Даму жоспары Мектепке арналған

Тақырып бойынша 20 материал табылды

Даму жоспары Мектепке арналған

Материал туралы қысқаша түсінік
Шағын жинақты мектепке арналған даму жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

БЕКІТЕМІН ________________________ Мектеп директоры Н. Калыбеков «27» тамыз 2025 жыл







"Қосағаш орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен" коммуналдық мемлекеттік мекемесі



2025-2030 оқу жылдарына арналған

Даму жоспары

























МАЗМҰНЫ

1. КІРІСПЕ.........................................................................................................................................................................................................................................

2. БАҒДАРЛАМА ТӨЛҚҰЖАТЫ..................................................................................................................................................................................................

3. МЕКТЕП ТУРАЛЫ АҚПАРАТТЫҚ АНЫҚТАМА.................................................................................................................................................................

4. МЕКТЕПТІҢ АҒЫМЫНДАҒЫ ЖАҒДАЙЛАРЫНА ТАЛДАУ, SWOT-ТАЛДАУ.

МЕКТЕПТІҢ ДАМУ ПЕРСПЕКТИВАСЫ....................................................................................................................................................................................

4.1. Мектептің даму көрінісі: 4.1.1. Білім беру үдерісіндегі даму бөлімі 4.1.2. Материалдық –техникалық қорды бекіту бөлімі.

4.2. Бағдарламаны жүзеге асыру барысындағы бағыттар, мақсат пен міндеттер.

4.3. Бағдарламаны жүзеге асырудағы жетістіктер нәтижесінің көрсеткіштері мен критерийлері.

5. ДАМУ БАҒДАРЛАМАСЫ АЯСЫНДА МЕКТЕПТІҢ МАТЕРИАЛДЫҚ-ТЕХНИКАЛЫҚ ҚОРЫН ҚАРЖЫЛАЙ ДАМЫТУ ЖӘНЕ БЕКІТУДІ ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ......................................................................................................................................................................................................................



















1. КІРІСПЕ

Нағыз осы бағдарлама (бұдан әрі – Бағдарлама) үш жылдық кезең ішіндегі білім мекемесінің негізгі даму бағыттары мен жолдарын анықтайтын стратегиялық құжат болып табылады. Басты бөлімде қысқаша сипаттама, мазмұны және Бағдарламаның негізгі мақсаты көрсетіледі.

І БӨЛІМ

ДАМУ БАҒДАРЛАМАСЫНЫҢ ТӨЛҚҰЖАТЫ

Бағдарламаның атауы

«Қосағаш орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен» КММ-нің даму жоспары

Бағдарламаны әзірлеудің негіздемесі

ҚР Білім туралы Заңы;

МДБ 2020 жылғы 6 сәуірдегі №130 бұйрық

ҚР Оқу-ағарту министрінің 2023 жылғы 28 тамыздағы №273 бұйрығы

Бағдарламаны әзірлеуші

Қосағаш орта мектебі МДШО КММ

Бағдарламаның мақсаты

Педагог мамандардың жаңаша кәсіби ойлауын қалыптастыру, әлеуметтік ортада МИК білім сапасын арттыру және бәсекеге қабілеттілігін дамыту, қазіргі заман талабына сай әлеуметтік бейімделе алатын, үнемі білім алуға және алған білімін кеңейтуге ұмтылатын, адамгершілігі мол ұрпақ тәрбиелеу үшін тәрбие-білім беру ортасын құру

Бағдарламаны басқару

Мектеп директоры Н. Калыбеков

Мектеп миссиясы

Әрбір оқушыға сапалы, қолжетімді және тұлғалық дамытуға бағытталған білім беру арқылы олардың әлеуетін ашу, заманауи қоғамға бейімделген, жауапты, шығармашыл және толерантты азамат қалыптастыру

Мақсаты және міндеті

Мақсаты:

  • Мұғалімдердің зерттеушілік құзіреттіліктерін дамыту арқылы сыныптағы оқыту сапасын жақсарту.

Міндеті:

  • Біз үшін әрбір тұлға өзінің барлық болмысымен құнды;

  • Бізді мықты ететін ашықтық, әділдік, білім алушылардың қызығушылығын жоғары қою;

  • Білім алушының сауаттылыққа ұмтылуы басты парыз.

Жүзеге асыру мерзімі

2025-2030 оқу жылдары

Қаржыландыру көзі және көлемі

Жылдар бойынша көлемін көрсету

Бағдарламаның жүзеге асырылуының күтілетін нәтижесі

Білім беру мекемесін басқаруда әрі қарай ізгілендіру үрдісі дамиды; МИК түлектерінің кәсіби ақпараттық деңгейі, өзін-өзі анықтауы артады; білім беруде басқарудың сапасы артады, басқа мекемелермен қарым-қатынас, серіктестік жұмыстары нығаяды; шығармашылық іс-әрекеттер зерттеліп, сарапталады; педагог қызметкерлердің біліктілігі артады, ұлттық құндылықтар негізінде оқу-тәрбие жұмыстары тиімді жүзеге асырылады.







