Даму карта ортаңғы топ

Тақырып бойынша 26 материал табылды

Даму карта ортаңғы топ

Материал туралы қысқаша түсінік
Ортаңғы топтың даму картасы толық жазылған
Материалдың қысқаша нұсқасы

2021-2022 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы

Баланың аты-жөні: ________

Білім беру ұйымы:______________

____________ортаңғы тобы


Құзыреттіліктер

Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (қазан - желтоқсан

Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету ісшаралары (ақпан - сәуір)

Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету ісшаралары (маусым- тамыз)

Қорытынды (баланың даму деңгейі сәйкес келеді : III деңгей - «жоғары»; II деңгей – «орташа»; I деңгей - «төмен»)

Физикалық қасиеттері

Сапта өзінің орнын таба алу,бір-бірден қатарға тұру дағдысын қалыптастыру

Организмді шынықтыру бойынша көп жұмыс жасау керек.

заттардың арасымен еңбектейді, гимнастикалық қабырғаға өрмелейді және еңбектейді

заттардың арасымен еңбектейді, гимнастикалық қабырғаға өрмелейді және еңбектейді

Коммуникативтік дағдылары

Таныс ертегілерді кейіпкерлендіріп ойнауға қызықтыру

Таныс ертегілерді сахналауға қатысады.2-3 сөйлеммен өз ойын жеткізеді.

қажетті сөздер мен сөз тіркестерін қолданады

қажетті сөздер мен сөз тіркестерін қолданады

Танымдық және зияткерлік дағдылары

5-ға дейін кері қарай санауды бекіту

Топтарды салыстырып,санау негізінде сандық мәнін жалпылай алу керек.

«бір», «көп» ұғымдарын ажыратады

«бір», «көп» ұғымдарын ажыратады

Шығармашылық дағдыларының, зерттеу ісәрекетінің дамуы

Қарапайым сюжетті композиция құрастыруға үйрету.

Затқа қарап және елестету арқылы жұмыс жасауға үйрету.

геометриялық фигураларды ажыратады, оларды ою-өрнектермен безендіреді:

геометриялық фигураларды ажыратады, оларды ою-өрнектермен безендіреді:

Әлеуметтік эмоционалды дағдыларды қалыптастыру

Өз отбасы мүшелері туралы әңгімелеу және қарым-қатынасын білдіру.

Адамның табиғатпен өзара әрекетінің себеп-салдарлық тәуелділігін анықтауға қалыптастыру.

отбасы мүшелері мен өзіне жақын адамдардың есімдерін атайды:

отбасы мүшелері мен өзіне жақын адамдардың есімдерін атайды:










2021-2022 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы

Баланың аты-жөні: ________

Білім беру ұйымы:______________

____________ортаңғы тобы


Құзыреттіліктер

Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (қазан - желтоқсан

Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету ісшаралары (ақпан - сәуір)

Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету ісшаралары (маусым- тамыз)

Қорытынды (баланың даму деңгейі сәйкес келеді : III деңгей - «жоғары»; II деңгей – «орташа»; I деңгей - «төмен»)

Физикалық қасиеттері

Қалыпты жағдайды қабылдау қабілетін қалыптастыру.


Өз-өзіне қызмет көрсетудің бастапқы дағдыларына,салауатты өмір салты туралы орындау ретін біледі

үш дөңгелекті велосипед тебу дағдыларын меңгерген

үш дөңгелекті велосипед тебу дағдыларын меңгерген

Коммуникативтік дағдылары

Өлеңді эмоциямен оқи алуды жетілдіру


Сюжетті эмоционалды қабылдайды,кейіпкерлерге жанашырлық танытады

дауысты және кейбір дауыссыз дыбыстарды анық айтады

дауысты және кейбір дауыссыз дыбыстарды анық айтады

Танымдық және зияткерлік дағдылары

Геометриялық пішіндерді дұрыс атап, ажырата білуге үйрету.


Түрлі тәсілдерді пайдаланып,қағаз беттерін түрлендіреді.

біртекті заттарды топтастырады және олардың біреуін бөліп көрсетеді

біртекті заттарды топтастырады және олардың біреуін бөліп көрсетеді

Шығармашылық дағдыларының, зерттеу ісәрекетінің дамуы

Алақанмен тік және дөңгелетіп илеуді үйрету.


Бейнеленетін заттарға сәйкес түрлі-түсті қағаздардан дайын пішіндерді таңдай алады.

оюдың әсемдігін, оның орналасуын байқайды, олардың элементтерін бөліп көрсетеді:

оюдың әсемдігін, оның орналасуын байқайды, олардың элементтерін бөліп көрсетеді:

Әлеуметтік эмоционалды дағдыларды қалыптастыру

Қазақстан елінің туын танып,атай білуге үйрету.


Табиғаттағы және ауа райындағы қарапайым өзгерістерді байқайды.

сюжетті-рөлдік ойындарда отбасы мүшелерінің рөлдерін сомдайды:

сюжетті-рөлдік ойындарда отбасы мүшелерінің рөлдерін сомдайды:








2021-2022 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы

Баланың аты-жөні: ________

Білім беру ұйымы:______________

____________ортаңғы тобы



Құзыреттіліктер

Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (қазан - желтоқсан

Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету ісшаралары (ақпан - сәуір)

Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету ісшаралары (маусым- тамыз)

Қорытынды (баланың даму деңгейі сәйкес келеді : III деңгей - «жоғары»; II деңгей – «орташа»; I деңгей - «төмен»)

Физикалық қасиеттері

Негізгі қимылдарды дұрыс орындауды жетілдіру.

Ересектердің көрсетуімен шынықтыру элементтерін орындайды

суға түседі, суда ойнайды

суға түседі, суда ойнайды

Коммуникативтік дағдылары

Таныс ертегілерді кейіпкерлендіріп ойнауға қызықтыру

Тақпақтарды,өлеңдерді жаттай алады және мәнерлеп айта алады

қажетті сөздер мен сөз тіркестерін қолданады

қажетті сөздер мен сөз тіркестерін қолданады

Танымдық және зияткерлік дағдылары

«біреуде», «біреуден», «біреу», «көп» түсініктерін бекіту

Ауа-райын жағдайын анықтай алады

екі затты белгілі өлшемі бойынша салыстырады

екі затты белгілі өлшемі бойынша салыстырады

Шығармашылық дағдыларының, зерттеу ісәрекетінің дамуы

Пішіндерді бояу дағдыларын жетілдіру

Ересектер даярлаған ірі және барынша ұсақ элементтерді орналастырады және желімдейді

сызықтарды, штрихтарды, дақтарды, бояуларды ретімен қолдана біледі

сызықтарды, штрихтарды, дақтарды, бояуларды ретімен қолдана біледі

Әлеуметтік эмоционалды дағдыларды қалыптастыру

Табиғат пен ауа райындағы қарапайым өзгерістерді байқап,атай білуге үйрету

Табиғаттағы және ауа райындағы қарапайым өзгерістерді байқайды

әртүрлі ойындарды өз бетінше ойнай алады:

әртүрлі ойындарды өз бетінше ойнай алады:










2021-2022 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы

Баланың аты-жөні: ________

Білім беру ұйымы:______________

____________ортаңғы тобы


Құзыреттіліктер

Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (қазан - желтоқсан

Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету ісшаралары (ақпан - сәуір)

Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету ісшаралары (маусым- тамыз)

Қорытынды (баланың даму деңгейі сәйкес келеді : III деңгей - «жоғары»; II деңгей – «орташа»; I деңгей - «төмен»)

Физикалық қасиеттері

Сапта өз орнын таба білу қабілетін жетілдіру


Үш дөңгелекті велосипедті тебуді өздігінен орындай алады

бірлескен қимылды ойындарға қатысады

бірлескен қимылды ойындарға қатысады

Коммуникативтік дағдылары

Өлеңді эмоцияналды түрде оқи білуді жетілдіру


Таныс ертегілерді сахналауға қатысады.2-3 сөйлеммен өз ойын жеткізеді.

