___________________________________________
(білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
CSS (си эс эс) (3 сабақ)
(сабақтың тақырыбы)
|
Бөлім: |
Веб-жобалау |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
CSS (си эс эс) (3 сабақ) |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
10.4.2.2 web (веб)-парақшаларды жасауда CSS (си эс эс) қолдану |
|
|
Сабақтың мақсаты |
web (веб)-парақшаларды жасауда CSS (си эс эс) қолданады |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа қатысуын түгендеу. Психологиялық тұрғыдан қолайлы атмосфера құру үшін "Өрмекші торы" әдісі қолданылады. Оқушылар жақсы тілектерін білдіріп, бір-біріне жіп лақтырады. Көңіл-күйлерін көтереді. Үй тапсырмасын тексеру Өткен тақырыпты қайталау. Өткен сабақта алған білімдерін еске түсіру үшін "Ыстық орындық" ойынын қолдану. Оқушылар орындықта отырған оқушыға сұрақтар қояды. Оқушы қойылған сұрақтарға тез жауап беруі керек, әйтпесе ол күйіп кетеді |
Балалар сабаққа дайындалады. Психологиялық тұрғыдан қолайлы атмосфера құру Сұрақтарға жауап береді |
Мақтау |
Интер белсенді тақта, презентация |
|
Сабақтың ортасы |
Топтарға бөлу. "Мозаика" әдісі. Балаларға мәтіннің немесе суреттің бөліктері беріледі және сол мәтіннің немесе суреттің басқа бөліктері бар балаларды табуы керек. Бұл мәтінді немесе суретті тақырыпқа кіріспе ретінде пайдалануға болады. Тапсырма: Интернетті пайдаланып, CSS-ті қолдану артық шы лық та ры мен кемшіліктеріне байланысты постер құрып, түсіндіріңдер Білімді бекіту
Сергіту сәті.
|
Оқушылар оқулықтағы жаңа білім бөлімімен танысады Тапсырманы орындайды Жұмыс парағы бойынша тапсыпмаларды орындайды Дескрипторлар: - түсті көрсетеді Дескрипторлар: - түсті көрсетеді Дескрипторлар: - өлшемін көрсетеді Дескрипторлар: - html құжат құрады - Style.css. стильдер кестесін қолдану Дескрипторлар: - html құжатын өзгертеді, Style.css. стильдер кестесін қолдану. - интерактивті тапсырманы орындайды |
ФБ |
Презентация, оқулық, жұмыс дәптерлері Жұмыс парағы, |
|
Сабақтың соңы |
Үй тапсырмасы: HTML-де веб-беттерді құру кезінде селекторлар қандай мүмкіндіктерді жүзеге асырады? Селекторлардың қандай артықшылықтары бар Рефлексия.
|
Ү/т жазады. Өз жұмыстарын бағалайды |
Өзін өзі бағалау |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
CSS (си эс эс) (3-сабақ) ҚМЖ 10-сынып информатика
CSS (си эс эс) (3-сабақ) ҚМЖ 10-сынып информатика
___________________________________________
(білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
CSS (си эс эс) (3 сабақ)
(сабақтың тақырыбы)
|
Бөлім: |
Веб-жобалау |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
CSS (си эс эс) (3 сабақ) |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
10.4.2.2 web (веб)-парақшаларды жасауда CSS (си эс эс) қолдану |
|
|
Сабақтың мақсаты |
web (веб)-парақшаларды жасауда CSS (си эс эс) қолданады |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа қатысуын түгендеу. Психологиялық тұрғыдан қолайлы атмосфера құру үшін "Өрмекші торы" әдісі қолданылады. Оқушылар жақсы тілектерін білдіріп, бір-біріне жіп лақтырады. Көңіл-күйлерін көтереді. Үй тапсырмасын тексеру Өткен тақырыпты қайталау. Өткен сабақта алған білімдерін еске түсіру үшін "Ыстық орындық" ойынын қолдану. Оқушылар орындықта отырған оқушыға сұрақтар қояды. Оқушы қойылған сұрақтарға тез жауап беруі керек, әйтпесе ол күйіп кетеді |
Балалар сабаққа дайындалады. Психологиялық тұрғыдан қолайлы атмосфера құру Сұрақтарға жауап береді |
Мақтау |
Интер белсенді тақта, презентация |
|
Сабақтың ортасы |
Топтарға бөлу. "Мозаика" әдісі. Балаларға мәтіннің немесе суреттің бөліктері беріледі және сол мәтіннің немесе суреттің басқа бөліктері бар балаларды табуы керек. Бұл мәтінді немесе суретті тақырыпқа кіріспе ретінде пайдалануға болады. Тапсырма: Интернетті пайдаланып, CSS-ті қолдану артық шы лық та ры мен кемшіліктеріне байланысты постер құрып, түсіндіріңдер Білімді бекіту
Сергіту сәті.
|
Оқушылар оқулықтағы жаңа білім бөлімімен танысады Тапсырманы орындайды Жұмыс парағы бойынша тапсыпмаларды орындайды Дескрипторлар: - түсті көрсетеді Дескрипторлар: - түсті көрсетеді Дескрипторлар: - өлшемін көрсетеді Дескрипторлар: - html құжат құрады - Style.css. стильдер кестесін қолдану Дескрипторлар: - html құжатын өзгертеді, Style.css. стильдер кестесін қолдану. - интерактивті тапсырманы орындайды |
ФБ |
Презентация, оқулық, жұмыс дәптерлері Жұмыс парағы, |
|
Сабақтың соңы |
Үй тапсырмасы: HTML-де веб-беттерді құру кезінде селекторлар қандай мүмкіндіктерді жүзеге асырады? Селекторлардың қандай артықшылықтары бар Рефлексия.
|
Ү/т жазады. Өз жұмыстарын бағалайды |
Өзін өзі бағалау |
|
шағым қалдыра аласыз

