ІІ БӨЛІМ

БІЛІМ БЕРУ МЕКЕМЕСІНІҢ ТӨЛҚҰЖАТЫ

Мекеме атауы (Жарғы бойынша)

"Қосағаш орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен" коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Мекеменің түрі және типі

Жалпы орта мектеп

Құқықтық-ұйымдастыру формасы

Коммуналдық мемлекеттік мекеме

Негізі қаланған жыл

1948 ж.

Заңды мекенжайы

Алмалы көшесі №23

Телефон/факс

87284250246

Электронды поштасы

kosagash_sh@mail.ru

Басшының Т.А.Ә.

Калыбеков Нуркен Кайыпбаевич

Оқушылардың өзін-өзі басқару кеңесі (оқушылардың өзін-өзі басқаруы)

Бар



ІІІ БӨЛІМ

АҒЫМДАҒЫ ЖАҒДАЙДЫ ТАЛДАУ

3.1. Кадрлармен қамтамасыз ету

2025-2026 оқу жылында 25 мұғалім

Жас маман – 1 Санатсыз – 7

Мектеп тренері –0 Шебер педагог – 0

Критериалды бағалау тренері – 0 Зерттеуші педагог – 3

Зейнеткерлік жастағы мұғалімдер – 0 Сарапшы педагог – 3

Жоғары санатты мұғалім – 0 Модератор – 12

Магистр - 6 ІІ санат - 1








3.2. Білім беру қызметі

ҚР Білім және ғылым министрлігінің жалпыға міндетті білім беру стандартының талаптарын жүзеге асыру;

  • ҚР орта білім мазмұнын жаңарту шеңберіндегі оқу бағдарламасын дамыту;

  • Критериалды бағалау технологиясын дамыту;

  • Білім берудің жоғары сапасын қамтамасыз ету;

  • Тиімді менеджмент жүйесін құру;

  • Жекелеген пәндерді тереңдетіп оқыту (қазақ, ағылшын);

  • Спорт тақырыбына қатысты пәндерді оқыту;

  • Жаңа модификациялық кабинеттермен қамтамасыз ету;

  • Ата-аналар мен оқушылар сұранысын жоғары деңгейде қанағаттандыру;

  • Басқа мекемелермен қатынас орнату: оқу орындары, ЖОО, мәдениет орындары;

  • Мұғалім, оқушы шығармашылық іс-әрекеттерін зерттеп, сараптау;

  • Білім берудің ашықтығын қамтамасыз ету;

  • Мұғалімдер мен оқушылардың ақпараттық құзіреттілігін көтеру;

  • Тәрбие жұмыстарының жаңа жүйесін қалыптастыру:

  • Қосымша білім беруді дамыту;

  • Оқушылардың өзін-өзі басқаруды дамыту;

  • Үштік одақ ықпалдастығын дамыту;

  • Мектеп оқушыларының әлеуметтік тұрмыс жағдайын зертту және әлеуметтік картотекасын жинау;

3.3. Әдістемелік жұмыстар

1. Мектептегі Педагогикалық қоғамдастықтағы мұғалім көшбасшылығы жұмысын жандандыру;

2. Зерттеу арқылы оқыту идеясы бойынша семинарлар өткізу;

3. ПШО тарапынан ақылы семинарлар ұйымдастыру;

4. Мектепішілік оқыту семинарлары мен коучингтерді жиі әрі сапалы мазмұнда ұйымдастыру;

5. Мениторинг үдерісін жандандыру;

6. Мұғалімдердің кәсіби дамуын мониторинг жүргізу;

7. Lesson study арқылы мұғалімдердің зерттеу құзіреттілігін дамыту;

8. Оқушылардың білім сапасын зерттеу, мониторингтеу, бақылау жұмыстарын ұдайы қадағалау;

9. Ата-аналар мен жүйелі түрде жиналыстар мен тренингтер өткізіп отыру, мектеп жұмыстарына тарту;

10. Авторлық бағдарламалар жұмысын жандандыру.



3.4. Тәрбие жұмыстары

1

Тәрбие саласы тәлімгерлерінің апталық, айлық жоспарларын дайындау.

3-5.09.2030ж

Тәлімгерлер

Жұмыс жоспары

2

Нысаналы сыныпты анықтау, сынып сағатының жоспарын құру.

Жоспарлы

Тәлімгерлер,

сынып жетекшілері

Сабақ жоспары

3

Сынып сағатының өтілу барысын зерттеу.

Жоспарлы

Тәлімгерлер

Сабақты талдау кестесі

4

Сынып сағаттарында кездескен кедергілер бойынша коучинг өту.

Әр апта

Тәлімгерлер

Коучинг жоспары

5

Апталық жұмыстың қорытындысы бойынша есеп жазу, мектеп көшбасшысына тапсыру.

Әр апта

Тәлімгерлер

Есептер жинағы

6

«Ең үздік тәрбие тәлімгері» тақырыбында байқау өткізу.

Әр айда

Әкімшілік

Байқау, ереже

7

Бірлескен жұмыс қорытындысы бойынша таныстырылым дайындау, мақала жазу.