зат есімдерді үстінде, астында, артында, жанында тәрізді көмекші сөздермен бірге қолданады:

зат есімдерді үстінде, астында, артында, жанында тәрізді көмекші сөздермен бірге қолданады:

Танымдық және зияткерлік дағдылары

Уақыт пен кеңістікті бағдарлай білу қабілетін бекіту

Құрылыс бөліктерін ажыратады және атайды;өзі құраған құрылысын қуыршақтың,ойыншықтардың өлшемдерімен жасауға тырысады

ұзындығы, ені, биіктігі, жалпы шамасы бойынша заттарды салыстырады

ұзындығы, ені, биіктігі, жалпы шамасы бойынша заттарды салыстырады

Шығармашылық дағдыларының, зерттеу ісәрекетінің дамуы

Сурет салу барысында қылқалам,фломастер,қаламды еркін ұстауға үйрету

Мүсіндеуге қажетті негізгі техникалық дағдылар мен біліктерді игерген

мүсіндеуге қажетті негізгі техникалық дағдыларды игерген

мүсіндеуге қажетті негізгі техникалық дағдыларды игерген

Әлеуметтік эмоционалды дағдыларды қалыптастыру

Өз отбасы мүшелері туралы әңгімелеу және қарым-қатынасын білдіру.


Бірнеше ағаштардың түрлерін,бөлме өсімдіктерін,көкөністер мен жемістерді таниды және атайды


қазақ халқының тұрмыстық заттарын атайды:

қазақ халқының тұрмыстық заттарын атайды:




2021-2022 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы

Баланың аты-жөні: ________

Білім беру ұйымы:______________

____________ортаңғы тобы


Құзыреттіліктер

Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (қазан - желтоқсан

Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету ісшаралары (ақпан - сәуір)

Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету ісшаралары (маусым- тамыз)

Қорытынды (баланың даму деңгейі сәйкес келеді : III деңгей - «жоғары»; II деңгей – «орташа»; I деңгей - «төмен»)

Физикалық қасиеттері

Негізгі қимылдарды дұрыс орындауды жетілдіру


Өз-өзіне қызмет көрсетудің бастапқы дағдыларына,салауатты өмір салты туралы орындау ретін біледі

үстел басында мәдениетті тамақтану дағдыларын біледі:

бір-бірден сапқа, шеңберге тұрады, сапта өз орнын тапты

Коммуникативтік дағдылары

Таныс ертегілерді кейіпкерлендіріп ойнауға қызықтыру


Әдеби шығарма кейіпкерлерінің дауыс ырғағы мен мәнерлерін сақтайды

ересектердің сөзін тыңдайды және түсінеді, өз ойын айтады

ересектердің сөзін тыңдайды және түсінеді, өз ойын айтады

Танымдық және зияткерлік дағдылары

Оң,сол қолды ажыртата білу қабілетін бекіту


Сюжеттік ойын міндеттерін пйдалана отырып,ірі және ұсақ құрылыс материалдарынан заттар құрастыра алады

өзіне қатысты кеңістік бағыттарын анықтайды

өзіне қатысты кеңістік бағыттарын анықтайды

Шығармашылық дағдыларының, зерттеу ісәрекетінің дамуы

Түстерді тану қабілетін бекіту


Желімдеу техникасының бастапқы дағдыларын игерген

сызықтарды, штрихтарды, дақтарды, бояуларды ретімен қолдана біледі

сызықтарды, штрихтарды, дақтарды, бояуларды ретімен қолдана біледі

Әлеуметтік эмоционалды дағдыларды қалыптастыру

Табиғат пен ауа райындағы қарапайым өзгерістерді байқап,атай білуге үйрету


Үй және жабайы жануарларды,құстарды,жәндіктерді таниды және атайды


жаяу жүргіншілерге және жолаушыларға арналған қарапайым ережелерді біледі:

жаяу жүргіншілерге және жолаушыларға арналған қарапайым ережелерді біледі:







2021-2022 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы

Баланың аты-жөні: ________

Білім беру ұйымы:______________

____________ортаңғы тобы


Құзыреттіліктер

Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (қазан - желтоқсан

Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету ісшаралары (ақпан - сәуір)

Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету ісшаралары (маусым- тамыз)

Қорытынды (баланың даму деңгейі сәйкес келеді : III деңгей - «жоғары»; II деңгей – «орташа»; I деңгей - «төмен»)

Физикалық қасиеттері

Мәдени гигиеналық машықтарды өз бетінше орындауды жетілдіру


Дене жаттығуларын орындау ретін біледі

қимылды ойындарды қызығып ойнайды

қимылды ойындарды қызығып ойнады

Коммуникативтік дағдылары

(Екпін,мәнерлеу) мәнерлеп сөйлеу әдістерін жетілдіру

Таныс ертегілерді сахналауға қатысады.2-3 сөйлеммен өз ойын жеткізеді.

қазақ халқының құндылықтарына қызығушылық танытады:

қазақ халқының құндылықтарына қызығушылық танытады:

Танымдық және зияткерлік дағдылары

5-ға дейін тура,кері қарай санауды бекіту


Бір затты топтан бөледі және топтарға біріктіре алады

қарама-қарсы тәулік бөліктерін біледі:

қарама-қарсы тәулік бөліктерін біледі:

Шығармашылық дағдыларының, зерттеу ісәрекетінің дамуы

Сурет салу барысында қылқалам,фломастер,қаламды еркін ұстауға үйрету


Сурет салу техникасының бастапқы дағдыларын орындайды

сызықтарды, штрихтарды, дақтарды, бояуларды ретімен қолдана біледі

сызықтарды, штрихтарды, дақтарды, бояуларды ретімен қолдана біледі

Әлеуметтік эмоционалды дағдыларды қалыптастыру

Табиғат пен ауа райындағы қарапайым өзгерістерді байқап,атай білуге үйрету


Отбасы мүшелері мен өзіне жақын адамдардың есімдерін атайды

тұратын қаласы мен ауылы туралы, Қазақстан Республикасының бас қаласы, мемлекеттік рәміздері туралы бастапқы түсініктерге ие:

тұратын қаласы мен ауылы туралы, Қазақстан Республикасының бас қаласы, мемлекеттік рәміздері туралы бастапқы түсініктерге ие:








2021-2022 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы

Баланың аты-жөні: ________

Білім беру ұйымы:______________

____________ортаңғы тобы


Құзыреттіліктер

Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (қазан - желтоқсан

Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету ісшаралары (ақпан - сәуір)

Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету ісшаралары (маусым- тамыз)

Қорытынды (баланың даму деңгейі сәйкес келеді : III деңгей - «жоғары»; II деңгей – «орташа»; I деңгей - «төмен»)

Физикалық қасиеттері

Қалыпты жағдайды қабылдау қабілетін қалыптастыру.

