___________________________________________
(білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
CSS (си эс эс) (2 сабақ)
(сабақтың тақырыбы)
|
Бөлім: |
Веб-жобалау |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
CSS (си эс эс) (2 сабақ) |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
10.4.2.2 web (веб)-парақшаларды жасауда CSS (си эс эс) қолдану |
|
|
Сабақтың мақсаты |
web (веб)-парақшаларды жасауда CSS (си эс эс) қолданады |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа қатысуын түгендеу. "Жақсы қасиеттерді сипаттау" Оқушылардың аты-жөні жазылған парақшалар таратылады. Оқушының аты-жөні жазылған парақша түскен оқушы оның жағымды қасиеттері туралы жазады. Ал басқа оқушылар бұл сипаттам кімге қатысты екенін табу керек. Үй тапсырмасын тексеру Өткен тақырыпты қайталау. "Миға шабуыл" әдісі бойынша оқушыларға сұрақтар қойылады. Оқушылар жауаптарын айтады. Сұрақтар: CSS деген не? 2. CSS қашан пайда болды? 3. Стиль деген не? 4. CSS-ті қолданудың неше түрі бар? 5. HTML-де CSS қолданудың маңыздылығы неде? 6. Неліктен web-дизайн әлемінде CSS-ті қолдану тиімді? 7. Не себепті HTML-ге қарағанда CSS-тің синтаксисі күрделірек? |
Балалар сабаққа дайындалады. Психологиялық тұрғыдан қолайлы атмосфера құру Сұрақтарға жауап береді |
Мақтау |
Интер белсенді тақта, презентация |
|
Сабақтың ортасы |
Жаңа тақырыпты меңгеру. Оқулықпен жұмыс. Мұғалім оқушыларды жаңа ақпаратпен таныстырады, бірге талқылайды (бейнежазба, презентация, флипчарт қолдануға болады). 1 - тапсырма:
Сергіту сәті.
|
Оқушылар оқулықтағы жаңа білім бөлімімен танысады Кестені толтырады Жұмыс парағы бойынша тапсыпмаларды орындайды - анықтаманы жазады - кестені толтырады Сергіту жаттығуларын орындайды - дұрыс жауапты белгілейді - интерактивті тапсырманы орындайды - НТМL – құжат құрады - НТМL – құжат құрады |
ФБ |
Презентация, оқулық, жұмыс дәптерлері Жұмыс парағы, |
|
Сабақтың соңы |
Үй тапсырмасы: Интернетті пайдаланып, CSS-ті қолдану артықшылықтары мен кемшіліктеріне байланысты постер құрып, түсіндіріңдер Рефлексия.
|
Ү/т жазады. Өз жұмыстарын бағалайды |
Өзін өзі бағалау |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
CSS (си эс эс) (2 сабақ) ҚМЖ Информатика
CSS (си эс эс) (2 сабақ) ҚМЖ Информатика
___________________________________________
(білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
CSS (си эс эс) (2 сабақ)
(сабақтың тақырыбы)
|
Бөлім: |
Веб-жобалау |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
CSS (си эс эс) (2 сабақ) |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
10.4.2.2 web (веб)-парақшаларды жасауда CSS (си эс эс) қолдану |
|
|
Сабақтың мақсаты |
web (веб)-парақшаларды жасауда CSS (си эс эс) қолданады |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа қатысуын түгендеу. "Жақсы қасиеттерді сипаттау" Оқушылардың аты-жөні жазылған парақшалар таратылады. Оқушының аты-жөні жазылған парақша түскен оқушы оның жағымды қасиеттері туралы жазады. Ал басқа оқушылар бұл сипаттам кімге қатысты екенін табу керек. Үй тапсырмасын тексеру Өткен тақырыпты қайталау. "Миға шабуыл" әдісі бойынша оқушыларға сұрақтар қойылады. Оқушылар жауаптарын айтады. Сұрақтар: CSS деген не? 2. CSS қашан пайда болды? 3. Стиль деген не? 4. CSS-ті қолданудың неше түрі бар? 5. HTML-де CSS қолданудың маңыздылығы неде? 6. Неліктен web-дизайн әлемінде CSS-ті қолдану тиімді? 7. Не себепті HTML-ге қарағанда CSS-тің синтаксисі күрделірек? |
Балалар сабаққа дайындалады. Психологиялық тұрғыдан қолайлы атмосфера құру Сұрақтарға жауап береді |
Мақтау |
Интер белсенді тақта, презентация |
|
Сабақтың ортасы |
Жаңа тақырыпты меңгеру. Оқулықпен жұмыс. Мұғалім оқушыларды жаңа ақпаратпен таныстырады, бірге талқылайды (бейнежазба, презентация, флипчарт қолдануға болады). 1 - тапсырма:
Сергіту сәті.
|
Оқушылар оқулықтағы жаңа білім бөлімімен танысады Кестені толтырады Жұмыс парағы бойынша тапсыпмаларды орындайды - анықтаманы жазады - кестені толтырады Сергіту жаттығуларын орындайды - дұрыс жауапты белгілейді - интерактивті тапсырманы орындайды - НТМL – құжат құрады - НТМL – құжат құрады |
ФБ |
Презентация, оқулық, жұмыс дәптерлері Жұмыс парағы, |
|
Сабақтың соңы |
Үй тапсырмасы: Интернетті пайдаланып, CSS-ті қолдану артықшылықтары мен кемшіліктеріне байланысты постер құрып, түсіндіріңдер Рефлексия.
|
Ү/т жазады. Өз жұмыстарын бағалайды |
Өзін өзі бағалау |
|
шағым қалдыра аласыз

