Әр айда

А. Алпемиш


есептер жинағы

8

Экологиялық тәрбие: «Таза көше, таза мектеп» тазалық жұмыстарын жүргізу.

Айына бір рет.

ДТІЖО

ДШЖО

Экопроцесс

9

«Менің елім» тақырыбының аясында байланысты қол өнері мен бейнелеуге байқау өткізу;

қараша

5-11сынып

Пән мұғалімдері, тәрбие саласы мұғалімдері

Шығармашылық жұмыстар

10

«Кім боламын?» тақырыбында дөңгелек үстел өткізу.

9-11 сынып

Қараша айы

А.Иманжан

С. Карсайдаров

А. Оспанова


Дөңгелек үстел

11





12

ХІХ ғасыр: мектеп, оқушы, ата-ана. (дөңгелек үстел)

Әр тоқсан

аяғында мектепішілік.

Ж. Наурызхан

А. Алпемиш

А. Наурызхан

Ж.Жағсылық


Дөңгелек үстел; коучинг сабақ





3.5. Материалдық-техникалық база

ДАМУ ЖОСПАРЫ АЯСЫНДА МАТЕРИАЛДЫҚ-ТЕХНИКАЛЫҚ ҚОРЫН ҚАРЖЫЛЫҚ ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ

Тауар атауы

Қамту нормасы (саны)

Қамтылғаны (саны)

Қажеттілік (саны)

Қажеттілікті жалпы қаржыландыру көлемі (мың, теңге)

оның ішінде

2020

2021

2022

2023

2024

2025

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

1

Интербелсенді тақта


16




16

16

16

16

16

2

Проектор


2



2

0

0

0

0

0

3

Принтер


5

5



5

5

5

5

5

4

Микроскоп






0

0

2

2

2

5

Химиялық реактивті заттар





0

0

0

2

2

2

6

Лингафонды кабинет



1


0

0

0

0

0

0



















3.6. SWOT – талдау

Күшті жақтар

  • Мектептің даму жоспарының күтілетін нәтижеге бағытталуы;

  • Жоспарланған іс-шаралардың мақсат, міндеттерінің нақтылығы, күтілетін нәтиженің айқындығы;

  • Барлық сыныптарда білім беру бағдарламасы мемлекеттік стандартқа сәйкес жүргізілуі;

  • ұжымда қалыпты моральдық- психологиялық ахуал қалыптасқан;

  • Құқық бұзушылықтың болмауы, есепте тұрған балалардың жоқтығы.

  • Мемлекеттік емес ұйымдар және ата-аналармен қарым-қатынастың бар дүрыс болуы;

  • Оқу үрдісінде педагог пен білім алушылар арасындағы кері байланыстың жүзеге асуы.

Әлсіз тұстары

  • Білім алушылардың сыртқы бағалауда өз білімдерін «жақсы» деңгейде көрсете алмауы;

  • Педагогтердің олқыдықтармен жұмыс жасауда жұмыс көлемін, оқу тапсырмаларын және білім алушылардың санын дербес айқындамауы.

  • Әрбір мұғалімнің пәндерді оқытуда, оқыту сапасында біліктілік санаттарының «жақсы» деңгейден аз болуы.

  • Пән педагогтерінің білім кеңістігіндегі мүмкіндіктеріді тиімсіз пайдалануы;

Мүмкіндіктер

  • Ішкі және сыртқы бақылауларда білім сапасын жоғары деңгейде көрсетуге;

  • Пән педагогтерінің білім кеңістігіндегі мүмкіндіктеріді тиімді пайдалануға;

  • Әрбір мұғалімнің пәндерді оқытуда, оқыту сапасында біліктілік санаттарын көтеруге, жетілдіруге;

  • Білім алушылардың түрлі олимпиадалар мен байқауларға қатысуға;

  • Пән педагогтерінің кәсіби дамуына.

Қауіптер

  • педагог мамандардың өзін-өзі бақылау және ісіне бағалау жүргізе алмауы;

  • уақытты дұрыс пайдалана алмауы;

  • Педагогтердің оқу материалдары мен цифрлық ресурстарды мұқият таңдамауы әсерінен үлгерімі нашар білім алушылардың көбеюі;

Сапаға емес, санға жасалатын жұмыстың орын алуы.
















