Тексерілді:
Қысқа мерзімді жоспар
|
Бөлім: |
Python (пайтон) тілінде алгоритмдерді программалау |
|
|
Педагогтің аты-жөні |
Г.Бейсеева |
|
|
Күні: |
03.01.2025 ж |
|
|
Сынып:8а,ә,б |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Continue (континю) циклін басқару |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
8.3.3.3 цикл басқару нұсқаулығын қолдану continue (континю) |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Continue ұғымы мен қызметін анықтау; Continue нұсқаулығының орындалуын талдау, қолдану; Continue нұсқаулығын қолданудың маңыздылығын тұжырымдау. |
|
|
Құндылық: Жасампаздық және жаңашылдық |
Әр түрлі таным құралдарын қолдану дағдылары, әлем туралы білім жинақтау (тілдік, оқырмандық мәдинет, ақпараттық, цифрлық ортадағы қызмет). |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||
|
Сабақтың басы 5 мин |
Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен сәлемдесу және белгілеу. 2. "Жақсы қасиеттерді сипаттау" Оқушылардың аты-жөні жазылған парақшалар таратылады. Оқушының аты-жөні жазылған парақша түскен оқушы оның жағымды қасиеттері туралы жазады. Ал басқа оқушылар бұл сипаттам кімге қатысты екенін табу керек.3. Үй тапсырмасын тексеру Өткен тақырыпты қайталау. Өткен тақырып бойынша білім деңгейін анықтау үшін интерактивті тапсырманы орындау ұсынылады: https://wordwall.net/ru/resource/45553493
|
Оқушылар мұғаліммен амандасады Оқушылар бір-бірінің жақсы қасиеттерін сипаттайды Тапсырмаларды орындайды |
Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша қалыптастырушы бағалаумен бағаланады |
Презентация Оқулық Жұмыс дәптері Компьютер https://wordwall.net/ru/resource/45553493 |
||||||
|
Сабақтың ортасы 35 мин |
Жаңа материалды меңгеру: Оқулықпен жұмыс. Мұғалім оқушыларды жаңа ақпаратпен таныстырады, бірге талқылайды (бейнежазба, презентация, флипчарт қолдануға болады). Топтарға бөлу. "Мозаика" Әдісі. Балаларға мәтіннің немесе суреттің бөліктері беріледі және сол мәтіннің немесе суреттің басқа бөліктері бар балаларды табуы керек. Бұл мәтінді немесе суретті тақырыпқа кіріспе ретінде пайдалануға болады. Топтарға арналған сұрақтар: 1. Continue операторының жазу және орындау ерекшеліктері қандай? 2. For операторының мақсаты қандай? 3. While операторының мақсаты қандай 4. Continue операторы не үшін қажет? Топпен жұмыс Білімді бекіту: 1-тапсырманы мұғалімнің нұсқауымен өз бетінше орындайды.
Программа коды: N,M=map(int,input().split()) s=0 for i in range(N,M+1): if i % 2==0: s=s+i continue print(i,end=' ') print(s,end=' ') Сергіту сәті
2-тапсырма. N натурал саны берілген. Сол санда кездесетін барлық Р цифрын өшіріп таста, санды кері ретпен экранға шығаратын программа кодын құрастыр. N,M=map(int,input().split()) while N < M: N=N+1 print(N) if N== 16: quit() if N % 2==0: continue print(N,end=' ') 3-тапсырма. Берілген программа фрагменттерінің орындалу нәтижелері қандай болады?
4-тапсырма. Экранға 0-ден 100-ге дейінгі диапазондағы жұп сандарды шығаратын бағдарлама кодын толықтыр:
|
Мұғалімнің ақпаратын тыңдайды
Топтарға бөлінеді, сұрақтарға жауап береді
Тапсырмаларды орындайды
Дескриптор: -Соңғы цифрлары t-ға тең сандарды анықтау кодын жазады; -Continue нұсқаулығын қолданады;
-программа кодын құрады; -Нәтижені компьютерде тексереді.