Биік емес төбешіктен сырғанауды өздігінен орындайды

бір-бірден сапқа, шеңберге тұрады, сапта өз орнын табады

бір-бірден сапқа, шеңберге тұрады, сапта өз орнын тапты

Коммуникативтік дағдылары

Таныс ертегілерді кейіпкерлендіріп ойнауға қызықтыру


Қоршаған ортаға қатысты түрлі сұрақтарға 2-3 сөйлеммен өз ойын жеткізеді

көрген суреттері бойынша өз ойын айтады

көрген суреттері бойынша өз ойын айтады

Танымдық және зияткерлік дағдылары

5-ға дейін тура,кері қарай санауды бекіту

Заттарды қатарға реті,шамасы бойынша оң қолымен солдан оңға қарай жасауға тырысады

тең және тең емес заттар тобын салыстырады

тең және тең емес заттар тобын салыстырады

Шығармашылық дағдыларының, зерттеу ісәрекетінің дамуы

Түстерді тану қабілетін бекіту


Қарапайым сюжеттік композицияларды құрайды,қағаз бетіне тұтас орындайды

әннің қарқынына сәйкес топпен қосылып ән айтады, әнді барлығымен бірге бастайды және аяқтайды:

әннің қарқынына сәйкес топпен қосылып ән айтады, әнді барлығымен бірге бастайды және аяқтайды:

Әлеуметтік эмоционалды дағдыларды қалыптастыру

Өз отбасы мүшелері туралы әңгімелеу және қарым-қатынасын білдіру.


Көлік құралдары туралы тақырыптарда әңгімелеседі

«дұрыс» немесе «дұрыс емес», «жақсы» немесе «жаман» әрекеттер (қылықтар) туралы қарапайым түсініктерге ие:

«дұрыс» немесе «дұрыс емес», «жақсы» немесе «жаман» әрекеттер (қылықтар) туралы қарапайым түсініктерге ие:







2021-2022 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы

Баланың аты-жөні: ________

Білім беру ұйымы:______________

____________ортаңғы тобы



Құзыреттіліктер

Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (қазан - желтоқсан

Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету ісшаралары (ақпан - сәуір)

Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету ісшаралары (маусым- тамыз)

Қорытынды (баланың даму деңгейі сәйкес келеді : III деңгей - «жоғары»; II деңгей – «орташа»; I деңгей - «төмен»)

Физикалық қасиеттері

Сапта өз орнын табу,шеңберге,бір-бірден қатарға тұру қабілетін жетілдіру

Бір-бірден шеңберге қайта тұрады,саптағы өз орнын табады

допты жоғары-төмен лақтырады, қағып алады

допты жоғары-төмен лақтырады, қағып алды

Коммуникативтік дағдылары

Тілдегі дыбыстарды анық дыбыстауды жетілдіру


Дұрыс сөйлеу қарқынына ие; сөздік қорындағы сөздерді орынды пайдалана алады

сюжетті эмоционалды қабылдайды, кейіпкерлерге жанашырлық танытады

сюжетті эмоционалды қабылдайды, кейіпкерлерге жанашырлық танытады

Танымдық және зияткерлік дағдылары

Екі бірдей затты ұзындығына,биіктігіне қарай салыстыруды үйрету

Біртекті заттарды құрастырады және бөліп алады;

жаңаны тануға ұмтылады, заттарды қызығып, қуанып зерттейді

жаңаны тануға ұмтылады, заттарды қызығып, қуанып зерттейді

Шығармашылық дағдыларының, зерттеу ісәрекетінің дамуы

Қарапайым сюжетті композиция құрастыруға үйрету.


Негізгі түстерді дұрыс атайды және дұрыс қолдана алады

балалар музыка аспаптарын біледі, оларда ойнайды:

балалар музыка аспаптарын біледі, оларда ойнайды:

Әлеуметтік эмоционалды дағдыларды қалыптастыру

Қазақстан елінің туын танып,атай білуге үйрету.


Қазақ халқының тұрмыстық заттарын атайды

тірі және өлі табиғат заттары мен құбылыстарына қызығушылық танытады:

тірі және өлі табиғат заттары мен құбылыстарына қызығушылық танытады:








2021-2022 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы

Баланың аты-жөні: ________

Білім беру ұйымы:______________

____________ортаңғы тобы


Құзыреттіліктер

Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (қазан - желтоқсан

Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету ісшаралары (ақпан - сәуір)

Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету ісшаралары (маусым- тамыз)

Қорытынды (баланың даму деңгейі сәйкес келеді : III деңгей - «жоғары»; II деңгей – «орташа»; I деңгей - «төмен»)

Физикалық қасиеттері

Сапта өз орнын табу,шеңберге,бір-бірден қатарға тұру қабілетін жетілдіру

Дене жаттығуларын орындауға қызығушылық танытады;

тұрған орнында қос аяқпен, алға қарай жылжып, биіктіктен және ұзындыққа секіреді:

тұрған орнында қос аяқпен, алға қарай жылжып, биіктіктен және ұзындыққа секірді

Коммуникативтік дағдылары

(Екпін,мәнерлеу) мәнерлеп сөйлеу әдістерін жетілдіру


Сахнаны,алаңды бағдарлауды;әдеби кейіпкерлердің әрекеттеріне өзінің көзқарасын білдіруді қалыптастыру;

ересектермен бірге ертегілерді, қарапайым көріністерді ойнайды:

ересектермен бірге ертегілерді, қарапайым көріністерді ойнайды:

Танымдық және зияткерлік дағдылары

Уақыт пен кеңістікті бағдарлай білу қабілетін бекіту


Ауа-райындағы маусымдық өзгерістерге қарапайым байланыстар орната алады

ұзындығы, ені, биіктігі, жалпы шамасы бойынша заттарды салыстырады

ұзындығы, ені, биіктігі, жалпы шамасы бойынша заттарды салыстырады

Шығармашылық дағдыларының, зерттеу ісәрекетінің дамуы

Сурет салу барысында қылқалам,фломастер,қаламды еркін ұстауға үйрету


Қазақ оюының бөліктері туралы ұғымдар қалыптастыру;

құрылыс бөліктерін ажыратады және атайды:

құрылыс бөліктерін ажыратады және атайды:

Әлеуметтік эмоционалды дағдыларды қалыптастыру

Табиғат пен ауа райындағы қарапайым өзгерістерді байқап,атай білуге үйрету


Қазақ киіз үйі оның құрылысы ішіндегі заттарды, ұлттық киімдер мен әшекейлерді атауды және ажыратуды;

тірі және өлі табиғат заттары мен құбылыстарына қызығушылық танытады:

тірі және өлі табиғат заттары мен құбылыстарына қызығушылық танытады:






2021-2022 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы

Баланың аты-жөні: ________

Білім беру ұйымы:______________

____________ортаңғы тобы


Құзыреттіліктер

Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (қазан - желтоқсан

Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету ісшаралары (ақпан - сәуір)

Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету ісшаралары (маусым- тамыз)

Қорытынды (баланың даму деңгейі сәйкес келеді : III деңгей - «жоғары»; II деңгей – «орташа»; I деңгей - «төмен»)

Физикалық қасиеттері

Дағдыларды қайталап,бастапқы қалыпқа тұруды жетілдіру

Дене жаттығуларын орындауға қызығушылық танытады; түрлі тапсырмалар орындап, бір-бірден сапта жүреді

бірқалыпты, аяқтың ұшымен, әр түрлі бағытта жүгіреді:

бірқалыпты, аяқтың ұшымен, әр түрлі бағытта жүгірді

Коммуникативтік дағдылары

Таныс ертегілерді кейіпкерлендіріп ойнауға тарту


Таныс ертегілерді сахналауға қатысады.2-3 сөйлеммен өз ойын жеткізеді.