ІV БӨЛІМ

ЖОСПАРДЫ ІСКЕ АСЫРУДЫҢ ҮЛГІЛІК ИНДИКАТОРЫ

Индикаторлар

2020

2021

2022

2023

2024

2025

Педагог мамандығының беделін көтеру және олардың сапалық құрамын арттыру


Жоғары және бірінші санатты педагогтердің үлесі

18%

8%

7%

0

0

0

Біліктілікті арттыру курстарын, оның ішінде жаңартылған білім беру мазмұны бойынша өткен педагогтер үлесі

20%

56%

92,5%

64,7%

32,2%

40%

Жас мамандардың үлесі

27%

28%

17%

12%

12%

4 %

Инновациялық жобаға қатысушы мұғалімдер үлесі

0

0

0

0

0

0

Білім беру үрдісінде АКТ пайдалану үлесі

50%

75%

100%

100%

100%

100%

Пәндерді ағылшын тілінде оқытуға даярланған мұғалімдер саны

1

1

0

0

0

0

Білім мазмұны және оның сапасын жақсарту


Үлгерімі «жақсы» және «өте жақсы» оқушылар үлесі (білім сапасы)

65%

70%

68%

64%

57,6%

61.1%

Пән олимпиадалары мен ғылыми жоба сайыстарына қатысушылар және жеңімпаздар үлесі

10%

18%

25%

33%

12 %

10%

Пәндерді ағылшын тілінде оқитын оқушылардың үлесі

9%

13%

0

0

0

0

Инновациялық жобаларға қатысу

0%

0%

0%

0

0

0

Ұлттық «Мәңгілік ел» идеясының құндылықтарын және салауатты өмір мәдениетін оқушыларға қалыптастыру


Мектептің өзін-өзі басқару кеңесіне қатысушы оқушылардың үлесі

10%

9%

9%

10%

10%

10%

Білім беруді ұйымдастыру мен дамыту жетілдіру


Мектептің серіктестік жұмыстарына қатысуы (соның ішінде халықаралық)







Қамқоршылық кеңесінің қатысу үлесі

10%

10%

10%

10%

10%

10%

Материалды-техникалық базаның дамуы


Оқыту құрал-жабдықтармен қамтамасыз етілген оқу кабинеттері, шеберхана, зертханалардың үлесі

10%

10%

10%

100 %

100 %

100 %

Кітапхана қорының шығармашылық әдебиеттерімен қамтылуы

15%

25%

30%

50 %

50 %

50 %








V БӨЛІМ

КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ

БІЛІМ АЛУШЫЛАР

  • Барлық оқушыларда оқу, жазу, ойлау, математикалық есептеу, компьютерлік сауаттылық және сыни ойлау, шешім қабылдау дағдылары негізінде білім алуға ұмтылады;

  • Барлық оқушылар өзінің тұлғалық табыстылығын дамытады.

ОТБАСЫЛАР

  • Барлық ата-аналар мектеп миссиясы мен негізгі мақсаттарын мектеп ұжымымыен бірлесіп іске асырады;

  • Барлық ата-аналар мектеп бағдарламалары, саясаты, оқушылардың табыстылықтары мен үлгерімдері туралы түсінік алып отырады;

  • Әрбір баланың жоғары сапалы білім алуы үшін ата-аналар мен қоғамның басқа да қайраткерлері серіктес ретінде белсенді қатысуға шақырылып отырады;

  • Мектеп жұмысы өз нәтижелерін, жетістіктерін БАҚ құралдарына ашық жариялап, қоғамды хабардар етіп отырады.

МҰҒАЛІМДЕР

  • Барлық мұғалімдер мектептің миссиясын, құндылықтары мен негізгі мақсаттарын жақсы түсінеді;

  • Барлық мұғалімдер өзара кәсіби мамандар ретінде бір-біріне сыпайылық қатынас көрсетіп, бірлесе кәсіби өрлеуге шабыттанады;

  • Әрбір мұғалім мектеп саясатын жақсартуға, дамытуға жеке үлестерін қоса алады;

  • Барлық мұғалімдер жеке тұлға, кәсіби маман, мектеп қауымдастығының маңызды мүшесі және көшбасшы ретінде үздіксіз дамытады.

Мекеменің құрылымы

Басқарушы орган және басқарушы нысанның атауы

Негізгі қызметтері

Педагогикалық кеңес(ұжымдық басқару)

1) оқу-тәрбие жұмыстарын жоспарлау, іске асыру

2) оқу жоспары бекіту

3) білім беру қызметтерін ұсыну сапасы

Оқушылардың өзін-өзі басқару кеңесі (оқушылардың өзін-өзі басқару) т.с.с.

Бар.

Мекеменің ресурстық базасы

Ғимарат сипаттамасы (оның жағдайы, құрылған жылы, күрделі жұмыстарынан өту жылы)

2000 жылы құрылған .

Мекеменің ақпараттандырылуы (жеке компьютерлер саны, олардан жергілікті желіге қосылғаны)

16

Кітапхана қоры (мың, том, сонымен қатар оқулықтар, көркем әдебиет, ғылыми-әдістемелік әдебиет, анықтамалық әдебиет

6132 дана кітап, 273 электронды оқулық





Кезеңдер бойынша жалпы оқушылар саны

66

«Алтын белгі» және ерекше аттестат иегерлері (соңғы 3 жыл)

Алтын белгі-1

Ерекше аттестат-0


Үздік аттестат -0

Пәндік олимпиада, көркем өнерпаздар байқауы, конкурстар, спорттық сайыстар жеңімпаздары, (3 жыл)

3

Аудандық сайыстар

2 оқушы жеңімпаз атанды

Аудандық олимпиадалар

3 оқушы жеңімпаз атанды

Жүзеге асырылатын білім бағдарламалары, қолданылатын оқу-әдістемелік кешені (ОӘК)

