___________________________________________
(білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
CSS (си эс эс) (1 сабақ)
(сабақтың тақырыбы)
|
Бөлім: |
Веб-жобалау |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
CSS (си эс эс) (1 сабақ) |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
10.4.2.2 web (веб)-парақшаларды жасауда CSS (си эс эс) қолдану |
|
|
Сабақтың мақсаты |
web (веб)-парақшаларды жасауда CSS (си эс эс) қолданады |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа қатысуын түгендеу. Психологиялық тұрғыдан қолайлы атмосфера құру үшін "Өрмекші торы" әдісі қолданылады. Оқушылар жақсы тілектерін білдіріп, бір-біріне жіп лақтырады. Көңіл-күйлерін көтереді. Үй тапсырмасын тексеру Өткен тақырыпты қайталау. "Миға шабуыл" әдісі бойынша оқушыларға сұрақтар қойылады. Оқушылар жауаптарын айтады. Сұрақтар: 1. Web-сайттағы кесте деген не? 2. Кесте қалай толтырылады? 3. Web-бетте кесте тұрғызу не себепті маңызды? 4. Неліктен кестені құруда тегтердің дұрыс орналасу ережелерін ұстанамыз? |
Балалар сабаққа дайындалады. Психологиялық тұрғыдан қолайлы атмосфера құру Сұрақтарға жауап береді |
Мақтау |
Интер белсенді тақта, презентация |
|
Сабақтың ортасы |
Жаңа тақырыпты меңгеру. Оқулықпен жұмыс. Мұғалім оқушыларды жаңа ақпаратпен таныстырады, бірге талқылайды (бейнежазба, презентация, флипчарт қолдануға болады). "Джигсо" әдісі: Әр топқа тапсырма беріледі: шағын мәтінді оқып, оны қалай, қандай тәсілдермен есте сақтау және қайталау керектігін ойластырып, мәтіннің мәнін түсінуге бағытталған сұрақтар жасаңыз. Оқушылар тірек сөздерді жаза алады, сызбаларды немесе кластерлерді сыза алады. Мәтінмен жұмыс істегеннен кейін топтар әрқайсысында барлық төрт топтың өкілдері болатындай етіп қайта бөлінеді. Содан кейін мұғалімнің бұйрығымен олар өз сұрақтарын кезек-кезек жазбалар мен графикалық материалдарды қолдана отырып түсіндіреді. Топтағы төрт шағын тақырыптарды түсіндіріп, талқылағаннан кейін барлығы өз орындарына оралып, микро тақырыптардан тұратын жалпы тақырыпты тағы бір рет талқылайды Білімді бекіту
Сергіту сәті.
|
Оқушылар оқулықтағы жаңа білім бөлімімен танысады Топтағы төрт шағын тақырыптарды түсіндіріп, талқылайды Жұмыс парағы бойынша тапсыпмаларды орындайды - анықтаманы жазады - бос орындарды толтырады - сәйкестікті белгілейді - дұрыс жауапты белгілейді - дұрыс жауапты белгілейді Сергіту жаттығуларын орындайды - қате жолдарды белгілейді - интерактивті тапсырманы орындайды - НТМL – құжат құрады - - НТМL – құжат құрады |
ФБ |
Презентация, оқулық, жұмыс дәптерлері Жұмыс парағы, |
|
Сабақтың соңы |
Үй тапсырмасы: CSS пен HTML-дің айырмашылықтары қандай? Ассоциациялық аймақ жасаңдар.
Рефлексия.
|
Ү/т жазады. Өз жұмыстарын бағалайды |
Өзін өзі бағалау |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
CSS (си эс эс) (1 сабақ) ҚМЖ Информатика
CSS (си эс эс) (1 сабақ) ҚМЖ Информатика
___________________________________________
(білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
CSS (си эс эс) (1 сабақ)
(сабақтың тақырыбы)
|
Бөлім: |
Веб-жобалау |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
CSS (си эс эс) (1 сабақ) |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
10.4.2.2 web (веб)-парақшаларды жасауда CSS (си эс эс) қолдану |
|
|
Сабақтың мақсаты |
web (веб)-парақшаларды жасауда CSS (си эс эс) қолданады |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа қатысуын түгендеу. Психологиялық тұрғыдан қолайлы атмосфера құру үшін "Өрмекші торы" әдісі қолданылады. Оқушылар жақсы тілектерін білдіріп, бір-біріне жіп лақтырады. Көңіл-күйлерін көтереді. Үй тапсырмасын тексеру Өткен тақырыпты қайталау. "Миға шабуыл" әдісі бойынша оқушыларға сұрақтар қойылады. Оқушылар жауаптарын айтады. Сұрақтар: 1. Web-сайттағы кесте деген не? 2. Кесте қалай толтырылады? 3. Web-бетте кесте тұрғызу не себепті маңызды? 4. Неліктен кестені құруда тегтердің дұрыс орналасу ережелерін ұстанамыз? |
Балалар сабаққа дайындалады. Психологиялық тұрғыдан қолайлы атмосфера құру Сұрақтарға жауап береді |
Мақтау |
Интер белсенді тақта, презентация |
|
Сабақтың ортасы |
Жаңа тақырыпты меңгеру. Оқулықпен жұмыс. Мұғалім оқушыларды жаңа ақпаратпен таныстырады, бірге талқылайды (бейнежазба, презентация, флипчарт қолдануға болады). "Джигсо" әдісі: Әр топқа тапсырма беріледі: шағын мәтінді оқып, оны қалай, қандай тәсілдермен есте сақтау және қайталау керектігін ойластырып, мәтіннің мәнін түсінуге бағытталған сұрақтар жасаңыз. Оқушылар тірек сөздерді жаза алады, сызбаларды немесе кластерлерді сыза алады. Мәтінмен жұмыс істегеннен кейін топтар әрқайсысында барлық төрт топтың өкілдері болатындай етіп қайта бөлінеді. Содан кейін мұғалімнің бұйрығымен олар өз сұрақтарын кезек-кезек жазбалар мен графикалық материалдарды қолдана отырып түсіндіреді. Топтағы төрт шағын тақырыптарды түсіндіріп, талқылағаннан кейін барлығы өз орындарына оралып, микро тақырыптардан тұратын жалпы тақырыпты тағы бір рет талқылайды Білімді бекіту
Сергіту сәті.
|
Оқушылар оқулықтағы жаңа білім бөлімімен танысады Топтағы төрт шағын тақырыптарды түсіндіріп, талқылайды Жұмыс парағы бойынша тапсыпмаларды орындайды - анықтаманы жазады - бос орындарды толтырады - сәйкестікті белгілейді - дұрыс жауапты белгілейді - дұрыс жауапты белгілейді Сергіту жаттығуларын орындайды - қате жолдарды белгілейді - интерактивті тапсырманы орындайды - НТМL – құжат құрады - - НТМL – құжат құрады |
ФБ |
Презентация, оқулық, жұмыс дәптерлері Жұмыс парағы, |
|
Сабақтың соңы |
Үй тапсырмасы: CSS пен HTML-дің айырмашылықтары қандай? Ассоциациялық аймақ жасаңдар.
Рефлексия.
|
Ү/т жазады. Өз жұмыстарын бағалайды |
Өзін өзі бағалау |
|
шағым қалдыра аласыз


















