Мұғалімнің
аты-жөні:
|
|
Пән/Сынып:
|
5
сынып
|
Күні:
|
02.10.2024ж
|
Тарау немесе бөлім
атауы:
|
5.1В Натурал сандардың
бөлінгіштігі
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Дәреже
|
Оқу
мақсаты:
|
5.1.2.4
бірдей сандардың көбейтіндісін
дәреже түрінде жазу
|
Бағалау
критериі:
|
Дәреже ұғымымен таныстыру.
Дәреженің оқылуын, жазылуын, негізі және дәреженің көрсеткішін
үйрету.
|
Сабақтың
барысы
|
Уақыты
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
5
минут
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
Амандасу. Көңіл күйлерін
смайликтер арқылы білу.Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
Үй тапсырмасын
тексеру.
«Ой
қозғау»
Сұрақтар:
1.Дәреже дегеніміз
не?
2.Дәреже негізі деген
не?
3.Дәреженің көрсеткіші деген
не?
4. ; өрнектері қалай
оқылады?
|
«Барабан» әдісі бойынша сұраққа жауап
алу. Оқушылар өз еркімен шығады. Оқушылар өткен тақырып бойынша
сұрақтарға жауап береді.
Оқушылар өз ойларын ұсына отырып,
анықтамаларды талдайды, түсіндіреді немесе өзгелердің жауаптарын
дәйектейді. Бір-бірлерінің жауаптарын тыңдай отырып,
толықтырады.
|
Оқушы белсенділігіне қарай
педагогтің ауызша бағалауы жүреді.
Ынталандыру сөздерін
қолданады.
«Жақсы»,
«Жарайсың»,
«Өте
жақсы»
|
Презентация
https://wheelofnames.com/ru/
|
5
мин
|
Білімді жетілдіру.
« Ойлан,жұптас,пікірлес»
әдісі
Жұптық
жұмыс
Сұрақтарға жауап беріңіз («иә»
– плюс, «жоқ» – минус)
1.
32 9-ға тең
(+)
2.
23 дәрежесінің негізі 3-ке
тең (–)
3.
23 дәрежесінің көрсеткіші
3-ке тең (+)
4. 25 саны дәреже түрінде
62-қа тең
(–)
5. 16 =
42 (+)
6.
33=27 өрнегінің мәні 3-ке тең
(–)
7. 9∙9∙9∙9∙9∙9 тең
94 -не(–)
8. 1∙1∙1∙1∙1=1.
(+)
|
Сұрақтарға жауап
береді
Тақырып бойынша
ресурстарды қарап, танысады
Дұрыс жауаптар
саны
|
7-8
|
5-6
|
4 немесе
аз
|
Қорытынды
|
Өте
жақсы
|
жақсы
|
Жұмыс жасау
керек
|
|
|
Презентация
Таратпа
қағаздар
|
15
минут
5 мин
|
Топтық
жұмыс.
1- тапсырма.
Есептеңдер:
1)5*102;
2)7*23;
3)4*32
2- тапсырма .Көлемі 64
см3-ге тең кубтың қабырғасы
нешеге тең?
3- тапсырма. Әр қайсысының көлемі 1
см3 тең 27 текшеден бір куб
құралған. Құралған кубтың бір жағының ауданын
табыңыз.
Сергіту
cәті.
– Слайдтан
тапсырмаларды көрсетемін. Егер тұжырым дұрыс болса қол
шапалақтаңыз, ал егер келіспесеңіз басыңызды
шайқаңыз.
1. 38 өрнегінде дәреженің
көрсеткіші 8-ге тең
2. m3 дәрежесін көбейтіні түрінде
көрсетініз:
m∙m∙m∙m
3. 32+1 сандық өрнегінің мәні 10 –ға
тең.
4.
120 дәрежесінің мәні 20-ға
тең.
5. х∙х=16 теңдеуінің түбірі
4.
6. Егер х3=27 болса, х-тің мәні 9
болады.
7. 22∙3+5 өрнегінің мәні 17-ге
тең.
|
Оқушылар санды дәреже түрінде
көрсетеді.
Дәреженің мәні мен көрсеткіші бойынша
негізін табу керек.
Бағалау
кестесі
Реті
|
Тапсырма
саны
|
Бағалау
|
1
|
1-тапсырма
орындаса
|
3-орын
|
2
|
2-тапсырма
орындаса
|
2-орын
|
3
|
3-тапсырма
орындаса
|
1-орын
|
Сергіту
сәтінде оқушылар көңіл-күйін және есте сақтауын
дамытуға арналған есептерді
шығарады.
1.иә
2.жоқ
3.иә
4.жоқ
5.иә
6.жоқ
7.иә
|
Топтар өзара бағалау
жүргізеді.
|
Презентация
Таратпа
қағаздар
|
10мин
|
Кітаппен
жұмыс
№259,№261 есептерді
шығарады.
|
Оқушылар берілген тапсырмаға
орындайды. Оқушылар өз ойларын ұсына отырып,
анықтамаларды талдайды, түсіндіреді немесе өзгелердің жауаптарын
дәйектейді. Бір-бірлерінің жауаптарын тыңдай отырып,
толықтырады.
|
|
Кітап
Күнделек.кз
|
5
минут
|
Бүгінгі
сабақта:
Үйге
тапсырма: №260
Кері
байланыс.
|
Тақырыпты меңгергенін
анықтау
Оқушылар бүгінгі сабақ туралы
өз ойларын стикерге жазып,тақтаға
жапсырады
|
|
Презентация
Таратпа
қағаздар
стикер
|