Қазақ тілі мен әдебиеті, ағылшын, француз тілдерін тереңдетіп оқыту бағдарламасы


Мектептегі қосымша білім беру бағыттары

Бағыт атауы: көркем өнер, әскери-патриоттық бағыт, спорттық бағыт


Ғылыми және әлеуметтік жобаларға қатысу

Халықаралық, республикалық, облыстық, аудандық, қалалық, мектепішілік

Облыстық «Зерде» ғылыми жобадан 1 оқушы

Мектеп жетістіктері

Мектеп ұстаздары арасындағы марапаттары (3-5 жыл) Халықаралық, республикалық, облыстық, аудандық, қалалық, мектепішілік


Басқа мекемелрмен қарым-қатынасы











5. МЕКТЕПТІҢ ДАМУ ПЕРСПЕКТИВАСЫ

5.1.Мектептің даму көрінісі: мектебіміз білім берудің әдіс-тәсілдерін басқару стилі, көшбасшылық идеяларын жоғары ұстанатын ұйым ретінде нақты қадамдарды анықтайтын мақсаттарымен ұмтылады.

5.1.1. Білім беру үдерісіндегі даму бөлімі

ҚР Білім және ғылым министрлігінің жалпыға міндетті білім беру стандартының талаптарын жүзеге асыру;

  • ҚР орта біілм мазмұнын жаңарту шеңберіндегі оқу бағдарламасын дамыту;

  • Критериалды бағалау технологиясын дамыту;

  • Білім берудің жоғары сапасын қамтамасыз ету;

  • Тиімді менеджмент жүйесін құру;

  • Жекелеген пәндерді тереңдетіп оқыту (қазақ, орыс, ағылшын);

  • Латын графикасына негізделген қазақ әліпбиін оқыту;

  • Жаңа модификациялық кабинеттермен қамтамасыз ету;

  • Ата-аналар мен оқушылар сұранысын жоғары деңгейде қанағаттандыру;

  • Басқа мекемелермен қатынас орнату: оқу орындары, ЖОО, мәдениет орындары;

  • Мұғалім, оқушы шығармашылық іс-әрекеттерін зерттеп, сараптау;

  • Білім берудің ашықтығын қамтамасыз ету;

  • Мұғалімдер мен оқушылардың ақпараттық құзіреттілігін көтеру;

  • Тәрбие жұмыстарының жаңа жүйесін қалыптастыру;

  • Қосымша білім беруді дамыту;

  • Оқушылардың өзін-өзі басқаруын дамыту;

  • Үштік одақ ықпалдастығын дамыту;

  • Мектеп оқушыларының әлеуметтік тұрмыс жағдайын зерттеу және әлеуметтік картотекасын жинау.

5.1.2. Материалдық-техникалық қорын бекіту бөлімі

Тауар атауы

Қамту нормасы (саны)

Қамтылғаны (саны)

Қажеттілік (саны)

Қажеттілікті жалпы қаржыландыру көлемі (мың, теңге)

Оның ішінде

2020

2021

2022

2023

1

Интербелсенді тақта


16







2

Проектор


0







3

Принтер


5







4

Микроскоп


2







5

STEM


0

1








5.2. Даму жоспары бойынша мақсатқа жету жолдары

5.2.1. Білім беру сапасын жетілдіру

  • ҚР орта білім мазмұнын жаңарту шеңберіндегі оқу бағдарламасын дамыту;

  • Білім берудің жоғары сапасын қамтамасыз ету;

  • Ата-аналар мен оқушылар сұранысын жоғары деңгейде қанағаттандыру:

Атқарылатын жұмыстар

Мақсаты

Орындалу мерзімі

Жауапты

1

Үлгерімі төмен оқушылармен «Lesson Study» тәсілі арқылы жұмыс жасау

Оқушылардың білім деңгейін көтеру

2025-2026

Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасарлары

2

Пән мұғалімдерінің жаңартылған білім мазмұны негізінде алынатын БЖБ және ТЖБ құрастыруын жетілдіру

Оқушылардың білім көрсеткіштерін нақты бағалау

2025-2026

Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасарлары

3

Пәндер бойынша тест жұмыстарын онлайн өткізуді жетілдіру

Мониторинг арқылы оқушылардың білім сапасындағы өзгерістерді анықтау

2025-2026

Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасарлары

4

Гимназия сыныптарындағы ағылшын тілі және қазақ тілі мен әдебиетінің жүргізілуін қадағалау

Оқушылардың гимназия статусына сай білім алуын жетілдіру

2025-2026

Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасарлары

5

Пән мұғалімдерінің жаңартылған білім мазмұны негізінде сапалы білім беруін жетілдіру

Жаңа форматты әдістерді оқу және оқыту үдерісінде тиімді қолдану

2025-2026

Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасарлары



















5.2.2. Әдістемелік қызмет

  • Критериалды бағалау технологиясын дамыту;

  • Тиімді менеджмент жүйесін құру;

  • Мұғалім, оқушы шығармашылық іс-әрекеттерін зерттеп, сараптау.

