Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Қазақ әдебиеті
6-сабақ
|
Бөлім: |
1-бөлім: «Дананың сөзі- ақылдың көзі» |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты : |
||
|
Күні: |
||
|
Сынып: 8 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
«Даналық кітабындағы» гуманистік идеялар. №1 БЖБ |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
8.3.3.1 шығарманың көркемдік- идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу. |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Шығарманың көркемдік- идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдап, әдеби эссе жаза алады. |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Білім алушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
Сабақтың басталуы 5 минут Сабақтың ортасы 15 минут 20 минут Сабақтың аяқталуы 5 минут |
Оқушылармен амандасу, қатысуын түгендеу. 1.Психологиялық ахуал қалыптастыру «Көңіл күйді анықтау» 2.Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатымен таныстыру; 1-тапсырма «Үш пікір» әдісі а) Берілген өлеңді
негізге ала отырып, қоғамдағы жастар
|
Психологиялық ахуал «Көңіл күйді анықтау» сабақ басында оқушылар бір параққа өзінің көңіл-күйін келтіретін сурет (немесе смайлик) салады: суретте олар адамның бет-әлпетін келтіру керек (мәселен, күліп немесе езу тартып тұрған, қабағын түйіп тұрған, бейтарап т.б).Олар суреттерін бір-біріне көрсетеді.Оларға сабақтың аяғына дейін көңіл-күйлерін көтеріңкі деңгейге жеткізу жұмысы тапсырылады. Немесе көңіл-күй табиғат құбылыстары арқылы көрсетуге болады: жарқырап күн шығып тұр, аспанды бұлт торлаған, жаңбыр немесе қар жауып тұр т.с.с. «Үш пікір» Ортаға бір тақырып тасталады. Сол тақырып төңірегінде әр оқушының 3 пікір айтуына мүмкіндігі бар. Ол үшін қолдарына 3 таяқша (шпажка, т.б. майда заттар) беріледі. Пікірлерін айтқан сайын қолдарындағы заттарын ортадағы коробкаға тастап отырады. Бұл әдіс сыныптағы оқушылардың бәрі тең дәрежеде пікір білдіруге мүмкіндік жасайды.
Оқушылар «Білім гүлі» әдісі арқылы не түсінгенін, не қызықты болғанын, нені жетілдіру қажет екендігін жазады.
|
Ауызша мадақтау арқылы бағалау Жарайсың! Тамаша! Керемет!
Дескриптор -тақырыпты ашады; -көркемдік-идеялық құндылығын нақты көрсетеді; -гуманистік тұрғыдан талдау жасайды; -ойын мысалдармен дәлелдейді.
|
Оқулық 8-сынып «Атамұра» баспасы 2018жыл
Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар «Қазақ әдебиеті» 8-сынып
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Даналық кітабындағы» гуманистік идеялар. №1 БЖБ
«Даналық кітабындағы» гуманистік идеялар. №1 БЖБ
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Қазақ әдебиеті
6-сабақ
|
Бөлім: |
1-бөлім: «Дананың сөзі- ақылдың көзі» |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты : |
||
|
Күні: |
||
|
Сынып: 8 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
«Даналық кітабындағы» гуманистік идеялар. №1 БЖБ |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
8.3.3.1 шығарманың көркемдік- идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдап, әдеби эссе жазу. |
|
|
Сабақтың мақсаты |
Шығарманың көркемдік- идеялық құндылығын гуманистік тұрғыдан талдап, әдеби эссе жаза алады. |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Білім алушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
|
Сабақтың басталуы 5 минут Сабақтың ортасы 15 минут 20 минут Сабақтың аяқталуы 5 минут |
Оқушылармен амандасу, қатысуын түгендеу. 1.Психологиялық ахуал қалыптастыру «Көңіл күйді анықтау» 2.Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатымен таныстыру; 1-тапсырма «Үш пікір» әдісі а) Берілген өлеңді
негізге ала отырып, қоғамдағы жастар
|
Психологиялық ахуал «Көңіл күйді анықтау» сабақ басында оқушылар бір параққа өзінің көңіл-күйін келтіретін сурет (немесе смайлик) салады: суретте олар адамның бет-әлпетін келтіру керек (мәселен, күліп немесе езу тартып тұрған, қабағын түйіп тұрған, бейтарап т.б).Олар суреттерін бір-біріне көрсетеді.Оларға сабақтың аяғына дейін көңіл-күйлерін көтеріңкі деңгейге жеткізу жұмысы тапсырылады. Немесе көңіл-күй табиғат құбылыстары арқылы көрсетуге болады: жарқырап күн шығып тұр, аспанды бұлт торлаған, жаңбыр немесе қар жауып тұр т.с.с. «Үш пікір» Ортаға бір тақырып тасталады. Сол тақырып төңірегінде әр оқушының 3 пікір айтуына мүмкіндігі бар. Ол үшін қолдарына 3 таяқша (шпажка, т.б. майда заттар) беріледі. Пікірлерін айтқан сайын қолдарындағы заттарын ортадағы коробкаға тастап отырады. Бұл әдіс сыныптағы оқушылардың бәрі тең дәрежеде пікір білдіруге мүмкіндік жасайды.
Оқушылар «Білім гүлі» әдісі арқылы не түсінгенін, не қызықты болғанын, нені жетілдіру қажет екендігін жазады.
|
Ауызша мадақтау арқылы бағалау Жарайсың! Тамаша! Керемет!
Дескриптор -тақырыпты ашады; -көркемдік-идеялық құндылығын нақты көрсетеді; -гуманистік тұрғыдан талдау жасайды; -ойын мысалдармен дәлелдейді.
|
Оқулық 8-сынып «Атамұра» баспасы 2018жыл
Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар «Қазақ әдебиеті» 8-сынып
|
шағым қалдыра аласыз