оқылған шығармадан қызықты үзінділерді, сөздер мен қарапайым сөз тіркестерін қайталап айтады:

оқылған шығармадан қызықты үзінділерді, сөздер мен қарапайым сөз тіркестерін қайталап айтады:

Танымдық және зияткерлік дағдылары

Уақыт пен кеңістікті бағдарлай білуді үйрету


4-5 ағаштың түрлерін, бұталарды, шөптесін өсімдіктерді, гүлдерді, жидектерді, саңырауқұлақтарды, көкөністер мен жемістерді атауды және ажыратуды үйрету;

өзіне қатысты кеңістік бағыттарын анықтайды

өзіне қатысты кеңістік бағыттарын анықтайды

Шығармашылық дағдыларының, зерттеу ісәрекетінің дамуы

Қарапайым сюжеттерді құрастыра алуға үйрету


Қайшыны дұрыс ұстайды және бөліктерді жапсырады

әннің қарқынына сәйкес топпен қосылып ән айтады, әнді барлығымен бірге бастайды және аяқтайды:

әннің қарқынына сәйкес топпен қосылып ән айтады, әнді барлығымен бірге бастайды және аяқтайды:

Әлеуметтік эмоционалды дағдыларды қалыптастыру

Табиғат пен ауа райындағы қарапайым өзгерістерді байқап,атай білуге үйрету


Өзі туған елді мекенін, туған елін атайды;

туған өлкенің кейбір өсімдіктері туралы түсініктерді меңгерген:

туған өлкенің кейбір өсімдіктері туралы түсініктерді меңгерген:






2021-2022 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы

Баланың аты-жөні: ________

Білім беру ұйымы:______________

____________ортаңғы тобы


Құзыреттіліктер

Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (қазан - желтоқсан

Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету ісшаралары (ақпан - сәуір)

Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету ісшаралары (маусым- тамыз)

Қорытынды (баланың даму деңгейі сәйкес келеді : III деңгей - «жоғары»; II деңгей – «орташа»; I деңгей - «төмен»)

Физикалық қасиеттері

Дағдыларды қайталап,бастапқы қалыпқа тұруды жетілдіру


Организмді шынықтыру бойынша көп жұмыс жасау керек.

қол ұстасып, жартылай отырып, заттарды айналып жүреді:

қол ұстасып, жартылай отырып, заттарды айналып жүрді:

Коммуникативтік дағдылары

Таныс ертегілерді кейіпкерлендіріп ойнауға қызықтыру


Таныс ертегілерді сахналауға қатысады.2-3 сөйлеммен өз ойын жеткізеді.

қазақ тіліне тән дыбыстарды, осы дыбыстармен берілген сөздерді айтады

қазақ тіліне тән дыбыстарды, осы дыбыстармен берілген сөздерді айтады

Танымдық және зияткерлік дағдылары

5-ға дейін кері қарай санауды бекіту

Топтарды салыстырып,санау негізінде сандық мәнін жалпылай алу керек.

ұзындығы, ені, биіктігі, жалпы шамасы бойынша заттарды салыстырады

ұзындығы, ені, биіктігі, жалпы шамасы бойынша заттарды салыстырады

Шығармашылық дағдыларының, зерттеу ісәрекетінің дамуы

Қарапайым сюжетті композиция құрастыруға үйрету.


Затқа қарап және елестету арқылы жұмыс жасауға үйрету.

балалар музыка аспаптарын біледі, оларда ойнайды:

балалар музыка аспаптарын біледі, оларда ойнайды:

Әлеуметтік эмоционалды дағдыларды қалыптастыру

Қарапайым еңбек тапсырмаларын орындауға дағдыландыру


Адамның табиғатпен өзара әрекетінің себеп-салдарлық тәуелділігін анықтауға қалыптастыру.

кейбір көгөністер мен жемістерді дәмінен ажыратады және атайды:

кейбір көгөністер мен жемістерді дәмінен ажыратады және атайды:








2021-2022 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы

Баланың аты-жөні: ________

Білім беру ұйымы:______________

____________ортаңғы тобы


Құзыреттіліктер

Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (қазан - желтоқсан

Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету ісшаралары (ақпан - сәуір)

Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету ісшаралары (маусым- тамыз)

Қорытынды (баланың даму деңгейі сәйкес келеді : III деңгей - «жоғары»; II деңгей – «орташа»; I деңгей - «төмен»)

Физикалық қасиеттері

Негізгі қимылдарды орындау дағдыларын жетілдіру

Дене жаттығуларын орындауға қызығушылық танытады;

бірқалыпты, аяқтың ұшымен, тізені жоғары көтеріп жүреді

бірқалыпты, аяқтың ұшымен, тізені жоғары көтеріп жүрді

Коммуникативтік дағдылары

Таныс ертегілерді кейіпкерлендіріп ойнауға дағдыландыру

Үш дыбыстан тұратын сөздерге дыбыстық талдау жасау бойынша жұмысын жалғастыру

қысқа тақпақтар мен санамақтар, жаңылтпаштарды жатқа айтады

қысқа тақпақтар мен санамақтар, жаңылтпаштарды жатқа айтады

Танымдық және зияткерлік дағдылары

Геометриялық пішіндерді дұрыс атауға және ажырата алуға үйрету

Қағаз бетін бағдарлай білуді,апта күндерін,жыл мезгілдерін атауда жұмыс істеу

өзіне қатысты кеңістік бағыттарын анықтайды

өзіне қатысты кеңістік бағыттарын анықтайды

Шығармашылық дағдыларының, зерттеу ісәрекетінің дамуы

Сурет салу кезінде қылқалам, фломастер,қаламды еркін ұстау қабілетін бекіту

Үзік сызықтарды салу білігін бекіту

әннің қарқынына сәйкес топпен қосылып ән айтады, әнді барлығымен бірге бастайды және аяқтайды:

әннің қарқынына сәйкес топпен қосылып ән айтады, әнді барлығымен бірге бастайды және аяқтайды:

Әлеуметтік эмоционалды дағдыларды қалыптастыру

Отан туралы түсінік беру

Отбасы туралы ұғым қалыптастыру

Өзін-өзі бағалауын арттыру жұмысын жүргізу

үй жануарлары мен жабайы жануарларды таниды:

үй жануарлары мен жабайы жануарларды таниды:









2021-2022 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы

Баланың аты-жөні: ________

Білім беру ұйымы:______________

____________ортаңғы тобы



Физикалық қасиеттері

Негізгі қимылдарды дұрыс орындауды жетілдіру


Спорттық ойындар мен жаттығулардың бастапқы техникасын игеру

қимылды ойындарды қызығып ойнайды

қимылды ойындарды қызығып ойнады

Коммуникативтік дағдылары

Таныс ертегілерді кейіпкерлендіріп ойнауға қызықтыру


Таныс ертегілерді сахналауға қатысады.2-3 сөйлеммен өз ойын жеткізеді.