Атқарылатын жұмыстар

Мақсаты

Орындалу мерзімі

Жауапты

І. Білім бер жетілдіру курстары

1

Мектеп педагогтерінің жаңартылған білім мазмұны бойынша даярлау арқылы біліктілігін арттыру

Мұғалімдердің кәсіби өсуі мен шығармашылық белсенділіктерінің арттыруына жағдай жасау

2025-2030 оқу жылы

ПШО, «Өрлеу» АҚ

2

Жас мамандардың біліктілігін арттыру

Жас мамандардың мұғалімдікқызметте тұрақтануына ықпал жасау

2025-2030 оқу жылы


3

Пән бойынша білімдерін жетілдірі

Теориялық білімдерінің артуына жағдай жасау

2025-2030 оқу жылы


4

«Үздік жас маман» республикалық конкурсына қатысу

Кәсіби өсуі мен шығармашылық белсенділіктерінің артуына ықпал ету

2025-2030 оқу жылы


ІІ. Кәсіби сайыстар

5

Кәсіби сайыстарға қатысу

Сайыстарға қатысып нәтижелі бағалануы

2025-2030 оқу жылы


6

Мұғалімдердің өз пәндері бойынша қалалық кәсіби байқауларға қатысуы;

Кәсіби өсуіне ықпал ету

2025-2030 оқу жылы


7

«Үздік мектеп психологы» қалалық конкурсына қатысу;

Психологтардың кәсіби өсуіне жағдай жасау

2025-2030 оқу жылы


8

«Үздік бастауыш сынып мұғалімі» республикалық конкурсына қатысу;

Бастауыш сынып мұғалімдерінің кәсіби өсуіне ықпал ету

2025-2030 оқу жылы


ІІІ. Жаңа технологияларды дамыту

9

Тиімді бірлескен жұмыс түрлерін ұйымдастыру

Бірлескен зерттеуді іске асыратын топтар құру

2025-2030 оқу жылы


9.1.

«Lesson study» зерттеу сабағы жыл бойы

Мектептерде тәсілді қолдануға үйрету

2025-2030 оқу жылы


10

Тиімді іс-әрекеттер және қатынастарды басқару

Үш тілді сабақ беретін мамандардың санын арттыру

2025-2030 оқу жылы


IV . Семинарлар мен конференциялар

13

«Тарихты жазған, тарихта қалған тарланбоз» ХХ ғасырдың басындағы С.Садуақасұлының қазақ қоғамындағы рөлінің аййқындалуына арналған ғылыми-практикалық конференция

С.Садуақасұлының қазақ қоғамындағы рөлін насихаттау

2025-2030 оқу жылы

Пән мұғалімдері





5.3.2. Тәрбие жұмысы

  • Үштік одақ ықпалдастығын дамыту;

  • Қосымша білім беруді дамыту;

  • Оқушылардың өзін-өзі басқаруын дамыту;

  • Тәрбие жұмыстарының жаңа жүйесін қалыптастыру

Атқарылатын жұмыс (іс-шара)

Мақсаты

Орындалу мерзімі

Жауапты

І Талантты балаларды қолдау жүйесін дамыту

1

Мектеп оқушыларын конкурстарға, әртүрлі деңгейдегі іс-шараларға қатыстыру

Байқауларға, түрлі деңгейдегі конкурстарға, сайыстарға қатысатын оқушыларға қолдау көрсету, одан әрі дамыту үшін жағдайлар жасау

2025-2030 оқу жылы


2

Мектебіміздегі жас талантты, өнерлі оқушылармен қорын құру

Талантты өнерпаздарды анықтау

2025-2030 оқу жылы


3

«Шығыс» балалар және жасөспірімдер орталығымен тығыз жұмыс жүргізу

Спорттық жарыстарға қатысу

2025-2030 оқу жылы


ІІ Оқушылардың өзін-өзі басқару жүйесін жетілдіру

1

Жас Ұлан ұйымымен біріккен «Парасат» өзін-өзі басқару ұйымының жұмысының жетілдіру

Өскелең ұрпақты жоғары рухани-адамгершілік құндылықтар негізінде тәрбиелеу

2025-2030 оқу жылы


2

Азаматтықты, патриотизмді, руханилықты тәрбиелеуге бағытталған іс-шаралар жүйесін жетілдіру

Әскери-патриоттық сайыстарға қатысу

2025-2030 оқу жылы


ІІІ Әлеуметтік жұмыс жүйесін жетілдіру

1

Оқушылардың Әлеуметтік картотекасының базасын жасау

Әлеуметтік ортаны, мінез-құлықты қалыптастыруға бағытталған жұмыстар

2025-2030 оқу жылы


2

«Жүректен жүрекке» атты қайырымдылық іс-шарасын ұйымдастыру

Қайырымды, жанашырлық сезімдерін қалыптастыру

2025-2030 оқу жылы


IV Ата –аналармен жұмыс жүйесін жетілдіру

1

«Үштік одақ» жұмыстарын жетілдіру

Мектеп, Ата-ана, оқушы арасындағы байланысты нығайту

2025-2030 оқу жылы


2

Үйірме бағыттары бойынша ата-ана, оқушы арасында «шебер сынып» сабақтарын жүргізу

