Материалдар / Дамушы елдер топтары 10 сынып география
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Дамушы елдер топтары 10 сынып география

Материал туралы қысқаша түсінік
Дамушы елдер топтары 10 сынып география
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Қараша 2024
104
1 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Білім беру ұйымының атауы

1 М. Әуезов атындағы жббм

Пәні:

География

Бөлім:

Дамыған елдер

Педагогтің аты-жөні:


Күні:

06.12.2023ж

Сынып: 10



Сабақтың тақырыбы:

Дамушы елдердің топтары

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

10.4.1.3. Елдер мен аймақтардың экономикалық дамуындағы географиялық кеңістіктің ролін анықтау

Сабақтың мақсаты

10.4.1.3. Елдер мен аймақтардың экономикалық дамуындағы географиялық кеңістіктің ролін анықтайды

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Сабақ жоспары

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

Өзін-өзі тексеру




Өткен білімді еске түсіру

Сәлемдесу.

Үй тапсырмасын сұрау.

«Адасқан бөліктер» әдісі

  1. Дамушы елдер қатарына қай елдер жатады?

  2. Нашар дамыған елдер деп қандай елдерді айтамыз?

  3. Дамушы елдерге қандай белгілер тән?

  4. Дамушы елдердегі экономикалық өрлеуіне кері ықпал етіп отырған жағдайлар?

мадақтау


Жаңа білім




«Сөздер қорапшасы» әдісі арқылы жаңа сабақтың кілт сөздерін табамыз, тақырыпты ашамыз.

  • Оффшор

  • Мұнай экспорттаушылар

  • Плантациялық шаруашылық


1-Тапсырма. «Графикалық органайзер» әдісі арқылы кестені толтыру, ауызша баяндау.

Схема 1

Дискриптор:

Дамушы елдердің басты белгілерін анықтай алады.

Атаулары бойынша талдап жаза алады.

2- тапсырма. «Кейіпкерлер әлемі» әдісі. Оқушыларға сұрақтар қойылады, жауап беріп елдерді картадан көрсетеді.


Дискриптор:

Дамушы елдердің негізгі топтарын ажыратады, картамен жұмыс жасап, көрсете біледі.

3 – тапсырма. «Венн диаграммасы»

Мұнай эскпорттаушы елдер мен плантациялық шаруашылық елдерінің қандай ұқсастықтары мен айырмашылықтары бар. Схема 2

Дискриптор: Мұнай эскпорттаушы елдер мен плантациялық шаруашылық елдерінің қандай ұқсастықтары мен айырмашылықтары барын біледі.



ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



«Ең үздік жауап»

















«Алақан-жұдырық»




Оқушылар өз-ара бағалау жүргізеді










«Жұлдызшалар»




Суреттер

Кестелер






























Карта

Маркер


Бекіту















«Сандар сөйлейді» . Дамуы төмен елдер


Схема 4

«Ең үздік жауап»

Ақпараттық карточка






Кері байланыс

Үйге тапсырма беру.

Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды


А4, конспект






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!