таныс ертегілер мен шағын шығармалардың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді, мазмұнын өз бетінше қайталап айтады:

таныс ертегілер мен шағын шығармалардың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді, мазмұнын өз бетінше қайталап айтады:

Танымдық және зияткерлік дағдылары

Оң,сол қолды ажыртата білу қабілетін бекіту


Кеңістікті және уақытты бағдарлай алуға үйретуді жалғастыру

ұзындығы, ені, биіктігі, жалпы шамасы бойынша заттарды салыстырады

ұзындығы, ені, биіктігі, жалпы шамасы бойынша заттарды салыстырады

Шығармашылық дағдыларының, зерттеу ісәрекетінің дамуы

Түстерді тану қабілетін бекіту


Өзінің жұмыстарын және басқа балалардың жұмыстарын бағалай алады

әртүрлі түстегі және пішіндегі бөлшектерден қарапайым құрылыстар тұрғызады:

әртүрлі түстегі және пішіндегі бөлшектерден қарапайым құрылыстар тұрғызады:

Әлеуметтік эмоционалды дағдыларды қалыптастыру

Табиғат пен ауа райындағы қарапайым өзгерістерді байқап,атай білуге үйрету


Әскердің міндеті туралы түсінік қалыптастыру

табиғат бұрышын мекендеушілерді бақылайды:

табиғат бұрышын мекендеушілерді бақылайды:














2021-2022 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы

Баланың аты-жөні: ________

Білім беру ұйымы:______________

____________ортаңғы тобы


Құзыреттіліктер

Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (қазан - желтоқсан

Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету ісшаралары (ақпан - сәуір)

Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету ісшаралары (маусым- тамыз)

Қорытынды (баланың даму деңгейі сәйкес келеді : III деңгей - «жоғары»; II деңгей – «орташа»; I деңгей - «төмен»)

Физикалық қасиеттері

Негізгі қимылдарды дұрыс орындауды жетілдіру.

Қимылды ойындардың ережесін орындайды

бірқалыпты, аяқтың ұшымен, тізені жоғары көтеріп жүреді

бірқалыпты, аяқтың ұшымен, тізені жоғары көтеріп жүрді

Коммуникативтік дағдылары

Таныс ертегілерді кейіпкерлендіріп ойнауға қызықтыру

Құрдастарымен және ересектермен қарым қатынасқа түсе алады және олардың өтініштерін орындай алады

кітаптағы суреттерді, ойыншықтар мен заттарды қарастыра отырып, сұрақтарға жауап береді, оларды жай сөйлемдермен сипаттайды

кітаптағы суреттерді, ойыншықтар мен заттарды қарастыра отырып, сұрақтарға жауап береді, оларды жай сөйлемдермен сипаттайды

Танымдық және зияткерлік дағдылары

«біреуде», «біреуден», «біреу», «көп» түсініктерін бекіту

5 көлемінде санай алады,сандарды ретімен атайды

қарама-қарсы тәулік бөліктерін біледі:

қарама-қарсы тәулік бөліктерін біледі:

Шығармашылық дағдыларының, зерттеу ісәрекетінің дамуы

Пішіндерді бояу дағдыларын жетілдіру

Үлгі бойынша пішінін,пропорциясын ескере отырып сурет салуды жалғастыру

құрылыс бөліктерін ажыратады және атайды:

құрылыс бөліктерін ажыратады және атайды:

Әлеуметтік эмоционалды дағдыларды қалыптастыру

Табиғат пен ауа райындағы қарапайым өзгерістерді байқап,атай білуге үйрету

Өзі туған елді мекенін,туған елін атайды

табиғатқа қамқорлық танытады:

табиғатқа қамқорлық танытады:










2021-2022 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы

Баланың аты-жөні: ________

Білім беру ұйымы:______________

____________ортаңғы тобы


Құзыреттіліктер

Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (қазан - желтоқсан

Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету ісшаралары (ақпан - сәуір)

Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету ісшаралары (маусым- тамыз)

Қорытынды (баланың даму деңгейі сәйкес келеді : III деңгей - «жоғары»; II деңгей – «орташа»; I деңгей - «төмен»)

Физикалық қасиеттері

Дағдыларды қайталап,бастапқы қалыпқа тұруды жетілдіру


Екеуден,үшеуден қатарға қайта тұрады

қол ұстасып, жартылай отырып, заттарды айналып жүреді:

қол ұстасып, жартылай отырып, заттарды айналып жүрді:

Коммуникативтік дағдылары

Таныс ертегілерді кейіпкерлендіріп ойнауға тарту


Таныс ертегілерді сахналауға қатысады.2-3 сөйлеммен өз ойын жеткізеді.

сөйлегенде бұйрық райлы етістіктерді жеке қолданады

сөйлегенде бұйрық райлы етістіктерді жеке қолданады

Танымдық және зияткерлік дағдылары

Уақыт пен кеңістікті бағдарлай білуді үйрету


Қағаздан көлемді пішіндер жасауды үйрету

өзіне қатысты кеңістік бағыттарын анықтайды

өзіне қатысты кеңістік бағыттарын анықтайды

Шығармашылық дағдыларының, зерттеу ісәрекетінің дамуы

Қарапайым сюжеттерді құрастыра алуға үйрету


Қазақ оюының бқліктері туралы ұғымдар қалыптастыру

желім қалдықтарын сүрту үшін майлықты пайдаланады:

желім қалдықтарын сүрту үшін майлықты пайдаланады:

Әлеуметтік эмоционалды дағдыларды қалыптастыру

Табиғат пен ауа райындағы қарапайым өзгерістерді байқап,атай білуге үйрету


Мемлекеттік әнұранды біледі және оны кеудесінің сол жағына қойып айтады

табиғаттағы маусымдық өзгерістерді байқайды және атайды:

табиғаттағы маусымдық өзгерістерді байқайды және атайды:









2021-2022 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы

Баланың аты-жөні: ________

Білім беру ұйымы:______________

____________ортаңғы тобы



Құзыреттіліктер

Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (қазан - желтоқсан

Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету ісшаралары (ақпан - сәуір)

Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету ісшаралары (маусым- тамыз)

Қорытынды (баланың даму деңгейі сәйкес келеді : III деңгей - «жоғары»; II деңгей – «орташа»; I деңгей - «төмен»)

Физикалық қасиеттері

Дағдыларды қайталап,бастапқы қалыпқа тұруды жетілдіру


Қимылды ойындардың ережелерін орындауға үйрету

бірқалыпты, аяқтың ұшымен, әр түрлі бағытта жүгіреді

бірқалыпты, аяқтың ұшымен, әр түрлі бағытта жүгірді

Коммуникативтік дағдылары

Таныс ертегілерді кейіпкерлендіріп ойнауға қызықтыру


Отбасы,отбасындағы тұрмыс,халықтық дәстүрлер,қаласы (ауылы)туралы айтып беруді меңгерту

зат есімдерді үстінде, астында, артында, жанында тәрізді көмекші сөздермен бірге қолданады:

зат есімдерді үстінде, астында, артында, жанында тәрізді көмекші сөздермен бірге қолданады:

Танымдық және зияткерлік дағдылары

5-ға дейін кері қарай санауды бекіту

Кеңістікті және уақытты бағдарлай алуды жалғастыру

қарама-қарсы тәулік бөліктерін біледі:

қарама-қарсы тәулік бөліктерін біледі:

Шығармашылық дағдыларының, зерттеу ісәрекетінің дамуы

Қарапайым сюжетті композиция құрастыруға үйрету.