Тәжірибемен бөлісу

2025-2030 оқу жылы




5.3.3. Бейіндік және бейіналды ісі жұмысы

  • Басқа мекемелермен қатынас орнату: оқу орындары, ЖОО, мәдениет орындары;

  • Жекелеген пәндерді тереңдетіп оқыту (қазақ, ағылшын)

Орындалатын жұмыстар

Мақсаты

Орындалатын мерзімі

Жауапты

І. Бағыт бағдар беру жұмысы

1

ЖОО-мен тығыз байланыс орната отырып сұхбат, жарнама, тренингтер жүргізу. «Ашық есік» күндеріне қатысу

9-11 сынып оқушыларын мамандыққа бағыттау

2025-2030 оқу жылы


2

(УНИВЕРСИТЕТТЕР АТАУЫ ЖАЗЫЛАДЫ)



3

Кәсіптік бағдар беруді дамытуға жоғары оқу орындары, колледж, кәсіптік лицейлермен жұмысты жалғастыру

2025-2030 оқу жылы


ІІ Бейінді оқыту

1

Бейінді оқыту гимназия сыныптарындағы оқушылардың білімі бойынша мониторинг жасап, оқушыларды ғылыми жобаларға, пәндік олимпиадаларға қатыстыру

Бейінді оқытуды тиімді ұйымдастыру және бейінде оқытуды таңдау жасауға көмек беру

2025-2030 оқу жылы


2

Экскурсиялар, конференциялар ұйымдастыру, ашық сабақтар, ашық есік күнін өткізу



ІІІ Психологиялық жұмыстың жүргізілуі

1

5-10 сынып оқушыларына психологиялық-педагогикалық кеңес беру, сауалнама жүргізу, тест өткізу

Оқушыларды дұрыс мамандық таңдауға бағыттау

2025-2030 оқу жылы


IV Ата-аналармен жұмыс

1

Ата-аналарға көмек беретін іс-шаралар ұйымдастыру

А) жиналыстар

Ә) кездесулер

Ата-аналарға балаларының болашақтағы мамандықтарын дұрыс таңдауларына көмек көрсету

    1. оқу жылы


5.3.4. Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар жұмысы

Мұғалімдер мен оқушылардың ақпараттық құзіреттілігін көтеру;

  • Білім берудің ашықтығын қамтамасыз ету;







5.3. Бағдарламаны жүзеге асыруға бағытталған стратегиялық мақсат, міндет, іс-шаралар.

Құрылымы:

  1. Стратегиялық бағыт. Мұғалімдердің зерттеушілік құзыреттіліктерін дамыту арқылы сыныптағы оқыту сапасын жақсарту

  2. Мақсаты: әр бір баланың тумасынан қабілетті екеніне сенім білдіру, олардың даму әлеуеті мен қызығушылығын жоғары қоя отырып, жоғары белсенділікке бірге ұмтылу

  3. Міндеті: Біз үшін әрбір тұлға өзінің барлық болмасымымен құнды; бізді мықты ететін ашықтық, әділдік, білім алушылардың қызығушылығын жоғары қою; білім алушының сауаттылыққа ұмтылуы басты парыз;

  4. Мақсаты мен міндетін жүзеге асыруға бағытталған іс-шаралара тізімдемесі (ұсыным, жоба)

  5. Кесте

Іс-шаралар атауы

Орындалу мерзімі

Атқарылатын іс-шара

Мақсаты

Орындалу мерзімі

Жауапты

1. Мұғалімдерге АКТ-мен жұмыс түрлерін үйрету

1

Bilimland (электронды журналмен) толық жұмыс жасау

Қоғамның дамуының басты айғағы болып саналатын АКТ-ды ұтқыр қолдана білуге үйрету

2025-2026

Директордың ақпараттық іс жөніндегі орынбасары

2

Excel программасына мәліметтерді енгізу, формулалармен жұмыс жасау

Қоғамның дамуының басты айғағы болып саналатын АКТ-ды ұтқыр қолдана білуге үйрету


Директордың ақпараттық іс жөніндегі орынбасары

3

ҰБДҚ толтыру

Қоғамның дамуының басты айғағы болып саналатын АКТ-ды ұтқыр қолдана білуге үйрету


Директордың ақпараттық іс жөніндегі орынбасары

ІІ Жас ұрпаққа білім беру жолында АКТ оқу үдерісінде пайдалану (Bilimland.kz, LearningApps.org, т.б.)