Көз жаттығуларын орындайды
Дескриптор: -Санда кездесетін цифрды алып тастау кодын анықтайды; -Санды кері ретпен экранға шығару кодын жазады; Программа кодын компьютерде тексереді
Дескриптор: - бағдарлама фрагменттерінің нәтижесін жазады Дескриптор: - бағдарлама кодын толықтырады және нәтижесін жазады |
ФБ 2 балл 3 балл 3 балл 2 балл |
Презентация,
оқулық жұмыс дәптерлері компьютер
Жұмыс парағы, оқулық
|
||||||
|
Сабақтың соңы 5 мин |
Үй тапсырмасы. Берілген тізбектен оң сандардың қосындысын есептейтін бағдарламаны жазыңыз Сабақты қорытындылау: |
Үй тапсырмасын жазады Оқушылардың әрқайсысы өз жұмысын бағалайды |
Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша қалыптастырушы бағалаумен бағаланады Смайликтер |
Білім класс |
||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Continue (континю) циклін басқару
Continue (континю) циклін басқару
Тексерілді:
Қысқа мерзімді жоспар
|
Бөлім: |
Python (пайтон) тілінде алгоритмдерді программалау |
|
|
Педагогтің аты-жөні |
Г.Бейсеева |
|
|
Күні: |
03.01.2025 ж |
|
|
Сынып:8а,ә,б |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Continue (континю) циклін басқару |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
8.3.3.3 цикл басқару нұсқаулығын қолдану continue (континю) |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Continue ұғымы мен қызметін анықтау; Continue нұсқаулығының орындалуын талдау, қолдану; Continue нұсқаулығын қолданудың маңыздылығын тұжырымдау. |
|
|
Құндылық: Жасампаздық және жаңашылдық |
Әр түрлі таным құралдарын қолдану дағдылары, әлем туралы білім жинақтау (тілдік, оқырмандық мәдинет, ақпараттық, цифрлық ортадағы қызмет). |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||
|
Сабақтың басы 5 мин |
Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен сәлемдесу және белгілеу. 2. "Жақсы қасиеттерді сипаттау" Оқушылардың аты-жөні жазылған парақшалар таратылады. Оқушының аты-жөні жазылған парақша түскен оқушы оның жағымды қасиеттері туралы жазады. Ал басқа оқушылар бұл сипаттам кімге қатысты екенін табу керек.3. Үй тапсырмасын тексеру Өткен тақырыпты қайталау. Өткен тақырып бойынша білім деңгейін анықтау үшін интерактивті тапсырманы орындау ұсынылады: https://wordwall.net/ru/resource/45553493
|
Оқушылар мұғаліммен амандасады Оқушылар бір-бірінің жақсы қасиеттерін сипаттайды Тапсырмаларды орындайды |
Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша қалыптастырушы бағалаумен бағаланады |
Презентация Оқулық Жұмыс дәптері Компьютер https://wordwall.net/ru/resource/45553493 |
||||||
|
Сабақтың ортасы 35 мин |
Жаңа материалды меңгеру: Оқулықпен жұмыс. Мұғалім оқушыларды жаңа ақпаратпен таныстырады, бірге талқылайды (бейнежазба, презентация, флипчарт қолдануға болады). Топтарға бөлу. "Мозаика" Әдісі. Балаларға мәтіннің немесе суреттің бөліктері беріледі және сол мәтіннің немесе суреттің басқа бөліктері бар балаларды табуы керек. Бұл мәтінді немесе суретті тақырыпқа кіріспе ретінде пайдалануға болады. Топтарға арналған сұрақтар: 1. Continue операторының жазу және орындау ерекшеліктері қандай? 2. For операторының мақсаты қандай? 3. While операторының мақсаты қандай 4. Continue операторы не үшін қажет? Топпен жұмыс Білімді бекіту: 1-тапсырманы мұғалімнің нұсқауымен өз бетінше орындайды.
Программа коды: N,M=map(int,input().split()) s=0 for i in range(N,M+1): if i % 2==0: s=s+i continue print(i,end=' ') print(s,end=' ') Сергіту сәті
2-тапсырма. N натурал саны берілген. Сол санда кездесетін барлық Р цифрын өшіріп таста, санды кері ретпен экранға шығаратын программа кодын құрастыр. N,M=map(int,input().split()) while N < M: N=N+1 print(N) if N== 16: quit() if N % 2==0: continue print(N,end=' ') 3-тапсырма. Берілген программа фрагменттерінің орындалу нәтижелері қандай болады?
4-тапсырма. Экранға 0-ден 100-ге дейінгі диапазондағы жұп сандарды шығаратын бағдарлама кодын толықтыр:
|
Мұғалімнің ақпаратын тыңдайды
Топтарға бөлінеді, сұрақтарға жауап береді
Тапсырмаларды орындайды
Дескриптор: -Соңғы цифрлары t-ға тең сандарды анықтау кодын жазады; -Continue нұсқаулығын қолданады;
-программа кодын құрады; -Нәтижені компьютерде тексереді.
Көз жаттығуларын орындайды
Дескриптор: -Санда кездесетін цифрды алып тастау кодын анықтайды; -Санды кері ретпен экранға шығару кодын жазады; Программа кодын компьютерде тексереді
Дескриптор: - бағдарлама фрагменттерінің нәтижесін жазады Дескриптор: - бағдарлама кодын толықтырады және нәтижесін жазады |
ФБ 2 балл 3 балл 3 балл 2 балл |
Презентация,
оқулық жұмыс дәптерлері компьютер
Жұмыс парағы, оқулық
|
||||||
|
Сабақтың соңы 5 мин |
Үй тапсырмасы. Берілген тізбектен оң сандардың қосындысын есептейтін бағдарламаны жазыңыз Сабақты қорытындылау: |
Үй тапсырмасын жазады Оқушылардың әрқайсысы өз жұмысын бағалайды |
Оқушылар сабаққа қатысу белсенділігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша қалыптастырушы бағалаумен бағаланады Смайликтер |
Білім класс |
||||||
шағым қалдыра аласыз

