Адамның пішінін (дене бөліктерін:бас,кеуде,қолдары,аяқтары)мүсіндеуге үйрету

геометриялық фигураларды ажыратады, оларды ою-өрнектермен безендіреді:

геометриялық фигураларды ажыратады, оларды ою-өрнектермен безендіреді:

Әлеуметтік эмоционалды дағдыларды қалыптастыру

Қарапайым еңбек тапсырмаларын орындауға дағдыландыру


Қазақ киіз үйі оның құрлысы ішіндегі заттарды,ұлттық киімдер мен әшекейлерді атауға және ажыратуға баулу

топта, серуенде және табиғатта қауіпсіз мінез-құлық ережелерін сақтайды:

топта, серуенде және табиғатта қауіпсіз мінез-құлық ережелерін сақтайды:






2021-2022 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы

Баланың аты-жөні: ________

Білім беру ұйымы:______________

____________ортаңғы тобы


Құзыреттіліктер

Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (қазан - желтоқсан

Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету ісшаралары (ақпан - сәуір)

Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету ісшаралары (маусым- тамыз)

Қорытынды (баланың даму деңгейі сәйкес келеді : III деңгей - «жоғары»; II деңгей – «орташа»; I деңгей - «төмен»)

Физикалық қасиеттері

Сапта өз орнын табу,шеңберге,бір-бірден қатарға тұру қабілетін жетілдіру

Дене жаттығуларын орындауға қызығушылық танытады;

тұрған орнында қос аяқпен, алға қарай жылжып, биіктіктен және ұзындыққа секіреді:

тұрған орнында қос аяқпен, алға қарай жылжып, биіктіктен және ұзындыққа секірді:

Коммуникативтік дағдылары

(Екпін,мәнерлеу) мәнерлеп сөйлеу әдістерін жетілдіру


Сахнаны,алаңды бағдарлауды;әдеби кейіпкерлердің әрекеттеріне өзінің көзқарасын білдіруді қалыптастыру;

оқылған шығармадан қызықты үзінділерді, сөздер мен қарапайым сөз тіркестерін қайталап айтады:

оқылған шығармадан қызықты үзінділерді, сөздер мен қарапайым сөз тіркестерін қайталап айтады:

Танымдық және зияткерлік дағдылары

Уақыт пен кеңістікті бағдарлай білу қабілетін бекіту


Ауа-райындағы маусымдық өзгерістерге қарапайым байланыстар орната алады

екі затты белгілі өлшемі бойынша салыстырады

екі затты белгілі өлшемі бойынша салыстырады

Шығармашылық дағдыларының, зерттеу ісәрекетінің дамуы

Сурет салу барысында қылқалам,фломастер,қаламды еркін ұстауға үйрету


Қазақ оюының бөліктері туралы ұғымдар қалыптастыру;

қазақ халқының ыдыс-аяқтары мен тұрмыстық заттарын біледі:

қазақ халқының ыдыс-аяқтары мен тұрмыстық заттарын біледі:

Әлеуметтік эмоционалды дағдыларды қалыптастыру

Табиғат пен ауа райындағы қарапайым өзгерістерді байқап,атай білуге үйрету


Қазақ киіз үйі оның құрылысы ішіндегі заттарды, ұлттық киімдер мен әшекейлерді атауды және ажыратуды;

әдептілік танытады: амандасады, қоштасады, көмектескені үшін алғыс айтады:

әдептілік танытады: амандасады, қоштасады, көмектескені үшін алғыс айтады:







2021-2022 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы

Баланың аты-жөні: ________

Білім беру ұйымы:______________

____________ортаңғы тобы


Құзыреттіліктер

Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (қазан - желтоқсан

Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету ісшаралары (ақпан - сәуір)

Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету ісшаралары (маусым- тамыз)

Қорытынды (баланың даму деңгейі сәйкес келеді : III деңгей - «жоғары»; II деңгей – «орташа»; I деңгей - «төмен»)

Физикалық қасиеттері

Дағдыларды қайталап,бастапқы қалыпқа тұруды жетілдіру

Дене жаттығуларын орындауға қызығушылық танытады; түрлі тапсырмалар орындап, бір-бірден сапта жүреді

бірқалыпты, аяқтың ұшымен, әр түрлі бағытта жүгіреді

бірқалыпты, аяқтың ұшымен, әр түрлі бағытта жүгірді

Коммуникативтік дағдылары

Таныс ертегілерді кейіпкерлендіріп ойнауға тарту


Таныс ертегілерді сахналауға қатысады.2-3 сөйлеммен өз ойын жеткізеді.

кітаптағы суреттерді, ойыншықтар мен заттарды қарастыра отырып, сұрақтарға жауап береді, оларды жай сөйлемдермен сипаттайды

кітаптағы суреттерді, ойыншықтар мен заттарды қарастыра отырып, сұрақтарға жауап береді, оларды жай сөйлемдермен сипаттайды

Танымдық және зияткерлік дағдылары

Уақыт пен кеңістікті бағдарлай білуді үйрету


4-5 ағаштың түрлерін, бұталарды, шөптесін өсімдіктерді, гүлдерді, жидектерді, саңырауқұлақтарды, көкөністер мен жемістерді атауды және ажыратуды үйрету;

өзіне қатысты кеңістік бағыттарын анықтайды

өзіне қатысты кеңістік бағыттарын анықтайды

Шығармашылық дағдыларының, зерттеу ісәрекетінің дамуы

Қарапайым сюжеттерді құрастыра алуға үйрету


Қайшыны дұрыс ұстайды және бөліктерді жапсырады

оюдың әсемдігін, оның орналасуын байқайды, олардың элементтерін бөліп көрсетеді:

оюдың әсемдігін, оның орналасуын байқайды, олардың элементтерін бөліп көрсетеді:

Әлеуметтік эмоционалды дағдыларды қалыптастыру

Табиғат пен ауа райындағы қарапайым өзгерістерді байқап,атай білуге үйрету


Өзі туған елді мекенін, туған елін атайды;

балабақшаның үй-жайлары мен ауласында тазалық сақтайды:

балабақшаның үй-жайлары мен ауласында тазалық сақтайды:






2021-2022 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы

Баланың аты-жөні: ________

Білім беру ұйымы:______________

____________ортаңғы тобы


Құзыреттіліктер

Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (қазан - желтоқсан

Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету ісшаралары (ақпан - сәуір)

Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету ісшаралары (маусым- тамыз)

Қорытынды (баланың даму деңгейі сәйкес келеді : III деңгей - «жоғары»; II деңгей – «орташа»; I деңгей - «төмен»)

Физикалық қасиеттері

Дағдыларды қайталап,бастапқы қалыпқа тұруды жетілдіру


Организмді шынықтыру бойынша көп жұмыс жасау керек.

қол ұстасып, жартылай отырып, заттарды айналып жүреді:

қол ұстасып, жартылай отырып, заттарды айналып жүрді:

Коммуникативтік дағдылары

Таныс ертегілерді кейіпкерлендіріп ойнауға қызықтыру


Таныс ертегілерді сахналауға қатысады.2-3 сөйлеммен өз ойын жеткізеді.

қысқа тақпақтар мен санамақтар, жаңылтпаштарды жатқа айтады

қысқа тақпақтар мен санамақтар, жаңылтпаштарды жатқа айтады

Танымдық және зияткерлік дағдылары

5-ға дейін кері қарай санауды бекіту

Топтарды салыстырып,санау негізінде сандық мәнін жалпылай алу керек.

екі затты белгілі өлшемі бойынша салыстырады

екі затты белгілі өлшемі бойынша салыстырады

Шығармашылық дағдыларының, зерттеу ісәрекетінің дамуы

Қарапайым сюжетті композиция құрастыруға үйрету.


Затқа қарап және елестету арқылы жұмыс жасауға үйрету.

