Сабақтың басы
5 мин
|
Ұйымдастыру кезеңі:
1. Оқушылармен сәлемдесу және белгілеу.
2. "Жақсы қасиеттерді сипаттау"
Оқушылардың аты-жөні жазылған парақшалар таратылады. Оқушының
аты-жөні жазылған парақша түскен оқушы оның жағымды қасиеттері
туралы жазады. Ал басқа оқушылар бұл сипаттам кімге қатысты екенін
табу керек.3. Үй тапсырмасын тексеру
Өткен
тақырыпты қайталау.
Өткен тақырып бойынша білім деңгейін анықтау
үшін интерактивті тапсырманы орындау ұсынылады:
https://wordwall.net/ru/resource/45553493

|
Оқушылар мұғаліммен
амандасады
Оқушылар бір-бірінің жақсы қасиеттерін
сипаттайды
Тапсырмаларды орындайды
|
Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай
1-10 баллдық жүйе
бойынша қалыптастырушы бағалаумен бағаланады
|
Презентация
Оқулық
Жұмыс дәптері
Компьютер
https://wordwall.net/ru/resource/45553493
|
Сабақтың ортасы
35 мин
|
Жаңа материалды меңгеру:
Оқулықпен
жұмыс. Мұғалім оқушыларды жаңа
ақпаратпен таныстырады, бірге талқылайды (бейнежазба, презентация,
флипчарт қолдануға болады).
Топтарға бөлу. "Мозаика"
Әдісі.
Балаларға
мәтіннің немесе
суреттің бөліктері беріледі
және сол
мәтіннің немесе
суреттің басқа
бөліктері бар
балаларды табуы
керек. Бұл мәтінді немесе суретті тақырыпқа кіріспе ретінде
пайдалануға болады.
Топтарға
арналған сұрақтар:
1. Continue операторының
жазу және орындау ерекшеліктері қандай?
2. For операторының мақсаты қандай?
3. While операторының мақсаты қандай
4. Continue операторы не үшін қажет?
Топпен жұмыс
Білімді бекіту:
1-тапсырманы
мұғалімнің
нұсқауымен өз
бетінше орындайды.
-
К мен Р аралығындағы барлық соңғы цифры t-ға тең сандарды экранға шығаратын программа кодын құрастыр.
Программа коды:
N,M=map(int,input().split())
s=0
for i in range(N,M+1): if i % 2==0:
s=s+i
continue print(i,end=' ')
print(s,end='
')
Сергіту сәті

2-тапсырма.
N натурал саны
берілген. Сол
санда кездесетін
барлық Р цифрын өшіріп
таста, санды кері
ретпен экранға шығаратын программа кодын құрастыр.
N,M=map(int,input().split())
while N < M:
N=N+1
print(N)
if N== 16:
quit()
if N % 2==0:
continue print(N,end=' ')
3-тапсырма.
Берілген программа фрагменттерінің орындалу нәтижелері қандай
болады?
4-тапсырма. Экранға 0-ден
100-ге дейінгі диапазондағы жұп сандарды шығаратын бағдарлама кодын
толықтыр:

|
Мұғалімнің ақпаратын тыңдайды
Топтарға бөлінеді, сұрақтарға жауап береді
Тапсырмаларды орындайды
Дескриптор:
-Соңғы цифрлары t-ға
тең сандарды анықтау
кодын жазады;
-Continue нұсқаулығын
қолданады;
-программа кодын
құрады;
-Нәтижені компьютерде
тексереді.
Көз
жаттығуларын орындайды
Дескриптор:
-Санда кездесетін
цифрды алып тастау
кодын анықтайды;
-Санды кері ретпен
экранға шығару кодын
жазады;
Программа кодын
компьютерде
тексереді
Дескриптор:
- бағдарлама
фрагменттерінің нәтижесін жазады
Дескриптор:
- бағдарлама кодын
толықтырады және нәтижесін жазады
|
ФБ
2 балл
3 балл
3 балл
2 балл
|
Презентация,
оқулық
жұмыс дәптерлері
компьютер
Жұмыс парағы, оқулық
|