4

АКТ түрлерін сабақта тиімді пайдалануды мұғалімдерге үйрету

АКТ-ны сыныпта мұғалімдердің оқу үдерісінде көмек көрсетуге арналған педагогикалық құрал ретінде қолдануды зерделеу


Директордың ақпараттық іс жөніндегі орынбасары

5

АКТ түрлерімен барлық сабақтарда жұмыс жасауды оқушыларға үйрету

Сабақта оқу тәжірибесінде АКТ-ны ықпалдастыру


Директордың ақпараттық іс жөніндегі орынбасары



1

Отбасылық сауаттылық жобасын іске асыру

Жыл бойы

2

CLIL+ ЖМС

Жыл бойы

3

Тәжірибелі ұстаздардың Action Reseach үдерісін ұйымдастыру

Наурыз

4

Зерттеу арқылы оқытудан оқуды зерделеу

Сәуір



6) Күтілетін нәтиже: барлық мұғалімдер мектептің миссиясын құндылықтары мен негізгі мақсаттарын жақсы түсінеді.

7) Жобаларды бағалау критерийі:

Критерий 1: Оқушылардың оқудағы жетістіктері

Көрсеткіштер

Маңыздылығы

2021

2022

2023

2024

2025

1.1.

Оқушылардың оқу сапасының көрсеткіштері %

40%

42%

45%

57,6 %

61,1 %

1.2.

Ұлттық бірыңғай тестілеудің 11-сыныптар (орта бал)

80%

83,3%

66,7%

50 %

42 %

1.3.

«Алтын белгі» иегерлерінің саны

2

1

0

0

1

1.4.

Ерекше аттесттат алған оқушылар саны

0

0

0

0

0

1.5.

Оқушылардың пәндік олимпиада жетістіктері (қатысқан оқушылардың ішіндегі жүлдері орын алған оқушылар көрсеткіштері)

2

6

7

3

0



Критерий 2: Оқудан тыс қызмет нәтижесі

Көрсеткіштер

Маңыздылығы

2021

2022

2023

2024

2025

2.1.

Пәндік үйірме, факультативтермен оқушылардың қамтылуы

50%

60%

65%

65 %

65 %

2.2.

Оқушылардың байқау, жарыстар, конференцияларға қатысу нәтижесі

15%

25%

45%

45 %

45 %

2.3.

Өзін-өзі басқару және қоғамдық ұйымдардағы қатысушы оқушылардың көрсеткіші




30 %

35 %

2.4.

Оқушылардың құқықтық тәртібі, Мектепішілік есепке алынғандардың кәмелеттік жасына толмаған оқушылардың көрсеткіштері, сабақты себепсіз босатқан оқушылардың көрсеткіштері

4,5%

10 %

10 %

10 %

10 %









Критерий 3: Қауіпсіздіқ және денсаулық

Көрсеткіштер

Маңыздылығы

2021

2022

2023

2024

2025

3.1.

Оқушылрдың ыстық тамақпен қамтылуы

20%

21%

23%

40 %

45 %

3.2.

Денсаулық тобы бойынша оқушылар саны

0

0

0

0

0

3.3.

Денсаулығына байланысты сабақтан босатқандар

0

0

0

0

0

3.4.

Ерекше қажеттіліктерді талап ететін оқушылар, инклюзивті білім беру, мектептің жалпы оқушылар санынан

0

1

3

1

1

3.5.

Денсаулығында ахауы бар оқушылар саны (көру қабілеті төмен, тіл мүкістігі, сколиоз) мектепке дейін, мектепті бітіргенге дейін

0

0

0

0

0

3.6.

Мектептегі жарақат алу санының көрсеткіші

0

0

0

0

0

Критерий 4: Кадрлар

Көрсеткіштер

Маңыздылығы

2021

2022

2023

2024

2025

4.1.

Жалпы штаттық жиынтық

41,5

40,5

40,5



4.2.

16 сағат жүктемесі бар мұғалімдер

16

18

23



4.3.

24 сағат жүктемесі бар мұғалімдер

4

2

1



4.4.

Жоғары білімі бар мұғалімдер көрсеткіші

19

23

28



4.5.

Бірінші және жоғары санаттағы мұғалімдердің саны






4.6.

Инновация және экспериментке қатысушы мұғалімдердің көрсеткіштері






4.7.

Басылымы бар мұғалімдер






4.8.

Оқу үдерісіндегі АКТ қолдану көрсеткіші

50%

75%

100%



4.9.

5 жылда 1 рет қайта даярлаудан өткен мұғалімдер көрсеткіші






4.10

АКТ қолдану бойынша курстан өткен мұғалімдер көрсеткіші

0%

95%




4.11.

Деңгейлік бағдарламасы бойынша курстан өткен мұғалімдердің көрсеткіші






4.12

Жаратылыстану-математикалық бағытында ағылшын тілінде сабақ беретін мұғалімдер саны

1





4.13.

Кәсіптік байқауларға қатысу нәтижесі






Критерий 5: Оқу үдерісін ұйымдастыру сапасы

Көрсеткіштер

Маңыздылығы

2021

2022

2023

2024

2025

5.1.

Информатика кабинетінің саны

0

1

1

1

1

5.2.

Лингафон кабинетінің саны



0

0

0

5.3.

Төмен вольтті электр қуаты



0

0

0

5.4.

Химия кабинетіндегі ауа баптағыш және зертхана

0

1

1

1

1



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
07.10.2025
14
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі