Сабақтың
басталуы
5
минут
8
минут
|
Оқушылармен амандасу,
қатысуын түгендеу.
1.Психологиялық ахуал
қалыптастыру .
Топқа бөлу. Қағаз
қиындыларынан сөйлем құрау арқылы
1-топ:
Кел, Балалар,
оқылық!
2-топ:
Даланың тұңғыш
қоңырауы.
2.Сабақтың тақырыбы мен
оқу мақсатымен таныстыру;
Үй жұмысын
тексеру.
«Кофе»
әдісі
-
Дулат Бабатайұлы
кім?
-
Ол нешінші жылы дүниеге
келді?
-
Оның ұстаздары
кімдер?
-
Ақын қайда сауатын
ашқан?
-
Толғау дегеніміз
не?
-
Риторикалық сұрау
дегеніміз не?
-
Ақынның өлеңдері кімге
әсер етті?
Оқушыларға ой қозғау мақсатында сұрақтар
қойылады.
|
Психологиялық
ахуал
-Салем достым!
(амандасады)
-Сен қалайсың?
(иықтарынан қағады)
-Қайда болдың?
(құлақтарынан тартады)
-Мен сені сағындым!
(қолдарын жүректеріне қояды)
-Сен келдің! (қолдарын
жаяды)
-Жақсы
болды!
(құшақтайды)
Сұрақтарға жауап
береді.
|
Оқушылардың
психологиялық ахуалы қалыптасады.
Талқылау кезінде
оқушылардың айтылған пікірлері мен көзқарастары
ауызша
мадақтау
арқылы бағаланып, сабақтың келесі кезеңінде
белсенді қатысуына ынталандыра
ды
Жарайсың!
Керемет
шешім! Ойлы
шешім!
Мұндай ойлы пікірлерді
ешқашан естімеппін!
|
Оқулық
5-сынып
Қазақ
әдебиеті
«Атамұра»
баспасы
2017
ж
ноутбук
|
Сабақтың
ортасы
10
минут
7
минут
|
Сабақ құпиясын ашу.
Ыбырай Алтынсариннің өмірі мен шығармашылығы туралы баяндап
беру
Ыбырай Алтынсарин
туралы видео қарау
Топтық
жұмыс
Тапсырма
|
Топтағы өз рөліңізге
қатысты берілген
міндетті
орындаңыз.
1 баяндаушы - мәтіннің
мазмұнын
баяндайды.
2 сұрақ қоюшы - мәтін
сюжетінің
дамуына қарай сұрақтар
қояды.
3Тыңдаушылар –
баяндаушыларды
тыңдайды, сұрақ
қоюшылардың
сұрақтарына жауап
береді.
Барлығы Ыбырай
Алтынсарин туралы
кластер
құрады.
|
|
Сабақты
қорытындылау
«Доп
лақтыру»
Үй жұмысы: 10 сұрау
құрастыру,
мазмұндау
|
Рефлексия
«ҚҚҚ»
Құнды
Қызық
Қиын
|
Суреттер арқылы бүгінгі
жаңа сабақты болжайды.
Видео
қарайды.
Әр топ
өздеріне берілген рөл бойынша тапсырмаларды
орындайды.
Постерді
қорғайды..
Оқушылар-бір- біріне сұраулар
қояды және жауап береді.
Жауап
береді
|
Дескриптор
Білім
алушы
-ақын туралы
баяндайды;
-Ақын туралы 4 сұрау
дайындайды;
-шығарма мазмұны бойынша сұрақтарға жауап
береді.
Бас бармақ жоғары
төмен
|
Суреттер
ноутбук
Оқулық
5-сынып
Қазақ
әдебиеті
«Атамұра»
баспасы
2018
ж
|