. Есептің шартына сәйкес программа
кодын ретімен орналастыр.
1) for i in range (1,11):
2) for i in range
(1,15):
if i==4: if
i%2==0:
break
continue
print(i)
print(i)
Дескриптор:
3-тапсырма. Компьютермен
жеке жұмыс.
1-ден 11-ге дейінгі
параметрлі цикл берілген. Егер цикл 5 санына тең болған кезде
өшіріп, қалған циклді экранға шығаратын программа кодын
құр.
Дескриптор:
|
Мұғалімді
тыңдайды
Оқушылар топқа
бөлінеді
Берілген қима
қағаздармен есеп шартына байланысты программа кодын
құрастырады
3-тапсырманы Python
программалау тілінде орындайды
|
Топ басшысы 3 баллдық
жүйемен топ мүшелерін бағалайды
2 балл
4
балл
|
Презентация
https://jamboard.google.com/d/1r1YbZIqBuoarfribGm1uEmH148DRKBQOfHJ0nLnbqz8/edit?usp=sharing
Қима
қағаздар
Python программалау
тілі
|
Сабақтың
соңы
|
Сабақты қорытындылау.
https://learningapps.org/
Қосымшада
ашылған сұрақтарға жауап беру.
Кері байланыс. «Ресторан»
әдісі
Маған бәрінен ұнағаны
...
Менің асқазаным қорытты
...
Келесіде маған қосыңызшы ...
|
Сұрақтарға жауап береді
Сабақ туралы кері
байланыс ұйымдастырады
|
1
балл
|
https://b2a.kz/c2
|