Коучинг-сессиясының жоспары
Дайындаған:Муханова.Г.Е
|
Cабақтың тақырыбы: |
«Дарынды және талантты балалармен жұмыс жасау жолдары » |
|
|
Жалпы мақсаты: |
Мұғалімдер дарынды балаларды анықтау тәсілдері туралы айта отырып, коучинг соңында дарынды балалармен жұмыс жасау жолдарын көрсетіп береді. |
|
|
Сілтеме: |
МАН – 21-23 бет |
|
|
Оқу нәтижесі: |
1. Дарынды балаларды анықтай алады. 2. Сабақта және сабақтан тыс уақыттағы дарынды балалармен жұмыс жасау жолдары туралы айта алады. |
|
|
Түйінді идеялар: |
Қолайлы ахуал, тамаша кәсіби ұстаздық кез келген ерекше қабілетті оқушыны дарынға айналдыра алады. |
|
|
Сабақта қолданылатын материалдар |
Маркер, плакат, стикерлер, презентация |
|
|
Оқыту әдістері: |
Жаңа әдістер АКТ СТО |
1.Диалог 2.Жеке жұмыс 3.Топтық жұмыс |
|
Дерек көздері: |
МАН І деңгей, интернет ресурстар. |
|
|
Коучинг сессиясының өту барысы |
|||
|
Коучинг сессиясының өтілу кезеңдері |
Уақыты |
Коучтың іс-әрекеті |
Мұғалімдердің іс-әрекеті |
|
Ұйымдастыру: |
1 мин |
Коучинг сабақтың қатысушыларымен сәлемдесу. Армысыздар, құрметті әріптестер! Мен сіздерді көргеніме өте қуаныштымын! Сіздерге әрі маған, өз-өзімізге қошемет көрсетейік. |
Ойын «Сыңарын тап»Орындықтарға отырып,ұқсастық-тары туралы айтқанда орында-рын алмастырады. Орындықтарының артындағы түстерге қарай топтарға бөлінеді. |
|
Тренинг |
2 мин |
" Өзіңіздің отырған түстерге байланысты біз білмейтін мінездеріңіз, таланаттарын атаңыз"тренингі, шартын түсіндіреді. «Қаздар» видеосын көрсету арқылы топтық жүмыстың мағынасын ашып көрсету. |
Әр қатысушы өз хоббилері туралы айтып немесе бірнеше ізгі тілек тілеу тапсырылады. |
|
Топқа бөлу |
3 мин |
Топқа бөлу. «Талантты балалар» видеосын көрсету . Туа біткен дарынды адамдардың, талантты адамдардың аты және олардың бойында кездесетін қабілеттер жазылған қағаздар арқылы 3 топқа бөлу. - Топқа қалай бөліндіңіздер? Сіз алтауыңызды бір топқа қандай ортақ қасиет біріктірді? Өз топтарыңызды қалай атар едіңіздер? - Қай қасиеттер жүре бара қалыптасады? Осы қасиеттердің қайсысы дарынға тән? Содан коучинг тақырыбын шығарып алу. /Іс-әрекеттегізерттеу/ |
Мұғалімдер шағын 3 топқа бөлінеді. /Сыни ойлау жүреді/ 1. Дарын. 2.Талант. 3. Қабілет 4. Икем |
|
Миға шабуыл немесе |
4 мин |
- Қандай топтарға бөліндік? - Дарын дегеніміз кім? Талант дегеніміз кім? Қайсысы жүре бара қалыптасады? Осы қабілеттердің қайсысы дарынға тән? - Олай болса, коучингіміздің тақырыбы: - Дарынды және талантты балалармен жұмыс жасау жолдары. |
Мұғалімдер өз ой-пікірлерін айтады. |
|
Теориялық материал |
20-22 мин |
Бейнероликтерді салыстыру арқылы екі ұғымның айырмашылығы қорытындыланады. Постер құру. 1-топ. Сіз дарынды балаларды қалай анықтар едіңіз? 2-топ. Сабақ үстінде дарынды балалармен қалай жұмыс жасар едіңіз? 3-топ. Дарынды балалармен жұмысты сабақтан тыс уақытта қалай жоспарлар едіңіз? Оның тиімді жолдары қандай? Слайдпен жұмыс: тақырып бойынша«Тарихи шолу» Дарынды және талантты баланың бейнесін шығаруда әр топ тақырып бойынша қорғап шығады. |
Салыстырып, қорытындыға келеді. 3 бөлік бойынша оқып, топта талдайды, постер қорғайды. /Коуч түрлі сұрақтар қою арқылы мұғалімдерді тақырыпты ашуға жетелейді/ Ойын: «Үйлестір»плакатқа креативті ойлаудың, ынталандыру,қоғамдық көшбасшылық, табандылық сипаттамасына сәйкес ережелер құрастыру |
|
Логикалық ойлауға негізделген ойсергек |
3 мин |
1. ————————- күлеміз, ———————- білеміз. ————————- жүреміз, ———————- тілеңіз. 2.