ересектер даярлаған ірі және ұсақ элементтерді орналастырады және желімдейді:

ересектер даярлаған ірі және ұсақ элементтерді орналастырады және желімдейді:

Әлеуметтік эмоционалды дағдыларды қалыптастыру

Қарапайым еңбек тапсырмаларын орындауға дағдыландыру


Адамның табиғатпен өзара әрекетінің себеп-салдарлық тәуелділігін анықтауға қалыптастыру.

топта, серуенде және табиғатта қауіпсіз мінез-құлық ережелерін сақтайды:

топта, серуенде және табиғатта қауіпсіз мінез-құлық ережелерін сақтайды:





2021-2022 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы

Баланың аты-жөні: ________

Білім беру ұйымы:______________

____________ортаңғы тобы


Құзыреттіліктер

Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (қазан - желтоқсан

Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету ісшаралары (ақпан - сәуір)

Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету ісшаралары (маусым- тамыз)

Қорытынды (баланың даму деңгейі сәйкес келеді : III деңгей - «жоғары»; II деңгей – «орташа»; I деңгей - «төмен»)

Физикалық қасиеттері

Дағдыларды қайталап,бастапқы қалыпқа тұруды жетілдіру


Организмді шынықтыру бойынша көп жұмыс жасау керек.

үш дөңгелекті велосипед тебу дағдыларын меңгерген

үш дөңгелекті велосипед тебу дағдыларын меңгерді

Коммуникативтік дағдылары

Таныс ертегілерді кейіпкерлендіріп ойнауға қызықтыру


Таныс ертегілерді сахналауға қатысады.2-3 сөйлеммен өз ойын жеткізеді.

сөйлегенде бұйрық райлы етістіктерді жеке қолданады

сөйлегенде бұйрық райлы етістіктерді жеке қолданады

Танымдық және зияткерлік дағдылары

5-ға дейін кері қарай санауды бекіту

Топтарды салыстырып,санау негізінде сандық мәнін жалпылай алу керек.

біртекті заттарды топтастырады және олардың біреуін бөліп көрсетеді

біртекті заттарды топтастырады және олардың біреуін бөліп көрсетеді

Шығармашылық дағдыларының, зерттеу ісәрекетінің дамуы

Қарапайым сюжетті композиция құрастыруға үйрету.


Затқа қарап және елестету арқылы жұмыс жасауға үйрету.

желімдеу техникасының бастапқы дағдыларын игерген:

желімдеу техникасының бастапқы дағдыларын игерген:

Әлеуметтік эмоционалды дағдыларды қалыптастыру

Қарапайым еңбек тапсырмаларын орындауға дағдыландыру


Адамның табиғатпен өзара әрекетінің себеп-салдарлық тәуелділігін анықтауға қалыптастыру.

топта, серуенде және табиғатта қауіпсіз мінез-құлық ережелерін сақтайды:

топта, серуенде және табиғатта қауіпсіз мінез-құлық ережелерін сақтайды:








2021-2022 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы

Баланың аты-жөні: ________

Білім беру ұйымы:______________

____________ортаңғы тобы


Құзыреттіліктер

Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (қазан - желтоқсан

Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету ісшаралары (ақпан - сәуір)

Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету ісшаралары (маусым- тамыз)

Қорытынды (баланың даму деңгейі сәйкес келеді : III деңгей - «жоғары»; II деңгей – «орташа»; I деңгей - «төмен»)

Физикалық қасиеттері

Негізгі қимылдарды орындау дағдыларын жетілдіру

Дене жаттығуларын орындауға қызығушылық танытады;

заттардың арасымен еңбектейді, гимнастикалық қабырғаға өрмелейді және еңбектейді

заттардың арасымен еңбектейді, гимнастикалық қабырғаға өрмелейді және еңбектейді

Коммуникативтік дағдылары

Таныс ертегілерді кейіпкерлендіріп ойнауға дағдыландыру

Үш дыбыстан тұратын сөздерге дыбыстық талдау жасау бойынша жұмысын жалғастыру

сөз тіркестерінің мәнін түсінеді, оларды өз бетінше құрайды

сөз тіркестерінің мәнін түсінеді, оларды өз бетінше құрайды

Танымдық және зияткерлік дағдылары

Геометриялық пішіндерді дұрыс атауға және ажырата алуға үйрету

Қағаз бетін бағдарлай білуді,апта күндерін,жыл мезгілдерін атауда жұмыс істеу

«бір», «көп» ұғымдарын ажыратады

«бір», «көп» ұғымдарын ажыратады

Шығармашылық дағдыларының, зерттеу ісәрекетінің дамуы

Сурет салу кезінде қылқалам, фломастер,қаламды еркін ұстау қабілетін бекіту

Үзік сызықтарды салу білігін бекіту

мүсіндеуге қажетті негізгі техникалық дағдыларды игерген

мүсіндеуге қажетті негізгі техникалық дағдыларды игерген

Әлеуметтік эмоционалды дағдыларды қалыптастыру

Отан туралы түсінік беру

Отбасы туралы ұғым қалыптастыру

Өзін-өзі бағалауын арттыру жұмысын жүргізу

табиғат бұрышын мекендеушілерді бақылайды:

табиғат бұрышын мекендеушілерді бақылайды:






2021-2022 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы

Баланың аты-жөні: Серік Қазына 02.07.2018ж

Білім беру ұйымы:№100 «Тоғжан »бөбекжай бақшасы

1 «Гүлдер» ортаңғы тобы

Құзыреттіліктер

Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (қазан - желтоқсан

Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету ісшаралары (ақпан - сәуір)

Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету ісшаралары (маусым- тамыз)

Қорытынды (баланың даму деңгейі сәйкес келеді : III деңгей - «жоғары»; II деңгей – «орташа»; I деңгей - «төмен»)

Физикалық қасиеттері

Негізгі қимылдарды дұрыс орындауды жетілдіру


Спорттық ойындар мен жаттығулардың бастапқы техникасын игеру

тұрған орнында қос аяқпен, алға қарай жылжып, биіктіктен және ұзындыққа секіреді:

тұрған орнында қос аяқпен, алға қарай жылжып, биіктіктен және ұзындыққа секірді:

Коммуникативтік дағдылары

Таныс ертегілерді кейіпкерлендіріп ойнауға қызықтыру


Таныс ертегілерді сахналауға қатысады.2-3 сөйлеммен өз ойын жеткізеді.

сөйлегенде бұйрық райлы етістіктерді жеке қолданады

сөйлегенде бұйрық райлы етістіктерді жеке қолданады

Танымдық және зияткерлік дағдылары

Оң,сол қолды ажыртата білу қабілетін бекіту


Кеңістікті және уақытты бағдарлай алуға үйретуді жалғастыру

өзіне қатысты кеңістік бағыттарын анықтайды

өзіне қатысты кеңістік бағыттарын анықтайды

Шығармашылық дағдыларының, зерттеу ісәрекетінің дамуы

Түстерді тану қабілетін бекіту


Өзінің жұмыстарын және басқа балалардың жұмыстарын бағалай алады

сазбалшықтың және ермексаздың қасиеттерін біледі

сазбалшықтың және ермексаздың қасиеттерін біледі

Әлеуметтік эмоционалды дағдыларды қалыптастыру

Табиғат пен ауа райындағы қарапайым өзгерістерді байқап,атай білуге үйрету


Әскердің міндеті туралы түсінік қалыптастыру

табиғат бұрышын мекендеушілерді бақылайды:

табиғат бұрышын мекендеушілерді бақылайды:












2021-2022 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы

Баланың аты-жөні: ________

Білім беру ұйымы:______________

____________ортаңғы тобы



Құзыреттіліктер

Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (қазан - желтоқсан

Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету ісшаралары (ақпан - сәуір)

Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету ісшаралары (маусым- тамыз)

Қорытынды (баланың даму деңгейі сәйкес келеді : III деңгей - «жоғары»; II деңгей – «орташа»; I деңгей - «төмен»)

Физикалық қасиеттері

Негізгі қимылдарды дұрыс орындауды жетілдіру.

