|
Бөлім: |
Python тілінде алгоритмдерді программалау |
|||||
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
|
|||||
|
Күні: |
|
|||||
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Continue циклін басқару |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
8.3.3.3 цикл басқару нұсқаулығын қолдану (continue, break, else). |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
For цикл операторын пайдалана алады While цикл операторын пайдалану. |
|||||
|
ЕБҚЕ бар балалар үшін |
-Қарым-қатынас деңгейінде сөздік қорын, сипап сезу дағдыларын дамыту -Көруінде кемістігі бар балаларды ауызша жауап беруге деген ынтасын ескеру( практика түрінде жауап беруге жағдай жасау) -Денсаулығын ескере отырып оқушыға жеке карточкамен жұмыс жасау. (жүріп тұруы қиын оқушы) |
|||||
|
жасампаздық және жаңашылдық құндылығы
|
Дәйек сөз - Жасампаздық – бәрімізге өнеге - мақсат қоя білу және оған қол жеткізу; -өзгерістер мен жаңашылдыққа дайын болу; - иновацияларды пайдалаудажауапкершілікпен қарау; |
|||||
|
|
||||||
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы 7 мин |
Сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық ахуал орнату, ширату жаттығуы. «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен сабақ пен жаңа сабақты ұштастыру мақсатында проблеманы бірге шешу. https://learningapps.org/display?v=pj9x30rpj22 |
Оқушылар мұғаліммен сәлемдеседі
learningapps қосымшасымен өткен тақырыпты еске түсіру |
Мұғалім ауызша «Мадақтау» әдісін қолданады |
Презентация |
||
|
Сабақтың ортасы 10 мин 10 мин 10 мин 5 мин |
Жаңа сабақ Python тıлıндегı Continue операторы цикл ıшıндегı ағымдағы итерацияны өткıзıп жıберу және келесı итерацияға өту үшıн пайдаланылады. Python интерпретаторы цикл ıшıнде жалғастыру мәлıмдемесıн кездестıргенде, ол ағымдағы итерациядағы кодтың қалған бөлıгıн айналып өтıп, циклдıң келесı иерархиясына бıрден көшедı. Continue операторын пайдаланудың мысалы: for i in range(1, 6): if i == 3: continue print(i) Бұл мысалда i мәні 3 болғанда, жалғастыру операторы ағымдағы итерацияны өткізіп жіберуге әкеледі. Сондықтан 3 саны басып шығарылмайды және нәтиже: Топтық жұмыс:
Жұптық жұмыс:
Жеке жұмыс:
|
Оқушылар оқулықтағы ақпаратпен танысады, визуалды ақпарат алады.
Мұғаліммен бірге талдайды.
Дескрипторлар: -әр есеп 1 балл Дескрипторлар: -әр есеп 2 балл Дескрипторлар: -әр есеп 2 балл Дескрипторлар: -әр есеп 2 балл Дескрипторлар: -әр есеп 2 балл |
Барлығы 10/балл |
Презентация, оқулық Информат ика. 8 - сынып оқулығы |
||
|
Сабақтың соңы 3 мин |
Сабақты бекіту https://learningapps.org/watch?v=p38j61toc23 «Тілек ағашы» әдісі. |
Оқушылар тапсырманы жеке орындайды. Циклдік операторларды программалауда қолданудың маңызына баға бер.
Оқушылар сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып тілек ағашына жапсырады |
Смайликтер |
|
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Continue циклін басқару 8 сынып ҚМЖ
Continue циклін басқару 8 сынып ҚМЖ
|
Бөлім: |
Python тілінде алгоритмдерді программалау |
|||||
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
|
|||||
|
Күні: |
|
|||||
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Continue циклін басқару |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
8.3.3.3 цикл басқару нұсқаулығын қолдану (continue, break, else). |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
For цикл операторын пайдалана алады While цикл операторын пайдалану. |
|||||
|
ЕБҚЕ бар балалар үшін |
-Қарым-қатынас деңгейінде сөздік қорын, сипап сезу дағдыларын дамыту -Көруінде кемістігі бар балаларды ауызша жауап беруге деген ынтасын ескеру( практика түрінде жауап беруге жағдай жасау) -Денсаулығын ескере отырып оқушыға жеке карточкамен жұмыс жасау. (жүріп тұруы қиын оқушы) |
|||||
|
жасампаздық және жаңашылдық құндылығы
|
Дәйек сөз - Жасампаздық – бәрімізге өнеге - мақсат қоя білу және оған қол жеткізу; -өзгерістер мен жаңашылдыққа дайын болу; - иновацияларды пайдалаудажауапкершілікпен қарау; |
|||||
|
|
||||||
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы 7 мин |
Сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық ахуал орнату, ширату жаттығуы. «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен сабақ пен жаңа сабақты ұштастыру мақсатында проблеманы бірге шешу. https://learningapps.org/display?v=pj9x30rpj22 |
Оқушылар мұғаліммен сәлемдеседі
learningapps қосымшасымен өткен тақырыпты еске түсіру |
Мұғалім ауызша «Мадақтау» әдісін қолданады |
Презентация |
||
|
Сабақтың ортасы 10 мин 10 мин 10 мин 5 мин |
Жаңа сабақ Python тıлıндегı Continue операторы цикл ıшıндегı ағымдағы итерацияны өткıзıп жıберу және келесı итерацияға өту үшıн пайдаланылады. Python интерпретаторы цикл ıшıнде жалғастыру мәлıмдемесıн кездестıргенде, ол ағымдағы итерациядағы кодтың қалған бөлıгıн айналып өтıп, циклдıң келесı иерархиясына бıрден көшедı. Continue операторын пайдаланудың мысалы: for i in range(1, 6): if i == 3: continue print(i) Бұл мысалда i мәні 3 болғанда, жалғастыру операторы ағымдағы итерацияны өткізіп жіберуге әкеледі. Сондықтан 3 саны басып шығарылмайды және нәтиже: Топтық жұмыс:
Жұптық жұмыс:
Жеке жұмыс:
|
Оқушылар оқулықтағы ақпаратпен танысады, визуалды ақпарат алады.
Мұғаліммен бірге талдайды.
Дескрипторлар: -әр есеп 1 балл Дескрипторлар: -әр есеп 2 балл Дескрипторлар: -әр есеп 2 балл Дескрипторлар: -әр есеп 2 балл Дескрипторлар: -әр есеп 2 балл |
Барлығы 10/балл |
Презентация, оқулық Информат ика. 8 - сынып оқулығы |
||
|
Сабақтың соңы 3 мин |
Сабақты бекіту https://learningapps.org/watch?v=p38j61toc23 «Тілек ағашы» әдісі. |
Оқушылар тапсырманы жеке орындайды. Циклдік операторларды программалауда қолданудың маңызына баға бер.
Оқушылар сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып тілек ағашына жапсырады |
Смайликтер |
|
||
шағым қалдыра аласыз


