О ,адамдар! Сергіту жаттығуын жасау |
Осы ұйқастарды қолданып, әрқайсысы бір шумақ өлең жазуы керек. Берілген уақыттан кейін (1-1,5 минут) өлеңдер топ іштерінде оқылып, ең сәтті шыққандары бүкіл сыныпқа оқылады.
1.Жүреміз, бәріміз, күлеміз, Спорттың пайдасын білеміз. Онымен достасып жүреміз, Әрдайым шынық деп тілеңіз.
2.О ,
адамдар! |
|
Рефлексия "Дарынды бала" бейнесі |
3 мин |
"Тіркесті жалғастыр"
|
Құрастырлған дарынды оқушының айналасына стикер алақанға жазып, жапсырады. |
|
Қорытынды |
2 мин |
Коуч тақырыпты қорытындылайды. |
|
|
|
40мин |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Дарынды балдармен жұмыс жоспары
Дарынды балдармен жұмыс жоспары
Коучинг-сессиясының жоспары
Дайындаған:Муханова.Г.Е
|
Cабақтың тақырыбы: |
«Дарынды және талантты балалармен жұмыс жасау жолдары » |
|
|
Жалпы мақсаты: |
Мұғалімдер дарынды балаларды анықтау тәсілдері туралы айта отырып, коучинг соңында дарынды балалармен жұмыс жасау жолдарын көрсетіп береді. |
|
|
Сілтеме: |
МАН – 21-23 бет |
|
|
Оқу нәтижесі: |
1. Дарынды балаларды анықтай алады. 2. Сабақта және сабақтан тыс уақыттағы дарынды балалармен жұмыс жасау жолдары туралы айта алады. |
|
|
Түйінді идеялар: |
Қолайлы ахуал, тамаша кәсіби ұстаздық кез келген ерекше қабілетті оқушыны дарынға айналдыра алады. |
|
|
Сабақта қолданылатын материалдар |
Маркер, плакат, стикерлер, презентация |
|
|
Оқыту әдістері: |
Жаңа әдістер АКТ СТО |
1.Диалог 2.Жеке жұмыс 3.Топтық жұмыс |
|
Дерек көздері: |
МАН І деңгей, интернет ресурстар. |
|
|
Коучинг сессиясының өту барысы |
|||
|
Коучинг сессиясының өтілу кезеңдері |
Уақыты |
Коучтың іс-әрекеті |
Мұғалімдердің іс-әрекеті |
|
Ұйымдастыру: |
1 мин |
Коучинг сабақтың қатысушыларымен сәлемдесу. Армысыздар, құрметті әріптестер! Мен сіздерді көргеніме өте қуаныштымын! Сіздерге әрі маған, өз-өзімізге қошемет көрсетейік. |
Ойын «Сыңарын тап»Орындықтарға отырып,ұқсастық-тары туралы айтқанда орында-рын алмастырады. Орындықтарының артындағы түстерге қарай топтарға бөлінеді. |
|
Тренинг |
2 мин |
" Өзіңіздің отырған түстерге байланысты біз білмейтін мінездеріңіз, таланаттарын атаңыз"тренингі, шартын түсіндіреді. «Қаздар» видеосын көрсету арқылы топтық жүмыстың мағынасын ашып көрсету. |
Әр қатысушы өз хоббилері туралы айтып немесе бірнеше ізгі тілек тілеу тапсырылады. |
|
Топқа бөлу |
3 мин |
Топқа бөлу. «Талантты балалар» видеосын көрсету . Туа біткен дарынды адамдардың, талантты адамдардың аты және олардың бойында кездесетін қабілеттер жазылған қағаздар арқылы 3 топқа бөлу. - Топқа қалай бөліндіңіздер? Сіз алтауыңызды бір топқа қандай ортақ қасиет біріктірді? Өз топтарыңызды қалай атар едіңіздер? - Қай қасиеттер жүре бара қалыптасады? Осы қасиеттердің қайсысы дарынға тән? Содан коучинг тақырыбын шығарып алу. /Іс-әрекеттегізерттеу/ |
Мұғалімдер шағын 3 топқа бөлінеді. /Сыни ойлау жүреді/ 1. Дарын. 2.Талант. 3. Қабілет 4. Икем |
|
Миға шабуыл немесе |
4 мин |
- Қандай топтарға бөліндік? - Дарын дегеніміз кім? Талант дегеніміз кім? Қайсысы жүре бара қалыптасады? Осы қабілеттердің қайсысы дарынға тән? - Олай болса, коучингіміздің тақырыбы: - Дарынды және талантты балалармен жұмыс жасау жолдары. |
Мұғалімдер өз ой-пікірлерін айтады. |
|
Теориялық материал |
20-22 мин |
Бейнероликтерді салыстыру арқылы екі ұғымның айырмашылығы қорытындыланады. Постер құру. 1-топ. Сіз дарынды балаларды қалай анықтар едіңіз? 2-топ. Сабақ үстінде дарынды балалармен қалай жұмыс жасар едіңіз? 3-топ. Дарынды балалармен жұмысты сабақтан тыс уақытта қалай жоспарлар едіңіз? Оның тиімді жолдары қандай? Слайдпен жұмыс: тақырып бойынша«Тарихи шолу» Дарынды және талантты баланың бейнесін шығаруда әр топ тақырып бойынша қорғап шығады. |
Салыстырып, қорытындыға келеді. 3 бөлік бойынша оқып, топта талдайды, постер қорғайды. /Коуч түрлі сұрақтар қою арқылы мұғалімдерді тақырыпты ашуға жетелейді/ Ойын: «Үйлестір»плакатқа креативті ойлаудың, ынталандыру,қоғамдық көшбасшылық, табандылық сипаттамасына сәйкес ережелер құрастыру |
|
Логикалық ойлауға негізделген ойсергек |
3 мин |
1. ————————- күлеміз, ———————- білеміз. ————————- жүреміз, ———————- тілеңіз. 2.
О ,адамдар! Сергіту жаттығуын жасау |
Осы ұйқастарды қолданып, әрқайсысы бір шумақ өлең жазуы керек. Берілген уақыттан кейін (1-1,5 минут) өлеңдер топ іштерінде оқылып, ең сәтті шыққандары бүкіл сыныпқа оқылады.
1.Жүреміз, бәріміз, күлеміз, Спорттың пайдасын білеміз. Онымен достасып жүреміз, Әрдайым шынық деп тілеңіз.
2.О ,
адамдар! |
|
Рефлексия "Дарынды бала" бейнесі |
3 мин |
"Тіркесті жалғастыр"
|
Құрастырлған дарынды оқушының айналасына стикер алақанға жазып, жапсырады. |
|
Қорытынды |
2 мин |
Коуч тақырыпты қорытындылайды. |
|
|
|
40мин |
|
|
шағым қалдыра аласыз