Қимылды ойындардың ережесін орындайды

бірқалыпты, аяқтың ұшымен, әр түрлі бағытта жүгіреді

бірқалыпты, аяқтың ұшымен, әр түрлі бағытта жүгірді

Коммуникативтік дағдылары

Таныс ертегілерді кейіпкерлендіріп ойнауға қызықтыру

Құрдастарымен және ересектермен қарым қатынасқа түсе алады және олардың өтініштерін орындай алады

оқылған шығармадан қызықты үзінділерді, сөздер мен қарапайым сөз тіркестерін қайталап айтады:

оқылған шығармадан қызықты үзінділерді, сөздер мен қарапайым сөз тіркестерін қайталап айтады:

Танымдық және зияткерлік дағдылары

«біреуде», «біреуден», «біреу», «көп» түсініктерін бекіту

5 көлемінде санай алады,сандарды ретімен атайды

қарама-қарсы тәулік бөліктерін біледі:

қарама-қарсы тәулік бөліктерін біледі:

Шығармашылық дағдыларының, зерттеу ісәрекетінің дамуы

Пішіндерді бояу дағдыларын жетілдіру

Үлгі бойынша пішінін,пропорциясын ескере отырып сурет салуды жалғастыру

пішіндерді бояудың бастапқы дағдыларын игерген

пішіндерді бояудың бастапқы дағдыларын игерген

Әлеуметтік эмоционалды дағдыларды қалыптастыру

Табиғат пен ауа райындағы қарапайым өзгерістерді байқап,атай білуге үйрету

Өзі туған елді мекенін,туған елін атайды

табиғат бұрышын мекендеушілерді бақылайды:

табиғат бұрышын мекендеушілерді бақылайды:










2021-2022 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы

Баланың аты-жөні: ________

Білім беру ұйымы:______________

____________ортаңғы тобы


Құзыреттіліктер

Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (қазан - желтоқсан

Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету ісшаралары (ақпан - сәуір)

Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету ісшаралары (маусым- тамыз)

Қорытынды (баланың даму деңгейі сәйкес келеді : III деңгей - «жоғары»; II деңгей – «орташа»; I деңгей - «төмен»)

Физикалық қасиеттері

Дағдыларды қайталап,бастапқы қалыпқа тұруды жетілдіру


Екеуден,үшеуден қатарға қайта тұрады

тұрған орнында қос аяқпен, алға қарай жылжып, биіктіктен және ұзындыққа секіреді:

тұрған орнында қос аяқпен, алға қарай жылжып, биіктіктен және ұзындыққа секірді:

Коммуникативтік дағдылары

Таныс ертегілерді кейіпкерлендіріп ойнауға тарту


Таныс ертегілерді сахналауға қатысады.2-3 сөйлеммен өз ойын жеткізеді.

сөйлегенде бұйрық райлы етістіктерді жеке қолданады

сөйлегенде бұйрық райлы етістіктерді жеке қолданады

Танымдық және зияткерлік дағдылары

Уақыт пен кеңістікті бағдарлай білуді үйрету


Қағаздан көлемді пішіндер жасауды үйрету

біртекті заттарды топтастырады және олардың біреуін бөліп көрсетеді

біртекті заттарды топтастырады және олардың біреуін бөліп көрсетеді

Шығармашылық дағдыларының, зерттеу ісәрекетінің дамуы

Қарапайым сюжеттерді құрастыра алуға үйрету


Қазақ оюының бқліктері туралы ұғымдар қалыптастыру

сызықтарды, штрихтарды, дақтарды, бояуларды ретімен қолдана біледі

сызықтарды, штрихтарды, дақтарды, бояуларды ретімен қолдана біледі

Әлеуметтік эмоционалды дағдыларды қалыптастыру

Табиғат пен ауа райындағы қарапайым өзгерістерді байқап,атай білуге үйрету


Мемлекеттік әнұранды біледі және оны кеудесінің сол жағына қойып айтады

балабақшаның үй-жайлары мен ауласында тазалық сақтайды: балабақшаның үй-жайлары мен ауласында тазалық сақтайды:

балабақшаның үй-жайлары мен ауласында тазалық сақтайды: балабақшаның үй-жайлары мен ауласында тазалық сақтайды:









2021-2022 оқу жылындағы Баланың жеке даму картасы

Баланың аты-жөні: ________

Білім беру ұйымы:______________

____________ортаңғы тобы


Құзыреттіліктер

Бастапқы бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету іс-шаралары (қазан - желтоқсан

Аралық бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету ісшаралары (ақпан - сәуір)

Қорытынды бақылау нәтижелері бойынша дамыту, түзету ісшаралары (маусым- тамыз)

Қорытынды (баланың даму деңгейі сәйкес келеді : III деңгей - «жоғары»; II деңгей – «орташа»; I деңгей - «төмен»)

Физикалық қасиеттері

Дағдыларды қайталап,бастапқы қалыпқа тұруды жетілдіру


Қимылды ойындардың ережелерін орындауға үйрету

заттардың арасымен еңбектейді, гимнастикалық қабырғаға өрмелейді және еңбектейді

заттардың арасымен еңбектейді, гимнастикалық қабырғаға өрмелейді және еңбектеді

Коммуникативтік дағдылары

Таныс ертегілерді кейіпкерлендіріп ойнауға қызықтыру


Отбасы,отбасындағы тұрмыс,халықтық дәстүрлер,қаласы (ауылы)туралы айтып беруді меңгерту

сөйлегенде бұйрық райлы етістіктерді жеке қолданады

сөйлегенде бұйрық райлы етістіктерді жеке қолданады

Танымдық және зияткерлік дағдылары

5-ға дейін кері қарай санауды бекіту

Кеңістікті және уақытты бағдарлай алуды жалғастыру

«бір», «көп» ұғымдарын ажыратады

«бір», «көп» ұғымдарын ажыратады

Шығармашылық дағдыларының, зерттеу ісәрекетінің дамуы

Қарапайым сюжетті композиция құрастыруға үйрету.


Адамның пішінін (дене бөліктерін:бас,кеуде,қолдары,аяқтары)мүсіндеуге үйрету

сурет салу техникасының бастапқы дағдыларына ие:

сурет салу техникасының бастапқы дағдыларына ие:

Әлеуметтік эмоционалды дағдыларды қалыптастыру

Қарапайым еңбек тапсырмаларын орындауға дағдыландыру


Қазақ киіз үйі оның құрлысы ішіндегі заттарды,ұлттық киімдер мен әшекейлерді атауға және ажыратуға баулу

балабақшаның үй-жайлары мен ауласында тазалық сақтайды: балабақшаның үй-жайлары мен ауласында тазалық сақтайды:

балабақшаның үй-жайлары мен ауласында тазалық сақтайды: балабақшаның үй-жайлары мен ауласында тазалық сақтайды:



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
07.02.2025
161
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі